۱۲ مورد از بهترین کافه های بخارست را بشناسید

    نیلوفر عباسیان
    • نیلوفر عباسیان
    • 1398/5/25
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    بخارست کافه‌های جالب و دیدنی بسیاری دارد. در تور کافه‌گردی این شهر ‌از کافه‌های رنگارنگ و جذاب تا مکان‌های دارای معماری باشکوه را بگردید.

    تور اروپا

    فضای بعضی از کافه‌ها بسیار راحت و صمیمی و بعضی بسیار مجلل هستند. همه‌ی این کافه‌ها ارزش دیدن دارند، به خصوص کافه‌هایی که بعد از تاریکی جشن و موسیقی زنده در آن‌ها برپا می‌شود. در این مطلب ۱۲ مورد از بهترین کافه‌های بخارست را به شما معرفی می‌کنیم.

    ۱. اوریگو

    اوریگو (Origo) بالاترین مدعی برای کسب عنوان بهترین کافی شاپ در شهر محسوب می‌شود. همیشه در اوریگو می‌توانید یک فنجان قهوه‌ شامل ترکیبی از بهترین‌ دانه‌ها داشته باشید که توسط باریستاهای ماهر و قهوه سرخ کن مخصوص در این کافی شاپ آماده می‌شوند. بعد از تاریک شدن هوا، این کافی شاپ مانند یک بار نوشیدنی‌های مختلفی را سرو می‌کند و جمعیت زیادی به آن می‌آیند.

    بهترین کافه ها در بخارست

    ۲. ام سیکستی

    این کافی شاپ در یک خیابان خلوت و آرام نزدیک به میدانِ شناخته شده‌ی آمزی (Amzei Square) قرار دارد. ام سیکستی (M60) را با نان برشته‌ی آواکادو، کیک هویج خوش طعم و طراحی‌های مینیمال (ساده‌گرایی) آن می‌شناسند. به علاوه، با قهوه‌های عالی که سرو می‌کنند همان احساس آرامش و لذتی که در شهرهای بزرگ و پرتکاپو آرزویش را دارید به‌وجود می‌آورند.

    بهترین کافه ها در بخارست

    ۳. فرودیسیاک

    مقداری از آرامش و سادگی مینیمال سوئدی را در میان پایتخت شلوغ رومانی در این کافی شاپ می‌توان تجربه کرد. فرودیسیاک (Frudisiac) غذاهایی سالم و لذیذ سرو می‌کند که غذاهای وگن‌ها (گیاه خواران)، اسموتی‌های باورنکردنی و پنکیک‌های خوشمزه‌ی خانگی را شامل می‌شود. در روزهای آفتابی، می‌توانید مجموعه‌ای از مجلات بسیار خوب را در تراس رو به خیابان آن مطالعه کنید و لذت ببرید.

    بهترین کافه ها در بخارست

    ۴. بینز اند داتس

    این کافه در کاخ تازه بازسازی شده‌ی یونیوِرسال (Universul Palace) که دقیقاً در مرکز شهر قرار دارد، واقع شده است. برای اینکه صبح سرحال شوید یا روز خود را برای انجام دورکاری شروع کنید بینز و داتس (Beans&Dots) بهترین مکان است. در حالی که انواعی از قهوه‌ها و تارت‌های خوشمزه را در این کافه امتحان می‌کنید، با جمعیتی خلاق از بخارست هم‌صحبت شوید و از زمان خود لذت ببرید. بدون توجه به هوا حتماً به تراس این کافه سر بزنید!

    بینز اند داتس - کافه های بخارست

    ۵. دیانی ۴

    بدون شک دیانی ۴ (Dianei 4) با حس و حال بوهمینی که دارد، روح بخارست را در خود خلاصه کرده است. برای دستیابی به کیفیت با اصالت و حفظ تعصبات، آن‌ها هم میراث گذشته‌ی خود را قدر می‌دانند و هم علاقه‌ی بسیار زیادی به سبک‌های جدید و نو دارند. این کافه که در یک ویلای قرن نوزدهمی از مردم میزبانی می‌کند، از صبحانه تا شام غذاها و نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه و دلچسبی عرضه می‌کنند.

    بهترین کافه ها در بخارست

    ۶. اربانیست

    وقتی که از مرکز قدیمی بخارست دیدن می‌کنید، حتماً سری به اِربانیست (The Urbanist) بزنید. این کافه در ترکیب جالبی در کنار فروشگاه لباس‌های کتان و جین و ورزشی قرار گرفته و حال و هوای خوبی دارد. از غروب آفتاب دنجی و آرامش آن جای خود را به فضایی الکترونیک می‌دهد و دی‌جی اجرای خود را آغاز می‌کند. این کافه‌ی محبوب دورهمی‌ها، از تراسی دوست داشتنی رو به سوی خیابان هم برخوردار است.

    اربانیست - کافه های بخارست

    ۷. ژ بیسترو

    ژ بیسترو (J’ai Bistrot) کافه‌ای است که همه آن را می‌شناسند و بارها و بارها به آن سر می‌زنند. اگرچه غذای عالی سرو می‌کند اما مردم به دلیل دیگری در این کافه دور هم جمع می‌شوند: حس راحتی و آرامش به علاوه‌‌ی موسیقی زنده که شامگاه توسط گروه‌های محلی یا دی جی‌ها اجرا می‌شود. این کافه در یکی از محله‌های بخارست واقع شده که کمتر از همه توریستی شناخته می‌شود اما ویلا‌ها و خانه‌های قدیمی آن علاقه‌مندان به معماری را مجذوب خود می‌کند.

    ژ بیسترو - کافه های بخارست

    ۸. دیالوگ

    کافه دیالوگ (Dialogue) توسط صاحبان کافی شاپ محلی فایو تو گو (Five to Go)، به تازگی در بخارست تأسیس شده است. این کافه در یک کاخ قرن نوزدهمی با بازسازی فوق‌العاده قرار دارد و به عنوان یک مرکز اجتماعی هم شناخته می‌شود. دیالوگ مکانی برای دور هم جمع شدن افراد خلاق شهر است و غذاهایی عالی با استفاده از محصولات ارگانیک زنجیره‌ای فرو فرو (Fru Fru) سرو می‌کند و همانطور که انتظارش را دارید باید بگوییم قهوه‌های آن فوق‌العاده است.

    بهترین کافه ها در بخارست

    ۹. گراند کافه ونگوگ

    گراند کافه ونگوگ (Grand Café Van Gogh) یکی از اولین کافی شاپ‌هایی است که بعد از تغییر مرکز قدیمی بخارست و تبدیل آن به پاتوق جشن‌ها، تأسیس شد و مشتری‌های ثابت خود را بدست آورد. این کافه در یک ساختمان تاریخی زیباست و حس هلندی را به شریان اصلی این محله می‌بخشد.

    بهترین کافه ها در بخارست۱۰. انرجیا 

    اِنرجیا (Energiea) در یک چاپخانه‌ی قدیمی واقع شده که به خاطر غذاهای جدید و خوشمزه، اسموتی های عالی و حال و هوای آرامش بخش همیشگی آن شناخته می‌شود. دنده‌های نازک، دیس سیب زمینی که جادویی از طعم‌ها را در خود دارد واقعا به یاد ماندنی‌اند. با گذشت سال‌ها، دکور صنعتی وینتیج و تراس باصفا این کافه را به یکی از بهترین کافه‌ها در بخارست تبدیل کرده است.

    بهترین کافه ها در بخارست

    ۱۱. آکوارلا

    فضای آکوارِلا (Acuarela) صمیمانه، راحت و رنگارنگ است و برگرهای آن بسیار مشهوراند. اگر در تابستان به این کافه سر بزنید، رنگین کمانی از چترهای آویخته شده در آسمان بالای حیاط از شما استقبال می‌کند و در زمستان از گرمای بخاری سفالی بزرگ می‌توانید لذت ببرید.

    بهترین کافه ها در بخارست

    ۱۲. کافه و فروشگاه شیدا

    کافه و فروشگاه تازه تأسیس شیدا (Sheida Coffee&Stories) که یک ساختار کارآفرینی اجتماعی دارد از لحاظ طراحی مدرن الهام گرفته از ایران و حس و حال سرتاسر آرام مورد تحسین قرار گرفته است. با وجود قهوه‌های بسیار عالی، بیش از ۵۰ نوع چای و دسر‌های خاص، این کافه همه‌ی موارد را داراست تا نگاه علاقه‌مندان به دیزاین در سطح شهر که از انگیزه‌های اجتماعی هم حمایت می‌کنند را معطوف خود کند.

    بهترین کافه ها در بخارست

    نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}