راهنمای سفر به ونیز برای زوج ها

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/5/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر در دنیا شهری برای عاشقان وجود داشته باشد آن شهر ونیز ایتالیا است. زیبایی این شهر مه‌آلود بسیار سحرانگیز بوده و با غنای تاریخی و فرهنگی بی‌همتا و غذا و نوشیدنی‌اش کامل می‌شود.

تور اروپا

ونیز استعداد ویژه‌ای برای بیرون کشیدن احساسات شاعرانه از بازدیدکنندگان داشته و هیچ کاری جزو مسحور شدن در میان این‌همه زیبایی نمی‌توانید بکنید. دیوارهای قدیمی و صدای آب در شب‌های ساکت بسیار دلپذیر هستند و در ادامه شما را به رمانتیک‌ترین شهر جهان راهنمایی خواهیم کرد.

اقامت در یک هتل لوکس رویایی

وقتی پای هتل‌های لوکس در میان باشد، ونیز چیزهای زیادی برای پیشنهاد دارد. دو تا از بهترین گزینه‌ها «هتل دنیلی» (Danieli) افسانه‌ای و کاخ تاریخی «کاساگردو» (Ca’Sagredo) هستند. دنیلی یک کاخ قرن چهاردهمی است که میزبان ترکیبی باورنکردنی از شاعران، هنرمندان و موسیقیدانان شامل گوته، چارلز دیکِنز، بایرون، پروست و سایر نام‌های مشهور بوده و هتل کاساگردو هم شما را با حال و هوای اشرافیت قرن شانزدهم آشنا می‌کند. اتاق‌های زیادی از این کاخ در واقع نوعی موزه هستند و با مجموعه باورنکردنی هنری و عتیقه‌جات خانواده پر شده‌اند.

هتل کاخ کاساگردو در ونیز

گوندولا سواری در صبح زود

ونیز طوری ساخته شده که تماشای آن از روی آب زیباتر است. می‌توانید کاخ‌ها و عمار‌ت‌هایی را ببینید که سر درهای مرمری شگفت‌انگیزی رو به کانال دارند. گوندولا کمی از قایق معمولی کوچک‌تر و باریک‌تر است تا بتواند به راحتی از باریک‌ترین آبراه‌ها و پل‌های کوتاه هم عبور کند. برای آنکه به جمعیت زیادی بر نخورید، توصیه می‌کنیم اول صبح برای این کار آماده شوید و قبل از آنکه سایر گردشگران بیدار شوند روزتان را شروع کنید. این شهر تقریباً آرام و ساکت است و تجربه‌ای جادویی برایتان رقم می‌زند که هرگز فراموش نخواهید کرد.

گوندولا در ونیز

خرید در بازار ریالتو

«بازار ریالتو» در قلب شهر بوده و فروشندگانش غذای دریایی تازه و محصولاتی بومی می‌فروشند. این بازار یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه زندگی اجتماعی سرزنده شهر بوده و به ویژه شنبه صبح‌ها که همه برای خرید بیرون می‌آیند دیدنی می‌شود. می‌توانید هر چیزی از بچه اختاپوس تا صدف و ماهی‌های گوناگون را پیدا کنید و کمی از سبزیجات بومی بخرید. بعد از آن که ساک خریدتان پر شد، به سراغ اسنک‌های «ال مرکا» (Al Merca) بروید.

بازار ریالتو در ونیز

خوردن اسنک چیکتی در کنار یکی از کانال ها

کافه‌ای به نام «ال بوتگون» (Al Bottegon) در یکی از زیباترین کانال‌های «دورسودورو» (Dorsoduro) قرار دارد. زنی که پشت پیشخوان می‌بینید استاد درست کردن «چیکتی» (cicchetti) است. این اسنک‌های کوچک و خوشمزه با یک نوشیدنی در شب ایده‌آل هستند. طعم‌های گوناگونی شامل عسل و رزماری، پنیر و پستوی گزنه و ماهی تن با مایونز از این خوراکی وجود دارند. اگر هوا اجازه داد، می‌توانید خوراکی لذیذتان را بیرون و کنار کانال نوش جان کنید.
کافه های ونیز

صرف شام در رستوران لونا سنتادا

رستوران کوچک «لونا سنتادا» (Luna Sentada) در یکی از پیچ‌های زیبای کانال واقع شده و اندکی از ترافیک شهر فاصله دارد. منوی اینجا را از سفر مارکو پولو در جاده ابریشم الهام گرفته‌اند پس احتمالاً با چیزهای عجیبی روبرو خواهید شد. می‌توانید نوشیدنی خود را روی آب نوش جان کرده و سپس برای غذا وارد رستوران شوید. خوردن صدف و یک بشقاب غذای ویژه ونیزی یعنی اسپاگتی با ماهی مرکب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران های ونیز

شادی و رقص در پارادیزو پردوتو

بعد از شام می‌توانید راهتان را به سمت «فوندامنتا دلا میزریکوردیا» (Fondamenta della Misericordia) کج کنید. هر دوشنبه شب یک اجرای زنده در اینجا برگزار شده و در وسط رستوران یک پیست رقص درست می‌کنند. هیچ راهی بهتر از این برای پایان بردن یک روز گردش عاشقانه وجود ندارد.

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}