راهنمای یک سفر رمانتیک به جیجو

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/3/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

جزیره‌ی جیجو (Jeju) در کره جنوبی اکنون یکی از معروف‌ترین جزایر جهان است و به دلیل جاذبه‌های طبیعی متعددش به یکی از رمانتیک‌ترین جزایر جهان تبدیل شده است.

تور اروپا

جزیره جیجو (Jeju) که در سواحل جنوبی شبه‌جزیره‌ی کره قرار گرفته است، بزرگترین جزیره‌ی این کشور محسوب می‌شود. این جزیره یکی از مقاصد محبوب برای سفرهای رمانتیک به‌شمار می‌آید. جزیره‌ی جیجو به «پایتخت ماه عسل» شهرت دارد و یکی از مکان‌های محبوب برای زوج‌هایی است که به دنبال یک سفر رمانتیک هستند. اما چه چیزی این جزیره را به یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است؟ در ادامه درباره‌ی رمانتیک‌ترین مکان‌های جزیره جیجو بیشتر خواهید خواند.

ساحل ولجئونگری

ساحل وُلجئونگری (Woljeongri) یکی از جاذبه‌های گردشگری اصلی در جزیره جیجو است. آب‌های زلال و نیلگونِ سواحل، منظره‌ی فوق‌العاده‌ای را به وجود آورده‌اند. سواحل ماسه‌ای و سفید رنگ ساحل وُلجئونگری و مناظر اطرافش، این ساحل را به مکان ایده‌آلی برای قدم زدن در کنار اقیانوس تبدیل کرده‌اند. از دیگر امکانات این ساحل می‌توان به کافه‌ها و رستوران‌های اطراف ساحل اشاره کرد.

جزیره جیجو

دنیای ستاره ها

چه چیزی می‌تواند از تماشای ستاره‌ها رمانتیک‌تر باشد؟ پارک دنیای ستاره‌ها (Starlight World) در جزیره‌ی جیجو و پلانِتاریوم یا آسمان‌نمای آن به شما این امکان را می‌دهد که در هنگامی که آلودگی‌های نوری کمتر هستند، آسمان شب را با ستاره‌های بی‌شمارش تماشا کنید. این مکان در سال ۲۰۰۹ ساخته شد تا به پیشرفت مطالعات ستاره‌شناسی کمک کند. اکنون این پارک به یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده است. رصدخانه، آسمان‌نما و نمایشگاه از جمله امکانات این پارک نجومی هستند. هنگام روز هم می‌توانید از این پارک بازدید کنید اما اگر قصد دارید ستاره‌ها را تماشا کنید بهتر است هنگام شب به این پارک سر بزنید.

پارک جیجو

غار منجانگ گول

غار مَنجانگ‌گول (Manjanggul) یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره جیجو است و در فهرست میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است. این غار درنتیجه‌ی فعالیت‌های آتشفشانی شکل گرفت. تونل سنگی این غار زمانی‌که مواد مذاب و داغ طیِ یک فوران آتشفشانی عبور می‌کردند، ساخته شده است. این تونل‌های طبیعی ساختار جالب و خاصی دارند. غار منجانگ‌گول، حدود ۱۳,۴۲۲ متر طول دارد و یکی از بزرگ‌ترین غارهای دنیا در نوع خود محسوب می‌شود. البته فقط ۱ کیلومتر از این غار برای عموم قابل دسترس است. این غار دارای کمی روشنایی است و ستون‌های سنگی و استالاکتیت‌های زیادی در آن به چشم می‌خورند. استالاکتیت‌ها به سنگ‌هایی گفته می‌شود که به صورت قندیلی از سقف غار آویزان هستند.

جزیره جیجو

آبشار چئون جی یئون

آبشار چئون جی یئون (Cheonjeyeon) در شهر کوچک و دوست‌داشتنی سئوگ ویپو (Seogwipo) واقع شده است. این شهر دارای کافه‌های زیبا، سوغات و آثار هنری جالبی است. از جاذبه‌های این شهر می‌توان به آبشار چئون‌ جی‌ یئون اشاره کرد. این آبشار دارای سه شاخه است و آب سرد از داخل یک غار به برکه‌ی پایین آبشار و سپس به دریا سرازیر می‌شود. اگر به این مکان سر می‌زنید، حتما از عمارت چئون‌ جِرو (Cheonjeru) و چیلسِئون یِئوگیو (Chilseonyeogyo) که با نام پلِ سِوِن نیمفس (Seven Nymphs Bridge) به معنای هفت حوری شهرت دارد، دیدن کنید. طبق افسانه‌ها، هر شب این هفت حوری در آب‌های این آبشار ظاهر می‌شوند. این پل قرمز و سفید که تصاویر حوری‌ها بر روی آن حک شده، به‌راحتی قابل تشخیص است. آبشار چئون‌ جی‌ یئون توسط جنگل زیبایی احاطه شده که جذابیت دوچندان به آن می‌بخشد.

جزیره جیجو

سانرایز پیک

سئونگ‌سان ایل‌چول‌بونگ (Seongsan Ilchulbong) که با نام سانرایز پیک (Sunrise Peak) هم شناخته می‌شود، یک دهانه‌ی مخروطی و سنگی است که فوران‌های آتشفشانی در زیر دریاآن را ایجاد کرده‌اند. این مکان مانند غار منجانگ‌گول، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. سانرایز پیک بسیار سرسبز است و مسیری ایده‌آل برای پیاده‌روی محسوب می‌شود. این صخره در ارتفاع ۱۸۲ متری قرار گرفته و منظره‌ی زیبایی از اقیانوس را به نمایش می‌گذارد. به‌علاوه یکی از بهترین مکان‌های جزیره جیجو برای تماشای طلوع آفتاب محسوب می‌شود. هنگام سال نو هزاران گردشگر به این صخره می‌آیند تا اولین طلوع سال نو را تماشا کنند. مردم اعتقاد دارند که تماشای اولین طلوع آفتاب سال باعث خوش‌شانسی و خوشبختی در تمام طول سال خواهد شد. تماشای طلوع آفتاب از روی این صخره یکی از رمانتیک‌ترین لحظاتی است که می‌توانید در سفر خود با شریک زندگی‌تان ثبت کنید.

جزیره جیجو

آبشار جئونگ بانگ

آبشار جئونگ‌بانگ (Jeongbang) یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی جزیره‌ی جیجو است و به دلیل منظره‌ی شگفت‌انگیزش شهرت زیادی دارد. آنچه این آبشار را متمایز می‌سازد این است که آبشار جئونگ بانگ تنها آبشار در آسیا است که مستقیماً به داخل اقیانوس سرازیر می‌شود. این آبشار  ۲۳ متر ارتفاع دارد و برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود. گردشگران می‌توانند از روی سکوی نمایشی که بر بالای یکی از صخره‌ها قرار دارد منظره‌ی فوق العاده‌ای از اقیانوس را مشاهده کنند.

جزیره جیجو

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}