نکاتی مفید برای سفری ارزان به سوئیس

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/6/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

حتی در سفر به سوئیس هم می‌توان با رعایت برخی نکات کمی در خرج کردن پول صرفه جویی کرد. این مقاله شما را راهنمایی خواهد کرد.

تور اروپا

سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا به شمار می‌رود. این امر بدون شک نکات مثبتی با خود دارد اما به هر حال باعث قیمت‌هایی باورنکردنی طی سفر هم می‌شود. در این راهنما نکاتی را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید سفری ارزان‌تر را تجربه کنید.

از تفریحات رایگان لذت ببرید

راه‌های زیادی برای لذت بردن از زیبایی‌های سوئیس وجود دارند که حتی یک پنی هم برای شما هزینه در بر نخواهند داشت. بسیاری از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی این کشور رایگان هستند. همچنین می‌توانید بسیاری از مناطق طبیعی و مسیرهای کوهپیمایی را به رایگان تماشا کنید و در آن‌ها گردش کنید.

کوهستان ریگی

به دنبال اقامتگاه های جایگزین باشید

حتی هتل‌ها و هاستل‌های ارزان سوئیس هم نسبت به سایر کشورها گران هستند. یک شب در یک هاستل در ژنو می‌تواند ۴۰ دلار تمام شود و یک اتاق تک نفره هم حدود ۱۰۰ دلار قیمت دارد. در کشور سوئیس هم شبکه‌ای از افراد وجود دارند که حاضرند با هزینه‌ای اندک یا حتی به رایگان از طریق سایت «couchsurfing» به مسافران جای اقامت پیشنهاد کنند و حتی می‌توانید کمپ بزنید؛ اما باید دقت داشته باشید که در هیچ جای این کشور کمپ زدن در طبیعت بکر مجاز نیست.

در یک مزرعه اقامت کنید

«آگروتوریسموس» (Agrotourismus) سایتی است که به شما امکان اجاره خانه‌های تعطیلات یا اقامت در مزرعه‌های سوئیسی را می‌دهد که برخی از آن‌ها تنها امکانات اولیه اقامت هستند اما قیمت‌های بسیار مناسبی دارند. اگر می‌خواهید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید و با بعد روستایی این کشور آشنا شوید، حتماً باید این گزینه را امتحان کنید.

از سیستم حمل و نقل رایگان استفاده کنید

نکته مثبت اقامت در هتل‌ها و هاستل‌های شهرهای بزرگ‌تر آن است که می‌توانید از امکانات حمل و نقل رایگان بهره‌مند شوید. لوسرن، ژنو، برن، بازل یا لوزان همگی جزو شهرهایی هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند. این موقعیت چیزی نیست که به راحتی نادیده بگیرید زیرا یک بلیط یک روزه سیستم حمل و نقل عمومی حدود ۸ دلار قیمت دارد.

حمل و نقل در سوئیس

از سیستم بلابلاکار یا سوئیس تراول پس استفاده کنید

اگر دقیقاً می‌دانید که می‌خواهید به کجا بروید و مسیری برنامه‌ریزی شده دارید، یک کارت «سوئیس تراول پس» (Swiss Travel Pass) می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد و ارزش قیمتی مناسبی هم دارد. در غیر این صورت امکان دارد پولتان را برای خریدن کارتی که واقعاً نیاز ندارید هدر دهید. گزینه پیشنهادی بعدی هم سیستم اجاره ماشین «بلابلاکار» (BlaBlaCar) است که به طور وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از مراکز زنجیره ای فاصله بگیرید

فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای مانند استارباکس یا مک دونالد جای امنی برای یک خرید یا غذای ارزان نیستند. آن‌ها معمولاً از سایر فروشگاه‌ها و مغازه‌ها گران‌تر هستند. پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر آن‌ها از رستوران‌های سوئیسی که به توریست‌ها خدمات رسانی می‌کنند نیز فاصله بگیرید زیرا قیمت‌های بالاتری دارند.

استارباکس در فرودگاه ژنو

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}