اقامتی به یاد ماندنی در بهترین هتل های کانکون

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/5/31
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اقامت در هتل‌هایی لوکس و آرامش‌بخش در کنار سواحل ماسه‌ایِ سفیدرنگ و آب‌های زلال دریای کارائیب می‌تواند رویای هر گردشگری باشد.

تور اروپا

آب‌های زلال و آبی‌رنگ و ماسه‌های سفید که در هر گوشه‌ی کانکون دیده می‌شوند، شما را غرق در زیبایی‌های این شهر می‌کنند. چه چیزی می‌تواند از اقامت در اقامتگاه‌های ساحلیِ‌ سواحل یوکاتان (Yucatan) لذت‌بخش‌تر باشد؟ در اینجا با ۱۰ هتل زیبای کانکون آشنا شوید.

ریتز کارلتون کانکون

هتل ریتز کارلتون (Ritz Carlton) به‌دلیل ظرافت و زیبایی‌اش شهرت دارد. کلاس و استایلِ این هتل در سطح جهان شناخته‌شده است. هتل ریتز کارلتون در سواحل مایان (Mayan) قرار دارد و لوکس‌ترین تجربه‌ی اقامت در سواحل کارائیب را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. هتلِ ریتز، فرهنگ مکزیک را در تمامِ آنچه برای میهمانانِ خود فراهم می‌کند، جای داده است؛ از غذا خوردن گرفته تا درمان‌ها و خدماتِ اسپا. طراحیِ زیبای این هتل که شامل نکات ظریفی از ویرانه‌های تمدن مایا (Maya) و عناصر مدرن است، سبب می‌شود میهمانانِ هتل علاقه‌ای به تَرک آن نداشته باشند.

هتل های کانکون

اسپا و استراحتگاه فیستا آمریکانا گرند کورال بیچ

اسپا و استراحتگاه فیِستا آمِریکانا گرَند کورال بیچ (Fiesta Americana Grand Coral Beach) با بیش از ۶۰۲ سوئیت و ظاهر زیبا و مساحت بزرگش گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این هتل امکانات رفاهی برای افراد از هر سن‌وسالی وجود دارد؛ چه میهمانان قصد داشته باشند اوقات خود را در جِم اِسپا (Gem Spa) با مساحتی بیش از ۴۰,۰۰۰ مترمربع سپری کنند، چه دوست داشته باشند در سواحل وسیعِ این استراحتگاه به تفریح و استراحت بپردازند. همه‌چیز در این هتلِ برنده‌ی جایزه‌ی فایو دایموند (Five Diamond Award) نشان از ظرافت و زیبایی دارد و میهمانان می‌توانند روز خود را با صرف یک غذای خوشمزه در کنار خورشید و دریا، در یکی از رستوران‌های هتل به پایان برسانند. رستوران لو باسیلیک (Le Basilic) با غذاهای فرانسوی-مدیترانه‌ای و رستوران لا خویا (La Joya) با غذاهای مکزیکی ازجمله این رستوران‌ها هستند.

هتل های کانکون

اسپا و استراحتگاه لو بلان

کارکنان هتل لو بلان (Le Blanc) بهترین خدمات را به میمهانان ارائه می‌دهند. اگر بدون فرزندان‌تان سفر می‌کنید، این هتل بهترین گزینه برای یک اقامت لذت‌بخش و رمانتیک به‌شمار می‌رود. البته ممکن است اقامت در این هتل کمی گران‌تر باشد اما هر لحظه‌ی آن ارزش هزینه کردن را دارد. از منظره‌ی زیبای روبه اقیانوس گرفته تا اتاق‌های بزرگ با طراحی‌های زیبا، هتل لو بلان چیزی از یک هتل شیک و فوق‌العاده کم ندارد.

هتل های کانکون

اسپا و استراحتگاه جی دبلیو ماریوت

هتلِ جِی دبلیو ماریوت (JW Marriott) به دلیل داشتن استخرهایی در اَشکال مختلف و یک استخرِ شیرجه با صخره‌های مصنوعی شهرت دارد. این هتل جزو هتل‌هایی است که باید حتما یک بار اقامت در آن را تجربه کنید. اجازه ندهید نام برند شما را گمراه کند؛ این شعبه از جی دبلیو ماریوت، غول هتل‌های جهانی، امکاناتی در خورِ نام این برند دارد. محل قرارگیریِ هتل در مرکز شهر و مناظر شگفت‌انگیزی که از سوئیت‌های هتل قابل مشاهده هستند، از ویژگی‌های مثبت آن به‌شمار می‌روند.

هتل جی دبلیو ماریوت - کانکون

لایو آکوا

اگر به‌دنبال مکانی راحت و آرام برای یک سفر رمانتیک هستید، لایو آکوا (Live Aqua) بهشتی رویایی برای شما خواهد بود. این هتل دارای ۷ استخر، ۱۲ رستوران و کابین‌های خصوصیِ روبه اقیانوس است. امکانات لوکس این هتل بی‌پایان است و می‌توانید اطمینان داشته باشید که حوصله‌تان هرگز در آن سر نخواهد رفت. در این استراحگاه لوکس اقامتی آرامش‌بخش داشته باشید و تا می‌توانید ولخرجی کنید.

هتل لایو آکوا - کانکون

اسپا و استراحتگاه سیکرت د وینه

با اقامت در هتل سیکرِت د وینه (Secret the Vine)، تعریفی دیگر برای زندگیِ لوکس پیدا خواهید کرد. این هتل تنها مناسب بزرگسالان است و در آن می‌توانید فرهنگ و تاریخ شبه‌جزیره‌ی یوکاتان (Yucatan) را در کنار راحتی و آرامشِ دنیای مدرن ببینید. تفریحات و سرگرمی‌های زیادی برای میهمانانِ این هتل وجود دارد؛ تفریحات شبانه، ماهیگیری در اعماق دریا، شیرجه و شنا در استخرهای بی‌نهایت که حاشیه‌ی بیرونیِ هتل را تشکیل داده‌اند ازجمله این تفریحات هستند.

هتل های کانکون

اسپا و استراحتگاه آل اینکلوسیو د رویال سندز

در هتلِ آل اینکلوسیوِ د رویال سَندز (The Royal Sands All Inclusive) می‌توانید منظره‌ی زیبای ماسه‌های سفید رنگ و آب‌های نیلگون را مشاهده کنید. نه‌تنها فضای خارجی هتل فراتر از انتظار شما است، بلکه در داخلِ هتل هم فضایی جذاب و زیبا انتظار شما را می‌کشد. اتاق‌های بزرگِ این هتل به‌همراه بالکن‌هایی رو به دریا، محل قرارگیریِ هتل در مرکز شهر به فاصله‌ی چند دقیقه تا ایستگاه وسایل نقلیه‌ی عمومی و نزدیکی به رستوران‌ها و بارهای کانکون این هتل را به اقامتگاهی بدون رقیب تبدیل کرده است.

هتل های کانکون

 هارد راک هتل

در هتلِ هارد راک (Hard Rock) تجربه‌ای محسورکننده را پشت سر بگذارید. همان‌طور که از نام این هتل پیدا است، میهمانان می‌توانند تجربه‌ای مانند یک ستاره‌ی راک داشته باشند. در سواحل مکزیک و در این اقامتگاهِ شیک و لوکس با شما مانند یک سلبریتی رفتار می‌شود. روی تخت‌هایی از پنبه‌ی مصری بخوابید، لباس‌خواب‌های مخمل بپوشید و در رستوران‌های بین‌المللی غذا بخورید. در این هتل می‌توانید روزها و شب‌ها در میهمانی‌ها و دورهمی‌هایی که در بار برگزار می‌شود شرکت کرده و با استراحت در کنار دریای کارائیب خستگی را از تنِ خود خارج کنید.

هتل های کانکون

اسپا و استراحتگاه د وستین لاگونامار اوشن

کمپانیِ بزرگی مانند وِستین (Westin) بهترین امکانات را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. اتاق‌های لوکس و مناظر جذاب تنها بخش کوچکی از تجربه‌ی بی‌نظیر شما در این هتل خواهند بود. مسافرینی که در هتل دِ وِستین لاگونامار اوشِن (The Westin Lagunamar Ocean) اقامت دارند به‌راحتی به جاذبه‌های محلی مانند لا ایسلا مال (La Isla Mall) و دیگر جاذبه‌های شهر دسترسی دارند. اسپا، ساحل خصوصی، مینی‌گلف و باشگاه تناسب اندام از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل های کانکون

ملودی میکر

هتل ملودی مِیکر (The Melody Maker) با الهام از فلسفه یین و یانگ (Yin Yang) طراحی شده است و برای میهمانان اقامتی خوب و متعادل را فراهم می‌سازد. این هتل مناسب بزرگسالان است و تفریحات هیجان‌انگیز و جالبی مانند خرید در مراکز خرید شیک، تفریحات شبانه و غذاخوردن در رستوران‌های لوکس را می‌توانید در آن تجربه کنید. بر اساس گزارش نیویورک تایمز (New York Times) این هتل با فراهم آوردن بهترین امکانات برای آسایشِ میهمانان، هتلی فراتر از یک هتل معمولی است. به‌طور خلاصه می‌توانید بهترین‌ها را در این هتل تجربه کنید.

هتل ملودی میکر - کانکون

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}