بهترین هتل های سیشل برای اقامتی به یاد ماندنی

    صبا صفری
    • صبا صفری
    • 1398/8/6
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    اگر به زودی عازم سیشل هستید و درباره انتخاب اقامتگاهتان تردید دارید، فهرست بهترین هتل‌های سیشل که دارای بهترین مناظر هستند را مطالعه کنید.

    تور اروپا

    بهشت، وقتی پای جزایر اقیانوس هند وسط باشد، واژه‌ای تکراری است اما این مجمع‌الجزایر را که در هزار مایلی شرق کنیا واقع شده، حقیقتاً تنها همین کلمه به خوبی توصیف می‌کند. در این مجمع‌الجزایر ۱۱۵ جزیره کوچک وجود دارد که دارای برخی از بهترین سواحل جهان هستند.

    احتمالاً اولین نامی که به ذهن اکثر مردم خطور می‌کند، ساحل شن سفید بو والون (Beau-Vallon) در جزیره اصلی ماهی (Mahé) است. این جزایر برای کسانی که به طبیعت علاقه دارند یک رویای واقعی خواهد بود زیرا زیستگاه انواع حیوانات و گیاهان نادر و صخره‌های حیرت انگیز هستند.

    خوشبختانه در سیشل از توسعه بی‌رویه و آسیب زننده به محیط زیست جلوگیری شده و هتل‌های سیشل برای سازگاری با محیط زیست بیشترین دقت را دارند. در این راهنما ما به معرفی برخی از بهترین هتل‌های سیشل پرداخته‌ایم که دارای مناظری خیره کننده، غذایی عالی، تم‌هایی هماهنگ با طبیعت و کاملاً دوستدار محیط زیست هستند. 

    هتل های سیشل

    نورث آیلند

    برای یک تجربه همه جانبه و حیرت انگیز باید به سراغ نورث آیلند (North Island) بروید. در اینجا مقوله داغ اکو لاکچری (eco luxury) را با ریلکسی کامل ترکیب کرده‌اند و فضای آن که بی‌شباهت به عکس روی کارت پستال‌ها نیست، از سواحل شن سفید و صخره‌های گرانیتی تشکیل شده است.

    نام‌های برجسته‌ای مانند دوک و دوشس کمبریج برای ماه‌ عسل به این هتل اعتماد کرده‌اند. این هتل به طور همزمان یک پروژه حفاظتی نیز به شمار می‌رود و لاکپشت‌های بزرگ، پرندگان نادر و زندگی دریایی شگفت انگیزش برای هر کسی یک تجربه تکرار نشدنی می‌سازند. برای دسترسی به این هتل باید از ماهی سوار هلیکوپتر شوید.

    هتل های سیشل

    فرگات آیلند

    فرگات آیلند (Frégate Island) به عنوان یکی از بهترین جزایر خصوصی جهان شهرت زیادی داشته و برای ماه عسل ایده‌آل است. هفت ساحل، دو استخر بی‌انتها، چندین رستوران عالی با غذاهای آفریقایی و بین‌المللی و شانزده ویلای مبله لوکس و زیبا از چیزهایی هستند که در این جزیره خواهید دید. در این اقامتگاه، اکولوژی هم نقش پر رنگی دارد و تلاش‌های زیادی برای حفاظت از گونه‌های نادر پرندگان و لاکپشت‌ها صورت گرفته است. در قلب جزیره، دامنه‌های سرسبز مون سنیال (Mont Segnal) قرار داشته و مطمئن باشید که سفرتان بدون بالا رفتن از آن کامل نخواهد شد.

    هتل های سیشل

    برد آیلند

    همان‌طور که احتمالاً از نام آن پیداست، در این جزیره مسکونی که در مرز شمالی مجمع‌الجزایر واقع شده است همه چیز به پرندگان ربط دارد. در اینجا دسته‌های پرندگان نادر و لانه لاک‌پشت‌های گوناگون را می‌توانید تماشا کنید.

    اگر واقعاً بخواهید از همه چیز فاصله بگیرید، این جزیره بهترین جا خواهد بود زیرا هیچ کدام از سوئیت‌ها تلویزیون، تلفن یا تهویه هوا ندارند. در عوض از پنجره خود می‌توانید مناظر شگفت انگیزی از اقیانوس هند را تماشا کرده و ریه‌هایتان را از نسیم لذت‌بخش پر کنید. در یکی از رستوران‌ها می‌توانید هر چیزی از کاری بز تا صید روز را پیدا کنید. سواحل برد آیلند (Bird Island) بسیار زیبا هستند و می‌توانید با پیوستن به تورهای پیاده از این زیبایی نهایت استفاده را ببرید.

    هتل های سیشل

    سرف آیلند

    سِرف آیلند (Cerf Island) با ابعاد کوچک و بدون هیچ جاده‌ای، تنها از چند مسیر کوتاه تشکیل شده است. در اینجا بیست و چهار ویلای ساده وجود دارد که در میان درختان پراکنده شده و به ساحلی زیبا اشراف دارند. جدای از آن چیز زیادی در جزیره وجود ندارد ولی می‌توانید روی استخر کوچک بی‌انتها و رستوران قدیمی آن حساب کنید.

    پیشنهاد می‌کنیم حتماً کایاک اجاره کرده یا غواصی در زیر آب‌های زلال این جزیره را تجربه کنید. پارک آبی سنت آنه مارین (Sainte Anne Marine) نیز در نزدیکی همین جزیره واقع شده است.

    هتل های سیشل

    هتل ساحلی کارانا

    در این هتل معاصر و اقتصادی احتمال اینکه از خدمات لوکس و شاهانه برخوردار شوید، کم است اما چه کسی اهمیت می‌دهد وقتی با چهل سوئیت زیبا با مناظر اقیانوسی‌ای روبه‌رو هستید که به ساحل خیره کننده کارانا (Carana) اشراف دارند؟

    بعضی از این سوئیت‌ها استخر هم دارند. در رستوران این هتل می‌توانید برخی از غذاهای محلی مانند سالاد هشت‌پای گریل شده را امتحان کنید. فهرست تفریحاتی که انتظارتان را می‌کشند بسیار جذاب است و شامل شیرجه زدن در آب‌های کریستالی تا کوهپیمایی و تماشای غروب و اسب سواری در شن‌های ساحلی می‌شود.

    هتل های سیشل

    اقامتگاه لوکس مایا

    مایا (MAIA) یکی از رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های سیشل است و در کنار ساحل زیبای آنس لویی (Anse Louis) در خط ساحلی جنوب غربی جزیره ماهی قرار دارد. هر کدام از ۳۰ ویلای اینجا خدمتکاری اختصاصی دارد که هر کاری که برای یک اقامتی رویایی لازم داشته باشید را برایتان انجام می‌دهند. از ریختن گلبرگ گل در وان حمام گرفته تا ترتیب دادن شامی به یادماندنی در کنار ساحل و تماشای غروب خورشید، برای هر کاری می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

    پیشنهاد می‌کنیم ماساژهای به سبک بالی را هم از دست ندهید. اگر بتوانید از تخت‌های بزرگ و راحتتان دل بکنید، یک جلسه یوگا به هنگام طلوع خورشید هم می‌تواند تجربه خوبی باشد.

    هتل های سیشل

    لو مریدین

    اگر می‌خواهید به حساب بانکیتان آسیب جدی وارد نشود اما هنوز هم دوست دارید استخر‌های بی‌انتهای مشرف به بو والون رو تجربه کنید، لو مریدیِن (Le Méridien) یکی از بهترین گزینه‌هایتان خواهد بود. این اقامتگاه حال و هوای پولینزی داشته و قسمت پذیرش آن در بنایی چوبی قرار دارد و درختان نخلی که با باد تاب می‌خورند شما را احاطه کرده‌اند.

    آرامش این هتل در بالاترین حد ممکن است اما تفریحات زیادی هم انتظارتان را می‌کشد. می‌توانید در دو رستوران لو مریدین از چای بعد از ظهری رایگان لذت ببرید. یک زمین تنیس پر نور و اسپا هم برایتان در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها پر نور و دلباز هستند و برای خانواده‌ها هم سوئیت اختصاصی وجود دارد.

    هل های سیشل

    سیکس سنسز زیل پاسیون

    سیکس سنسِز زیل پاسیون (Six Senses Zil Pasyon) یکی از بازیکن‌های جدید مسابقه هتل‌های سوپر لوکس سیشل است. این هتل در جزیره فلیسیته (Félicité) قرار دارد که روی نقشه، بزرگ‌تر از یک نقطه نیست و به پراسلین (Praslin) نزدیک است.

    در اینجا ۳۰ ویلای تماشایی وجود دارد که با استخر‌های بی‌انتهایی که زیر نور خورشید می‌درخشند کامل می‌شوند. در این اقامتگاه لوکس رستوران‌های مختلفی دیده می‌شود که غذاهای فوق‌العاده‌ای به مهمانان عرضه می‌کنند. سینمای زیر ستاره‌های آسمان و جستجوی گنج نیز از دیگر تفریحات جذابی هستند که انتظارتان را می‌کشند.

    هتل های سیشل

    کبن دزانژ

    کبن دزانژ (Cabanes des Anges) گواهی برای این ادعاست که اقامت در سیشل با هزینه‌ای اقتصادی هم امکان پذیر است. این مهمان‌خانه افسونگر، شش ساختمان بنگالی دارد که به دو آپارتمان تقسیم شده‌اند و اتاق‌ خوابی پر نور، آشپزخانه، سالن پذیرایی با آثار هنری رنگارنگ و تراس دارند.

    این اقامتگاه در ساحل نیست اما در باغی سر سبز با یک استخر قرار دارد و البته برای رسیدن به ساحل تنها کمی پیاده روی لازم دارید. برای غذا می‌توانید روی کاری‌های کرئول رستوران‌های محلی بندر نزدیکتان حساب کنید.

    هتل های سیشل

    چهار فصل

    هتل چهار فصل (Four Seasons) اقامتگاهی خانوادگی و لوکس است که در تپه‌هایی سرسبز و جنگلی با مناظر پانورامیک خلیج پتی آنس (Petite Anse)، در جنوب غرب ماهی قرار دارد. در اینجا با کودکان هم مانند مهمانان ویژه برخورد می‌شود و برای آن‌ها هم حوله حمام مخصوص در نظر گرفته شده و حتی منوی غذای ویژه هم دارند.

    برای تفریح فرزندانتان می‌توانید روی کلوب کودکان حساب کنید. این مکان شاد، جایی عالی برای کند و کاو در زندگی دریایی یا نقاشی کردن تصاویر استوایی است. والدین هم در این فرصت طلایی می‌توانند به اسپا بروند و ریلکس کنند. ویلاهای روی تپه با استخرهای جذابشان شما را به قدری مسحور می‌کنند که ترک کردنشان کار راحتی نیست. باربکیوی غذای دریایی از دیگر گزینه‌های دلپذیری است که در این هتل تجربه خواهید کرد.

    هتل های سیشل

    لو شاتو دو فوی

    بوتیک هتل ۹ اتاقه‌ی لو شتو دو فوی (Le Chateau De Feuilles) برای کسانی که به غذاهای اعلا علاقه دارند، ایده آل خواهد بود. این هتل روی یک صخره گرانیتی بر فراز خلیج سنت آنه واقع شده است. جای غافلگیری نیست که نوشیدنی‌های اصیل و غذاهای اینجا از سبزیجات ارگانیک باغ اختصاصی‌اش تهیه شده‌اند و تمام ماهی‌های آن تازه هستند.

    این هتل تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا برای شما شبی به یادماندنی رقم بزند. همچنین در اینجا کلاس‌های آشپزی هم برگزار می‌شود و می‌توانید طرز تهیه خرچنگ زرافه‌ای یا میلفوی نارگیل با شربت انبه را یاد بگیرید و در خانه برای خودتان درست کنید.

    هتل های سیشل

    صبا صفری صبا صفری
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}