معرفی بهترین کافه ها و کافی شاپ های بلگراد

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/1/22
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بلگراد، پایتخت زیبای صربستان علاوه‌بر جاذبه‌های گردشگری متعدد، دارای کافه‌ها و کافی شاپ‌های زیادی است که سپری کردن ساعاتی در فضای جالب و صرف غذاهای و نوشیدنی‌های متنوع آن‌ها به هر گردشگری پیشنهاد می‌شود.

تور اروپا

افرادی که عاشق قهوه هستند حتما از سفر به بلگراد لذت خواهند برد. گفته می‌شود بلگراد اولین شهر جهان است که کافه در آن تاسیس شد. البته شاید این موضوع حقیقت نداشته باشد اما تنوع و کیفیت قهوه در این شهر باعث می‌شود قهوه دوستان، عاشق بلگراد و کافه‌هایش باشند.

کافه مدوزا

در محله‌ی دورچول (Dorćol)، یکی از محله‌های جذاب بلگراد که پر از کافه‌های زیبا است، کافه مدوزا (Meduza) را شاید بتوان به عنوان بهترین کافه انتخاب کرد. فضای داخلی این کافه اگرچه کمی کوچک است اما خود به نوعی یک گالری هنری به عنوان خوش‌آمدگویی گرمی برای گردشگران بلگراد به شمار می‌رود. به علاوه، این کافه دارای بهترین خدمات مشتریان در شهر است. مدوزا در فاصله‌ی بسیار کمی از تنها مسجد بلگراد قرار گرفته و مکانی است که حتما باید در سفر به پایتخت صربستان برای صرف یک فنجان قهوه به آن سر بزنید. کافه مدوزا دارای فضایی هنری و آرامش‌بخش است.

کافه های بلگراد

کافه تریا

نسل‌های قدیمی‌تر شاید از این موضوع خوشحال نشوند اما روزهای قهوه‌ی سفید، سیاه یا پُرکَف به‌سر رسیده است. این روزها کافئین به یک تجارت تبدیل شده و قهوه یک هنر محسوب می‌شود. هنگامی که صحبت از دم کردن قهوه به میان می‌آید، کافه تریا (Kafeterija) یکی از کافه‌های بلگراد است که حرف زیادی برای گفتن دارد. این کافه انواع مختلفی از قهوه‌ها را برای مشتریان ارائه می‌دهد. البته گفته می‌شود نان کروسان شکلاتی این کافه چندان تعریفی ندارد. این کافه فضایی آرامش‌بخش و راحت دارد و مناسب قرارهای دوستانه و خانوادگی است.

کافه های بلگراد

امیلی کافه

با شنیدن نام امیلی کافه (AMÉLIE CAFÉ) ممکن است به یاد کافه‌های دنج و کوچک با فضایی فرانسوی و ظاهری وینتیج و قدیمی بیافتید. این کافه چیزی بیشتر از آن است که انتظارش را دارید؛ یک کافه‌ی ساده و زیبا در مرکز پایتخت صربستان. قهوه‌ای که در این کافه سرو می‌شود بسیار عالی است البته نوشیدنی‌های دیگر و آبمیوه‌ها را فراموش نکنید.

کافه بار بلازناواس

سبیل‌های نئونی که فضای بیرونی کافه بار بلازناواس (Blaznavac) را تزئین کرده‌اند، شاید دلایل کافی برای بازدید از این کافه‌ی جذاب را به شما بدهند. این کافه که در محله‌ی دورچول (Dorćol) قرار گرفته جذابیت‌ زیادی برای بازدیدکنندگان خواهد داشت. بارها و نوشیدنی‌های عالیِ این کافه رضایت مشتریان با هر نوع سلیقه‌ای را جلب می‌کند. این کافه فضایی هنری دارد ولی به دلیل شلوغی و سر و صدای زیاد، مناسب افرادی نیست که به دنبال مکانی آرام هستند.

کافه های بلگراد

لیلا ریکوردز

افرادی که تمام عمر خود را به جمع‌آوری صفحات موسیقی سپری کرده‌اند از بازگشت صفحات موسیقی خوشحال خواهند شد. لیلا ریکوردز (Leila Records) بیشتر از آنکه یک کافه باشد شبیه یک مغازه‌ی فروش صفحات موسیقی است. ترکیب این دو مفهوم، مکانی خاص برای بازدیدکنندگان به وجود آورده است. این کافه پس از اینکه به محله‌ی دورچول منتقل شد، از هر زمان دیگری شلوغ‌تر شد. البته باید حواس‌تان باشد زیرا ممکن است آنقدر سرگرم صفحات موسیقی متنوع در این کافه شوید که قهوه‌تان سرد شود. در هیچ‌ کجای بلگراد نمی‌توانید تا این اندازه ترکیب جذابی از دوران کلاسیک و زیبایی را ببینید. این کافه استایلی زیبا و مدرن دارد و فضای هنری و البته شلوغ آن مناسب تفریحات شبانه است.

سفر به بلگراد

کافه سنترالا

کافه‌های زیادی در بلگراد وجود دارند که ادعا می‌کنند نمادین هستند اما شاید هیچ‌کدام به اندازه‌ی سنترالا (Centrala) لایق این لقب نباشند. این کافه در سیمینا (Simina) در محله‌ی دورچول واقع شده است؛ جایی‌که جمعیت جوان و روشنفکر پایتخت برای بحث و تبادل نظر درباره‌ی موضوعات مختلف روز به آن‌جا می‌آیند. کافه سنترالا شب‌ها بسیار شلوغ می‌شود پس انتظار داشته باشید زمانی‌که به کافه می‌روید در میان یک بحث داغ ظاهر شوید.

سفر به بلگراد

19Grams

 کافه 19Grams بدون شک یکی از مدروزترین کافه‌های بلگراد است البته انتظار نداشته باشید که استایل خوب تنها ویژگی این کافه باشد. برخی از بهترین قهوه‌های شهر در این کافه توسط افراد ماهر و متخصص تهیه و سرو می‌شود. در واقع می‌توان گفت این کافه از این بهتر نمی‌شود. 19Grams فضایی مدرن دارد و مناسب قرارهای دوستانه و خانوادگی است.

کافه های بلگراد

کافه اوژیتاک

خیابانی که کافه اوژیتاک (Užitak) در آن قرار گرفته درست در مرکز شهر بلگراد واقع شده اما در آن خبری از شلوغی و هیاهوی شهر نیست. در این کافه‌ی کوچک چیزهای زیادی قرار گرفته که اگر مدیریت خوب آن نبود می‌توانست نظم و زیبایی کافه را تحت تاثیر قرار دهد. به علاوه، افراد جوان و خلاق می‌توانند از فضای این کافه و آرامش آن برای کارهای هنری الهام بگیرند. 

سفر به بلگراد

کافه اسکوپشتینا

در ابتدا توجه داشته باشید که اسکوپشتینا (Skupština) را با ساختمان ملی مجلس اشتباه نگیرید. مطمئنا قهوه‌ای که در یک ساختمان سیاسی سرو می‌شود قابل مقایسه با استانداردهای قهوه‌ای نیستند که در ولایکوویتسوا (Vlajkovićeva) دم و سرو می‌شوند. کافه اسکوپشتینا هم در روز و هم در شب مکانی ایده‌آل برای دورهمی و لذت بردن از محیط زیبای کافه است. فضای داخلی کافه تا حد زیادی صنعتی است. شما در این کافه می‌توانید در کنار یک قهوه‌ی دلچسب، از انواع کیک‌ها و شیرینی‌های این کافه هم سفارش دهید.

سفر به بلگراد

کافه اویاتور

اویاتور (Aviator) به عنوان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای قهوه، می‌تواند تجربه‌ای به یادماندنی از نوشیدن قهوه را برای شما فراهم کند. در تمام شهر شش شعبه از اویاتور وجود دارد و همین نشانه‌ی محبوبیت زیاد این کافه است. قهوه‌ی عالی، فضای آرام و دوستانه و خدمات خوب، این کافه را به یک مکان ایده‌آل تبدیل کرده است.

سفر به بلگراد

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}