اپلیکیشن هایی که باید پیش از سفر به روسیه دانلود کنید

    رضا‍ رجب پور
    • رضا‍ رجب پور
    • 1398/1/28
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    باوجود اپلیکیشن‌های موبایلیِ مخصوص روسیه، سفر به این کشور برای مسافران بیش‌ از پیش آسان‌تر شده است. این اپلیکیشن‌ها قابلیت کار به‌صورت آنلاین و حتی آفلاین را دارند.

    تور اروپا

    با فرارسیدن فصل تابستان، بسیاری از گردشگران راهی برخی از بهترین و زیباترین شهرهای روسیه می‌شوند. حالا تقریباً یک سال از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌گذرد و مسافرانی که برای تماشای بازی‌های تیم کشورشان به روسیه سفر کرده بودند، قصد دارند دوباره راهی این کشور شوند. امروزه اپلیکیشن‌های موبایل رشد خوبی در صنعت گردشگری داشته‌اند. استفاده از آن‌ها به گردشگران برای داشتن سفری راحت‌تر کمک می‌کند. روسیه نیز از غافله عقب نمانده و با معرفی اپلیکیشن‌های اختصاصی، سعی دارد در نظر گردشگران چهره‌ای مدرن‌تر از خود به نمایش بگذارد.

    یاندکس تاکسی

    یاندکس تاکسی (Yandex.Taxi) نسخه‌ی روسی اپلیکیشن اوبر است. وقتی‌که در روسیه هستید، این اپلیکیشن به شما در گرفتن تاکسی به شیوه‌ای ساده‌تر، سریع‌تر و حتی ارزان‌تر از رقیب خارجی آن کمک می‌کند. یاندکس تاکسی به مسافران اجازه می‌دهد تا کرایه‌ی خود را با کارت اعتباری یا پول نقد پرداخت کنند.

    اپلیکیشن موبایل روسی

    وای فای مپ

    اگر در کشوری دیگر هستید و به‌سرعت به وای‌فای نیاز دارید، این اپلیکیشن را دانلود کنید. وای‌فای مپ (WiFi Map) در دسته‌ی اپلیکیشن‌های شبکات اجتماعی جای داشته و به کاربران اجازه می‌دهد تا رمز وای‌فای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. به‌علاوه این اپلیکیشن توصیه‌ها و راهکارهایی را برای اتصال به شبکه‌ی وای‌فای محلی ارائه می‌دهد. اپلیکیشن به‌صورت آفلاین کار کرده و نزدیک‌ترین اتصال وای‌فای یا هات‌اسپات را به شما معرفی می‌کند.

    اپلیکیشن موبایل روسیه

    اوسترووک

    این اپلیکیشن هتل یابی روسی به کاربران برای رزرو یک هتل به‌منظور اقامت در سراسر دنیا کمک می‌کند. اوسترووُک (Ostrovok) قیمت‌های ارزانی را ارائه کرده و در آن گزینه‌ای وجود دارد که می‌توان بدون نیاز به کارت بانکی یا اعتباری هتل رزرو کرد.

    اپلیکیشن های روسی

    یاندکس مترو

    این اپلیکیشن به کاربران برای استفاده از مترو در شهرهای بزرگ نظیر سنت پترزبورگ و مسکو کمک می‌کند. یاندکس مترو (Yandex.Metro) نقشه‌ی کامل مترو را به نمایش گذاشته و بهترین مسیرها، زمان تخمینی سفر و حتی توصیه‌هایی برای جابجایی را ارائه می‌دهد. یاندکس مترو پا را فراتر از این گذاشته و حتی به شما می‌گوید تا سوار کدام واگنِ نزدیک به درب خروجی مترو شوید.

    اپلیکیشن متروهای روسیه

    تاپ تریپ تیپ

    تاپ تریپ تیپ (TopTripTip) به کاربران اجازه می‌دهد تا تمامی اطلاعات مربوط به روسیه، از جاذبه‌های گردشگری گرفته تا اندوختگاه‌های طبیعی و پارک‌ها، را به دست آورند. این اپلیکیشن همچنین دارای یک راهنمای صوتی بوده و نقشه‌هایی دارد که به‌صورت آفلاین نیز کار می‌کنند.

    اپلیکیشن موبایل روس

    اکس ای کارنسی

    این اپلیکیشنِ مخصوص تبادل ارزها بیشتر از سایر اپ‌های مشابه در دنیا دانلود شده است. اکس‌ای کارنسی (XE Currency) به‌صورت آفلاین کار کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند قیمت‌ها به روبل روسیه را به‌راحتی به ارزهای دیگر تبدیل کنند.

    اپلیکیشن های سفر به روسیه

    مپس می

    مپس می (Maps.Me) به مسافران سراسر دنیا اجازه می‌دهد تا نقشه‌ی کشور یا شهر مورد نظر خود را دانلود کرده و سپس به‌صورت آفلاین از آن استفاده کنند. نقشه‌های این اپلیکیشن بسیار دقیق بوده و گوشه به گوشه‌ی هر شهر را به نمایش می‌گذارند.

    اپلیکیشن سفر به روسیه

    دیسکاور مسکو

    دیسکاور مسکو (Discover Moscow) اپلیکیشن رسمی فرمانداری مسکو برای این شهر است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌روزترین اطلاعات در مورد مسیرهای شگفت‌انگیز، شخصیت‌های مشهور، جاذبه‌های تماشایی و مواردی دیگر را بیابند.

    یاندکس ترنسلیتور و گوگل ترنسلیت

    وقتی‌که به کشوری دیگر سفر می‌کنید، داشتن یک اپلیکیشن مترجم ایده‌ای خوب به نظر می‌رسد. یاندکس ترنسلیتور (Yandex.Translator) و گوگل ترنسلیت (Google Translate) دو گزینه‌ی محبوب هستند که تمامی زبان‌ها را پوشش داده و به شما برای ارتباط با مردم محلی کمک می‌کنند.

    اپلیکیشن ترجمه

    گیت گورو

    گیت گورو (Gate Guru) مناسب مسافران در تقریباً تمامی کشورهای جهان است. این اپلیکیشن نقشه‌هایی دقیق از فرودگاه‌های مهم دنیا داشته و اطلاعاتی چون وضعیت لحظه‌ای پرواز هر هواپیما، رستوران‌های نزدیک فرودگاه‌ها، مدت‌زمان انجام مراحل پرواز (چک این)، فاصله‌ی شما تا محل بررسی بلیط‌ها و عبور از گیت و مواردی دیگر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با داشتن این اپلیکیشن در تلفن همراه خود، گم شدن در هر فرودگاهی به امری ناممکن تبدیل می‌شود.

    اپلیکیشن سفر به روسیه

    کالچر تریپ

    اپلیکیشن رسمی وب‌سایت کالچر تریپ (Culture Trip) به شما در استفاده از تعطیلات خود به بهترین شکل ممکن کمک می‌کند. وجود مقالات متعدد در مورد جاذبه‌های مهم، غذاها و رستوران‌های برتر روسیه، این اپ را به دوستی مطمئن در طول سفر شما تبدیل خواهد کرد.

    رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}