بهترین هتل های دبی بر اساس انواع بودجه ها

    صبا صفری
    • صبا صفری
    • 1397/7/8
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    اگر قصد سفر به دبی را دارید و نمی‌دانید کدام هتل را برای اقامت انتخاب کنید، در این راهنما به طیف وسیعی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

    تور اروپا

    وقتی به دبی که بر پایه صنعت گردشگری بنا شده سفر می‌کنید، احتمالاً با وجود این تعداد بالا از هتل گیج می‌شوید. بسته به اینکه چه برنامه‌ای پیش رو دارید یا اینکه به چه مناسبتی سفر می‌کنید می‌توانید به این راهنما نگاهی انداخته و اقامتگاهی مناسب خود پیدا کنید. در این فهرست برخی از بهترین هتل‌های دبی مناسب برای انواع بودجه‌ها را معرفی می‌کنیم. این لیست از هتل‌های بسیار گران و لوکس شروع شده و با هتل‌های معمولی و اقتصادی ادامه پیدا می‌کند.

    المها ریزورت

    «المها ریزورت» (Al Maha Resort) بخشی از «لاکچری کالکشن هتلز» (Luxury Collection Hotels) است و در قلب صحرای دبی قرار دارد. بلی درست خواندید: این هتل در وسط صحرا قرار دارد! در اینجا می‌توانید اقامتی پر از شادمانی و هیجان را تصور کنید و از یک ویلای خصوصی با استخر اختصاصی در تراس لذت ببرید. این هتل با هیچ چیزی جز آرامش صحرا و طبیعت وحش آن احاطه نشده و برای موقعیت‌های خاص ایده‌آل است.هتل های دبی

    پلیس هتل

    «پلیس هتل» (Palace Hotel) که به تازگی ساخته شده، درست روبروی آب‌نما و برج خلیفه قرار دارد و یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید سفری رمانتیک را تجربه کنید. با وجود «دبی مال» معروف و اشراف به برج خلیفه، این هتل یکی از محبوب‌ترین‌های منطقه به حساب می‌آید. در اینجا هر چیزی از یک شام مجلل تا قلیان‌های شبانه در محوطه باز حیاط را پیش رو دارید. پلیس هتل برای زوج‌هایی که می‌خواهند در کنار هم از زیبایی شهر لذت ببرند ایده‌آل است.

    هتل های دبی

    آتلانتیس

    تا به حال فکر کرده‌اید که بیدار شدن در یک جزیره که منظره‌ای جز دریا و افق دبی ندارد چه حسی خواهد داشت؟ «آتلانتیس» (Atlantis) با موقعیت عالی خود در «پام جومیرا» (Palm Jumeirah) هر دو گزینه را به شما پیشنهاد می‌کند. این گزینه را بیشتر برای سفرهای خانوادگی پیشنهاد می‌کنیم. «آکواونچر پارک» (Aquaventure Waterpark) در تمام روزهای گرم تابستان، «ساحل نسیمی» (Nassimi) برای برخی از بزرگ‌ترین هنرمندان دنیا، بیش از ۱۵ رستوران‌ عالی برای شام و اتاق‌های لوکس، چیزهایی هستند که شما را شگفت‌زده خواهند کرد. اینجا حتی برای کسانی که نمی‌خواهند در هتل اقامت کنند یک جاذبه توریستی حسابی است.

    هتل های دبی

    لو مریدین مینا سیاحی

    «لو مریدین مینا سیاحی» (Le Meridien Mina Seyahi) برای مسافران تنها و گروه دوستان ایده‌آل بوده و در ساحل واقع شده است. اینجا اتمسفری بی‌همتا برای مهمانی داشته و یکی از معروف‌ترین کافه‌های ساحلی دبی یا «باراستی» (Barasti) در آن قرار دارد. در حین اقامت می‌توانید انتظار کارکنانی صمیمی و خوش برخورد، اتاق‌هایی عالی با قیمت مناسب و دسترسی آسان به برخی از بهترین نقاط مهمانی شهر را داشته باشید.

    هتل های دبی

    نووتل

    «نووتل» (Novotel) در نواحی مسکونی دبی واقع شده و از «مال امارات» (Mall of the Emirate) تنها چند دقیقه با ماشین فاصله دارد. «اسکی دبی» (Ski Dubai) هم در اینجا بوده و به طور کل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های مناسب خانواده‌های بچه‌دار می‌توان از آن یاد کرد. اگر دنبال اقامتگاهی راحت و مناسب کل خانواده بودید می‌توانید روی اینجا حساب کنید و فرزندان کوچک‌تر از ۱۶ سالتان هم به رایگان اقامت کنند و از تمام سرگرمی‌های موجود بهره‌مند شوند. نووتل به مراکز خرید، سواحل و مرکز شهر بسیار نزدیک است و هرگز از رزرو کردنش پشیمان نخواهید شد.

    هتل های دبی

    شراتون گراند هتل

    «شراتون گراند هتل» (Sheraton Grand Hotel) اقامتی مدرن و ریلکس برای کل خانواده را تضمین می‌کند و در جاده «شیخ زاید» (Sheikh Zayed) یکی از معروف‌ترین آزادراه‌های دبی قرار دارد. این هتل مناظری منحصر به فرد از افق شهری را به شما پیشنهاد کرده و در فاصله بسیار اندکی از متروی دبی و مرکز شهر واقع شده است. این هتل را برای مسافران تنها و خانواده‌ها پیشنهاد می‌کنیم زیرا قیمت‌ها نیز برای همه مناسب هستند.

    هتل های دبی

    سیتی مکس هتلز

    «سیتی مکس هتلز» (Citymax Hotels) با شعبات متعدد در سرتاسر امارات متحده عرب، برای پیدا کردن یک اتاق ارزان با موقعیتی عالی ایده آل است. هتل «بارشا» (Barsha) و «بور دبی» (Bur Dubai) که هر دو نرخ‌های مشابهی دارند و برخی از ارزان‌ترین قیمت‌های شهر را پیشنهاد می‌کنند، با موقعیت‌های خوبی مانند نزدیکی به جاذبه‌های اصلی و مراکز خرید، اقامتی مناسب را برایتان می‌سازند.

    هتل های دبی

    ایبیس بارشا

    «ایبیس بارشا» (Ibis Barsha) در قلب منطقه مسکونی بارشا واقع شده و تنها پنج دقیقه با ماشین تا مال امارت فاصله دارد. این هتل برای مسافران اقتصادی ایده آل است و از سواحل، مراکز خرید و ایستگاه‌های مخصوص مهمانی خیلی دور نیست. حتماً به سراغ «کازا لاتینا» (Casa Latina) هم بروید و از موسیقی زیر زمینی دبی هم لذت ببرید.

    صبا صفری صبا صفری
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}