بهترین مکان‌ها در زوریخ برای صرف کیک و قهوه

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/1
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

یکی از تجربیات فراموش نشدنی در سفر به زوریخ، امتحان کردن شکلات‌ها و قهوه‌های بی‌نظیر آن به همراه یک کیک هیجان انگیز است.

تور اروپا

سوئیس برخی از بهترین شکلات‌ها و قهوه‌های جهان را به بازدیدکنندگانش پیشکش می‌کند. جای تعجب نیست که بتوانید بهترین قهوه خانه‌ها را در اینجا پیدا کنید. در این فهرست بهترین جاهایی که می‌توانید در آن‌ها قهوه یا کیکی سفارش داده و از لحظاتتان لذت ببرید را معرفی خواهیم کرد.

سفر به زوریخ با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

کافی دیهای

«کافی دیهای» (Kafi Dihei) پر از مبلمان عتیقه و چراغ‌هایی در میان فرش دیواری‌های قدیمی است که همگی جزوی از تلاش‌های مالک آن برای ایجاد حسی از یک خانه هستند. کافی دیهای اخیراً به عنوان یکی از بهترین جاها برای صرف برانچ در زوریخ رأی آورده و منوی آن گلچینی عالی از غذاهای مختلف را به مشتریان پیشنهاد می‌کند. کیک‌ها، نان‌ها و ساندویچ‌های خانگی و املت‌هایش را بسیار توصیه می‌کنیم. در تابستان می‌توانید در فضای باغ کوچک، قهوه خود را نوش جان کنید و از یک صبحانه عالی در صبحی آفتابی نهایت لذت را ببرید.کافه های زوریخ

کافه اشپرونگلی

کافه اشپرونگلی (Café Sprüngli) یکی از نقاط مهم برای خریدن شیرینی‌جات در زوریخ است. این شرکت که به سال ۱۸۳۶ بازمی‌گردد، به ویژه به خاطر «ماکارون‌های لوکزامبورگرلی» (Luxemburgerli macaroon) شهرت یافته است. کافه اشپرونگلی در «پارادپلاتز» (Paradeplatz) میدانی وسیع با بانک‌های سوئیسی قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند از طیف شکلات‌ها و کیک‌ها چیزی سفارش داده یا یک ناهار سبک نوش جان کنند. فضای داخلی کافه را به شیوه‌ای کلاسیک طراحی کرده‌اند و گلچینی از خوراکی‌های شیرین و رنگارنگ را می‌توانید در قفسه‌های باشکوهش ببینید.

کافه های زوریخ

کافه پکلارد

«کافه پکلارد» (Café Peclard) بخشی از «کوندیتوری شوبر» (Conditorei Schober)‌ بوده و به خاطر شیرینی‌جات، قهوه و چای شهرت دارد. با ورود به کافه حس می‌کنید در زمان به عقب حرکت کرده‌اید. نسل‌های مختلف خانواده‌ها به اینجا می‌آمده‌اند و خود را مهمان خوراکی‌های شیرینش می‌کرده‌اند. شیرینی‌های خانگی و کیک‌ها بسیار خیره‌کننده و جذاب هستند. این کافه خود به تنهایی با سقف بلند باروکی و شاخصه‌های جذابی مانند صندوق قدیمی‌اش مشتریان را مسحور می‌کند.

کافه های زوریخ

کافه موهرن کوپف

«موهرن کوپف» (Mohrenkopf) یک قهوه خانه بسیار سنتی است که در ۳۰ سال اخیر در سوئیس شکوفا شده است. اخیراً این بنا را مورد بازسازی قرار داده‌اند تا افسون سابقش را دوباره بازیابد. این کافه تعدادی غذای بومی و صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. از دسرهای شگفت انگیزش می‌توانیم به مارشمالو با روکش شکلات اشاره کنیم که نام کافه را هم از آن گرفته‌اند. در یک روز گرم می‌توانید در فضای باز کافه نشسته و عبور و مرور مردم را تماشا کنید.

کافه های زوریخ

کافه اودئون

«اودئون» (Odeon) یک کافه مشهور در «بلوو» (Bellevue) بوده و یکی از محبوب‌ترین نقاط برای قرار ملاقات در زوریخ است که چهره‌های سرشناسی هم از آن دیدن کرده‌اند. «جیمز جویس» (James Joyce) و آلبرت انیشتین دو نفر از طرفداران این کافه بودند و شما هم می‌توانید از تنوع کیک‌ها و شکلات‌هایش لذت ببرید. سالن بزرگ با لوسترها و دیوارهای آینه‌کاری شده تجربه خاصی را برایتان می‌سازد.

کافه های زوریخ

کافه آنریسی

«کافه آنریسی» (Café Henrici) در خیابان پر جنب و جوش «نیدردورف» (Niederdorf) واقع شده و نامش را از «کریستین فردریش آنریسی» (Christian Friedrich Henrici) گرفتند که مسئول کلمه‌های پشت «کافی کانتاتا» (Coffee Cantata) باخ بوده است. در قلب این مؤسسه می‌توانید عشقی عمیق نسبت به قهوه را لمس کنید که در فضایی ساده اما شیک، با مبلمان چوبی و کانتری صیقل خورده برای مشتریان آماده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم یک برش از «فلامکوخن» (flammkuchen) منحصر به فرد را با قهوه خود امتحان کنید.

کافه های زوریخ

کافه شه اندی

«کافه شه اندی» (Café Chez Andy) جایی کوچک اما دنج است که فضای باغ آن مشتریان را مسحور می‌کند. اینجا یکی از کافه‌های پنهان‌تر زوریخ است که برای استراحت و قهوه بعد از ظهری ایده‌آل خواهد بود. فضای بیرون، بازدیدکنندگان را به یاد بناهای داستان‌های بچگی می‌اندازد. می‌توانید از منوی صبحانه تمام روز و برانچ اینجا لذت ببرید و تنوعی از شیرینی‌ها و دسرهای لذیذ را امتحان کنید. کیک‌های خانگی با عطر وسوسه کننده‌شان تجربه خوبی برایتان می‌سازند.

ریو بار

«ریو بار» (Rio Bar) باغی افسونگر در نزدیکی ایستگاه قطار زوریخ است. ریو جدای از قهوه‌های عالی، ناهارهای لذیذی را هم برای مشتریانش آماده می‌کند که پر از غذاهای سالم و جذاب هستند. در عصرها یا یک روز گرم، اینجا برای صرف نوشیدنی‌های خنک مورد توجه مردم قرار می‌گیرد. صبحانه‌ها هم ارزش امتحان کردن را دارند و پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را به همراه آبمیوه تازه یا قهوه داغ میل کنید.

کافه های زوریخ

میوکو

«میوکو» (Miyuko) ترکیبی جذاب از یک چای خانه و شیرینی فروشی است که تأثیراتی از فرهنگ انیمه محبوب ژاپنی را به نمایش می‌گذارد. داخل کافه طراحی سبکی با اشارات صورتی را می‌بینید که به جذابیت اتمسفر آن کمک کرده است. کیک‌های میوکو هم به همان اندازه زیبا طراحی شده‌اند و گزینه‌های وگن و بدون لاکتوز یا گلوتن هم در میانشان وجود دارد. می‌توانید تمام این خوراکی‌های خوشمزه را با چای‌های ژاپنی همراه کنید.

کافه های زوریخ

کافه فلیکس

«کافه فلیکس» (Café Felix) با پلکان مارپیچش خیلی سریع بازدیدکنندگان را به تحسین وا می‌دارد و میزهای مرمری و طراحی کلاسیکش چشمگیر هستند. منوی اینجا حیرت‌انگیز بوده و چندین نوع قهوه، آبمیوه و چای را به همراه صبحانه، کیک‌ها و شیرینی‌ها به مشتریان پیشنهاد می‌کند. کافه فلیکس را می‌توان به نوعی یک کافه کلاسیک سوئیسی نامید و موقعیت مرکزی‌اش در بلوو آن را جزو اماکن محبوب در میان مردم محلی و توریست‌ها کرده است.

کافه های زوریخ

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}