کدام هتل های مونترال قدیم معروف هستند؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/3/28
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر عازم مونترال هستید و می‌خواهید در محله قدیمی و زیبای آن اقامت داشته باشید، فهرست بهترین هتل‌های آن را مرور کنید.

تور اروپا

مونترال قدیم به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری، هتل‌های درجه یک زیادی دارد که برخی از آن‌ها لوکس بودن را با حال و هوای تاریخی منطقه ترکیب می‌کنند. قیمت‌ها می‌توانند در ماه‌های گرم سال حسابی اوج بگیرند، با این حساب اگر بازدید شما حول این منطقه می‌چرخد باید این موضوع را در ذهن داشته باشید. در این راهنما فهرستی از بهترین هتل‌های محله قدیمی مونترال را برایتان آورده‌ایم که ارزش قیمتیِ بالایی دارند.

۱. هتل و کافه لو پتی

هتل و کافه لو پتی (Le Petit Hôtel & Café) یک بوتیک-هتل رمانتیک با افسونی تاریخی در قلب مونترال قدیم است. این هتل در یک سازه‌ی قرن نوزدهمی واقع شده و به رستوران‌های درجه یک، کافه‌های مخصوص برانچ، روف تاپ بارها، مغازه‌ها و بسیاری چیزهای دیگر نزدیک است. این اقامتگاه اندکی از نواحی گردشگری شلوغ فاصله دارد و دکور آن به سبک معاصر بوده و اروپایی می‌نماید. از امکانات اینجا می‌توانیم به اینترنت وای‌فای رایگان و صبحانه بین‌المللی اشاره کنیم.

هتل های محله قدیم مونترال

۲. اوبرژ دو ویو-پورت

اوبرژ دو ویو-پورت (Auberge Du Vieux-Port) یکی دیگر از هتل‌های شیک و تاریخی مونترال قدیم است که ۴۵ اتاق داشته و تنها هتل شهر محسوب می‌شود که در امتداد رودخانه سنت لارنس (St. Lawrence) قرار دارد. با این حساب می‌توانید از مناظر منحصر به‌فرد تراس پشت بام یا یکی از ۱۵ اتاقی که رو به آب هستند، نهایت لذت را ببرید. از امکانات این هتل می‌توان به وان، جکوزی، دوش فوراره‌ای آبگرم (jetted showers)، اینترنت وای‌فای رایگان و امکان سفارش ۲۴ ساعته‌ی نوشیدنی در لابی اشاره کرد. برای اقامت‌های طولانی‌تر می‌توانید از سوئیت‌هایی برخوردار شوید که دارای آشپزخانه کوچک است و حریم خصوصی بیشتری به شما می‌دهند، زیرا اندکی از ساختمان اصلی هتل فاصله دارند.

هتل های محله قدیم مونترال

۳. هتل گول

هتل گول (Hotel Gault) در خیابانی آرام در مونترال قدیم قرار دارد. اتاق‌های این هتلِ های‌کلاس و بسیار راحت هستند و می‌توانید در آن‌ها از دوش‌های مدرن، زمین گرمایشی حمام و بالکن‌های زیبا برخوردار شوید. اگر چه خود هتل کمی از مسیر معمول گردشگری فاصله دارد، اما به سادگی با کمی پیاده‌روی می‌توانید به رستوران‌ها، مغازه‌ها، محوطه‌های برجسته، مترو و بندر قدیمی برسید.

هتل های محله قدیم مونترال

۴. هتل لو سن-سولپیس مونترال

هتل لو سن سولپیس (Le Saint-Sulpice Hôtel) به زیبایی در محوطه بندر قدیمی واقع شده و سوئیت‌هایی بزرگ و راحت با آشپزخانه‌ای کوچک را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. با درنظر گرفتنِ این امکانات، این هتل یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت‌های طولانی‌تر در شهر خواهد بود. سن سولپیس از بهترین جاذبه‌های دیدنی شهر تنها اندکی فاصله داشته و مغازه‌ها و بهترین رستوران‌ها هم در نزدیکی‌اش هستند. اگر بخواهید به «چاینا تاون» و مرکز برگزاری فستیوال‌ها در مرکز شهر هم بروید، دسترسی راحتی خواهید داشت. یکی از ویژگی‌های این هتل امکان به همراه آوردن حیوان خانگی است.

هتل های محله قدیم مونترال

۵. هتل نلیگان

هتل نلیگان (Hôtel Nelligan) یکی از اقامتگاه‌های اصلی مونترال قدیم بوده و افسون قدیمی را با شکوه و زیبایی ترکیب می‌کند. دو رستوران در این هتل وجود دارند که در یکی می‌توانید از غذاهای معاصر فرانسوی لذت ببرید و در دیگری استیک و غذای دریایی به همراه نوشیدنی‌های عالی سفارش دهید. یک مرکز بدنسازی شبانه روزی، خدمات اسپای داخل اتاق، خدمات ماشین و اتاق کنفرانس هم در اینجا وجود دارد که در صورت سفر کاری می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

هتل های محله قدیم مونترال

۶. هتل بناپارت

برخی از لاکچری‌هایی که در هتل شیک بناپارت (Hôtel Bonaparte) می‌بینید، یک رستوران فرانسوی، صبحانه رایگان و سوئیت‌های جکوزی‌دار هستند. از اینجا می‌توانید به سادگی و با پای پیاده محله قدیمی رمانتیک را بگردید و از «برج ساعت» گرفته تا کلیسای نتردام، میدان ژاک کارتیه (Jacques Cartier) و بازار بونسکور (Bonsecours) را تماشا کنید.

هتل های محله قدیم مونترال

۷. هتل پلیس دارم

هتل پلِیس دارم (Hôtel Place d’Armes) بالکنی‌هایی عالی، جکوزی و اسپا دارد. این هتل به شهر زیرزمینی (Underground City) مونترال وصل بوده و امان دسترسی به تعداد زیادی مغازه و رستوران را برای مهمانانش فراهم آورده است. همچنین با یک پیاده‌روی ساده می‌توانید به نقاط مهم زندگی شبانه و رستوران‌های امتداد خیابان «سن لوران» و همچنین رودخانه و جاذبه‌های اصلی مونترال قدیم بروید. علاوه بر تمام این امکانات، یک رستوران برنده جایزه همراه با غذاهای کبکی، یک کلوب شبانه و تراس پشت بام هم در این هتل وجود دارد.

هتل های محله قدیم مونترال

۸. سوئیت‌ های اسپرینگ هیل

سوئیت‌های اسپرینگ هیل (SpringHill Suites) هتل محبوبی در منطقه مونترال قدیم است و اینترنت وای‌فای رایگان و یک بوفه صبحانه گرم را به مهمانانش پیشنهاد می‌کند. یک استخر سرپوشیده و وان گرم هم در هتل وجود دارد و علاوه بر این، اتاق‌های بزرگ آن یک یخچال مینی و مایکرویو هم دارند. اگر بخواهید از پارکینگ استفاده کنید هزینه‌ای معادل ۲۳ دلار آمریکا در روز باید بپردازید که جزو پایین‌ترین نرخ‌های منطقه به حساب می‌آید.

هتل های محله قدیم مونترال

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}