خوراکی‌ های سنتی آلمانی که می توانید در مونیخ امتحان کنید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1397/11/25
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

یکی از بخش‌های جالب سفر امتحان کردن غذاهای خوشمزه و معروف کشور یا شهر مقصد است که هم شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دیگر آشنا می‌سازد هم باعث می‌شود تجربه‌های جدیدی به‌دست بیاورید.

تور اروپا

مونیخ یکی از شهرهایی است که به داشتن غذاهای متنوع شهرت دارد و خیلی از غذاهای سنتی آلمان و آشپزی باواریایی در این شهر یافت می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از خوراکی‌های سنتی آلمان که می‌توانید در سفر به مونیخ امتحان کنید، آشنا شوید.

نان شیرینی حلقوی و سوسیس

یکی از خوراکی‌های معروفی که قرن‌ها است در فرهنگ مردم آلمان وجود دارد و از خوشمزه‌ترین غذاهای آلمانی به‌ شمار می‌رود، نان شیرینی حلقوی است. این نوع شیرینی به همراه سوسیس شما را بین دو وعده‌ی غذایی سیر نگه می‌دارد. نان‌های حلقوی یا بریزه (Brezel) یا پرتزل (Pretzel) در مونیخ از اندازه‌ی طبیعی کمی بزرگ‌تر هستند و روکش قهوه‌ای و تُرد آن به همراه کِرِم خوشمزه‌ای که داخل نان قرار گرفته بریتزه‌ها را به میان‌وعده‌ای خوشمزه تبدیل کرده است. این نان‌ها اغلب همراه با سوسیس گوشت خورده می‌شوند که با اضافه‌ کردن کمی خردل طعم و مزه‌ای بسیار عالی پیدا می‌کنند.

غذاهای آلمانی

اشترودل سیب

اشترودل سیب یا اپفل اشترودل (Apfelstrudel) یکی از محبوب‌ترین دسرهای آلمانی است که از زمان‌های گذشته بین مردم آلمان شهرت زیادی داشته است. این دسر خوشمزه با خمیر اشترودل که به‌صورت دستی در خانه تهیه می‌شود، کِرِم و موس سیب به همراه تکه‌های کوچک سیب تهیه و سرو می‌شود. لایه‌ی روی اشترودل بسیار ترد و خوشمزه است. البته به‌دست‌ آوردن چنین لایه‌ی تردی نیازمند مهارت و تمرین زیاد است. این اشترودل را می‌توانید با خامه یا بستنی میل کنید.

غذاهای آلمانی

کلم ترش

کلم ترش یا زاورکراوت (sauerkraut) یکی از خوراکی‌های خوشمزه‌ی آلمان است که از سنت‌های مردم روم باستان، که کلم را تا مدت‌های طولانی نگه‌داری می‌کردند به فرهنگ مردم آلمان وارد شده و به عنوان یکی از خوراکی‌های محبوب مردم آلمان شناخته می‌شود. در گذشته از این کلم ترش به عنوان دورچین برای هر نوع غذا، ازجمله سالاد، غذاهای پخته، سرخ شده یا حتی غذاهای خام استفاده می‌شد. این خوراک آلمانی اکنون در بیشتر کشورهای دنیا محبوب است. برای سرو کردن کلم ترش سنتی، این کلم را حرارت می‌دهند تا به غلظت مناسب و رنگ کاراملی برسد، سپس آن را به همراه نوشیدنی، سوسیس و سیب‌زمینی سرو می‌کنند.

غذاهای آلمانی

گرمکنودل و سس وانیل

گرمکنودل (Germknödel) اغلب به عنوان دسر سرو می‌شود اما به علت اندازه‌ی بزرگی که دارد گاهی به عنوان غذای اصلی هم مصرف می‌شود. گرمکنودل نوعی غذای باواریایی است که کمی از تاثیرات آشپزی اتریشی هم در آن دیده می‌شود. در این دسر خوشمزه از نوعی سس یا مارمالاد آلو استفاده شده و نحوه‌ی سرو آن بسیار اهمیت دارد. اغلب آن‌را با پودینگ کرمی، سس وانیل و یا تخم خشخاش میل می‌کنند.

غذاهای آلمانی

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}