بهترین کافه های کپنهاگ را بشناسید

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1398/1/26
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اروپا به عنوان جایی شناخته می‌شود که قهوه‌های دلچسبی دارد و کپنهاگ پایتخت دانمارک هم از این قاعده مستثنی نیست.

تور اروپا

دانمارکی‌ها خود از جمله مردم دنیا هستند که بسیار قهوه می‌نوشند و کپنهاگ بهشت عاشقان قهوه در کشور است و کافه‌بارهای پرشماری دارد. در این مطلب کافه‌بارهایی در این شهر را به شما معرفی می‌کنیم که روش و طعم خاص و مشخص خودشان را در تهیه‌ی قهوه دارند و هرکسی مشتاق می‌شود که آن‌جا را امتحان کند.

۱. کافی کالکتیو

کافی کالکتیو (The Coffee Collective) کافی‌شاپ و قهوه برشته‌کن است که به طور مستقیم و عمده قهوه به مشتریان و رستوران‌های اطراف عرضه می‌کند. دانه‌ها را روزانه برشته می‌کنند و هر روز طعم تازگی دارند. بعد از برشته شدن هر سری از دانه‌ها، کیفیت محصول مورد آزمایش قرار می‌گیرد و به مسئول کار گفته می‌شود که کدام بخش فرآیند را بهبود ببخشد. بدین ترتیب تهیه‌ی بهترین قهوه‌ی ممکن برای آن‌ها امکان‌پذیر می‌شود. استفاده از قهوه‌چی‌های ماهر و دانه‌های قهوه‌ی تازه موجب می‌شود هر بار که به کافی کالکتیو بروید با یک تجربه و طعم جدید روبرو شوید.

کافه های کپنهاگ

۲. کپنهاگ کافی لب

کپنهاگ کافی لب (Copenhagen Coffee Lab) در لیست آ او کی (AOK) نامزد دریافت جایزه بهترین قهوه‌ی کپنهاگ در سال ۲۰۱۴ بود. این کافه قهوه‌های دم شده‌ی تازه و خوشمزه‌ای درست می‌کند که مشتریان می‌توانند هنگام رفتن سر کار با خود ببرند یا سالن موسوم به بک‌روم (back room) را برای مطالعه‌ی گروهی، جلسات کاری یا پاتوق جمعی اجاره کنند. کافی لب قهوه‌ها را خود برشته می‌کند و دوره‌های آموزشی به همراه تجهیزات لازم برای تهیه‌ی قهوه‌ای عالی در خانه برای علاقمندان برگزار می‌کند.

کافه های کپنهاگ

۳. کافریت

کافی‌شاپ کوچک کافِریِت (Kafferiet) در یک ساختمان به رنگ مغز پسته‌ای روشن مجلل واقع شده که عمر آن به سال ۱۷۶۰ می‌رسد. در کافریت می‌توانید از بین ۱۵ نوع قهوه‌ی دوبار بوداده چه سرد و چه گرم انتخاب کنید. اگر کسی دوست داشته باشد می‌تواند شیره‌ی قهوه‌ی دست‌ساز کافریت را هم به قهوه‌ی خود اضافه کند تا شیرینی آن بیشتر شود. همچنین شیرینی‌هایی از قبیل بیسکوییت‌ها و آب‌نبات‌های ایتالیایی هم موجود است که می‌توانید یکی از میزهای بیرون را انتخاب کرده و همراه با یک کاپوچینوی فوق‌العاده آن‌ها را میل کنید.

کافه های کپنهاگ

۴. کنت کافه لابوراتوریوم

در کنت کافه لابوراتوریوم (Kent Kaffe Laboratorium) مشتری‌ها می‌توانند انتخاب کنند که قهوه با آئروپرس، سایفون، چمکس یا دم سرد تهیه شود. این باعث می‌شود مشتری‌ها بتوانند قبل از افزودن خامه یا شکر غلظت قهوه در مقایسه با آب را به طور دلخواهشان تنظیم کنند. ترکیب دانه‌ها به طور مرتب تغییر می‌کند و طعم‌های جدیدی از آمریکای لاتین فراهم آورده می‌شود. همچنین فروشگاه یک منوی شیرینی مختصر شامل چند نوع کروسان، مافین و پنینی را هم شامل می‌شود.

کافه های کپنهاگ

۵. کافی فرست

در آن سوی پلنتاریوم (planetarium) و دریاچه‌ها، کافی فِرست (Coffee First) بهترین مکان برای توقفی کوتاه و نوشیدن قهوه‌ای دلچسب است قبل از اینکه گردش در خوش‌منظره‌ترین قسمت‌های کپنهاگ را از سر بگیرید. قهوه‌های استیت این کافه که هیچ‌کجا نمی‌تواند با آن رقابت کند را با دسر‌های شکلاتی جذاب آن نوش جان کنید.

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}