چطور نورمبرگ را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/3/24
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بهار با خود تلالو گرمی را به شهر نورمبرگ می‌آورد که به لطف پروازهای ارزان قابل دسترس نیز بوده و می‌تواند تجربه‌ای به یادماندنی برایتان بسازد.

تور اروپا

نیمه دوم ماه مارس زمان ظهور دوباره شهر نورمبرگ بعد از خواب زمستانی بوده و آخرین بقایای برف هم از محله قدیمی باشکوه آن محو می‌شوند و جای خود را به سرسبزی بهاره می‌دهند. اگر قصد دارید در یک روز این شهر را به خوبی بگردید، به ما ملحق شده تا زیبایی‌های آن را با شما شریک شویم. مطمئن باشید که با کمک راهنمای حاضر بیشترین استفاده را از همین زمان کوتاه خواهید کرد. قیمت هتل در زمان برگزاری رویدادهای بزرگ شهر ممکن است بسیار بالا برود اما در اوقات خلوت می‌توانید با قیمتی مناسب اتاقی گرفته و خود را غرق در زیبایی‌های اطراف کنید. با راهنمای سفر ما به نورمبرگ در یک روز همراه باشید.

در محله قدیمی گردش کنید

قلعه نورمبرگ افق شهر را در بر گرفته و نمادی از قدرت امپراطوری نورمبرگ است. البته این مجموعه تحت بازسازی عمیقی واقع شده ولی می‌توانید هنوز هم در بسیاری از نقاط آن گردش گرده و از مناظر خیره کننده‌ای که از دیوارهایش به نمایش گذاشته لذت ببرید. برای آن که خود را در هنر و معماری محله قدیمی غرق کنید، باید از همان پایین قلعه، در میدان «بیم تیرگرتنرتور» (Beim Tiergärtnertor) ماجراجویی خود را آغاز کرده و از خانه نیم چوبی هنرمند برجسته «آلبرشت دورر» (Albrecht Dürer) دیدن نمایید. این سازه تنها خانه باقیمانده از هنرمندان رنسانسی در بیرون ایتالیا به شمار می‌رود. می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر در آخر هفته‌ها و تا ساعت ۵ بعد از ظهر روزهای سه شنبه تا جمعه از نمایشگاهی که در آن برپا می‌شود نیز دیدن کنید.

قلعه نورمبرگ

خیابانی را که به نام دورر کرده‌اند پایین بروید تا از «واین مارکت» (Weinmarkt) و برخی از مغازه‌های گلچین و جذابش عبور کنید. در نهایت در امتداد «آوگوستین اشتراسه» (Augustinerstrasse) حرکت کرده و از روی پل سرپوشیده «ماکس بروکه» (Maxbrucke) هم بگذرید. آخرین مقصد شما در این پیاده روی «اونشلیت پلاتز» (Unschlittplatz) خواهد بود که یکی از آب‌نماهای پر تزئین و زیبای شهر را در خود جای می‌دهد. به سمت چپ حرکت کرده و به سمت «هاوپت مارکت» (Hauptmarkt) بروید. آب‌نمای «شونر برونن» (Schöner Brunnen) هم با هرمش که از ۴۰ پیکره تشکیل شده در همین جا قرار دارد. اگر ظهر به این نقطه برسید می‌توانید شاهد یک نمایش تئاتری از برج کلیسای فرائون کیرشه نورمبرگ باشید.

اونشلیت پلاتز نورمبرگ

ناهار را در هاوپت مارکت یا رستوران برات ورست هویزله میل کنید

بازار محصولات غذایی روبروی کلیسا نان‌، گیاه و میوه‌های خوشمزه‌ای می‌فروشد که برای پیک نیک ترکیب خوبی را می‌سازند. می‌توانید به جای آن در تراس «برات ورست هویزله» (Bratwursthäusle) نیز ناهارتان را نوش جان کنید. سوسیس‌های اینجا با یک نوشیدنی عالی می‌توانند چنان ناهار خوبی را برایتان ترتیب دهند که بخواهید از آن‌ها با خود به خانه هم ببرید.

هاوپت مارکت و کلیسای فرائون کیرشه نورمبرگ

عصر را به بازدید از موزه های مهم بپردازید

نورمبرگ در دوران نازی‌ها به عنوان «آلمانی‌ترین شهر» خوانده می‌شد و شاهد صحنه‌هایی از فاشیست‌ها بود. این گذشته تاریک جای خود را با «راه حقوق بشر» (the Way of Human Rights) ، ردیفی از ستون‌های سنگی متعلق به سازمان ملل عوض کرده است. این مسیر شما را به سمت «موزه ملی آلمان» هدایت کرده و ترکیبی جذاب از انسان‌شناسی، هنر و علوم را به نمایش می‌گذارد. «نویِس موزیوم» (Neues Museum) نیز که در همین نزدیکی واقع شده یک موزه هنر مدرن حیرت‌آور است. داخل این موزه مجموعه‌ای جذاب از ماشین‌های تایپ و فرش‌های دیواری به نمایش گذاشته شده و دیدن آن هم می‌تواند شما را با بخشی از تاریخ و فرهنگ آلمان آشنا کند.

موزه ملی آلمان در نورمبرگ

سفرتان را با یک شام لذیذ در نورن برگر آلم به پایان ببرید

در آن طرف محله قدیمی می‌توانید «نورن برگر آلم» (Nürnberger Alm) را پیدا کنید که در خیابان «بورگ اشتراسه» (Burgstrasse) قرار دارد. میزی را با سایر مشتریان شریک شده و یک وعده غذای محلی شامل گوشت یا سوسیس و سیب زمینی را به همراه یک لیوان نوشیدنی اصیل میل کنید. این تجربه قطعاً می‌توانید پایان بندی خوبی برای گردش یک روزه شما باشد.

رستوران های نورمبرگ

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}