خوردن غذاهای ارزان در رستوران های باکو

    طناز قربانی
    • طناز قربانی
    • 1398/5/31
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    اگر در سفر به باکو به این ۵ رستوران سری بزنید، دیگر نیازی نیست نگران هزینه‌های اضافی برای خورد و خوراک باشید. ما ارزان‌ترین رستوران‌ های باکو را به شما معرفی می‌کنیم.

    تور اروپا

    آذربایجان غذاهای بسیار متنوعی دارد و همین موضوع سبب شده شکم‌گردی در باکو به علامت تجاریِ این شهر تبدیل شود. با این وجود، می‌توان گفت باکو شهری گران است و رستوران‌های معدودی در میان رستوران‌های محلی وجود دارند که غذاهای خوب و ارزان سرو می‌کنند. البته اگر با بودجه‌ی کمی به باکو سفر می‌کنید، اصلا جای نگرانی نیست، زیرا با وجود این ۵ رستوران محلی در باکو که غذاهای ارزانی سرو می‌کنند گرسنه نخواهید ماند. در این ۵ رستوران می‌توانید غذاهای سالم و خوشمزه‌ای را تنها با پرداخت مبلغی کمتر از ۵ دلار میل کنید. تمام غذاهای این رستوران‌ها بین ۱/۵ تا ۳ دلار قیمت دارند.

    چانسون

    رستوران چانسون (Chanson) در نزدیکیِ ایستگاه متروی ایچِری شِهِر (Icheri Sheher) در مقابل کاخ خوشبختی (Palace of Happiness) قرار گرفته است. در این رستوران می‌توانید غذاهای آذربایجان و غذاهای اروپایی را با قیمتی کاملا مناسب سفارش دهید. در این تصویر کوکو (Kükü) را مشاهده می‌کنید که در ایران هم بسیار محبوب است و از مخلوط تخم‌مرغ و سبزیجات تهیه می‌شود.

    رستوران های باکو

    آریشتا

    این کافه‌ی زیرزمینی در نزدیکیِ بارِ شکسپیر (Shakespeare) و ایستگاه اتوبوس پاپِت تیاتر (Puppet Theatre) قرار گرفته است. نام کافه آریشتا (Arishta) از یکی از غذاهای سنتیِ باکو گرفته شده است که در همین تصویر مشاهده می‌کنید. این غذا نودلِ خانگی به همراه کوفته‌های گوشت است که در آبِ گوشت پخته می‌شوند.

    رستوران های باکو

    خزر

    خِرِر (Khezer) یکی دیگر از کافه‌های زیرزمینی است که در نزدیکی گوشا گالا (Gosha Gala) در مجاورت ورودیِ شهر قدیمی، درست همان‌جایی که یک دروازه قرار دارد، واقع شده است. در تصویر زیر یکی از غذاهای این رستوران به نام کوفته بزباش (Kufta Bozbash) را مشاهده می‌کنید. این غذا کوفته‌هایی از گوشت گوسفند و برنج است که همراه با لوبیا و سیب‌زمینی سرو می‌شود.

    رستوران های باکو

    آنادولو

    رستوران ترکیه‌ایِ آنادولو (Anadolu) یک رستوران زنجیره‌ای با مجموعه غذاهای متنوع است. با استفاده از یک راهنما یا یک نقشه به‌راحتی می‌توانید یکی از شعبه‌های این رستوران را پیدا کنید. در این تصویر یکی از غذاهای آذربایجان به‌نام دوشبارا (Dushbara) را مشاهده می‌کنید که در این رستوران سرو می‌شود. این غذا ترکیبی از دامپلینگ‌های کوچک است که با ادویه‌های مختلف در آبِ گوشت پخته می‌شود.

    رستوران های باکو

    فیروزا

    رستوران فیروزا (Firuza) در میدان فواره (Fountains Square) قرار گرفته است. معمولا یکی از اولین مکان‌هایی که معمولا گردشگران از آن دیدن می‌کنند میدان فواره است. این رستوران را نمی‌توان در میان رستوران‌های ارزان قرار داد اما غذاهای این رستوران نسبت به قیمت‌شان کیفیت بسیار خوبی دارند. در حقیقت می‌توانید هرچقدر دوست دارید در این رستوران برای غذا هزینه کنید اما در منوی غذایی رستوران فیروزا غذاهایی با قیمت مناسب هم پیدا می‌شود. برای مثال، سادج (Sadj) یکی از غذاهایی است که در یک تابه‌ی بزرگ طبخ می‌شود. این غذا شامل گوشت کبابی و سبزیجات است و می‌تواند برای چندین نفر سرو شود.

    رستوران های باکو

    طناز قربانی طناز قربانی
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}