بهترین شهرهای اروپا برای خرید کردن کدام هستند؟

    طناز قربانی
    • طناز قربانی
    • 1397/11/17
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    فصل تابستان فصل گردش و سفر است، خرید کردن هم لذت سفر را بیشتر می‌کند. به دلیل گرانی اجناس در خیلی از شهرهای اروپایی برخی ترجیح می‌دهند قید خرید را بزنند. اما با خرید از شهرهای ارزان‌تر می‌توانید هم لذت خرید را تجربه کنید هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

    تور اروپا

    تابستان فصل مسافرت و لذت بردن از هوای گرم و آفتابی است. زمانی‌که به سفر تابستانه می‌روید حتما دلتان می خواهد سری به مراکز خرید هم بزنید و لباس‌های جدید بخرید. پس بهتر است به شهرهایی سفر کنید که در مراکز خرید اجناسی باکیفیت و در عین حال ارزان‌قیمت را به فروش می‌رسانند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین و ارزان‌ترین شهرهای اروپا برای خرید کردن را به شما معرفی کنیم.

    لیسبون در پرتغال

    در حال حاضر شهر لیسبون پایتخت کشور پرتغال به عنوان بهترین و محبوب‌ترین مقصد خرید در اروپا شناخته می‌شود. اگر دوست دارید چمدان خود را پر از لباس‌های باکیفیت و زیبا کنید، باید حتما سری به لیسبون بزنید. برای خرید کفش‌های زیبایی که تا چند سال بتوانید از آن‌ها استفاده کنید به ساپاتاریا دو کارمو (Sapataria do Carmo) بروید یا سری به لانیدور (Lanidor) بزنید و خریدی خوب از اجناس زیبای آن‌ داشته باشید.

    سفر به لیسبون

    منچستر، بریستول و ادینبرو در انگلستان

    اگر دوست دارید هم لباس‌های مدِ روز و زیبا بخرید و هم در هزینه‌های خود کمی صرفه‌جویی کنید، می‌توانید برای خرید کردن به شهرهای منچستر، ادینبرو یا بریستول بروید. اگرچه لندن اولین گزینه‌ای است که در سفر به انگلستان به ذهن هرکس می‌رسد، اما نمی‌توان این شهر را به عنوان یک شهر ارزان برای خرید کردن معرفی کرد. پس از پایتخت بیرون بزنید و به این سه شهر زیبا بروید.

    سفر به منچستر

    استکهلم در سوئد

    استکهلم یکی از شهرهایی است که می‌توانید برای خرید کردن به آن اعتماد کنید. چه به دنبال لباس‌های شیک و مینیمال باشید و چه بخواهید یک خرید هیجان انگیز داشته باشید، در استکهلم مغازه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. اگر قصد خرید لباس‌های مدِ روز و شیک را دارید سری به منطقه‌ی سودِرمالم (Södermalm)  بزنید و فراموش نکنید خوراکی‌های خوشمزه‌ای مانند نان‌ِ هِل آن را امتحان کنید.

    سفر به استکهلم

    ریگا در لتونی

    ریگا، پایتخت کشور لتونی، دارای بوتیک‌ها و مغازه‌های زیادی است که می‌توانید خریدی ارزان و باکیفیت را در آن‌ها تجربه کنید. سری به خیابان میِرا (Miera) بزنید. در این خیابان می‌توانید بهترین مغازه‌های وینتیج و قدیمی مانند اوزوالکس اون کلیِتا (Uzvalks un Kleita) را بیابید. اگر هم دوست دارید به جای اجناس قدیمی از برندهای معروف خرید کنید، سری به بوتیک‌ اسکالا (Skala) در مرکز شهر بزنید.

    سفر به لتونی

    ورشو در لهستان

    چه به دنبال عطرهای سفارشی باشید، چه لباس‌هایی از برندهای معروف دنیا که در کانسِپت استورهای جالب و با طراحی‌های خلاقانه به فروش می‌رسند، ورشو یکی از شهرهایی است که همه‌ی انتظارات شما را برآورده می‌کند. همچنین می‌توانید از بوتیک‌های وینتیج، مانند سافریپستی (Safripsti) دیدن کنید یا سری به کانسپت استورِ لیکوس (Likus) بزنید و از طرح‌های جالب و زیبای طراحان معروف خریداری کنید.

    سفر به لهستان

    دوبروونیک در کرواسی

    دوبروونیک که به یکی از مقصدهای رویاییِ سفرهای تابستانه شهرت دارد، محلی ایده‌آل برای خرید کردن هم هست. اگر قصد دارید محصولات برندهای معروف را خریداری کنید، به کانسپت استور «ماریا» بروید و اگر دوست دارید محصولی خاص‌تر بخرید که به کرواسی هم مرتبط باشد، سری به برند استارتاس (Startas) بزنید و از کفش‌های این برند خریداری کنید.

    سفر به کرواسی

    پاریس در فرانسه

    پاریس به پایتخت مدِ دنیا شهرت دارد. این شهر محلی ایده‌آل برای افرادی است که عاشق دنیای مد هستند. در این شهر می‌توانید از برترین برندهای دنیا مانند دیور، شَنل، فندی، لویی ویتون و ... خرید کنید و از کانسپت استور کولِت (Collette) بازدید کنید که دیدن آن برای هر گردشگری که به پاریس می‌آید، لازم است. البته بازدید از جاذبه‌های گردشگری پاریس را فراموش نکنید.

    سفر به پاریس

    تالین در استونی

    تالین، پایتخت کشور زیبای استونی،‌ شهری است که می‌توانید هم از برندهای بین‌المللی و هم از برندهای داخلی آن خرید کنید. محصولات بیشتر برندهای مطرح جهان در بزرگ‌ترین فروشگاه تالین به نام کوابامایا (Kuabamaja) به فروش می‌رسد اما بهتر است سری هم به برندهای داخلی استونی بزنید و از محصولات آن‌ها هم دیدن کنید. اگر به «خانه‌ی مد استونی» بروید می‌توانید همه‌ی این برندها را یک جا ببینید.

    سفر به استونی

    ایبیزا در اسپانیا

    ایبیزا یکی از معروف‌ترین شهرهای اسپانیا است. اگر به ایبیزا سفر می‌کنید، سری به محصولات برند لوئه‌وه (Loewe) در موزه‌ هنرهای معاصر بزنید که با الهام از بوتیک معروف پائولا (Paula) در ایبیزا طراحی شده است.

    سفر به ایبیزا

    طناز قربانی طناز قربانی
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}