در ژوهانسبورگ ارزان غذا بخورید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/5/6
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

با صرفِ غذا در رستوران‌های ارزان‌قیمتِ ژوهانسبورگ می‌توانید تا حد زیادی هزینه‌های خود را کاهش دهید و بدون پرداخت مبالغی هنگفت غذاهای خوشمزه‌ی آفریقای جنوبی و دیگر کشورها را میل کنید.

تور اروپا

ژوهانسبورگ به سرعت به یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران و عاشقان غذا در آفریقای جنوبی تبدیل شد؛ البته نیازی نیست برای خوردن غذاهای خوشمزه‌ی رستوران‌ های ژوهانسبورگ هزینه‌ی گزافی را متحمل شوید. در ادامه با برخی از ارزان‌ترین رستوران‌ها و غذاخوری‌های شهر آشنا خواهید شد تا بدانید چگونه می‌توانید هم غذاهای خوشمزه‌ی ژوهانسبورگ را بخورید هم در هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کنید.

پیکوبلا تراتوریا

برای خوردن غذاهای سنتی ایتالیایی نیازی به ریخت‌وپاش و هزینه‌های اضافی نیست؛ کافه پیکوبِلا تراتوریا (Café Picobella Trattoria) در قلب محله‌ی مدرنِ مِلویل (Melville) غذاهایی از تمام نقاط ایتالیا را سرو می‌کند. این کافه به‌دلیل سرو کردن پیتزاهای خوشمزه‌اش (با قیمتی کمتر از ۱۰۰ راند) شهرت دارد. البته خوراک بادمجانِ (Melanzane) پیکوبلا تراتوریا حرف ندارد و بهترین اوسو بوکو (Osso buco) را می‌توانید در این کافه پیدا کنید.

کافه پیکوبلا تراتوریا ژوهانسبورگ

دوسا هات

حومه‌ی فوردزبرگ (Fordsburg) پایتخت هندیِ ژوهانسبورگ محسوب می‌شود. در این منطقه رستوران ارزانِ دوسا هات (Dosa Hut) قرار گرفته است. این رستوران دارای منوی متنوعی است و چند نوع غذای غیر هندی هم در آن سرو می‌شود. قیمت‌ غذاها در این رستوران بسیار مناسب است و مشتریان می‌توانند دوساهای خوشمزه‌ای، از ماسالا گرفته تا گوشت بره را با پرداخت تنها ۳۵ راند سفارش دهند.

سفر به آفریقا

هلو تومیتو

هِلو تومِیتو (Hello Tomato) یک رستوران بیرون‌بر است که غذاهای خوشمزه‌ی ایتالیایی و تهیه‌شده از تازه‌ترین مواد را برای مشتریان آماده می‌کند. کارکنان این رستوران در تلاش هستند تا نه‌تنها غذاهایی با کیفیت سرو کنند، بلکه قیمت‌ها را در سطح مناسبی نگه دارند. پس اگر به‌دنبال سفارش دادن غذایی خوشمزه هستید تا هنگام تماشای سریال مورد علاقه‌تان میل کنید، هِلو تومِیتو همان‌جایی است که می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

رستوران هلو تومیتو ژوهانسبورگ

هامبل هریز

همان‌گونه که از نام این رستوران مشخص است، در هامبِل هَریز (Humble Harry’s) می‌توانید غذاهایی ساده و به‌دور از تجمل را میل کنید. این رستوران در میان مردم محلی بسیار محبوب است. منوی صبحانه‌ی هامبِل هَریز شامل غذاهایی متنوع با پورشِن‌های بزرگ و قیمت‌هایی کاملا مناسب است. اگر برای صرف ناهار یا شام به هامبِل هَریز می‌آیید، می‌توانید با کمتر از ۱۰۰ راند، انواع غذاهای این رستوران، از سالاد گرفته تا پای، پاستا و برگرهای بزرگ را سفارش دهید.

سفر به آفریقا

جیز داینر

مرغ پرتغالی-موزامبیکی یکی از غذاهای محبوب در آفریقای جنوبی به‌شمار می‌رود. رستوران جِیز داینِر (J’s Diner) یکی از رستوران‌های معروفی است که می‌توانید بهترین نوعِ این غذا را در آن میل کنید. اگر خیلی گرسنه هستید یک پرس کامل از این غذا را با یکی از طعم‌های لیمویی و گیاهی یا با پِری پِری (Peri Peri) برای خود سفارش دهید. از دیگر غذاهای پرتغالی که در منوی رستوران به‌چشم می‌خورند، می‌توان به ترینکادو (trinchado)، پرِگو (Prego) یا اسنکِ میگو و مرغ اشاره کرد. تمام این غذاها کمتر از ۱۰۰ راند قیمت دارند.

سفر به آفریقا

پارک کافه

پارک کافه (Park Café) یکی از محبوب‌ترین کافه‌های ژوهانسبورگ برای صرف صبحانه است. این کافه در محله‌ی پارک‌وود (ParkWood) واقع شده است و قیمت‌های ارزان و جذابِ آن محبوبیت زیاد این کافه را توجیه می‌کنند. منوی متنوعِ پارک کافه شامل غذاهایی متناسب با رژیم‌های کم کربوهیدرات و صبحانه‌هایی گوناگون شامل سالادهای تازه و انواع ساندویچ‌ است. پایِ مرغِ خانگی که همراه با سالاد سرو می‌شود، تنها ۷۰ راند قیمت دارد. کیک‌های تازه‌ی این کافه را فراموش نکنید؛ هر اسلایس از این کیک‌ها با قیمت ۴۵ راند به‌فروش می‌رسد.

سفر به آفریقا

ساتوری رستوران

یکی دیگر از رستوران‌های محبوب ایتالیایی به‌نام ساتوری (Satori) در محله‌ی سرزنده‌ی لیندِن (Linden) واقع شده است. انواع غذاهای ایتالیایی، از پیش‌غذاهای خوشمزه گرفته تا پاستا و پیتزاهای متنوع را می‌توانید با قیمت‌هایی کاملا مناسب و پورشِن‌هایی بزرگ در این رستوران سفارش دهید. ساتوری رستورانی مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی به‌شمار می‌رود.

سفر به آفریقا

شاورما کو

رستوران شاوِرما کو (Schwarma Co) در محله‌ی گرِیت اَوِنیو (Great Avenue) در نوروود (Norwood) واقع شده است و برخی از بهترین غذاهای مدیترانه‌ای را برای مشتریان سرو می‌کند. پیش‌غذاهای این رستوران شامل انواع دیپ‌ها و اِسپرِدها به همراه فلافل و دیگر خوراکی‌های خوشمزه هستند. تنها با پرداخت ۴۰ راند می‌توانید ۷ عدد فلافل میل کنید. شاورمای بره با انواع مخلفات تنها ۸۵ راند قیمت دارد و یکی از غذاهایی است که پیشنهاد می‌شود حتما در این رستوران امتحان کنید.

سفر به آفریقا

اربن اینجل

رستوران اِربن اِینجِل (Urban Angel) با استفاده از مواد تازه‌ی محلی، غذاهایی سالم و خوشمزه، بدون کوچک‌ترین ماده‌ی افزودنی و نگه دارنده‌ را برای مشتریان فراهم می‌کند. منوی صبحانه‌ی این رستوران فوق‌العاده است و انواع اسموتی‌های سالم در آن به‌چشم می‌خورد. فلفل‌های پِپادو (peppadew peppers) که با پنیر فتا و موزارلا پُر و در خرده نان‌های بدون گلوتن غلتانده شده و سپس در روغن سرخ می‌شود، از غذاهای محبوب این رستوران است. این غذا با نوعی ترشی بادمجان سرو می‌شود که طعم و مزه‌ای خارق‌العاده به آن می‌بخشد. غذاهای زیادی در منو وجود دارند که با پرداخت کمتر از ۱۰۰ راند می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. این رستوران برای افرادی که به‌دنبال یک رستوران ارزان هستند، بسیار مناسب است.

اربن اینجل - غذای ارزان ژوهانسبورگ

دلتا کافه

دلتا کافه (Delta Café) یکی از محبوب‌ترین کافه‌ها برای صرف صبحانه و برانچ و همچنین یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های شهر است. درختانی که در محوطه‌ی باز این کافه وجود دارند، سایه‌‌ای خنک و دلنشین در این فضا ایجاد کرده‌اند. غذاهای این کافه اکثرا ارگانیک و طبیعی هستند و قهوه‌های خوشمزه‌ی آن که از بین دِر کافی (Bean There coffee) تهیه می‌شوند رضایت همه‌ی مشتریان را جلب می‌کنند. هیچ‌کدام از غذاهای این کافه قیمتی بالاتر از ۱۰۰ راند ندارند؛ از ساندویچ گرفته تا سالاد و پاستا، هر چه دوست داشته باشید، در این کافه پیدا می‌کنید.

سفر به آفریقا

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}