بهترین بستنی فروشی های مونیخ که عاشقان بستنی را به وجد می آورند

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1397/12/20
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بستنی در تمام دنیا طرفداران بی‌شماری دارد و بستنی فروشی‌های شهر مونیخ، طعم‌های معمولی و عجیب و غریب را چنان با هم ترکیب می‌کنند که عاشقان بستنی را به وجد می‌آورند.

تور اروپا

شاید آلمان نسبت به سایر کشورهای دیگر در اروپا به خاطر بستنی‌هایش شهرت بین‌المللی نداشته باشد، اما می‌توانید بستنی فروشی‌های جالب و منحصر به‌فردی را در شهر زیبای مونیخ پیدا کنید. اگر شما هم از عاشقان بستنی هستید و مایلید طعم بستنی‌های کشورهای دیگر را بچشید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با 5 مورد از بهترین بستنی فروشی‌های مونیخ بیشتر آشنا شوید.

ترو اند توئلو

بستنی‌های ترو اند توئلو (True & 12)، طعم بی‌نظیری دارند و برای تهیه‌ی آن‌ها از ساده‌ترین و طبیعی‌ترین مواد استفاده می‌شود. هدف آن‌ها این است تا نشان دهند که چگونه می‌توان بستنی سنتی و ماهرانه‌ای را تولید کرد و برای این کار، بهترین و متنوع‌ترین طعم‌ها و مزه‌ها را از سراسر دنیا با یکدیگر ترکیب می‌کنند. در این بستنی‌فروشی از هیچ‌گونه طعم مصنوعی برای تولید بستنی‌ها استفاده نمی‌شود و دکوراسیون داخلی آن را نیز به سبک مینیمالیستی طراحی کرده‌اند تا تزیینات غیر ضروری باعث حواس‌ پرتی مخاطب نشود. تمامی این موارد نشان می‌دهد که براستی این بستنی فروشی، شایسته‌ی نام خود یعنی Trueبه معنی «حقیقی» است. خانواده‌ای که اداره‌ی بستنی فروشی True & 12 را بر عهده دارند، به مشتریان خود قول داده‌اند تا در کنار طعم‌های همیشگی، هر روز 12 طعم جدید و جالب بستنی از لیمو-نعنایی گرفته تا پسته-کاراملی را برایشان تولید کنند.

بستنی مونیخ

زاکلتی

بستنی فروشی زیبای زاکلِتی (Sarcletti)، طرفداران بسیاری در میان بازدیدکنندگان دارد و در فاصله‌ی کمی از توریستی‌ترین منطقه‌ی شهر مونیخ واقع شده است. این مکان بیش از 40 نوع بستنی خوش طعم و خلاقانه‌ همچون پرتقال خونی با دانه‌ی کاج را به‌فروش می‌رساند. صف این بستنی فروشی معمولاً طولانی است، اما کارکنان آن به سرعت کار مشتری‌ها را راه می‌اندازند و رفتاری دوستانه دارند. بنابراین از صف طولانی آن دلسرد نشده و مطمئن باشید که کیفیت بستنی‌های این مکان، ارزش کمی صبر کردن را دارد.

بستنی مونیخ

بالابنی

طعم بستنی‌های بالابنی (Ballabeni) آن‌قدر متنوع است که قطعاً می‌توانید بستنی مورد پسندتان را از میان آن‌ها پیدا کنید. این بستنی فروشی در نزدیکی موزه‌های معروف مونیخ واقع شده و طعم بستنی‌های آن از مزه‌های جالب و عجیب گرفته تا معمولی و متضاد را شامل می‌شود. کارکنان این مکان در ریختن بستنی درون ظرفتان خساست به خرج نمی‌دهند و رفتارشان بسیار دوستانه است. شیر نارگیل، یکی از پرطرفدارترین طعم‌های بستنی بالابِنی به حساب می‌آید؛ اما مزه‌های عجیب و غریب‌تری مانند لیمو و ریحان و شکلات زنجبیلی هم طرفداران بسیاری دارد. طراحی این بستنی فروشی نیز به نوبه‌ی خود قابل توجه است و دکور سفید و پنجره‌های بزرگ آن، نور طلایی رنگ فضای دنجش را نمایان می‌کند.

بستنی مونیخ

یساس

بستنی فروشی یِساس (Jessas)، ابعاد بسیار کوچک‌تری نسبت به موارد ذکر شده در این مقاله دارد و در واقع مانند گوهری پنهان می‌ماند که در یکی از خیابان‌های فرعی مرکز شهر مونیخ قرار گرفته است. ترکیب مزه‌های بستنی در این مکان بسیار جالب و خوشمزه بوده و صاحبان آن تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا تجربه‌ای متفاوت و منحصر به‌فرد را برای مشتریان خود رقم بزنند. قیف‌های بستنی، تزئینات متنوعی دارند و علاوه بر طعم‌های معمولی می‌توانید مزه‌های عجیب‌تری مانند آب‌دوغ و لیموترش را امتحان کنید.

بستنی مونیخ

در فاروکته آیزماخر

دِر فاروکته آیزماخر (Der Verrückte Eismacher)، به معنای دیوانه‌ی بستنی ساز، یک بستنی فروشی شیک و مدرن است و به شکلی طراحی شده که شبیه آزمایشگاه دانشمندی دیوانه به نظر برسد! همه طعم معمولی و رایج بستنی‌ها را دوست دارند؛ اما اگر به دنبال طعم‌های جدید و غیرمعمول‌تری مانند گوشت بیکن، سالامی یا حتی بستنی چیزبرگر می‌گردید و تجربه‌های جدید و منحصر به‌فرد شما را به وجد می‌آورد، بازدید از این مکان را از دست ندهید. کارکنان این بستنی فروشی، لباس‌های شاد و جالبی را به تن می‌کنند و با برخورد دوستانه‌ی خود، حتی مشتریانی که چندان مایل به امتحان کردن این طعم‌های عجیب نیستند را نیز قانع می‌کنند تا کمی از آن‌ها بچشند.

بستنی مونیخ

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}