با ۱۰ هتل برتر اوزاکا در ژاپن آشنا شوید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/4/10
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به شهر اوزاکا سفر می‌کنید، بد نیست علاوه‌بر اقامت در هتل‌های مدرن،‌ اقامت در هتل‌های سنتی شهر را تجربه کنید و با سبک زندگی مردم شهر در دوران قدیمِ ژاپن بیشتر آشنا شوید.

تور اروپا

اوزاکا یکی از شهرهای ژاپن با فرهنگی بسیار غنی است. از غذا گرفته تا تاریخ، می‌توانید شگفتی‌های زیادی را در این شهر تجربه کنید. در هتل‌ها، بوتیک‌-هتل‌های اوزاکا و همچنین ریوکان‌های سنتی، می‌توانید جذابیت‌های این شهر را بیشتر حس کنید. در ادامه با ۱۰ هتلِ برتر اوزاکا آشنا خواهید شد.

کانه یوشی ریوکان

یکی از بهترین بخش‌های سفر آشنایی با فرهنگ‌های مختلف است؛ پس چه چیزی می‌تواند از اقامت در ریوکان (Ryokan) یا اقامتگاه‌های سنتی ژاپنی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و سنت‌ این کشور بهتر باشد؟ کف‌پوش‌های تاتامی، رخت‌خواب‌های روی زمین و درب‌های کشویی در این اقامتگاه‌های سنتی شما را بیشتر به سبک زندگی مردم ژاپنِ قدیم نزدیک می‌سازند. کانه‌یوشی ریوکان (Kaneyoshi Ryokan) یکی از همین اقامتگاه‌های سنتی در اوزاکا است. این ریوکان در محله‌ی نیپونباشی (Nipponbashi) در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. هرکدام از اتاق‌های این ریوکان، برخلاف ریوکان‌های دیگر که سرویس بهداشتی مشترک دارند، دارای سرویس بهداشتی خصوصی هستند.

اقامت در اوزاکا

هتل کراس اور

هتل کراس‌اُوِر (Hotel Crossover) ممکن است به اندازه‌ی هتل‌های دیگرِ اوزاکا در این لیست ویژگی‌های خاصی نداشته باشد. هتل کراس‌اُور، یک بوتیک‌هتلِ کوچک است که عناصر سنتی ژاپنی را به زیبایی با عناصر مدرن ترکیب کرده است. این هتل دارای ۲۰ اتاق است که با سبک‌های مختلف طراحی شده‌اند. اتاق‌های متنوع این هتل به شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، اتاق‌های خانوادگی و از همه مهم‌تر اتاق‌هایی با سبک ژاپنی هستند. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و رفتاری بسیار دوستانه دارند. در هتل کراس‌اُور امکان استفاده از دوچرخه برای گشت‌وگذار در اوزاکا هم وجود دارد.

سفر به اوزاکا

هتل د گراندی

نظرتان درباره‌ی اقامت در یک هتل خاص چیست؟ هتل دِ گراندی (Hotel The Grandee) یک هتل لوکس با طراحی جالب و منحصر‌به‌فرد است. این هتل در نزدیکی محله‌ی شینسای‌باشی (Shinsaibashi) قرار گرفته است. هتل دِ گراندی دارای ۴۵ اتاق است که هرکدام توسط طراحان داخلیِ معروف ژاپن طراحی شده‌اند؛ از اتاق‌های یک‌تخته‌ی اسپارتان (Spartan) گرفته تا سوئیت‌های شفافِ شیشه و کروم و اتاق‌هایی با طراحی مینیمال که تلفیق زیبایی از عناصر سنتی و مدرن ژاپن هستند. چه تنها سفر کنید، چه با همراه، این هتل برای‌تان یک تجربه‌ی به‌یادماندنی خواهد بود.

سفر به اوزاکا

اسپا ورلد

ژاپن به داشتن اونسِن (Onsen) یا چشمه‌های آب گرم شهرت دارد. این چشمه‌ها به دلیل اثرات آرامش‌بخش و خواص پزشکیِ زیادی که دارند، به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌اند. با این‌حال، بیشتر اونسِن‌ها در اطراف شهر به‌چشم می‌خورند. اوزاکا کمترین فعالیت آتش‌فشانی را در ژاپن دارد؛ به همین دلیل چشمه‌های آب گرم طبیعی در این شهر وجود ندارند. در اِسپا ورلد (Spa World) می‌توانید حمام‌های سنتی ژاپنی را تجربه کنید. هرکدام از دو طبقه‌ی این هتل به اسپاهای مختلف اختصاص داده شده است. در محوطه‌ی این هتل می‌توانید اونسِن‌ها را در فضای باز تجربه کنید و شاهد شنا کردن ماهی‌ها در زیرِ کفِ شیشه‌ایِ حمام آتلانتیس (Atlantis) باشید. اتاق‌های این هتل هم با سبک غربی و هم با سبک ژاپنی قابل دسترس هستند؛ البته خیلی از این اتاق‌ها دارای حمام نیستند، بنابراین می‌توانید از هرکدام از اونسِن‌ها که دوست دارید استفاده کنید.

سان پلی این

سان پلِی این (Sunplay Inn) یکی از بهترین‌ها برای تجربه‌ی اقامت در هتل‌ های کپسولی است. در این هتل‌ها می‌توانید یک شب را در یک اتاق بسیار کوچک به شکل کپسول بگذرانید. هتل‌های کپسولی در سال ۱۹۷۹ در اوزاکا شکل گرفتند. این هتل‌ها محلی ایده‌آل برای آن دسته از افرادی مناسب است که به‌دنبال اقامتگاه‌هایی ارزان و بدون امکانات لوکس هتل‌ها هستند. به‌علاوه، اقامت در این هتل‌ها که مختص ژاپن و به‌ویژه اوزاکا هستند، تجربه‌ای جالب محسوب می‌شود. هتل‌ «سان‌پلِی این»، اغلب مناسب کارمندان است و به دلیل پاکیزگی، خدمات خوب و امکانات اولیه مانند سرویس بهداشتی و حمام یکی از بهترین هتل‌های کپسولی به‌شمار می‌آید.

سفر به اوزاکا

دوتونبوری هتل

در دوتونبوری هتل (Dotonbori Hotel) اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، چهار ستون بزرگ در ورودی آن است. پایه‌ی هرکدام از این ستون‌ها به شکل پا و صورت انسان (به‌صورت اغراق شده) است که در بین ستون‌ها نقش بسته‌اند. هرکدام از صورت‌ها یک نژاد مختلف را نشان می‌دهند: فردی از آسیای شرقی، اروپایی، آفریقایی و هندی. این صورت‌ها نشان می‌دهند که افراد از هر نژاد و فرهنگ می‌توانند به این هتل بیایند و با آن‌ها به‌صورت یکسان برخورد می‌شود. اتاق‌های هتل بسیار راحت و تمیز هستند. کارکنان هتل می‌توانند به چند زبان صحبت کنند و بیشتر آن‌ها به زبان انگلیسی مسلط هستند. بسیار از خدمات هتل دوتونبوری مانند تماس‌های بین‌المللی، بازی‌های کامپیوتری، دوچرخه و... رایگان هستند. می‌توانید مطمئن باشید که در این هتل همه‌ی نیازهای شما برطرف خواهند شد.

هتل های اوزاکا

هتل آریتا

هتل آریِتا (Arietta Hotel) در نزدیکی خیابان میدوسوجی (Midosuji) قرار گرفته است و یکی از بلوار‌های تجاریِ اصلی در اوزاکا محسوب می‌شود. این بلوار از کیتاکو (Kitaku) در شمال تا مینامی (Minami) در جنوب کشیده شد است. در یکی از خیابان‌های فرعی و ساکت این بلوار و به‌دور از هیاهو و شلوغی شهر، هتل آریِتا قرار گرفته است. این بوتیک-هتل ممکن است اتاق‌های مجلل و خاص نداشته باشد اما دارای اتاق‌های نسبتا بزرگی با امکانات رایگان و خدمات عالی است.

سفر به اوزاکا

هتل کوراموتو

این ریوکانِ قدیمی در نزدیکی محله‌های نامبا (Namba) و نیپونباشی (Nipponbashi) قرار گرفته است. این هتل سنتی ژاپنی به میهمانان امکان تجربه‌ی یک اقامتِ ارزان در اوزاکا را می‌دهد. همه‌ی اتاق‌های هتلِ کوراموتو به سبک ژاپنی طراحی شده‌اند و دارای کف‌پوش‌های تاتامی، پارتیشن‌های کاغذی و رخت‌خواب هستند. بیشتر ریوکان‌ها دارای سرویس‌های بهداشتی مشترک هستند اما در کوراموتو، هرکدام از اتاق‌ها یک سرویس بهداشتی مجزا دارند. با این حال، اگر می‌خواهید با سبک زندگی مردم ژاپنِ قدیم بیشتر آشنا شوید و این نوع زندگی را تجربه کنید، می‌توانید از حمام‌های سنتی ژاپنی و عمومی استفاده کنید. این حمام‌ها برای خانم‌ها و آقایان به‌صورت جداگانه ساخته شده‌اند. این ریوکان ممکن است یه اقامتگاه لوکس به‌نظر نرسد، اما در قسمت جنوبی شهر اوزاکا واقع شده و مکانی مناسب برای اقامت است و دسترسی به دیگر نقاط شهر را آسان می‌سازد.

سفر به اوزاکا

یاماتویا هونتن

اگر نمی‌توانید بین یک هتل ساکت و آرام و هتلی در مرکز شهر و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری یکی را انتخاب کنید، هتل یاماتویا هونتن (Yamatoya Honten) همان جایی است که باید بروید. این هتل در نزدیکی محله‌ی نامبا و شینسای‌باشی قرار گرفته است. یاماتویا هونتن یک ریوکان با حال‌وهوایی سنتی و آرامش‌بخش است. با اقامت در این هتل احساس می‌کنید در یکی از مسافرخانه‌های سنتی کیوتو هستید نه در یک هتل در مرکز شهر. اتاق‌های این هتل بسیار روشن هستند و دارای تشک‌های راحتِ تاتامی، سرویس‌ بهداشتی خصوصی و یوکاتا (Yukata) هستند. البته به خاطر داشته باشید که برخی اتاق‌ها دارای حمام نیستند؛ بنابراین باید طبق سنت‌های ریوکان‌ها از حمام‌های عمومی استفاده کنید.

سفر به اوزاکا

هتل ایچی ای

هتل ایچی اِی (Hotel Ichiei) یک ریوکان با اتاق‌هایی دارای طراحی‌های غربی و ژاپنی است. هرکدام از این اتاق‌ها را که انتخاب کنید، نشانه‌هایی از طرح‌های دیگر اتاق‌ها پیدا می‌کنید که باعث می‌شود همه‌ی اتاق‌های هتل ترکیب زیبایی از شرق و غرب باشند. اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ هستند و چنین اتاق‌هایی را کمتر می‌توان در هتل‌های ژاپنی، به‌ویژه هتلی در بخش‌های جنوبی شهر مانند هتل ایچی اِی (Hotel Ichiei) پیدا کرد. این ریوکان در میان هیاهوی شهر، حکم بهشتی را دارد که می‌توانید پس از گذراندن یک روز خسته‌کننده و خرید در محله‌ی شینسای‌باشی در آن به استراحت بپردازید.

سفر به اوزاکا

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}