اپلیکیشن‌ های مخصوص سفر به استکهلم

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1397/12/23
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

با گسترش روز‌ افزون فناوری، استکهلم نیز از قافله عقب نمانده و مرتباً خود را به‌روز کرده است. می‌توان در این شهر شاهد ادغام فناوری با صنعت گردشگری بود و از اپلیکیشن‌های مخصوص این شهر برای داشتن سفری بی‌دردسر استفاده کرد.

تور اروپا

استکهلم شهری مدرن است و می‌توان بسیاری از شرکت‌های نوپا در عرصه‌ی فناوری را در آن جست‌وجو کرد؛ بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که اپلیکیشن‌های فراوانی، نه‌فقط برای کمک به گردشگران به‌منظور جست‌وجو در اطراف، بلکه برای کشف جذاب‌ترین مکان‌های این شهر ساخته شده باشد. این مقاله به بررسی برترین اپلیکیشن‌های موبایلی برای سفر به استکهلم می‌پردازد.

تریپوسو

تریپوسو (Triposo) اپلیکیشنی تنها برای ارائه‌ی نقشه نیست، بلکه می‌توان از آن برای یافتن بهترین سفرهای روزانه، رستوران‌ها، موزه‌ها و بسیاری از جاذبه‌های موجود در استکهلم استفاده کرد. این اپلیکیشن یک کتاب راهنما در دستان شماست و با وجود رقابت شدید در این حوزه‌، تریپوسو یکی از بهترین اپ‌ها با پوشش تمامی جاذبه‌های برتر استکهلم است.

سیستم‌ عامل: اندروید و iOS

اپلیکیشن سوئد

استریت کاک

استکهلم از نظر خوراکی، شهری بسیار گران در اروپا محسوب می‌شود. درحالی‌که فست‌فودهای زنجیره‌ای فراوانی در این شهر وجود دارد، همچنین می‌توان دکه‌های سیاری را یافت که گزینه‌های ارزان‌قیمت خوراکی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. استریت‌کاک (StreetKäk) اپلیکیشنی ایده‌آل برای شکار دکه‌ها است. این اپلیکیشن به شما مشخصات دکه و محل قرارگیری آن در هر زمان مشخص را اعلام می‌کند و منوی غذایی آن را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

سیستم‌ عامل: iOS

اپلیکیشن سوئد

سوئدیش رویال پلس

دیدار از استکهلم بدون سر زدن به اقامتگاه‌های سلطنتی پایتخت سوئد چه ارزشی دارد؟ استکهلم سرشار از تاریخ است و بخش مهمی از این تاریخ به سلطنت تعلق دارد. اپلیکیشن سوئدیش رویال پَلِس (Swedish Royal Palaces) از سوی دربار سلطنتی سوئد ارائه شده و اطلاعات مربوط به اقامتگاه‌های سلطنتی را با جزئیات کامل بیان می‌کند. این اَپ نه‌فقط برای گشت‌وگذار، بلکه برای آشنایی با ویژگی‌های یک اقامتگاه سلطنتیِ به‌خصوص عالی است.

سیستم‌ عامل: اندروید و iOS

اپلیکیشن سفر سوئد

استکهلم مپ اند واکس

اپلیکیشن استکهلم مپ اند واکس (Stockholm Map and Walks) که توسط شرکت جی‌پی‌اس مای سیتی (GPS My City) عرضه شد، به شما امکان رفتن به یک تور پیاده‌روی مستقل با استفاده از نقشه‌هایی دقیق را می‌دهد. این اپلیکیشن شما را به‌راحتی از یک جاذبه‌ی گردشگری به سراغ گزینه‌ی بعدی می‌برد. این اپ مناسب افرادی است که علاقه‌ای به تورهای گردشگری با اتوبوس نداشته و تمایل دارند جاذبه‌ها و زیبایی‌های شهر را با سرعت و شیوه‌ی دلخواه خود کشف کنند.

سیستم‌ عامل: اندروید و iOS

اپلیکیشن سوئد

اپلیکیشن فرودگاه های سوئد

اگر از طریق هوایی قصد ورود به استکهلم را دارید، اپلیکیشن فرودگاه‌های سوئد بهترین گزینه برای آگاهی از همه‌ی موارد، از پرواز گرفته تا خرید کالاهای فاقد عوارض، است. این اپلیکیشنِ متعلق به شرکت سوئداویا (Swedavia) چندین فرودگاه در سوئد، از جمله فرودگاه‌های آرلاندا (Arlanda) و بروما (Bromma) در استکهلم، را پوشش داده و به شما امکان رزرو پارکینگ، گرفتن تاکسی برای ورود به شهر و اطلاعات مربوط به پایتخت سوئد را می‌دهد.

سیستم‌ عامل: اندروید و iOS

اپلیکیشن سوئد

اس ال

سیستم حمل‌ونقل عمومی استکهلم شهرت فراوانی به خاطر تمیزی، کارآمدی و امنیت دارد؛ بنابراین وسایل حمل‌ونقل عمومی راه خوبی برای جابجایی در این شهر با کمترین دردسر هستند. اپلیکیشن اِس اِل (SL) به شما امکان جست‌وجوی نزدیکی‌ترین ایستگاه اتوبوس، تراموا و مترو را می‌دهد. به‌علاوه می‌توان در این اپلیکیشن زمان حرکت وسایل نقلیه‌ی عمومی به همراه نقشه‌ها را مشاهده کرد.

سیستم‌ عامل: اندروید و iOS

اپلیکیشن سفر به سوئد

تاکسی استکهلم

تاکسی استکهلم (Taxi Stockholm) یکی از سه شرکت بزرگ تاکسی‌رانی در استکهلم است؛ نرم‌افزار این شرکت گرفتن تاکسی در لحظه یا رزرو آن پیش از موعد را آسان می‌کند؛ قیمت‌ها در ساعات عادی و اوج ترافیک در این اپلیکیشن به‌وضوح اعلام شده‌اند. می‌توان بازخورد خود در مورد استفاده از تاکسی‌های این شرکت را در اپلیکیشن ثبت کرد. تاکسی استکهلم انتخابی مناسب و مطمئن برای ساعات پایانی شب است.

سیستم‌ عامل: iOS

اپلیکیشن سفر به سوئد

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}