چطور اوزاکا را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/3/23
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

برای آن که شهر رو به رشد اوزاکا را در کمتر از ۲۴ ساعت بگردید، می‌توانید از راهنمای گردشگری حاضر کمک بگیرید.

تور اروپا

گردشگرانی از سایر کشورهای آسیایی فهمیده‌اند که اوزاکا جای متفاوتی برای سفر در ژاپن است. آمار گردشگری این شهر با سرعت زیادی رو به رشد بوده ولی هنوز هم مسافرانی که از آمریکا به ژاپن می‌روند خیلی راحت به خاطر رفتن به کیوتو از قید آن می‌گذرند. از خود می‌پرسید آن‌ها چه چیزی را از دست می‌دهند؟ کافه‌های جذاب جدید، رستوران‌ها و بوتیک‌هایی که با بعد دیگری از این شهر آشنایشان خواهند کرد. البته باید گنجینه‌های فرهنگی سنتی و تجربیات منحصر به فرد را نیز به آن‌ها افزود. با راهنمای سفر ما به اوزاکا همراه باشید.

صبح را در راندا استادیوم سینچیمائه آغاز کنید

آیا به ورزش و تحرک صبحگاهی علاقه دارید؟ هر ساعتی که باشد می‌توانید به «راند۱ استادیوم سنیچیمائه» (Round1 Stadium Sennichimae)، مجموعه تفریحی شبانه‌روزی با چندین زمین ورزشی مختلف، کارائوکه یا بولینگ و بازی‌های کامپیوتری سر بزنید. برای تخلیه انرژی اضافی می‌توانید یک دستبند دسترسی به تمام بازی‌ها را تهیه کرده و از ۴۰ بازی مختلف شامل بسکتبال، والیبال، مسابقه موتورسواری، اسکیت، مینی گلف، تیراندازی یا تنیس لذت ببرید. معمولاً مسابقات بعد از تاریکی هوا آغاز می‌شوند و در ساعات روز بیشتر خانواده‌ها را در فضا می‌بینید.

سفر به اوزاکا

در لیلو کافی روسترز یک قهوه مخصوص بنوشید

در محله شیک «آمریکامورا» (Amerikamura) می‌توانید «لیلو کافی روسترز» (LiLo Coffee Roasters) را پیدا کنید که پر از عاشقان قهوه است. اینجا یکی از اولین کافی‌شاپ‌های تخصصی اوزاکا بود و حدود ۴ سال قدمت دارد. می‌توانید چندین نوع دانه قهوه را به صورت خالص یا ترکیبی امتحان کنید. آیا برای انتخاب نیاز به کمک دارید؟ باریستاهای صمیمی خیلی سریع شما را راهنمایی کرده و کارت‌های با جزئیاتی درباره طعم‌های هر قهوه به شما می‌دهند.

کافه و رستوران های اوزاکا

در منطقه هوری خرید کنید

چند بلوک آن طرف‌تر رفته و به منطقه «هوری» (Horie) برسید. خیابان‌های اینجا پر از بوتیک‌های گوناگون است. می‌توانید سوغاتی‌های مختلفی را از «آنبای جنرال گودز» (Unby General Goods) خریده و یادگاری‌های هیجان انگیزی با خود به خانه ببرید. برای پیدا کردن برندهای نوظهور و رو به رشد مد ژاپنی هم می‌توانید به سراغ «پالت آرت الایو» (Palette Art Alive) بروید. کانسپت استور چند طبقه «بیوتاپ» (Biotop) هم در «اورنج استریت» (Orange Street) واقع شده و در طبقه همکفش یک کافه و گلخانه وجود دارد. رستوران روفتاپ گاردن و کالاهایی مانند کیف‌های شانل قدیمی، لوازم آرایشی ارگانیک و سرامیک‌های هنری از دیگر جذابیت‌های این مجموعه هستند.

مراکز خرید اوزاکا

ناهار را در رستوران تندونومیز بخورید

در میان کارناوال نئونی «دوتونبوری» (Dotonbori)، بخشی قدیمی از اوزاکا که در میان «هوزنچی یوکوچو» (Hozenji Yokocho) سالم باقیمانده، کوچه‌های باریک سنگی با رستوران‌های کوچکی را پیدا می‌کنید. در نزدیک ورودی، «تندونومیز» (Tendonnomise) را خواهید دید که فقط یک غذا آن هم تندون به مشتریان عرضه می‌کند: یک پیاله از برنج داغ با تمپورای میگو و سس سویا. برای تنوع بیشتر به سراغ کوچه «هوزنجی سانپی» (Houzenji Sanpei) رفته و از میان غذاهای گوناگونش چیزی بابت میلتان انتخاب کنید.

رستوران های اوزاکا

نمایش عروسکی سنتی را در تئاتر بونراکو تماشا کنید

تئاتر عروسکی سنتی ژاپن «بونراکو» (bunraku) نام دارد و شاید به اندازه ژانرهای دیگر مانند «نو» (Noh) یا «کابوکی» (Kabuki) در عرصه بین‌المللی شناخته شده نباشد. این تئاتر در دهه ۱۶۰۰ در اوزاکا بنیان‌گذاری شد و از عروسک‌های بزرگی که توسط سه عروسک‌گردان به طور همزمان هدایت می‌شوند تشکیل شده است. این عروسک‌ها داستان‌های افسانه‌ای قهرمانان یا داستان‌های عاشقانه تراژیک را که از زبان یک راوی بیان می‌شود بازی می‌کردند. امروزه ساختمان اصلی این هنر نادر اوزاکا «تئاتر ملی بونراکو» است که در طول سال نمایش‌های گوناگونی را اجرا می‌کند. می‌توانید به تماشای یکی از نمایش‌ها رفته و با هزینه ۵۰۰ ین از یک تئاتر ۲ ساعته لذت ببرید. راهنمای صوتی انگلیسی هم وجود دارد.

تئاتر بونراکو در اوزاکا

برای شام جوجه کباب ژاپنی میل کنید

«یاکیتوری» یا همان جوجه کباب‌های معروف ژاپنی معمولاً با یک نوشیدنی همراه می‌شوند. البته در «ایشی» (Ishii) یک رستوران یاکیتوری لوکس که به تازگی افتتاح شده و اولین ستاره میشلن خود را در سال ۲۰۱۷ دریافت کرده، داستان از قرار دیگری خواهد بود. می‌توانید نوشیدنی خود را سفارش داده و پشت پیشخوان در حالی که آن را نوش جان می‌کنید به تماشای آشپزی بنشینید که مشغول آماده کردن کباب‌ها است. یک وعده غذای «اوماکاسه» (Omakase) که با اشتهاآورهای هیجان‌انگیزی همراه می‌شود، حدود 54.35 دلار قیمت خواهد داشت. مطمئن باشید که یک تجربه فوق‌العاده در این رستوران انتظارتان را می‌کشد. اگر دوست دارید در ساعات آخر شب به همراه دوستان خود در یک زیردریایی نوشیدنی صرف کنید، می‌توانید به سراغ «شینکا» (Shinka) بروید. اینجا یکی از نقاط جذاب برای دورهمی است و پشت یک در فلزی در انتهای کوچه‌ای تاریک قرار دارد. این فضای فرا واقعی کاملاً از قطعات یک زیردریایی قدیمی ساخته شده و با نورپردازی ملایم و فضایی کاملاً شبیه به یک زیردریایی تجربه متفاوتی را برایتان می‌سازد.

رستوران های اوزاکا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}