رمانتیک ­ترین مکان­ های دیدنی پورتو

سعیده نبوی
  • سعیده نبوی
  • 1398/2/5
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

پورتو شهری سحرآمیز و بسیار زنده است. این شهر به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا شناخته می‌شود. پورتو تاریخی غنی، جاذبه‌های گردشگری فوق‌­العاده، شب‌های پرشور و فعالیت و تسهیلات گردشگری بسیار عالی دارد.

تور اروپا

پورتو شهری ایده­‌آل برای گذراندن تعطیلات است. پورتو با رودخانه‌ی زیبای دورو (Douro) و فضای نوستالژیک مخصوص کشور پرتغال، خوش‌آمدگوی عاشقانی­ است که در پی مسافرتی به یادماندنی هستند.

خیابان­ های رویایی

خیابان‌های باریک و پیچ در پیچ پورتو حالتی رمزآلود به آن می‌­دهند. یکی از این خیابان‌ها در این میان بیش از بقیه جلب توجه می‌کند که البته این شهرت بی‌دلیل نیست. روا داس فلورس (Rua das Flores) یا خیابان گل، خیابانی با آذین­‌بندی بسیار زیبا، روشن، شاد و مملو از کافه‌ها و رستوران­‌های دنج و راحت است که آن را به بهترین مکان برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا یک لیوان چای گرم با فرد خاص تبدیل می‌کند.

سفر رمانتیک پورتو

غروب ­های الهام بخش

پورتو بر روی تپه‌­ای قرار گرفته که این امر باعث می‌شود هر نقطه از آن تبدیل به چشم اندازی زیبا برای لذت بردن از غروب‌های نفس­‌گیر باشد. باغ­‌های هم­ ردیف، بناهای تاریخی و پل‌های زیبا تنها تعدادی از مکان­‌هایی هستند که چشم ­اندازشان زوج‌ها را مجذوب خود می­‌کند؛ مکان‌هایی مانند باغ‌های کاخ کریستال (Crystal Palace Gardens) یا برج کلریگوس (Clérigos Tower). این جاذبه­‌ها می‌­توانند محیط هیجان­‌انگیزی برای ابراز علاقه به طرف مقابلتان باشند.

غروب های پورتو

تراموای تاریخی

ترامواهای پورتو بسیار زیبا و دنج بوده و راه خوبی برای بازدید از شهر و فرار از پیاده­‌روی در خیابان‌های سربالایی شهر هستند. بالا و پایین شدن درون این وسائل نقلیه پرتکان در خیابان‌ها بهانه‌ی خوبی برای گرفتن دست یکدیگر است.

سفر رمانتیک پورتو

عشق در طول رودخانه دورو

تقریبا تمامی عکس‌­ها از مناظر دیدنی پورتو زاویه‌ای از رودخانه دورو را دربر می­‌گیرند. این رودخانه‌ی هم ‌ردیف با کافه­‌ها، بارها و رستوران­‌ها مکان خوبی برای ملاقات افراد جدید است. یا اگر همراه با شریک زندگی‌تان سفر می­‌کنید بهتر است نگاهی به یکی از چندین هتل مسحورکننده‌ی این منطقه بیندازید. هتل ریبیرا پورتو (Ribeira Porto Hotel) گزینه­‌ای عالی­ دارای پکیج‌های رمانتیک است.

سفر رمانتیک پورتو

مک دونالد: نه فقط برای فست فود!

این حرف کاملا جدی است! مک دونالد پورتو یکی از زیباترین شبعه­‌های مک دونالد در دنیا است. شیشه‌های رنگی دورتادور آن و چلچراغ‌های آویزان از سقف این مکان باعث می­‌شود نگاه به منوی فست فود فقط در حد نگاهی گذرا باشد. برای بیشتر کردن حس و حال عاشقانه از برگر گذشته و مستقیم سراغ دسر بروید. این مکان نیز همچون دیگر مغازه‌های مک دونالد در پرتغال، پاستیس د ناتا (pasteis de nata) مشهور (تارت همراه با کاستارد خامه‌­ای خوشمزه‌) را ارائه می­‌دهد که در کنار یک فنجان قهوه ترکیب فوق ­العاده­‌ای ایجاد می‌کند. 

سفر رمانتیک پورتو

تور پورت واین

نوشیدنی­‌های شیرین گزینه بسیار مناسبی به‌جای نوشیدنی‌های گازدار هستند. پورت­ واین در همه‌ی نقاط پورتو شعبه دارد و کلبه پورت واین تیلور یکی از بهترین مکان‌ها برای داشتن تجربه‌ای عاشقانه است. این مکان، با قدمتی بیش از ۳۰۰ سال، یکی از تاریخی‌ترین سردابه‌ها محسوب می­‌شود. می‌­توان به همراه بازدید از این مکان نوشیدنی‌های مختلف آن را نیز امتحان کرد.

سفر رمانتیک پورتو

ساحل

آیا کاری عاشقانه ‌تر از قدم زدن کنار ساحل دست در دست شریک زندگیتان وجود دارد؟ بسیاری از شهرهای پرتغال شهرهای ساحلی هستند و مناطق رو به دریای پورتو همچون مکان­‌های دیگر سحرآمیز است (و یا حتی بیشتر). ساحل پرایا دو موله (Praia do Molhe) شناخته شده‌ترین ساحل این منطقه است به‌طوری‌ که در تمامی عکس‌های متعلق به این شهر تصویری از این ساحل وجود دارد. در نزدیکی پورتو تقریبا حدود ۱۰ کیلومتر دورتر ساحل میرامار (Miramar Beach) قرار دارد که بسیار  خلوت‌تر بوده و با کلیسایی از قرن ۱۷م که بر روی شن­‌ها بنا شده، تکمیل می­‌شود.

سواحل پورتو

سعیده نبوی سعیده نبوی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}