تجربه اقامتی لوکس در بهترین هتل‌ های آتن

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/5/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر تاریخی آتن به‌منظور میزبانی از سیل عظیم گردشگران برای دیدار از جاذبه‌های باستانی آن، در چند سال اخیر شروع به ساختن هتل‌های لوکس و ترمیم گزینه‌های قدیمی کرده است.

تور اروپا

آتن شهری تاریخی است که هرکسی باید حداقل یک‌بار در عمر خود از آن به‌منظور تجربه‌ی یک کاوش فرهنگی منحصربه‌فرد، بازدید از آکروپولیس، آگورای باستان، معبد زئوس و موارد دیگر دیدن کند. از این‌رو، شمار فراوان گردشگران، به‌خصوص در فصل تابستان، منجر به توسعه‌ی زیرساخت‌های گردشگری، با هدف ساخت بسیاری از رستوران‌ها و هتل‌ها، شده است. مطالعه‌ی این مقاله شما را با برخی از بهترین گزینه‌های اقامتی آتن آشنا می‌کند.

۱. هیلتون

هیلتون تنها یک هتل نیست، این نام چیزی بیش از یک سمبل در آتن معاصر به شمار می‌آید. هتل هیلتون در قلب شهر و درست ۵۰۰ متری تالار کنسرت آتن واقع شده و تنها ۴ کیلومتر با آکروپولیس فاصله دارد. هیلتون در سال ۱۹۶۳ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۳ مورد مرمت قرار گرفت؛ این هتل حالا با طراحی مدرن خود همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هیلتونِ ۵ ستاره ۵۰۶ اتاق بزرگ و مجلل، همراه با سوئیت‌هایی با حمام‌های مرمری، را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل ۴ رستوران و ۲ کافه دارد و کافه‌ی گلکسی شهرت بیشتری داشته و چهره‌های سرشناس را به خود جذب می‌کند. میهمانان در این کافه علاوه بر صرف انواع نوشیدنی‌ها، از منظره‌ی شگفت‌انگیز رو به آکروپولیس نیز لذت می‌برند. رستوران میلوس (Milos) نیز انواع غذاهای یونان را سرو کرده و تجربه‌ی غذایی بی‌نظیری را به میهمانان هدیه می‌دهد.

هتل هیلتون - آتن

۲. تیتانیا

هتل تیتانیا (Titania) فاصله‌ی اندکی تا دانشگاه آتن و میدان سینتاگما (Syntagma) و ایستگاه متروی آن دارد. این هتل ۳۸۵ اتاق داشته و تمامی آن‌ها مبلمانی لوکس دارند و به‌طور مجزا به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده‌اند. از دیگر جاذبه‌های این هتل می‌توان به باغ زیتون، رستوران هتل، سرو انواع غذاهای لذیذ یونانی و مدیترانه‌ای و نمای عالی به شهر و محوطه‌ی آکروپولیس اشاره کرد.

تیتانیا هتل - آتن

۳. رویال المپیک

این هتل ۵ ستاره در نزدیکی محوطه‌ی آکروپولیس قرار دارد. ۲۶۵ اتاق هتل رویال المپیک دارای عایق صدا بوده و مجهز به تلویزیون و رادیوی کابلی هستند، درحالی‌که اتاق‌های لوکس آن نمای خوبی به معبد زئوس یا باغی با یک استخر شنا دارند. رویال المپیک همچنین یک کتابخانه، یک سالن بدن‌سازی و یک فروشگاه خرید سوغاتی دارد. رستوران یوانیس (Ioannis) در طبقه‌ی هفتم هتل، صبحانه و غذاهای سنتی یونانی را در محیطی رو به محوطه‌ی آکروپولیس سرو می‌کند.

هتل رویال المپیک - آتن

۴. گرند برتانی

هتل گرند برتانی (Grande Bretagne) یا بریتانیای کبیر، در مقابل میدان سینتاگما واقع شده و تنها یک دقیقه تا ایستگاه متروی این میدان فاصله دارد. هتل ۳۲۰ اتاق دارد و می‌توان از داخل آن شهر را به‌خوبی تماشا کرد. گرند برتانی در سال ۱۸۷۴ تأسیس شد و با دریافت جوایز متعدد، چهره‌ای بین‌المللی به خود گرفت. اتاق‌های لوکس هتل دارای حمام‌هایی از جنس سنگ مرمر و مبلمانی استثنایی هستند، درحالی‌که برخی از آن‌ها نمای خوبی به آکروپولیس دارند. در باغ پشت‌بامی هتل امکان تماشای استادیوم پاناتِنایک (Panathenaic) و شیرجه رفتن در استخر شنای آن وجود دارد. کافه‌ی گرند برتانی نیز ترکیبی از نمای عالی رو به آکروپولیس و معبد پارتنون همراه با طعم‌هایی لذیذ از غذاهای مدیترانه‌ای است. اسپای هتل نیز دارای یک سوئیت گرمایی با حمام در گیاهان دارویی است و به شما ماساژی آرامش‌بخش را پیشنهاد می‌دهد.

هتل گرند برتانی - آتن

۵. آتن استاتوس سوئیتس

هتل آتن استاتوس سوئیتس (Athens Status Suites) در مرکز شهر و نزدیکی بازار آگورای رومی واقع شده و تنها ۵ دقیقه‌ی پیاده تا میدان سینتاگما و ایستگاه متروی آن فاصله دارد. این هتل ۲۰ سوئیت با طراحی مدرن و تمامی امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و یک دستگاه پخش دی‌وی‌دی دارد. رستوران هتل نیز در طبقه‌ی فوقانی واقع شده و انواع غذاهای تازه‌ی یونانی را سرو می‌کند.

آتن استاتوس سوئیتس - آتن

۶. هتل آستور

هتل آستور (Astor) در قلب آتن واقع شده و ۱۰۰ متر تا میدان سینتاگما فاصله دارد. این هتل ۱۳۱ اتاق دارد که همگی آن‌ها مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. رستوران هتل در طبقه بالای آن واقع شده و از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبحانه سرو می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی نیز سرو می‌شود.

هتل آستور - آتن

۷. هتل فرش

هتلی مدرن با معماری جسورانه و حیرت‌انگیز در نزدیکی ساختمان شهرداری آتن؛ هتل فرِش (Fresh) متعلق به گروه هتل‌های دیزاین (Design) است و با ۱۳۳ اتاق بزرگ همراه با امکانات کامل، گزینه‌ای خاص برای گردشگران شهر تاریخی آتن محسوب می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به سالن بدن‌سازی فوق پیشرفته همراه سونا، یک استخر شنا در طبقه‌ی نهم و یک رستوران با ترکیبی از غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای اشاره کرد.

هتل فرش - آتن

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}