راهنمای سفر به سن پترزبورگ برای زوج ها

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/2/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

سن پترزبورگ با جاذبه‌های بی‌شمارش، بدون شک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای سفر کردن است. چه کارهایی می‌توان برای داشتن یک سفر رمانتیک به سن پترزبورگ انجام داد؟

تور اروپا

شب‌های سفید، رودخانه‌ها، کانال‌ها، کاخ‌ها و موزه‌های سن پترزبورگ، این شهر را به مقصدی رمانتیک برای سفر تبدیل کرده‌اند. در این شهر می‌توانید ترکیب زیبایی از امپراطوری سابق روسیه و دنیای مدرن و امروزی را ببینید. اگر قصد دارید با همسر خود سفر به سن پترزبورگ را تجربه کنید، راهنمای سفر به سن پترزپورگ برای زوج‌ها را از دست ندهید.

در یک هتل تاریخی اقامت کنید

مرکز شهر سن پترزبورگ دارای ساختمان‌های زیادی است که قدمت آن‌ها به قرن ۱۸ میلادی باز می‌گردد. برخی از این ساختمان‌ها کاخ‌های قدیمی یا خانه‌های باشکوهی بوده‌اند و امروزه به هتل‌های لوکس و مجلل تبدیل شده‌اند. اگر می‌خواهید سفری لذت‌بخش‌تر داشته باشید، اقامتگاه خود را در مرکز سن پترزبورگ انتخاب کنید. با اقامت در این منطقه می‌توانید بدون استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی به مکان‌های مختلف رفت‌وآمد داشته باشید. برخی از هتل‌ها دارای امکاناتی از قبیل پکیج‌های اِسپا هستند. سپری کردن چند ساعت در اسپا می‌تواند خستگی یک روز را به‌طور کامل از بدن‌تان خارج کند. حتما از قبل درباره این بسته‌ها پرس‌وجو کرده و یک پکیج دونفره را رزرو کنید.

سفر به روسیه

در آرامش کامل یک صبحانه خوشمزه میل کنید

در شهر سن پترزبورگ، جریان زندگی بسیار آهسته است. هیچ‌کس تمایل ندارد کارهایش را مخصوصا در هنگام صبح باعجله انجام دهد. بیشتر مغازه‌ها و کافه‌ها پیش از ساعت ۱۰ صبح شروع به کار نمی‌کنند. بنابراین نیازی نیست برای صرف صبحانه عجله کنید. کافه‌ها و رستوران‌هایی که صبحانه و برانچ سرو می‌کنند دارای منوهای متنوعی هستند. می‌توانید روز خود را با یکی از غذاهای خوشمزه‌ی این کافه‌ها آغاز کنید. اگر دوست دارید غذاهای روسی را امتحان کنید، می‌توانید سیرنیکی (Sirniki) که نوعی پنکیک پنیری است را سفارش دهید. این پنکیک با مربا و عسل سرو می‌شود.

سفر به روسیه

کروز در رودخانه نِوا

رودخانه‌ها و کانال‌هایی که مسیرهای مختلف سن پترزبورگ را به یکدیگر متصل می‌سازند باعث شده‌اند این شهر لقب «ونیز شمال» را از آنِ خود کند. این راه‌های آبی در فصل زمستان یخ می‌زنند. اما در فصل تابستان محل برگزاری تورهای قایق‌سواری هستند. گردشگران با شرکت در این تورها می‌توانند بیشتر با شهر آشنا شوند؛ زیرا قایق‌ها از نزدیکی جاذبه‌های معروف شهر عبور می‌کنند. اگر می‌خواهید سفری رمانتیک‌تر داشته باشید، می‌توانید درخواست یک کروز خصوصی دهید تا با سرعتی که شما دوست دارید در آب‌های سن پترزبورگ حرکت کند. برخی از رستوران‌ها مانند ولگا ولگا (Volga Volga) هنگام عصر سفر کروز خود را آغاز می‌کنند. در این کروزها می‌توانید علاوه‌بر صرف غذا و نوشیدنی از منظره‌ی غروب خورشید هم لذت ببرید.

سفر به روسیه

از گالری ها بازدید کنید

زمانی‌که صحبت از هنر و موزه به میان می‌آید، سن پترزبورگ حرف زیادی برای گفتن دارد. اگر به اشیا و وسایل خاندان سلطنتی علاقه دارید، می‌توانید سری به موزه آرمیتاژ (Hermitage) بزنید. این موزه بسیار بزرگ است و می‌توانید با همسرتان غرق در زیبایی‌ها و وسعتِ آن شوید. برای آشناییِ بیشتر با هنر روسیه به موزه‌ی روسیه (Russian Museum) بروید و یک تور تاریخی در تاریخ نقاشی روسیه را تجربه کنید. در فصل‌هایی که گردشگران زیادی به سن پترزبورگ سفر می‌کنند، موزه‌ها و گالری‌های هنری بسیار شلوغ هستند. اگر می‌خواهید در ساعت خلوت‌تری از این مکان‌ها بازدید کنید، عصر بهترین زمان است زیرا بیشتر بازدیدکنندگان موزه را ترک کرده‌اند. برخی از موزه‌ها تا عصر باز هستند.

سفر رمانتیک به سن پترزبورگ

یک شام رمانتیک میل کنید

زیباترین رستوران های سن پترزبورگ در نقاطی واقع شده‌اند که کمتر کسی به‌راحتی می‌تواند آن‌ها را پیدا کند. به همین دلیل است که فضای رمانتیک این رستوران‌ها حفظ شده است. مهم نیست چه حال‌وهوایی دارید؛ در سن پترزبورگ می‌توانید یک رستوران رمانتیک، مناسب روحیه‌تان پیدا کنید. رستوران‌های بسیار خوبی با غذاهای باکیفیت و خدمات عالی برای غذا خوردن وجود دارند. این فرصت خوبی برای امتحان کردن بهترین غذاهای روسی است.

سفر به روسیه

به تماشای نمایش باله بروید

تماشای نمایش می‌تواند یک شب رمانتیک و عالی را برای شما در سن پترزبورگ رقم بزند. مارینسکی (Mariinsky) سالن تئاتر اصلیِ شهر، رپرتوار بزرگی از نمایش‌های باله و اپرایی دارد که در طول سال برگزار می‌شوند. فضای داخلی این سالن تئاتر شما را به دوران امپراطوری روسیه می‌برد. بیشتر مواقع بلیط‌های نمایش پیش‌فروش می‌شوند یا به سرعت به‌فروش می‌رسند؛ در این صورت می‌توانید به سالن‌های دیگر سر بزنید. سالن میخایلوفسکی (Mikhailovsky) یکی از مشهورترین گروه‌های باله را دارد. اگر به‌دنبال شنیدن موسیقی کلاسیک هستید، برنامه‌های ارکستر فیلارمونیک سن پترزبورگ (St Petersburg Philharmonic) را از دست ندهید. در این اجراها می‌توانید شاهد برنامه‌های متنوعی از اجراهای سولو گرفته تا ارکستر باشید.

سفر به روسیه

تجربه شب های سفید

اگر دوست دارید یک اجرای زنده‌ی پرانرژیِ موسیقی ببینید، به کلوب‌های جاز (Jazz Clubs) بروید. برخی از بهترین موزیسین‌های محلی در این کلوب‌ها برنامه اجرا می‌کنند. اگر هم در دوران شب‌های سفید در سن پترزبورگ به‌سر می‌روید بسیار خوش‌شانس هستید؛ حتی در ساعات اولیه‌ی صبح هم خیابان‌های خلوت شهر به اندازه‌ی کافی روشن هستند و می‌توانید یک پیاده‌روی رمانتیک را تجربه کنید.

سفر به روسیه

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}