چطور هایدلبرگ را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/3/27
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر می‌خواهید شهر هایدلبرگ را در کمتر از ۲۴ ساعت بگردید، باید در این راهنمای گردشگری با ما همراه شوید.

تور اروپا

هایدلبرگ برای شاعران و فیلسوف‌ها، عاشق‌ها و تاریخ‌دانان مقصدی ایده‌آل است. این شهر قرون وسطایی با گنجینه‌های ارزشمندش زمانی افراد سرشناسی مانند گوته، مارک تواین و ارنست همینگوی را الهام بخشید و از جنگ جهانی اول و دوم جان سالم به در برد تا امروزه بازدیدکنندگان را شگفت‌زده کند. این مقاله راهنمای سفر شما به هایدلبرگ در یک روز خواهد بود.

گردش را از محله قدیمی و کافه روسی شروع کنید

یک صبحانه خوب کلید یک روز پر از جاذبه‌های گردشگری است. منوی «کافه روسی» (Café Rossi) در محله قدیمی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. می‌توانید یکی از بشقاب‌های از پیش آماده آن‌ها را سفارش داده یا خودتان آن را با مواردی مانند باگل، تخم مرغ، کروسان، نان رولی، املت، بریوش، پن کیک و موسلی طراحی کنید. بعد از آن که شکمتان را سیر کردید به سمت «هاوپت اشتراسه» (Hauptstraße) خیابان اصلی هایدلبرگ با مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های بی‌شمار بروید. در نهایت به میدان بازار تاریخی روبروی ساختمان شهرداری خواهید رسید. اگر آخر هفته به اینجا آمده باشید، می‌توانید به تور ۹۰ دقیقه‌ای هدایت شده در محله قدیمی ملحق شوید. راهنمایان شما را به جاذبه‌های تاریخی مهم برده و درباره تاریخ آن‌ها صحبت می‌کنند. تورهای انگلیسی رأس ساعت ۱۰:۳۰ از میدان بازار آغاز می‌شوند.

محله قدیمی هایدلبرگ

چه تورهای هدایت شده را انتخاب کنید یا خودتان به ماجراجویی بپردازید، چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارند. «کلیسای روح مقدس» (Heiliggeistkirche) یکی از نقاط شروع بسیار مناسب است. اگر بخواهید می‌توانید برج را بالا بروید تا مناظر پانورامیکی از شهر را تماشا کنید. با گردش در محله «یزوئیت» (Jesuit) می‌توانید به کلیسای زیبا و پرنور آن نیز سر بزنید. از دیگر جاهای دیدنی دانشگاه هایدلبرگ است که در سال ۱۳۸۶ تأسیس شده قدیمی‌ترین دانشگاه آلمان به شمار می‌رود. سردر تاریخی آجر قرمز ساختمان اصلی و کتابخانه آن از بیرون بسیار خیره‌کننده هستند. دیوارهای چوبی، نقاشی‌های دیواری، لوسترها و شیشه‌های رنگی همگی از دل «هاگوارتز» (مدرسه‌ای از داستان هری پاتر) بیرون آمده‌اند. در همان حوالی می‌توانید «اشتودن‌تنکارزر» (Studentenkarzer) یا زندان سابق دانشجویانی که آرامش دانشگاه را به هم می‌زدند را هم ببینید.

دانشگاه هایدلبرگ

یک ساندویچ خوشمزه بخورید و به طرف رودخانه نکار بروید

«جو مولس» (Joe Molese) برای تجدید قوا با برگر، ساندویچ یا یک نوشیدنی خنک ایده‌آل خواهد بود. بعد از آن هم می‌توانید به یکی از معروف‌ترین مسیرهای هایدلبرگ قدم بگذارید که فیلسوف‌های برجسته برای رفتن به رودخانه «نکار» (Neckar) از آن عبور می‌کردند. پلکانی شیب‌دار و زیگزاگ به سمت بالای تپه شما را به مسیر دیگری خواهد برد که شاعران، نویسندگان و فیلسوف‌ها را به خود کشانده است. مناظر خیره کننده‌ای که از قلعه و محله قدیمی خواهید دید شگفت انگیز خواهند بود.

رستوران های هایدلبرگ

به بازدید از قلعه رنسانسی هایدلبرگ بپردازید 

اگر خسته شده‌اید سوار اتوبوس یا تراموا شده و به سمت قلعه هایدلبرگ بروید. تورهای هدایت شده‌ای به صورت ساعتی برگزار می‌شوند اما حتماً قبل از ساعت ۴ به آنجا برسید. این قلعه به سال ۱۲۱۴ تعلق داشته، توسعه یافت، ویران و دوباره بازسازی شد. امروزه ویرانه‌های آن جزو زیباترین دیدنی‌های آلمان و نمونه‌ای برجسته از معماری رنسانسی هستند. این ویرانه‌ها سالانه میلیون‌ها توریست را به خود می‌کشانند. از زمان خود استفاده کرده و علاوه بر داخل مجموعه از باغ‌های وسیع آن نیز دیدن کنید.

قلعه هایدلبرگ

روز را با یک شام خوشمزه به پایان ببرید

برای بیرون کردن خستگی یک روز گردش از تنتان خود را به یک وعده غذای اصیل مهمان کنید. برخی رستوران‌های عالی در محله قدیمی هستند که از میانشان می‌توانیم به «زوم روتن اوکسن» (Zum Roten Ochsen) اشاره کنیم. این رستوران به تاریخی ۳۱۵ ساله اشاره داشته و در گذشته‌اش از مارک تواین و مرلین مونرو هم پذیرایی کرده است. مهمانان در اتمسفری قدیمی و راحت شام خود را نوش جان کرده و از منویی عالی لذت خواهند برد. شب خود را با یک نوشیدنی عالی و اصیل به پایان ببرید. می‌توانید روی «زپل» (Seppl) که از گذشته مورد توجه دانشجویان واقع شده حساب کنید. حال و هوای این کافه بسیار گرم و نوستالژیک است. اگر دنبال جایی با شور و هیجان بیشتر بودید می‌توانید به سراغ «جینکس» (Jinx) هم بروید.

رستوران های هایدلبرگ

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}