با ارزان ترین هتل های سئول آشنا شوید

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/3/4
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر مدرن سئول با داشتن هتل‌های ارزان‌قیمت، مقصد جذابی برای مسافرانی با بودجه‌های محدود به شمار می‌آید. این گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

تور اروپا

به دنبال گزینه‌ای لوکس‌تر از یک هاستل هستید، اما نمی‌خواهید پول زیادی برای اقامت در یکی از بهترین هتل‌های سئول پرداخت کنید؟ این مقاله را دنبال کرده و با ارزان‌ترین هتل‌های پایتخت کره جنوبی آشنا شوید.

اسمال هاوس بیگ دور

اِسمال هاوس بیگ دور (Small House Big Door) یک هتل خوب در مرکز سئول است که در محیطی آرام واقع شده و می‌توان از آنجا با پای پیاده به منطقه‌ی تجاری میونگ‌دونگ (Myeongdong) رفت. هتل کوچک، هنرمندانه و دارای طراحی خوبی است و ظاهری ساده و صنعتی اما شیک دارد. اگرچه این هتل ارزان‌ترین گزینه برای اقامت در سئول نیست، اما در مقایسه با هتل‌های بزرگ‌تر کاملاً مقرون‌ به‌صرفه محسوب می‌شود. به‌علاوه، در آن ویژگی‌های فراوان فرهنگ کره‌ای نیز به چشم می‌خورد. هتل در موقعیت خوبی قرار داشته و به اکثر مناطق شهر دسترسی دارد. به‌علاوه یک کافی‌شاپ کوچک نیز در نزدیکی آن دیده می‌شود.

هتل های ارزان سئول

استی هتل

محله‌ی لوکس گنگنام (Gangnam) یکی از محله‌های مرفه و اشرافی در سئول محسوب می‌شود. اگرچه شاید اِستِی هتل (Stay Hotel) یکی از گزینه‌های ارزان اقامتی در این منطقه باشد، اما از نظر طراحی، خدمات یا موقعیت، دستکمی از هتل‌های گران ندارد. اینجا نمونه‌ای ایده‌آل از به‌کارگیری طراحی دقیق کره‌ای در ساخت یک بنا است. هتل در نزدیکی ایستگاه متروی گنگنام و پایانه‌ی سریع‌السیر اتوبوس‌رانی قرار دارد.

هتل های ارزان سئول

هتل همیلتون

ساختمان آجری و قرمزرنگ هتل همیلتون (Hamilton) یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد منطقه‌ی ایتائه‌وون (Itaewon) است. این هتل همچنین در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده و یافتن آن را، حتی برای مسافرانی که در آدرس پیدا کردن دچار مشکل هستند، نیز آسان می‌کند. این محله در میان خارجی‌ها بسیار پرطرفدار است و به خاطر زندگی شبانه و رستوران‌های بین‌المللی شهرت فراوان دارد. هتل همیلتون یکی از گزینه‌های لوکس‌تر برای مسافرانی با بودجه‌ی محدود در این محله به شمار می‌آید. اتاق‌های هتل راحت و مناسب بوده و امکانات فراوانی برای استفاده‌ی مسافران در آن دیده می‌شود. ازجمله‌ این امکانات می‌توان به یک باشگاه بدن‌سازی و یک استخر در پشت‌بام هتل اشاره کرد.

هتل های ارزان سئول

هتل تیمارک

هتل تیمارک (Tmark)، در قلب منطقه‌ی خرید میونگ‌دونگ، انتخابی ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه است. کمبودهای اشرافی این هتل با خدمات خوب، موقعیت مکانی عالی و اتاق‌های راحت و بزرگ آن جبران می‌شوند. هتل دارای فضای پشت‌بامی با دید عالی به سئول و منطقه‌ی میونگ‌دونگ است و صبحانه در آن به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود.

هتل های سئول

هتل ۶۴۸

هتل ۶۴۸ گزینه‌ای دیگر برای تجربه‌ی زندگی لوکس سئول با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است. این هتل در منطقه‌ی تجاری گنگنام واقع شده و اتاق‌های آن دارای دکوراسیونی لوکس، مدرن و به سبک ملکه ویکتوریا هستند. به‌علاوه، در تمامی این اتاق‌های بزرگ یک وان حمام نیز دیده می‌شود.

هتل های ارزان سئول

بوکچون یوجونگ

برای تجربه‌ای کمی متفاوت‌تر، راهی هتل بوکچون یوجونگ (Bukchon Yujung) در نزدیکی دهکده‌ی بوکچون هانوک (Bukchon Hanok) شوید. این اقامتگاه که بیشتر شبیه به یک مسافرخانه است تا یک هتل، آپارتمان‌هایی دوخوابه و دوتخته را در فضایی به سبک قدیمی کره‌ای به میهمانان ارائه می‌کند. می‌توان در این اتاق‌ها انتظار دیدن درهای کشویی، پنجره‌های زیبا و تشک‌هایی بر روی زمین را داشت. هتل در فصل زمستان از سیستم گرمایش از کف استفاده کرده و دارای یک آشپزخانه‌ی مشترک برای استفاده‌ی تمامی مسافران است.

هتل های ارزان سئول

لی کانگ گا

مهمان‌سرای لی کانگ گا (Lee Kang Ga) در محله‌ی ماپو گو (Mapo-gu)، پانزده دقیقه تا ایستگاه دانشگاه هونگیک (Hongik) و منطقه‌ی دوست‌داشتنی هونگدائه (Hongdae) فاصله دارد. در طراحی زیبای این ساختمان می‌توان شاهد ادغام سبک سنتی کره‌ای با سبک مدرن و خلق فضایی آرام برای فرار از شلوغی سئول بود. تمامی اتاق‌ها دارای یک آشپزخانه‌ی کوچک بوده و برخی از آن‌ها یک بالکن نیز دارند. در پشت‌بام لی کانگ گا یک باغ بزرگ به چشم می‌خورد و مسافران می‌توانند در آن لباس‌های سنتی کره‌ای را به تن کنند. صبحانه بخشی از خدمات این مهمان‌سرا است و هر روز تغییر می‌کند.

هتل های ارزان سئول

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}