برای روز ولنتاین کجا سفر کنیم؟

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/9/24
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بسیاری از عشاق آرزو دارند روز ولنتاین، در سفری رؤیایی باشند. سفری که بتواند تا ابد در ذهن آن‌ها حک شود و خاطرات آن دو را برای همیشه زنده نگاه دارد.

تور اروپا

اگر امیدوارید در ولنتاین امسال یک گام بیشتر در جهت زندگی عاشقانه‌ی خود بردارید، چرا سفر به یکی از رمانتیک‌ترین نقاط دنیا نداشته باشید؟ از مناطق دورافتاده و ناشناخته تا مکان‌های شناخته‌شده و مشهور، این مقاله کمک خواهد کرد تا مقصدی ایده‌آلی برای سفر رؤیایی خود بیابید.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

پوزیتانو، ایتالیا

یافتن یک نقطه در ساحل آمالفی که رمانتیک نباشد، تقریباً غیرممکن است اما پوزیتانو (Positano) دهکده‌ای است که شاید بهترین گزینه‌ی ممکن در میان تمامی انتخاب‌های رمانتیک باشد. این دهکده‌ی ساحلی شگفت‌انگیز ترکیب ایده‌آلی از ساختمان‌های رنگارنگ در دامنه‌ی کوه، خیابان‌های پیچ‌درپیچ، سواحل خارق‌العاده و آب‌هایی به رنگ آبی نفس‌گیر است. این منطقه همچنین غروب‌های شگفت‌انگیزی دارد.

پوزیتانو یکی از آن مقاصدی است که گویی برای یک فرار عاشقانه ساخته شده است. وقتی‌که از بالا به پوزیتانو نگاه می‌کنید، شهر شبیه به یک قرن پیش است، زیرا ساختمان‌ها سرسختانه در برابر مدرن شدن مقاومت می‌کنند. درحالی‌که جاذبه‌ها و تفریحات اندکی در پوزیتانو وجود دارد، اما گشت زدن در بازارهای محلی و خرید، غذا خوردن و وقت صرف کردن در سواحل شما را سر شوق می‌آورد.

مقاصد سفر برای ولنتاین

سانتورینی، یونان

سانتورینی زیبا و حیرت‌انگیز اغلب با دریای فیروزه‌ای‌رنگ و خانه‌های سفیدرنگی که در پشت کلیساهایی با گنبدهای آبی در حاشیه‌ی دهانه‌ی یک کوه آتش‌فشانی قدیمی قرار گرفته‌اند، به‌عنوان یکی از رمانتیک‌ترین نقاط زمین شناخته می‌شود. سانتورینی که مقصد محبوبی برای ماه‌عسل است، برای فرارهای عاشقانه‌ روز ولنتاین نیز ایده‌آل به نظر می‌رسد.

بسیاری از رستوران‌های سانتورینی مشرف به دهانه‌ی زیبای آتش‌فشانی هستند و به شما این شانس را می‌دهند تا یک شام فراموش‌نشدنی با منظره‌ای رؤیایی را تجربه کنید. فراموش نکنید که حتماً یکی از آن غروب‌های زیبای آفتاب را از خرابه‌های قلعه‌ی بیزانس یا فانوس دریایی آکروتیری (Akrotiri) تماشا کنید.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

سویل، اسپانیا

سویل که یک ساعت تا سواحل جنوبی اسپانیا فاصله دارد، با معماری شگفت‌انگیز و آثار تاریخی زیبای خود نظیر کاخ سلطنتی سویل، کلیسای جامع سویل (بزرگ‌ترین کلیسای جامع سبک گوتیک در جهان) و میدان باشکوه اسپانیا، حس و حالی رؤیایی را به شما هدیه می‌دهد. می‌توان در این شهر اغذیه‌فروشی‌های فراوانی را پیدا کرد که تاپاهای لذیذی را سرو می‌کنند. این خوراکی‌های محلی به شیوه‌های مختلفی تهیه می‌شوند.

از هتل‌های منطقه‌ی سویل می‌توان به کورال دِل رِی (Corral del Rey) اشاره کرد. این قصر قرن هفدهمی در منطقه‌ی قدیمی باریو آلفالفا در قلب سویل (Barrio Alfalfa) واقع شده است. این هتل دارای یک پشت‌بام روباز با منظره‌ای شگفت‌انگیز رو به برج ناقوس کلیسای سویل است.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

ونیز، ایتالیا

ونیز اغلب در صدر فهرست‌های رمانتیک‌ترین شهرهای دنیا جای دارد. این شهر ایتالیایی ساخته شده بر روی آب به شما فرصت لذت بردن از بودن در کنار عشقتان در یک قایق زیبا در کانال‌های رؤیایی ونیز، خیره شدن به یکدیگر در کافه‌های آرام شهر و قدم زدن‌های عاشقانه در پیاده‌روهای دل‌انگیز را می‌دهد.

سوار قایق‌های سنتی ونیز شدن یک ضرورت در حین سفر به این شهر است اما چرا نباید این قایق‌سواری را با تماشای غروب زیبای خورشید فراموش‌نشدنی کرد؟ یکی از تماشایی‌ترین مسیرها از باچینو اورسِلو (Bacino Orselo) در نزدیکی میدان سنت مارک آغاز می‌شود. مسافران می‌توانند پیش از رسیدن به کانال بزرگ، در برخی از شگفت‌انگیزترین آبراه‌های شهر گشت بزنند.

اگر قصد اقامت در یکی از بهترین هتل‌های ونیز را دارید، هتل قرن شانزدهمی ونیز در کانال بزرگ، ایده‌آل‌ترین انتخاب است. این هتل لوکس اما کوچک تنها ۲۴ اتاق دارد و درست در کانال بزرگ ونیز واقع شده است. می‌توان از پشت‌بام این هتل به تماشای غروب زیبای آفتاب نشست.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

سان فرانسیسکو، کالیفرنیا

سان‌فرانسیسکو نیز یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان برای عاشقان غذا و آن دسته از افرادی است که عاشق چشم‌اندازهای تماشایی هستند. دست در دست عشق خود در امتداد پل گلدن گیت (Golden Gate) قدم بزنید و به تماشای مناظر حیرت‌انگیز اقیانوس آرام، جزیره آلکاتراز و آسمان شهر بپردازید یا اینکه همراه باهم عازم یکی از تپه‌های شهر شده و از آن بالا هرکجا را که دوست داشتید تماشا کنید.

به‌علاوه، کالیفرنیا شهری با غذاهای رنگارنگ در هر گوشه و کنار آن است؛ از اغذیه‌فروشی‌های کوچک گرفته تا کافی‌شاپ‌هایی با سیاست تجارت عادلانه (fair-trade) و بازار محصولات کشاورزی فری بیلدینگ (Ferry Building).

صرف شام در رستوران مارک (Mark) در بالای تپه‌ی ناب (Nob) در طبقه‌ی نوزدهم هتل اینترکانتیننتال مارک هاپکینز (InterContinental Mark Hopkins)، فرصتی برای غرق شدن در لذت زندگی در حین تماشای منظره‌ای زیبا از شهر، پس از تاریکی هوا، است.

اگر به دنبال مکانی خاص اما ارزان‌قیمت هستید، هتل ورتیگو (Vertigo) در ساختمانی مرتفع قرار دارد که بخشی از فیلم سرگیجه (ورتیگو به زبان انگلیسی) اثر آلفرد هیچکاک در آن ساخته شده است. این هتل دارای اتاق‌هایی با رنگ‌های جسورانه‌ی نارنجی و سفید برای عشاق است.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

ساوانا، ایالت جورجیا

ساوانا با خیابان‌های سنگ‌فرش، خزه‌های زیبای اسپانیایی و جذابیت مناطق جنوبی، یکی دیگر از مقاصد شگفت‌انگیز رمانتیک برای افرادی است که ترجیح می‌دهند به آمریکا سفر کنند. این شهر آرام مقصد ایده‌آلی برای بوسه‌های پنهانی عشاق جدید و قدیمی است.

با کمک یکدیگر از قایق‌سواری تک‌نفره در سواحل هیلتون هِد (Hilton Head) لذت ببرید یا اینکه با ثبت‌نام در تور قایق‌های دونفره‌ی ویلدرنس ساوت‌ایست (Wilderness Southeast) پارو زدن را تجربه کنید. شما در این تور در امتداد نهرهای ساحلی شکل‌گرفته با درختان سرو حرکت خواهید کرد و با حیات‌وحش منطقه نظیر لاک‌پشت‌ها، تمساح‌ها و حواصیل آشنا خواهید شد.

شکی نیست که سواری با یک کالسکه‌ی اسب‌دار در خیابان‌های زیبای شهر برای داشتن سفری رمانتیک ضروری است. شما در این شهر با انبوهی از کافه‌های رمانتیک، نظیر بال‌استون (Ballstone) و بی اند بی (B&B) که در عمارتی متعلق به ۲۰۰ سال قبل قرار دارد، نیز روبرو خواهید شد.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

پراگ، جمهوری چک

این شهر رمانتیک با قلعه‌های رؤیایی و مناظری از سقف‌های قرمزرنگ در کنار کلیساهای سبک گوتیک، پل‌های زیبا، خانه‌های طاق‌دار در رنگ‌های پرشور و اغذیه‌فروشی‌های دنج به خود می‌بالد و مقصد ایده‌آلی برای سفرهای عاشقانه است.

پراگ همچنین دارای یک بخش مدرن با رستوران‌ها و هتل‌های به‌روز و فروشگاه‌های جذاب است. دست در دست هم در زیر چراغ‌هایی که خیابان‌های سنگ‌فرش را نورانی کرده‌اند قدم بزنید و یک گشت قایقی رمانتیک در رودخانه‌ی ولتاوا (Vltava) در یک قایق قدیمی را تجربه کنید. این قایق به شما فرصت تماشای منظره‌های شهر قدیمی پراگ از داخل آب را می‌دهد.

هتل گلدن وِل (Golden Well) در یک خیابان سنگ‌فرش فرعی در قلب پراگ، محل ایده‌آلی برای تماشای سقف‌های قرمزرنگ شهر، با اتاق‌هایی بزرگ و مبلمانی قدیمی، است. شما می‌توانید روز خود را با یک صبحانه‌ی لذیذ در بالکن این هتل شروع کنید.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

مالدیو

به گفته‌ی برخی، کشور کوچک مالدیو در اقیانوس هند، در میان رمانتیک‌ترین جزایر دنیا قرار دارد؛ بنابراین اگر به دنبال مکانی دنج و خلوت برای گذراندن تعطیلات خود هستید، مالدیو بهترین گزینه است.

در سواحل ماسه‌ای سفیدرنگ و اختصاصی مالدیو دراز بکشید و از آب‌های نیلگون آن لذت ببرید و شب‌های خود را در خانه‌های شناور بر روی آب با بالکن‌هایی مشرف به دریا در هتل شُوال بلان راندلی (Cheval Blanc Randheli) سپری کنید.

همراه با یکدیگر روزهای خود را به ریلکس کردن بگذرانید یا اینکه در برنامه‌های ماجراجویی‌تر نظیر غواصی، قایق‌سواری در تالاب‌ها، باد موج‌سواری و انبوهی از گزینه‌های دیگر شرکت کنید. شما در طول این سفر در این هتل به اسکله‌ای دسترسی خواهید داشت که در آن ناوگانی از قایق‌های سنتی چوبی، قایق‌های تندرو و یک کشتی لوکس دیده می‌شود.

میهمانان این هتل می‌توانند از منویی با بهترین غذاهای دنیا نظیر غذاهای فرانسوی، ژاپنی و گزینه‌های بی‌شمار غذاهای دریایی لذت ببرند.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

سنت لوسیا، کارائیب

منطقه‌ی کارائیب دارای تعداد بی‌شماری از مناطق شگفت‌انگیزی است که برای یک اقامت رمانتیک ایده‌آل هستند اما اغلب از سنت لوسیا (St. Lucia) به‌عنوان بهترین گزینه برای شعله‌ور نگاه‌داشتن عشق سوزان شما یاد می‌شود.

سنت لوسیا دارای هتل‌های رمانتیک فراوانی نیز است و جید ماونتین (Jade Mountain) با ظاهر آینده‌نگر، اتاق‌های طرح باز و دید عالی رو به کوه‌های پیتون که سر از آب بیرون آورده‌اند، بهترین انتخاب است. اکثر هتل‌های این منطقه دارای استخرهای بزرگ با کاشی‌های رنگین‌کمانی هستند و چنان ساده و بی‌آلایش به نظر می‌رسند که شما در آن تنها به شریک زندگی خود فکر خواهید کرد.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

رم، ایتالیا

داستان‌های عاشقانه بخش بزرگی از میراث رم است. شهر ابدی به خاطر غروب‌های زیبای خورشید که مناره‌های کلیسا، گنبدها و دیوارهای خانه‌ها را غرق در نور طلایی‌رنگ می‌کند شهرت دارد. البته رم به خاطر میدان‌های دنج، پل سیستو موسوم به پل بوسه، و همچنین فونتانونه (Fontanone) که بر فراز محله تراستِوِر (Trastevere) قرار دارد نیز معروف است. فونتانونه می‌تواند محلی ایده‌آل برای تماشای شهر زیبای رم از هر زاویه‌ای باشد.

هتل کمپ د فیوری (Camp de’ Fiori) اقامتگاهی رمانتیک در قلب مرکز تاریخی شهر است که از در و دیوار آن با ظاهری سفیدرنگ، یک ایوان پشت‌بامی مخفی و اتاق‌های مجلل به سبک رمی، ونیزی و پاریسی، جذابیت می‌بارد. با رزرو یک اتاق ویژه، از یک بالکن اختصاصی، یک تخت سایه‌بان‌دار و سقف‌هایی نقاشی شده بهره‌مند شوید.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

کانون بیچ، اورگان

کانون بیچ (Cannon Beach) که در امتداد ساحل بکر و نفس‌گیر اورگان شمالی قرار دارد، در سراسر دنیا به‌عنوان یک مقصد رمانتیک معروف است. این شهر خانه‌ی گالری‌های هنری معروف، فروشگاه‌های خاص، رستوران‌هایی با مناظر حیرت‌انگیز اقیانوسی و هتل‌های ساحلی شگفت‌انگیز برای زوج‌هایی است که به دنبال یک فرار عاشقانه هستند.

برای مثال، هتل استفانی این (Stephanie Inn) دارای سوئیت‌هایی است که علاوه بر داشتن یک وان جکوزی و شومینه، مشرف به صخره‌ی معروف هی‌استک راک (Haystack Rock) و اقیانوس آرام هستند. از مسیرهای زیبای پیاده‌روی که از میان جنگلی قدیمی در حاشیه‌ی اقیانوس گذر می‌کنند و ساحل نوردی برای جست‌وجوی صدف و دیگر گونه‌های رنگارنگ و شگفت‌انگیز لذت ببرید. اگر هوا با شما یار نبود، به تماشای طوفان از داخل اتاق راحت خود بنشینید.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

مندوسینو، کالیفرنیا

این دهکده‌ی زیبا به سبک ویکتوریایی در کالیفرنیای شمالی بر فراز صخره‌هایی ناهموار و مشرف به اقیانوس آرام واقع شده و دارای مسیرهایی با مناظر زیبا و الهام‌بخش آبی برای پیاده‌روی و خانه‌هایی به سبک نیو انگلند در دهه‌ی ۱۸۵۰ میلادی است.

مندوسینو (Mendocino) به‌عنوان یکی از زیباترین مکان‌ها برای سفرهای عاشقانه، در جهان مشهور است. این دهکده به شما فرصت لذت بردن از پیاده‌روی در ساحل، قدم زدن در جنگل‌ها و دیدار از یک باغ گیاه‌شناسی خارق‌العاده را می‌دهد.

هتل مک‌کالوم (MacCallum) در این دهکده بهترین مکان برای اقامت شما در طول سفر است. وعده‌های غذایی شما در این هتل در فضایی با دید ابدی به اقیانوس، در عمارتی به سبک دوران ویکتوریا، سرو می‌شود.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

فلوریدا کیز

فلوریدا کیز (Florida Keys) تمامی جاذبه‌های موردنظر عشاق را در کنار هم دارد؛ این باریکه به‌تنهایی فرصتی برای یک فرار عاشقانه‌ی هیجان‌انگیز است. از باغ‌های مخفی و غروب‌های تماشایی گرفته تا غواصی و شنا، به‌سختی می‌توان فلوریدا کیز را مقصد نامناسبی برای مسافرت دوران ولنتاین دانست.

هتل هاوکس کِی (Hawks Cay) به زوج‌ها اجازه می‌دهد تا با فرار از زندگی شلوغ روزانه، به اینجا پناه آورده و از مناظر زیبای آبی و غروب خورشید لذت ببرند. از این فرصت نهایت استفاده را برده و خود را در اسپای این هتل به دست ماساژورهای ماهر بسپارید.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

کوآی، هاوایی

جزیره‌ی باغ (نام مستعار کوآی)، مقصدی محبوب برای یک سفر عاشقانه است. این جزیره‌ی آرام و ساکت با سواحل دنج و زیبا، باغ‌های تماشایی با گل‌های استوایی و آبشارهای بیشتر نسبت به دیگر جزایر هاوایی، فرصتی ایده‌آل برای وقت گذراندن با نیمه گمشده‌‌تان است.

ساحل نا پالی (Na Pali)، به‌عنوان یک باریکه‌ی ساحلی نفس‌گیر، یکی از حیرت‌انگیزترین نقاط دنیا است که دسترسی به آن تنها از طریق قایق یا هلی‌کوپتر امکان‌پذیر است. سواحل ماهاولِپو (Mahaulepu) به‌عنوان دورافتاده‌ترین سواحل کوآی (Kauai)، بهترین مکان برای عکاسی در میان ماسه‌ها و به دور از جمعیت فراوان است.

شما همچنین می‌توانید راهی یکی از آبشارهای زیبای این جزیره با حوضچه‌ای آرام در زیر آن شوید و به یک آب‌تنی اختصاصی بپردازید.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

جزیره فریگیت، سیشل

اقامت در جایی که به شما حس بودن در جزیره‌ی اختصاصی خودتان را می‌دهد، نهایت آرزوی هرکسی برای یک سفر عاشقانه است. جزیره‌ی فریگیت (Fregate) در سیشل یک جزیره‌ی اختصاصی ۳۰۰۰ مترمربعی است که می‌توان در آن دنیای واقعی را فراموش کرد و وقت خود را با عشق خود در اقامتگاهی تماشایی با گنجایش تنها ۴۰ میهمان گذراند.

این جزیره‌ی مجلل خانه‌ی ۲۲۰۰ لاک‌پشت غول‌پیکر آلدابرا، پناهگاهی برای هزاران پرنده و ۷ ساحل و رستوران‌های رمانتیک بی‌شمار است. از میان رستوران‌های این جزیره می‌توان به یک خانه‌ی درختی اشاره کرد که در بالای یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین درختان انجیر هندی جزیره قرار دارد.

شما به همراه شریک زندگی‌تان می‌توانید از جکوزی اختصاصی و دوش در فضای باز لذت ببرید و یک پیشخدمت اختصاصی برای تأمین نیازهای خود داشته باشید.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

قلعه لزلی، ایرلند

اقامت در یک قلعه‌ واقعی برای یک سفر عاشقانه فوق‌العاده ایده‌آل است. قلعه‌ لزلی (Leslie) در ۴۰۰ مترمربع از ییلاقات سرسبز ایرلند در احاطه‌ی دریاچه‌های زیبا و جنگل‌های قدیمی قرار دارد. این قلعه پر از شخصیت و جذابیت و همچنین پکیج‌هایی شامل یک صبحانه‌ی کامل ایرلندی همراه با شکلات‌های دست‌ساز این منطقه است.

تفریحات فراوانی نیز در اطراف قلعه‌ لزلی وجود دارد که می‌توان به ماهیگیری، دریافت خدمات زیبایی ارگانیک در اتاق‌های قلعه، غوطه‌ور شدن در یک وان آب گرم در فضای باز، دیدار از مکان‌های دیدنی اطراف قلعه یا تماشای یک فیلم اختصاصی در سینمای قلعه اشاره کرد.

منوی غذایی قلعه‌ لزلی نیز بسیار متنوع است و شامل صبحانه‌های لذیذ و نهار در فضای باز، شام‌های رمانتیک با مواد اولیه محلی، غذاهای ابتکاری و جدید همراه با نان‌ها و کلوچه‌های تازه پخته‌شده می‌شود.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

پورتوریکو

پورتوریکو دیگر مقصد تماشایی در منطقه‌ی کارائیب است. جزیره‌ سحر و جادو فرصت تماشای آفتاب زمستانی در بیش از ۳۲۰ کیلومتر از سواحل و لذت بردن از فرهنگ پویای منطقه‌ی تاریخی سن خوان با رستوران‌های مجلل برای سرو بهترین غذاهای منطقه کارائیب و همچنین یادگیری رقص سالسا را به شما می‌دهد.

اقامت در هتل اینترکانتیننتال سن خوان به شما امکان دسترسی به ۵ کیلومتر از بهترین سواحل شهر، یک استخر شبیه به تالاب، یک اسپای مجهز و یک کازینو را خواهد داد. این هتل تنها ۱۵ دقیقه تا محله‌ی قدیمی سن خوان فاصله دارد.

مقاصد سفر برای روز ولنتاین

پاریس، فرانسه

هیچ فهرستی از برترین مقاصد رمانتیک بدون نام بردن از پاریس، برترین شهر عشق، کامل نمی‌شود. شاید این یک کلیشه باشد اما پاریس واقعاً شهر عشق است. دست در دست یکدیگر در خیابان‌های دل‌انگیز پاریس قدم بزنید، سوار بر یک قایق شده و در امتداد رود سن حرکت کنید و باهم به صرف یک شام لذیذ در یکی از هزاران رستوران پاریسی بروید.

قطعاً نباید در این سفر از برج ایفل غافل شوید. اگر هم‌زمان با تاریک شدن هوا به بالای این برج رفتید، از این بالا شهر پاریس را غرق در نور خواهید یافت. هیچ کجا بهتر از این بالا در دنیا برای یک بوسه‌ی خاطره‌انگیز وجود ندارد.

سوغات پاریس

زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}