۷ هتل برتر در محله پلاکا در آتن را بشناسید

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/5/25
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

محله پلاکا، موسوم به محله‌ی خدایان، یکی از قدیمی‌ترین مناطق آتن محسوب می‌شود. سالانه گردشگران زیادی از این محله دیدن می‌کنند، بنابراین هتل‌های فراوان در پلاکا به چشم می‌خورد.

تور اروپا

محله‌ی تاریخی پلاکا با خانه‌های سبک نئوکلاسیک، خیابان‌های باریک و حال و هوای روستایی، تصویری از یک گذشته‌ی نه‌چندان دور را روایت کرده و ما را با گوشه‌ای از گوناگونی پایتخت یونان و هویت پرشور آن آشنا می‌کند. این مقاله به معرفی برترین هتل‌های محله‌ی پلاکا می‌پردازد.

۱. هتل آدریان

هتل آدریان (Adrian) با قرارگیری در خیابان آدریانو (Adrianou)، به‌عنوان خیابان اصلی خرید در این محله، گزینه‌ای قدیمی در میان هتل‌های آتن محسوب می‌شود. این هتل ساده و بی‌آلایش در ۳ طبقه بنا شده و دارای پشت‌بامی با مناظری زیبا رو به آکروپولیس است. اتاق‌های هتل با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند و مجهز به‌تمامی وسایل موردنیاز شما به‌منظور اقامتی راحت هستند.

هتل آدریان - پلاکا آتن

۲. هتل فائدرا

این جواهر کوچک در میدانی ساکت در محله‌ی پلاکا، گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای مسافران در پایتخت یونان است. فائدرا (Phaedra) در نزدیکی ایستگاه متروی آکروپولیس، یادمان لیسیکراتِس (Lysicrates) و دیگر جاذبه‌های این محله قرار دارد. شاید هتل فائدرا کوچک باشد، اما خدمه‌ای دوست‌داشتنی، اتاق‌هایی دنج، فضایی ساده و ارزش بالایی برای اقامت دارد.

هتل فائدرا - پلاکا آتن

۳. هتل پلاکا

هتل پلاکا فاصله‌ی نزدیکی با پای پیاده تا میدان سینتاگما (Syntagma) و میدان موناستیراکی (Monastiraki) داشته و منظره‌ی خوبی رو به آکروپولیس دارد. این هتل با ارائه‌ی صبحانه‌های لذیذ یونانی و بین‌المللی به‌صورت سلف‌سرویس، شما را برای کاوش در پایتخت یونان آماده می‌کند. اتاق‌ها دارای دکوراسیونی لوکس هستند و با تمامی امکانات ابتدایی تجهیز شده‌اند. میهمانان می‌توانند به چای و قهوه‌ی رایگان دسترسی داشته باشند.

هتل پلاکا

۴. هتل این آتن

این‌آتن (InnAthens) یک هتل لوکس کوچک در نزدیکی میدان سینتاگما است و در ساختمانی به سبک نئوکلاسیک قرار دارد. این ساختمان در گذشته یک مدرسه‌ی دخترانه بوده است. هتل از طریق یک دالان سرپوشیده به بیرون دسترسی دارد و گردشگران می‌توانند از طریق آن به کافه‌ی مجاور برای صرف نهار، شام یا رزرو ارائه‌ی خدمات در اتاق مراجعه کنند. این‌آتن به لطف فضای سبز حیرت‌انگیز خود و قرارگیری در پشت آن، مکانی ساکت در قلب شهر آتن محسوب می‌شود.

هتل این آتن - پلاکا

۵. هتل الکترا پلس

الکترا پَلِس (Electra Palace) هتلی لوکس در خیابان آرام پلاکا است و در ساختمانی عظیم به سبک نئوکلاسیک قرار دارد. این هتل دیدی شگفت‌انگیز رو به محوطه‌ی آکروپولیس دارد و اتاق‌های آن مجهز به‌تمامی امکانات رفاهی نظیر حمام‌های مرمری، جکوزی و ملحفه‌های نرم هستند. می‌توان پس از یک گشت کامل در شهر، در انتهای روز شام خود را در باغ پشت‌بامی آن صرف کرد.

هتل الکترا پلس - پلاکا

۶. هتل آتن لا استرادا

هتل آتن لا استرادا (Athens La Strada) با دکوراسیون مدرن و مبلمان لوکس خود، در نزدیکی میدان موناستیراکی واقع شده و گزینه‌ای عالی برای اقامت است. میهمانان می‌توانند از داخل اتاق‌های این هتل به تماشای مناظر زیبای شهر بنشینند و در حین صرف غذاهای لذیذ در رستوران، منظره‌ی آکروپولیس را تماشا کنند. میان وعده‌های سبک، قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها در کافه‌ی این هتل در طبقه‌ی همکف سرو می‌شوند. جاذبه‌های مهم آتن در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند، بنابراین در حین اقامت در اینجا نیازی به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی نیست.

هتل آتن لا استرادا

۷. هتل نیکی آتن

هتل نیکی آتن (Niki Athens) اقامتگاهی است که از سال ۱۹۷۵ تا به امروز توسط یک خانواده اداره می‌شود. این هتل دارای معماری پرطراوت و پرزرق‌وبرقی است و داخل آن ظاهری ساده با رگه‌هایی از مرمر مشکی و چوب با رنگ‌های گرم دارد. این هتل لوکس کوچک ۲۲ اتاق و یک سوئیت مجلل دارد که همگی آن‌ها مرمت شده و تغییر دکوراسیون داده‌اند. نیکی آتن که خلاصه‌ای از زندگی شهری در پایتخت یونان است، بدون شک گزینه‌ای مناسب برای اقامت در این محله محسوب می‌شود.

هتل نیکی آتن - پلاکا

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}