این اپلیکیشن‌ ها را در سفر به مادرید فراموش نکنید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1397/11/28
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده‌ی روزافزون از اپلیکیشن‌ها و گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های کاربردی زیادی طراحی شده‌اند که می‌توانند در سفرهای داخلی یا خارجی کار شما را راحت‌تر سازند.

تور اروپا

اکنون عصر، عصرِ تلفن‌های هوشمند و اپلیکیشن‌هایی است که سفر را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می سازند. این روزها استفاده از این اپلیکیشن‌ها در سفرهای گوناگون برای پیدا کردن مسیرها، رستوران‌ها و کافه‌ها، وسایل نقلیه و... بسیار کاربردی هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از پر کاربردترین اپلیکیشن‌ها را که در سفر به مادرید به کارتان خواهد آمد به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن کبیفای (Cabify)

اگر در سفر به مادرید موفق به گرفتن تاکسی نشدید، می‌توانید از اپلیکیشن کَبیفای (Cabify)  برای گرفتن تاکسی استفاده کنید. این برنامه‌ی کاربردی یک برنامه‌ برای استفاده از خودروهای خدماتی است. در خیلی از موارد این خودروها از تاکسی ارزان‌تر هستند. خودروهای برنامه‌ی کَبیفای ماشین‌های سیاه رنگی هستند که با راننده‌های شیک‌پوش و آب معدنی رایگانی که به مسافران ارائه می‌دهند، تجربه‌ای جالب برای گردشگران رقم خواهند زد. برای استفاده از این برنامه کافی است آن را دانلود کنید و اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کرده و برای ارسال خودرو درخواست دهید. در این برنامه حتی امکان رزرو خودرو از قبل هم وجود دارد و مناسب زمان‌هایی است که برنامه‌ای از پیش تعیین شده مانند پرواز اول صبح دارید. این برنامه را می‌توانید از «اپل استور» یا «گوگل پلی» دانلود کنید.

سفر به مادرید

اپلیکیشن ال تندور (El Tenedor)

اگر قصد دارید در یکی از رستوران‌ های مادرید غذا بخورید اما نمی‌دانید به کدام رستوران بروید، می‌توانید از اپلیکیشن اِل تندور (El Tenedore) به معنای چنگال استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید رستوران‌های مادرید را بر اساس مکان، نوع غذا یا تخفیف‌های موجود جست‌وجو کنید. برخی از رستوران‌ها در صورتی‌که هر فرد از گروه شما حداقل یک پیش‌غذا و یک غذای اصلی یا یک غذای اصلی و دسر سفارش دهد تا ۵۰ درصد در صورت‌حساب شما تخفیف در نظر خواهند گرفت. این تخفیف‌ها در طول روزهای وسط هفته بیشتر هستند و با کمی جست‌وجو می‌توانید تخفیف‌های بسیار خوبی پیدا کنید. اگر هزینه‌ی رستوران چندان برای‌تان اهمیتی ندارد، می‌توانید از طریق رزرو آنلاین در رستوران برای خود و همراهان‌تان جا رزرو کنید. پس از هربار رزرو موفقیت‌آمیز میز در هر رستوران، این اپلیکیشن به شما امتیاز می‌دهد که می‌توانید بعدها از آن‌ برای گرفتن تخفیف استفاده کنید. برنامه‌ی ال تندور را می‌توانید از اپل استور با گوگل پلی دانلود کنید.

سفر به مادرید

اپلیکیشن ای ام تی (EMT)

افرادی که دوست دارند در مادرید با اتوبوس تردد کنند، می‌توانند اپلیکیشن ای ام تی (EMT)  را استفاده کنند. با استفاده از این برنامه می‌توانید مسیر خود را در نقشه و سپس اتوبوس مورد نظرتان را  پیدا کنید. با این برنامه حتی می‌توانید زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاهی که انتخاب کردید را هم ببینید. اگر حین استفاده از اپلیکیشن به مشکلی برخوردید می‌توانید از طریق همین برنامه آن را گزارش کنید. ای ام تی از طریق اپل استور و گوگل پلی قابل دریافت است.

سفر به مادرید

اپلیکیشن گوگل ترنسلیت (Google Translate)

مادرید شهر فوق‌العاده‌ای برای سفر است و جاذبه‌های زیادی در آن‌جا انتظار شما را می‌کشد اما نکته‌ی قابل توجه این است که همیشه نمی‌توانید با زبان انگلیسی کار خود را پیش ببرید. پیش از اینکه ندانستن زبان اسپانیایی شما را بترساند، بهتر است اپلیکیشن گوگل ترنسلیت (Google Translate) را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. این برنامه کاربردهای زیادی دارد. برای مثال می‌توانید دوربین برنامه را روبه‌روی متنی که به زبان اسپانیایی نوشته شده، مانند منوی رستوران‌ها یا تابلوها بگیرید و معنای آن را متوجه شوید. حتی اگر در مورد تلفظ کلمه شک دارید، این برنامه کلمه را با تلفظ صحیح برای‌تان خواهد خواند. اگر پکیج آفلاین زبان اسپانیایی را دانلود کنید، می‌توانید بدون دسترسی به اینترنت از این برنامه استفاده کنید. در اپل استور و گوگل پلی این برنامه‌ی کاربردی را خواهید یافت.

اپلیکیشن گیا پونتو (GuíaPunto)

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های کاربردی و جالب است که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید از فعالیت‌هایی که در مادرید برای گردشگران وجود دارد، مطلع شوید. در این برنامه می‌توانید کافه‌ها، رستوران‌ها، گالری‌ها، مراکز فرهنگی، مراکز خرید و ... را در مادرید جست‌وجو کنید و بر حسب علاقه‌تان مقصد بعدی گردش‌های خود را انتخاب نمایید. جاذبه‌های تاریخی و گردشگری دیگر در نقطه به نقطه‌ی شهر مادرید یا در اسپانیا هم قابل جست‌وجو هستند که می‌توانند مقصد بعدی شما باشند. برای دریافت این اپلیکیشن به اپل استور و گوگل پلی مراجعه کنید.

سفر به مادرید

اپلیکیشن راهنمای سفر اولمون (Ulmon)

یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه‌ی کاربردی نقشه‌های آفلاین است که به کمک آن‌ها می‌توانید نقشه‌ی شهر را بدون نیاز به اینترنت ببینید. با کمک این برنامه حتی می‌توانید، جاذبه‌های گردشگری را علامت بزنید. به علاوه، محتوا‌های جالب و نکات خوبی درباره‌ی سفر به مادرید برای کاربران نوشته شده‌ است. از طریق این برنامه امکان رزرو هتل هم وجود دارد. برای دریافت این برنامه به گوگل پلی یا اپل استور سر بزنید.

اپلیکیشن تغییر واحد پول اکس ای (XE)

این برنامه‌ی کاربردی آخرین تغییرات نرخ ارز را در اختیار شما خواهد گذاشت تا هنگام تعویض پول به مشکل بر نخورید. مانند دیگر برنامه‌های کاربردی، «اکس ای» را هم می‌توانید از اپل استور یا گوگل پلی دریافت کنید.

سفر به مادرید

اپلیکیشن مرکامد (MercaMad)

بازارها یکی از بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن، خرید کردن و گشت‌وگذار در مادرید هستند. اگر نمی‌دانید از کدام بازار باید دیدن کنید یا از کدام غرفه خرید کنید بهترین راه، دریافت اپلیکیشن  مرکامَد (MercaMad) است. این برنامه‌ی کاربردی اطلاعاتی از ۴۶ بازار و ۲۰۰۰ غرفه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به کمک این برنامه می‌توانید از نزدیک‌ترین بازار به موقعیت خود مطلع شوید و آن را علامت‌گذاری کنید. اپل استور و گوگل پلی محل دریافت این برنامه هستند.

اپلیکیشن بی سی مد (BiciMAd)

بی سی مَد (BiciMAd) این برنامه‌ی کاربردی درواقع یک سیستم کرایه‌ی دوچرخه در مادرید است. به کمک این برنامه می‌توانید نزدیک‌ترین ایستگاه دوچرخه به موقعیت خود را پیدا کنید و از قبل دوچرخه‌ای برای خود رزرو نمایید. برای دریافت این برنامه به اپل استور و گوگل پلی مراجعه کنید.

سفر به مادرید

اپلیکیشن کالچر تریپ (The Culture Trip)

کالچر تریپ (The Cultutre Trip)  بهترین منبع برای پیدا کردن مکان‌های مناسب برای غذا خوردن و بازدید از جاذبه‌های گردشگری در مادرید و دیگر کشورها و شهرهای دنیا است. پس این برنامه را حتما روی گوشی خود نصب کنید و بهترین نکات مربوط به سفر و فعالیت‌هایی که در مادرید می‌توانید انجام دهید را بخوانید. این برنامه هم از طریق گوگل پلی و اپل استور قابل دانلود کردن است.

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}