گشتی در کیپ‌ تاون با برترین تورهای پیاده‌ گردی

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/4/15
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

مجاورت جاذبه‌های تاریخی با جاذبه‌های فرهنگی کیپ‌تاون سبب شده است تا بسیاری از گردشگران بتوانند از تمامی دیدنی‌های این شهر در قالب تورهای پیاده‌گردی دیدار کنند.

تور اروپا

کیپ تاون بهشتی برای عاشقان پیاده‌روی است؛ صرف‌نظر از مسیرهای پرپیچ‌وخم کوه‌ها، این شهر و بخش‌های ساحلی آن برای گشت‌وگذار با پای پیاده عالی هستند؛ به‌علاوه چندین شرکت در این شهر وجود دارند که به گردشگران کم‌تجربه برای داشتن تجربه‌ای ایده‌آل کمک می‌کنند. این مقاله به معرفی برترین تورهای پیاده‌گردی در کیپ‌تاون می‌پردازد.

سفر به آفریقای جنوبی با تورهای آژانس گردشگری ایوار

طعم کیپ تاون

هیچ شکی نیست که کیپ‌تاون پایتخت غذایی آفریقای جنوبی است و با داشتن طیف گسترده‌ای از به‌روزترین رستوران‌ها در فاصله‌ی اندک از یکدیگر، ما را در انتخاب یک گزینه‌ی مناسب سردرگم می‌کند. تور پیاده‌گردی «طعم کیپ‌تاون» به شما در انتخاب بهترین و محبوب‌ترین غذاهای این شهر کمک خواهد کرد.

کیپ تاون

تور صوتی و پیاده گردی تیبل ماونتین

نوک کوه تیبل ماونتین محلی مناسب برای لذت بردن از مناظر اطراف کیپ‌تاون است. رسیدن به نوک این کوه و تماشای شهر از بالا، قبل از بازگشت به‌طرف تله‌کابین، کار دشواری نیست؛ اما موارد دیگری نیز در این بالا وجود دارند که خیلی زود به چشم نمی‌خورند. به همین خاطر دو تور پیاده‌گردی به شما برای تماشای جاذبه‌های مهم این کوه کمک خواهند کرد. تله‌کابین این کوه مجری تورهای ساعتی پیاده‌گردی در بالای تیبل ماونتین است و بین ساعات ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر فعالیت می‌کند. دو تور صوتی رایگان نیز در بالا و پایین این کوه از سوی وب‌سایت وُیس‌مپ (VoiceMap) ارائه می‌شود.

تور پیاده روی کیپ تاون

تور صوتی گروت کنستانتینا

تاکستان‌های گروت کنستانتینا (Groot Constantia) یکی از قدیمی‌ترین مزارع موجود در آفریقای جنوبی هستند. به همین خاطر، تورهای پیاده‌گردی فراوانی برای دیدار از این مزرعه وجود دارد. به‌جای قدم زدن در زمین‌های این مزرعه همراه با ده‌ها گردشگر دیگر، می‌توان از یک تور صوتی آموزنده بهره برد و به‌راحتی و بدون زحمت در اطراف مزرعه گشت زد. در این مزرعه چندین تور پیاده‌گردی وجود دارد که شما را به گذشته و حال می‌برند. می‌توان تمامی این راهنماهای صوتی را به‌طور رایگان از وب‌سایت وُیس‌مپ (VoiceMap) دانلود کرد.

تور پیاده گردی کیپ تاون

تور تاریخی شهر

کیپ‌تاون قدیمی‌ترین شهر در آفریقای جنوبی است. اگر گردشگران بدانند که از کجا دیدن کنند، با موارد حیرت‌انگیزی در این شهر روبرو خواهند شد. تماشای اتفاقیِ مجموعه‌ای از ساختمان‌های معاصر در کیپ‌تاون کار سختی نیست، اما یک تور پیاده‌روی تاریخی و البته رایگان نظیر تورهای نیلسون (Nielson) و تورهای گردش به دور شهر شما را با جواهرات پنهان و تاریخیِ برجای‌مانده در کیپ‌تاون آشنا می‌کند. هردوی این تورها شما را، علاوه بر دیگر جاذبه‌های شهر، به دیدار میدان گرین‌مارکت (Greenmarket)، تالار شهر و کامپنیز گاردن (Company’s Garden) می‌برند.

تور تاریخی کیپ تاون

از آپارتاید تا آزادی

در دموکراسی جوان و پرشور امروزیِ آفریقای جنوبی، فراموش کردن این موضوع که آپارتاید تا همین چند دهه پیش بر سر کار بوده، بسیار آسان است. موزه‌ها و یادمان‌های فراوانی در سراسر این شهر وجود دارند که به یاد مبارزان علیه این رژیم سرکوبگر بنا شده‌اند و گردشگران می‌توانند به شیوه‌ی دلخواه خود از آن‌ها دیدن کنند؛ اما اگر می‌خواهید تمامی این موارد را باهم ترکیب کرده و با یک تور پیاده‌روی در مرکز تجاری کیپ‌تاون، کامپنیز گاردن و منطقه‌ی ۶ همراه باشید، به یکی از دو تور پیاده‌روی رایگان از سوی شرکت تورهای نیلسون بپیوندید. نقطه‌ی شروع این تورها مرکز شهر کیپ‌تاون است.

تور پیاده گردی کیپ تاون

تور تاریخ جواهر و الماس

اگرچه تاریخ معدن کاری در کیپ‌تاون نسبت به دیگر نقاط کشور از جذابیت کمتری برخوردار است، اما تور تاریخ جواهر و الماس در این شهر شما را با حقایقی شگفت‌انگیز در مورد پیشرفت آفریقای جنوبی به کمک ثروت معادن آشنا خواهد کرد. این تور شما را از میان گذشته و حال آفریقای جنوبی، ازجمله دیدار از یک کارگاه برش الماس، عبور می‌دهد. بازدیدکنندگان در این کارگاه با نحوه‌ی برش خوردن الماس و چگونگی سوار شدن آن بر روی فلزات قیمتی دیگر آشنا می‌شوند.

تور جواهرات کیپ تاون

تور بوکاپ

منطقه‌ی بوکاپ، عمدتاً به لطف طیف گسترده‌ای از خانه‌های رنگارنگ خود، یک جاذبه‌ی گردشگری محبوب در کیپ‌تاون به شمار می‌آید؛ اما بسیاری از دیدارهای سطحی از این منطقه‌ی حومه‌ای به خاطر عدم درک داستان‌های مردمانی که پشت درهای این خانه‌ها زندگی می‌کنند، ناامیدکننده هستند. تورهای گردش در اطراف شهر و نیلسون دو گزینه‌ی مناسب برای پیاده‌گردی در این منطقه هستند. به‌علاوه تورهای صوتی وب‌سایت وُیس‌مپ هم مناسب افرادی هستند که می‌خواهند به‌تنهایی از بوکاپ دیدن کنند.

تور بوکاپ کیپ تاون

تور تونل های زیرزمینی

معدود افرادی هستند که می‌دانند شبکه‌ی گسترده‌ای از تونل های زیرزمینی در زیر سطح خیابان‌های شهر کیپ‌تاون وجود دارد. این تونل‌ها از سوی اولین ساکنان هلندی کیپ‌تاون به‌منظور هدایت آب به‌سوی مزارع و دیگر مناطق شهر احداث شده‌اند. این کانال‌ها امروزه پوشانده شده‌اند و دسترسی به آن‌ها تنها از سوی تورهای گردشگری امکان‌پذیر است. شرکت تورهای گود هوپ اَدوِنچِرز (Good Hope Adventures) شما را با تاریخ این تونل‌های شگفت‌انگیز از مقابل قلعه‌ی تاریخی گود هوپ آشنا می‌کند.

تونل های کیپ تاون

تور صوتی مسیر الفین

اگر به دنبال چیزی شگفت‌انگیزتر هستید، تور صوتی مسیر اِلفین (Elfin) گردشی آموزنده و جذاب در یکی از زیباترین جنگل‌های کیپ‌تاون، یعنی جنگل سیسیلیا (Cecelia)، را به شما معرفی می‌کند. این تور پیاده‌روی همراه با جی‌پی‌اس شما را به گردشی آرام و دوساعته می‌برد و گردشگران در طول این تجربه‌ی شگفت‌انگیز برخی از بهترین آثار موسیقی اصیل را می‌شنوند.

تور صوتی تفرجگاه دماغه مویل

جاستین فاکس (Justin Fox)، نویسنده‌ی کهنه‌کار سفرهای آفریقای جنوبی، عاشق تاریخ شگفت‌انگیز دریانوردی کیپ‌تاون است. منطقه‌ی ساحلی و زیبای دماغه‌ی مویل (Mouille) محلی ایده‌آل برای بررسی رابطه‌ی شگفت‌انگیز این شهر با دریا محسوب می‌شود. به‌علاوه، فرقی نمی‌کند که برای اولین بار یا پنجاهمین بار از این تفرجگاه دیدن می‌کنید، این گردش مستقل و آرام در امتداد دماغه‌ی مویل همواره برای شما تازه و شگفت‌انگیز خواهد بود.

تور پیاده گردی مویل

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}