تفریحاتی که کودکان در مونیخ می توانند تجربه کنند؟

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1397/12/14
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر پر تب و تاب مونیخ، مکان‌های دیدنی فراوانی را در برمی‌گیرد؛ به خصوص اگر با کودکان خود قصد سفر به این شهر را داشته باشید، گزینه‌های متنوعی برای سرگرم کردن آن‌ها پیش رویتان خواهد بود.

تور اروپا

بیشتر گردشگران معمولاً قبل از ترک کشور آلمان، برای انجام تمام تفریحات وقت کم می‌آورند. از باغ وحش و استودیوی فیلم هیجان‌انگیز گرفته تا موزه‌های جالب و باغ‌های تماشایی آن، در هر بخش از شهر مونیخ کاری برای انجام دادن وجود دارد تا تعطیلات خانوادگی خود را به بهترین نحو بگذرانید. از دیگر دیدنی‌های مونیخ برای کودکان می‌توان به «سیرک کرون» اشاره کرد که بزرگ‌ترین و تماشایی‌ترین نمایش سیرک در اروپا به حساب می‌آید. اگر در فصل پاییز یا زمستان به مونیخ سفر کردید، بازدید از این سیرک دیدنی را از دست ندهید. تفریحات مونیخ برای کودکان به همین موارد محدود نمی‌شود و در ادامه با 9 مورد دیگر از این جاذبه‌های گردشگری بیشتر آشنا می‌شوید که می‌توانید برای سرگرم کردن خود و به‌خصوص فرزندتان از آن‌ها دیدن کنید.

باغ وحش هلابرون

باغ وحش هلابرون، اولین باغ وحش جغرافیایی در دنیا به‌شمار می‌رود و از سال 1911 میلادی تا به‌حال، یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردش خانوادگی محسوب می‌شود. امروزه بیش از 19،000 حیوان، پرنده، خزنده و 800 گونه‌ی مختلف از جانوران دریایی در این باغ وحش زندگی می‌کنند. بخش خرس قطبی این مکان، طرفداران بسیاری در میان بازدیدکنندگان دارد و همچنین می‌توانید پرندگان شکارچی و شیرها را در باغ وحش هلابرون تماشا کنید. معمولاً کودکان بیشتر به بخشی از این باغ وحش جذب می‌شوند که اجازه دارند در کنار بچه اسب‌ها و لاماها قدم بزنند.

مونیخ آلمان

برج ساعت

هر کسی رأس ساعت 11 صبح و 5 بعد از ظهر در میدان معروف مارین پلاتز باشد، سر خود را بالا می‌آورد تا نمایش جالب برج ساعت (Glockenspiel) ساختمان شهرداری مونیخ را تماشا کند. 32 عروسک به همراه صدای موسیقی 43 ناقوس به حرکت درمی‌آیند و داستان عروسی دوک ویلیام پنجم در سال 1568 میلادی را به‌تصویر می‌کشند. ابتدا سواره‌نظام‌ها و شوالیه‌ها وارد صحنه می‌شوند و نمایش با رقصی به نام شفلرتانز (Schäfflertanz) ادامه پیدا می‌کند؛ تا اینکه صدای قوقولی‌قوقوی خروسی طلایی رنگ، پایان نمایش را نشان می‌دهد.

تفریحات مونیخ

باغ انگلیسی

باغ انگلیسی مونیخ، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های اروپا به حساب می‌آید و می‌توانید در آن دوچرخه‌سواری کنید، بدوید، قدم بزنید یا صرفاً استراحت کرده و از طبیعت لذت ببرید. این پارک در مسیر خود از رودها و علفزارها می‌گذرد و زمین‌های بازی متعددی برای تفریح کودکان و مسیری را در برمی‌گیرد که می‌توانید زیر سایه‌ی درختان در آن پیاده‌روی کنید. رودخانه‌ای مصنوعی به نام آیسباخ (Eisbach) در گوشه‌ای از باغ انگلیسی واقع شده که بازدیدکنندگان معمولاً در این مکان به تماشای موج‌سواران می‌نشینند یا به دریاچه‌ی این پارک رفته و سوار بر قایق، از جزیره‌های کوچک آن دیدن می‌کنند.

تفریحات مونیخ

استودیوی باواریا فیلم

باواریا فیلم (Bavaria Filmstadt)، یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های فیلم‌سازی در اروپا محسوب می‌شود و روزی شاد را برای خود و کودکتان می‌سازد. تور راهنمای این مکان، بازدیدکنندگان را به تماشای صحنه‌های فیلم‌برداری می‌برد و اطلاعات جالبی را در مورد فیلم‌سازی و کارگردانی در اختیار آن‌ها می‌گذارد. سینمای شبیه‌سازی 4 بعدی و نمایش‌های بدل‌کاری، هیجان‌انگیزترین بخش این تور هستند و فعالیت‌های دیگری همچون ویدیوی کامپیوتری خانواده‌ها که در حال پرواز در بالن، بر روی فرش جادویی یا پشت موجودات سحرآمیز هستند، کودکان را به وجد می‌آورد.

باواریا فیلم مونیخ

موزه اسباب بازی

موزه اسباب بازی مونیخ، انواع و اقسام ربات‌ها و راکت‌ها، ماشین‌ها و عروسک‌های خرسی را به نمایش می‌گذارد. فهرست این اسباب‌بازی‌ها تمامی ندارد و جنسشان از پلاستیک و موم گرفته تا چوب، کاغذ و... متفاوت است. این عروسک‌ها از سراسر دنیا و دوره‌های مختلفی جمع‌آوری شده‌اند و تفریح جالبی برای کودکان در مونیخ به حساب می‌آیند.

موزه اسباب بازی

موزه آلمان

موزه‌ آلمان (Deutsches Museum)، بزرگ‌ترین موزه‌ی علم و فناوری دنیا و از برترین موزه های آلمان به شمار می‌رود و تفریح مناسبی برای کودکان و خانواده‌‌هایشان محسوب می‌شود. این موزه، موضوعات متنوعی از جمله کامپیوتر، هوانوردی، اقیانوس‌نگاری، ریاضی، حفاری و معدن، فیزیک، داروسازی، برق و بسیاری موارد دیگر را پوشش می‌دهد. تمامی اطلاعات به گونه‌ای جالب، کاربردی و تعاملی در این موزه به نمایش درآمده‌اند تا توجه کودکان و جوان‌ترها را به خود جلب کنند. همچنین در بخش پادشاهی کودکان (Kids’ Kingdom)، فعالیت‌ها و بازی‌های بسیاری برای بچه‌های بین 3 تا 8 سال تدارک دیده شده است.

موزه آلمان

موزه بی ام و

نوجوانان و خانواده‌هایی که به چرخ و خودرو علاقه دارند، بهتر است حتماً بازدید از موزه بی ام و را در لیست فعالیت‌های خود در مونیخ قرار بدهند. این موزه، 125 خودروی بی ام و (BMW)، موتور ماشین‌ها و انواع موتورسیکلت‌هایی را به نمایش می‌گذارد که زیبایی‌شان بسیار چشم‌نواز است. تورهای راهنمای این مکان، اطلاعات جالبی را درباره‌ی جنبه‌های مختلفی از بی ام و، ساخت این موزه، مرحله‌ی تولید و بازیافت قسمت‌های گوناگون خودرو در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارد.

بی ام و

پارک المپیک

برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی، هیچ جایی بهتر از پارک المپیک مونیخ نیست. این مکان به مناسبت میزبانی بازی‌های المپیک تابستانی سال 1972 میلادی تأسیس شد و فعالیت‌های مختلفی همچون اسکی روی یخ، فوتبال، تنیس، دوچرخه‌سواری، ورزش‌های آبی، قایق‌سواری، مینی گلف و هاکی روی یخ را برای بازدیدکنندگان خود تدارک دیده است. همچنین کنسرت‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی در این پارک برگزار می‌شود و می‌توانید با استفاده از تورهای راهنمای متعدد این مکان، فضای استادیوم را کاملا بگردید.

المپیک پارک

سی لایف

از میان تفریحات مونیخ برای کودکان، سی لایف (Sea Life) موقعیت خوبی برای آن‌ها به‌شمار می‌رود تا چند ساعتی را با موجودات دریایی بگذرانند. صدها جانور کمیاب دریایی از کوچک‌ترین ماهی‌ها گرفته تا کوسه‌های بسیار بزرگ، در این آکواریوم زندگی می‌کنند و کودکان می‌توانند به بعضی از این حیوانات نزدیک شده و غذا دادن به کوسه‌ها، لاک‌پشت‌های سبز دریایی، ماهیان خاویار و لقمه ماهی‌ها را تماشا کنند.

سی لایف آلمان

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}