زندگی شبانه در اوزاکا همراه با تفریحاتی پرشور و شگفت انگیز

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/4/5
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

دوست دارید زندگی شبانه اوزاکا در ژاپن را تجربه کنید، اما نمی‌دانید چطور این کار را انجام دهید؟ راهنمای ایوار به شما کمک خواهد کرد تا بهترین شب‌ها را در اوزاکا سپری کنید.

تور اروپا

اوزاکا حقیقتاً در شب دوباره زنده می‌شود. کلوب‌ها، جاذبه‌های شبانه و کارهای هیجان انگیز و جالبی هم وجود دارد که در این زمان مردم را سرگرم خواهد کرد. با بعضی از این سرگرمی‌ها آشنا شوید:

از یک منظره وسیع شبانه لذت ببرید

جای تعجب نیست که بسیاری از برج‌ها و شگفتی‌های معماری اوزاکا در شب از بالا بسیار تماشایی می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم از یک ساختمان بلند مانند آبِنو هاروکاس (Abeno Harukas) یا اومِدا اسکای بیلدینگ (Umeda Sky Building) بالا رفته یا حتی می‌توانید به سادگی به‌طور رایگان به بالای «ایستگاه اوزاکا» بروید و مناظر باشکوه و جذابی از این کلان‌شهر چراغانی را تماشا کنید.

یک نمای شگفت‌انگیز جایگزین هم، دوتونبوری (Dotonbori)، بعد از تاریکی هوا خواهد بود. این منطقه تفریحی پر از تبلیغات نئونی بلند است و گاهی آن را با میدان تایمز نیویورک مقایسه می‌کنند. 

آبنو هاروکاس

نوشیدنی و تماشای مردم

اگر اقتصادی سفر می‌کنید یا دوست دارید مانند یک بومی باشید، یک نوشیدنی ارزان از فروشگاه تهیه کرده و آن را در خیابان بنوشید. برخی از بهترین اماکن برای این کار در مقاصد نهایی دورهمی‌های شبانه برای مردم بومی یا ساکنین خارجی جوان، یعنی مناطق تفریحی و پرشوری مانند نامبا (Namba)، اومدا (Umeda) یا پارک تراینگل (Triangle Park) در آمِمورا (Amemura) قرار دارند.

زندگی شبانه اوزاکا

در یک شوی کمدی حسابی بخندید

اوزاکا به خاطر عرصه کمدی هم شهرت زیادی دارد. دیوانگی‌های اِسلپ استیک (نوعی کمدی) روی صحنه و تقلید از شکل مکالمه مردم بومی در این شهر بسیار شناخته شده هستند. کمدی‌های انگلیسی زیادی هم در شهر وجود دارند که از میانشان می‌توانیم به استند آپ هفتگی «کلوب کمدی ROR» اشاره کنیم. اگر با نمایش‌های جادویی مسحور می‌شوید، باید حتماً شوی هفتگی جادویی این کلوب را هم امتحان کنید. اگر برای تماشای تئاترهای بداهه به شهر آمده‌اید، نمایش‌های ماهانه دوزبانه‌ی دزدان دریایی دوتونبوری (Pirates of the Dotonbori) بهترین پیشنهاد است.

کمدی اوزاکا

آنقدر آواز بخوانید که صدایتان قطع شود یا بیرونتان کنند

کارائوکه بخشی مهم از فرهنگ ژاپنی است و به شما کمک می‌کند با گروهی از افراد جدید آشنا شوید. این شهر به کارائوکه اهمیت ویژه‌ای داده و می‌توانید از میان انتخاب‌های زیادی مقصدتان را پیدا کنید. می‌توانید اتاق‌های کاراکوئه را اجاره کرده و از یک تجربه خصوصی آواز خواندن لذت ببرید. در مغازه‌هایی مانند جانکارا (Jankara) یا مانکی نکو (Maneki Neko) مهمانان می‌توانند اتاقی را برای یک ساعت اجاره کرده یا یک «وقت رایگان» رزرو کنند که معمولاً تا طلوع خورشید ادامه دارد. نرخ‌ها معمولاً ارزان هستند و می‌توانید با گوشی، غذا و نوشیدنی در اتاقتان سفارش دهید.

گزینه بعدی، کارائوکه بار است که تمام مهمانان می‌توانند جلوی غریبه‌ها آواز بخوانند. این راه برای دوست پیدا کردن در سفر عالی است! برخی از بهترین گزینه‌هایی که برای این کار دارید کاماسوترا (Kama Sutra)، مون شاین (Moonshine) و دوموس (Domus) هستند.

کارائوکه در اوزاکا

تمام شب در کلوب برقصید

مردم اوزاکا مهمانی‌های پرشوری دارند. اکثر کلوب‌های شبانه شهر در «نامبا» و «اومدا» قرار داشته و تا طلوع خورشید و حرکت اولین قطار باز هستند. اگر بعد از بسته شدن درهای آخرین کلوب‌ها هنوز هم دوست داشتید برقصید و با دیگران معاشرت کنید، می‌توانید به سراغ هِوِن (Heaven) بروید که تا ۱۰ صبح باز است.

تفریحات شبانه اوزاکا

تفریحات ورزشی در راند ۱

راند ۱ (Round 1) جایی بی‌همتا است که به‌طور خاص برای یکی از تفریحات اصیل ژاپنی به نام اسپوچا (spocha) ساخته شد که از عبارت «چالش ورزشی» گرفته شده است. اسپوچا به مهمانان اجازه می‌دهد از بازی‌هایی مانند فوتبال حبابی، اسکیت، بولینگ، بازی‌های کامپیوتری، کارائوکه، دارت و قفس‌های مبارزه و چندین بازی دیگر زیر یک سقف لذت ببرند. اگر نیاز به تجدید قوا داشته باشید می‌توانید غذا و نوشیدنی هم در همین جا تهیه کنید. راند ۱ تمام شبانه روز و هفت روز هفته باز است.

نصف شب رامن بخورید

بعد از مهمانی شبانه و شادی فراوان، بسیاری از مردم گرسنه می‌شوند و به ویژه دلشان غذایی چرب و خوشمزه می‌خواهد. رامن بهترین غذا برای این موقعیت است و بسیاری از رامن فروشی‌ها تا دیر وقت باز هستند. اگر در ساعات نیمه شب در حوالی مینامی (Minami) گرسنه شدید به سراغ زوندویا (Zundoya) یا کینریو (Kinryu) بروید و در اومدا هم ایچیران (Ichiran) را پیشنهاد می‌کنیم.

زندگی شبانه اوزاکا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}