چگونه در کیپ تاون اقامتی ارزان داشته باشیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/4/31
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر می‌خواهید اقامتی ارزان را در کیپ تاون تجربه کنید، بهترین راه، مطالعه این راهنما و پیدا کردن یک اقامتگاه ارزان و با کیفیت است.

تور اروپا

بهترین بخش تعطیلات، شیرجه زدن داخل فرهنگ و حال و هوای پویا و سرزندهی یک شهر است تا بتوان دوست‌های جدیدی پیدا کرد. کوله‌گردها اغلب به سراغ هاستل‌ها می‌روند که بهترین جا برای این تجربه به حساب می‌آید. هاستل‌ها تمام ویژگی‌های ضروری و لازم یک هتل را دارند اما شما را گرفتار قیمت‌های نجومی نمی‌کنند. در این راهنما به معرفی بهترین اقامتگاه‌های اقتصادی شهر کیپ تاون پرداخته‌ایم.

وانس این کیپ تاون

برای یک تجربه لوکس ولی در عین حال اقتصادی، به جایی جز وانس این کیپ تاون (Once in Cape Town) فکر نکنید. این هاستل شیک در خیابان مد روز کلوف (Kloof) واقع شده و به بهترین رستوران‌ها و بوتیک‌های شهر نزدیک است. در اینجا اتاق‌های مخصوص بانوان و مختلط، اتاق دو نفره خصوصی، اتاق با دو تخت مجزا و اتاق‌های خانوادگی وجود دارد. اتاق‌های خانوادگی بین دو تا شش نفر را پوشش می‌دهند. هر اتاق یک توالت مجزا، تخت‌های بزرگ، کمد قفل‌دار و چراغ مطالعه دارد. اتاق‌های خصوصی هم همین امکانات را به علاوه یک تلویزیون به مهمانان ارائه می‌دهند. بعد از یک روز طولانی گردش در شهر، می‌توانید دور آتش بیرون هاستل نشسته و قصه‌هایتان را برای یکدیگر تعریف کنید یا در باغ مدیتیشن ریلکس کرده و در آشپزخانه سلف سرویس یک غذای فوری بخورید. از دیگر امکانات این هاستل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، ملحفه و صبحانه در کافه اشاره کرد.

هاستل های کیپ تاون

آشانتی لاج بک پکرز

آشانتی لاج بک پکرز (Ashanti Lodge Backpackers) در پایین کوه زیبای تیبل واقع شده و دروازه شما به سمت شهر است. این اقامتگاه در یک عمارت باشکوه و بازسازی شده‌ی ویکتوریایی واقع شده و اتاق‌هایی مخصوص بانوان و مختلط دارد. همچنین اتاق‌های تک نفره، دو نفره یا با دو تخت مجزا هم در گزینه‌هایتان هستند و تمام اتا‌ق‌ها روشویی دارند اما توالت‌ها اشتراکی است. در هر اتاق، مهمانان چراغ مطالعه و کمد قفل‌دار هم در اختیار دارند. صبح‌ها می‌توانید خود را با یک استخر روباز و درخشان سرگرم کنید. بعد از گردش هم می‌توانید در باغ ریلکس کرده، در اتاق همگانی تلویزیون تماشا کنید یا از یک نوشیدنی خوشمزه و غذا لذت ببرید و به تماشای مناظر زیبای کوهستان بنیشینید. اگر به کمپ زدن علاقه دارید، زمین‌هایی هستند که می‌توانید در آن‌ها چادر بزنید و شب را زیر ستاره‌ها سپری کنید.

هاستل های ارزان کیپ تاون

نور ات هوم بک پکرز

نِوِر ات هوم بک پکرز (Never@Home Backpackers) در گرین پوینت (Green Point) سرزنده واقع شده و می‌توانید کافه و رستوران‌های مد روز را در نزدیکی‌اش پیدا کنید. این اقامتگاه مدرن و جوان پسند تا وی‌ اند ای واتر فرانت (V&A Waterfront) فاصله کمی دارد و می‌توانید پیاده به آنجا برسید. دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل عمومی این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید روزها در ساحل آفتاب بگیرید، در کوهستان تیبل کوهپیمایی کنید یا در بوتیک‌های مد روز شهر یک خرید حسابی داشته باشید. «نِوِر ات هوم» گزینه‌های اقامتی متنوعی دارد که از اتاق خصوصی و دو نفره با حمام و توالت اختصاصی تا اتاق‌های گروهی که از ۴ نفره تا ۱۰ نفره هستند، متغیر است. اتاق‌های اختصاصی برای بانوان هم در اینجا وجود دارد که شامل یک پاسیوی روباز، سشوار و حتی لوازم بهداشتی رایگان می‌شود! این اقامتگاه ارزش قیمتی بالایی داشته و اینترنت وای‌فای رایگان، ملحفه، فضاهای عمومی سرزنده، استخر روباز، سرویس شاتل و آشپزخانه عمومی هم دارد. اگر با تمام این چیزها وسوسه نشدید، باید به رستوران و کافه این مکان بروید که غذاها و نوشیدنی‌های اصیل آفریقای جنوبی را ارائه می‌دهند.

هاستل های ارزان کیپ تاون

مرکز بک پک اند تراول آفریقا

بک پک اند تراول (Backpack & Travel) یکی از بهترین هاستل‌های آفریقا و برنده جایزه است. این هاستل دوست‌دار محیط زیست است و قیمت‌های مناسبی هم دارد. اگر دنبال گزینه‌های سبز‌تر هستید، حتماً در اینجا تخت رزرو کنید زیرا محصولات بهداشتی و شوینده‌های این مکان هم برای طبیعت مضر نیستند و ماهانه بازیافت می‌شوند. بقایای سبزیجات نیز برای غذای مزرعه پرورش کرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. «بک پک اند تراول» بیش از ۱۰۰ مسافر را در ۳۵ اتاقش میزبانی می‌کند و هر کدام از این اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و حمام و توالت اختصاصی یا مشترک هستند. یک صبحانه عالی و دسترسی نامحدود به اینترنت وای‌فای هم حتماً شما را خوشحال خواهد کرد. البته این دو مورد با استخر روباز و میز بیلیارد کامل شده و همچنین مرکزی وجود دارد که برای ماجراجویی در کیپ تاون به شما کمک خواهد کرد. یک کافه هم در اینجا از مهمانان پذیرایی می‌کند، اما آشپزخانه‌ی کاملاً مجهزی هم در نظر گرفته شده است. امکانات شستشوی لباس، عابر بانک و اتاق انبار چمدان هم از امکانات تکمیلی هاستل هستند که اقامتتان را کامل و بی‌دغدغه می‌کنند.

هاستل های ارزان کیپ تاون

کارناوال کورت بک پکرز

کارناوال کورت (Carnival Court) جزو ۲۰ هاستل مهمانی جهان است که برای زندگی شبانه پر شورش شهرت یافته است و در خیابان لانگ استریت (Long Street) قرار دارد. اگر از زندگی شهری لذت می‌برید باید حتماً به این هاستل بروید. این اقامتگاه بزرگ و قدیمی ویکتوریایی، سه طبقه از اتاق‌های گرم و نرم و بازسازی شده را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. از دو بالکن بزرگی که در طبقه اول و دوم وجود دارند، می‌توانید زندگی شهری را تماشا کنید و حتی مناظری از تپه سیگنال را ببینید. از اواخر بعد از ظهر می‌توانید به همراه سایر مسافران یک نوشیدنی عالی گرفته و مشغول بازی بیلیارد یا فوتبال دستی شوید. از اینجا تا میدان گرین مارکت (.Greenmarket Sq) تنها پنج دقیقه پیاده‌روی دارید و اگر بخواهید به کوهستان تیبل یا ساحل بروید، با یک تاکسی به سرعت به آنجا خواهید رسید.

هاستل های ارزان کیپ تاون

لوپ

لوپ (Loop) دارای موقعیتی عالی بین خیابان جوان‌پسندِ بری استریت (Bree Street) -مرکز مهمانی‌های شهری- و خیابان «لانگ استریت» است. این بوتیک هاستل جدید در خیابانی به همین نام واقع شده و اقامتی عالی را برایتان رقم می‌زند. ایستگاه اتوبوس مای سیتی (MyCiti) مستقیماً روبه‌روی درب این هاستل قرار داشته و به مهمانان این موقعیت را می‌دهد که با کمترین هزینه به بهترین سواحل و جاذبه‌های کیپ تاون دسترسی راحت داشته باشند. می‌توانید از میان طیف راحت و دلپذیر اتاق‌ها، سوئیت‌ها و پاد روم (Pod room) این مجموعه برای خود گزینه‌ای مناسب را انتخاب کرده و از صبحانه رایگان، کمد‌های کارتی، اینترنت وای‌فای رایگان و دورهمی‌های هفتگی لذت ببرید. کافه‌ی هاستل هم آماده پذیرایی از شما با بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها است.

هاستل های ارزان کیپ تاون - لوپ

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}