زیباترین معابد شینتو در کیوتو

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/2/16
  • 1 دیدگاه
{{selectedRate}}

کیوتو یکی از شهرهای زیبا و البته مهمِ ژاپن است که معابد باشکوه و زیبایش گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. شینتو یکی از مذاهب اصلی در ژاپن است که معابد زیادی در سراسر ژاپن به آن اختصاص داده شده است.

تور اروپا

شینتو (Shinto) به معنای «راه خدایان»، قدیمی‌ترین مذهب در ژاپن است. معابد شینتو علاوه‌ بر اینکه محلی برای عبادت هستند، خانه‌ی ارواح هم محسوب می‌شوند. در کیوتو بیش از ۴۰۰ معبد شینتو وجود دارد. در سفر به کیوتو، انتخاب بهترین معبد برای بازدید ممکن است کاری بسیار سخت باشد. پس اگر قصد دارید به کیوتو سفر کنید، این مطلب را از دست ندهید تا با برخی از بهترین و زیباترین معابد شینتو در کیوتو آشنا شوید.

معبد فوشیمی ایناری تایشا

معبد فوشیمی ایناری تایشا (Fushimi Inari Taisha) یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیوتو به‌شمار می‌رود. این معبد، مهم‌ترین معبد شهر است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

معبد فوشیمی ایناری

معبد هیان جینگو 

معبد هِیان جینگو (Heian Jingu) یکی از معابد کیوتو است که باغ‌های زیبا و ساختمان‌های رنگارنگش زیباییِ چشمگیری به آن بخشیده است. این معبد نسبت به دیگر معابد شینتو کمی جدیدتر است. معبد هِیان جینگو در سال ۱۸۹۵ به عنوان بزرگ‌داشتی برای هزار و صدمین سالگرد تاسیس کیوتو به عنوان پایتخت ژاپن ساخته شد.

سفر به کیوتو

معبد یاساکا جینجا

معبد یاساکا جینجا (Yasaka Jinja) یک معبد زیبا و رنگارنگ در قلب شهر کیوتو است. این معبد چشم‌اندازی رو به منطقه‌ی تفریحیِ گیون (Gion) دارد. این محله به دلیل وجود معابد زیاد و گِیشاها شهرت بسیار دارد. یاساکا جینجا یکی از مهم‌ترین معابد کیوتو است. فستیوال گیون ماتسوری (Gion Matsuri) هر سال در ماه جولای در این معبد برگزار می‌شود.

معابد شینتو کیوتو

معبد شیموگامو جینجا

معبد شیموگامو جینجا (Shimogamo jinja) یکی از قدیمی‌ترین و زیباتری معابد کیوتو است. این معبد در تقاطع تاکانو (Takano) و رودخانه‌ی کامو (Kamo) قرار گرفته است. معبد شیموگامو جینجا با جنگل‌های قدیمی احاطه شده است که قدمت درختانش به بیش از ۶۰۰ سال می‌رسد. این معبد یکی از بهترین گزینه‌ها برای قدم زدن است.

سفر به کیوتو

معبد کیفونه جینجا

معبد کیفونه جینجا (Kifune Jinja) روی یک تپه واقع شده است. این معبد مکانی ایده‌آل برای فرار از گرمای شهر در فصل تابستان است. پله‌های سنگی با فانوس‌های قرمز رنگ منظره‌ی جذابی را به‌وجود آورده‌اند. محوطه‌ی این معبد در هر فصل زیباییِ خاص خود را دارد.

سفر به کیوتو

معبد کامیگامو جینجا

معبد کامیگامو جینجا (Kamigamo jinja) یکی دیگر از معابد زیبای شینتو در کیوتو است. این معبد به لحاظ تاریخی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا شوگون‌های توکوگاوا (Tokugawa) به این معبد ارادت بسیار داشتند.

معابد شینتو کیوتو

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}