راهنمای سفر به استکهلم برای زوج ها

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1397/12/22
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به همراه همسر خود قصد سفر دارید باید پیش از انجام هرکار با جاذبه‌ها و فعالیت‌هایی که می‌توانید در این سفر دو نفره داشته باشید آشنا شوید.

تور اروپا

استکهلم را ونیز شمال می‌نامند زیرا اطراف این شهر و ۱۴ جزیره‌اش را آب احاطه کرده است. زوج‌هایی که به استکهلم سفر می‌کنند، می‌توانند از قدم زدن در کنار آب، صرف شام رمانتیک در زیر نور شمع و مناظر زیبای این شهر لذت ببرند. پس از آن می‌توانند از موزه‌ها بازدید کنند یا به انجام فعالیت‌های ورزشی و قدم زدن در خیابان‌ها بپردازند و زیبایی‌های شهر را ببینند. در ادامه راهنمای سفر به استکهلم برای زوج‌ها را خواهید خواند.

مالارپا ویلیونگن

مالارپا ویلیونگن (Mälarpaviljongen) در فاصله کمی از ساختمان شهرداری و در کنار رود مالارن (Mälaren) قرار گرفته است. مردم محلی در این مکان جمع می‌شوند و در حالی‌که نوشیدنی می‌نوشند از مناظر اطراف لذت می‌برند. بهترین زمان بازدید از این مکان بعدازظهر است؛ زمانی‌که خورشید هنوز گرمای خود را دارد. باغی که در آن نزدیکی قرار دارد بوی خوش گیاهان را پخش می‌کند و عصری لذت‌بخش را برای گردشگران رقم می‌زند.

سفر به استکهلم

کروز و صرف غذا

زوج‌هایی که به استکهلم در سوئد سفر می‌کنند می‌توانند علاوه بر دیدن مناظر فوق‌العاده‌ی جزیره‌ها از خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های سوئدی هم لذت ببرند. قایق زیبای اس‌اس (S/S) در سال ۱۹۳۱ ساخته شد و گردشگران می‌توانند با پرداخت ۴۹۵ کرونای سوئیس یک گردش سه ساعته داشته باشند. اگر در فصل زمستان با این قایق به گردش بپردازید با مناظر جادویی و زیبایی روبه‌رو خواهید شد.

سفر به استکهلم

به اسپای سنترال بادت بروید

سنترال بادت (Centralbadet) در یک ساختمان قدیمی با سبک معماری آرت نُوو، در قلب استکهلم واقع شده است. این ساختمان که در سال ۱۹۰۴ ساخته شد، هنوز هم زیبایی قدیمی خود را حفظ کرده است. باغ‌ها و حیاط زیبای این ساختمان در سال ۱۹۰۹ به این مجموعه افزوده شدند. پیش از رفتن به سونا می‌توانید از استخر این ساختمان استفاده کنید. ماساژ و نوشیدنی از دیگر امکانات این اسپا هستند.

سفر به استکهلم

مناظر مونتلیوس واگن

مونتلیوس‌ واگِن (MONTELIUSVÄGEN) در فاصله‌ی کمی از منطقه سودرمالم (Södermalm) قرار گرفته است و منظره‌ی فوق‌العاده‌ای از ساختمان شهرداری، ریدارهولمن (Riddarholmen) و دریاچه مالارِن را به نمایش می‌گذارد. این مسیر ۵۰۰ متری با کلبه‌های زیادی در یک سمت و مناظر فوق‌العاده در سمت دیگر احاطه شده استاین مسیر برای یک پیاده‌روی رمانتیک بسیار ایده‌آل است و حتی یک پارک کوچک و یک ساحل هم در آنجا وجود دارد تا گردشگران بتوانند بنشینند و در حالی‌که نوشیدنی می‌نوشند از مناظر لذت ببرند.

سفر به استکهلم

کایاک سواری در شهر

استکهلم شهری است که برروی آب بنا شده است؛ بنابراین کایاک سواری در شهر ایده بسیار خوبی برای گردش‌های رمانتیک و دیدن شهر از زوایای مختلف است. معمولا کایاک سواری از یورگوردسبرون (Djurgårdsbrun) در نزدیکی یورگوردن (Djurgården) آغاز می‌شود. شما می‌توانید یک کایاک کرایه کنید و از یک جزیره تا جزیره‌ی دیگر پدال بزنید. البته مراقب باشید زیرا ترافیک قایق‌ها در مرکز شهر بسیار سنگین است.

سفر به استکهلم

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}