بهترین رستوران های باتومی همراه با بهترین غذاهای گرجی و اروپایی

    طناز قربانی
    • طناز قربانی
    • 1398/6/4
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    پس از تفلیس، باتومی یکی دیگر از شهرهای پرطرفدارِ گرجستان در میان گردشگران است. بهترین غذاهای گرجی و بین‌المللی را در این رستوران‌های باتومی میل کنید.

    تور اروپا

    ناحیه‌ی غربیِ گرجستان به نام آجارستان (Adjara) یکی از مناطق گردشگری محبوب در فصل تابستان است. البته شهر باتومی پیشرفته‌تر از دیگر شهرهای این جمهوری است؛ بنابراین رستوران‌ها و غذاخوری‌های بیشتری در آن به‌چشم می‌خورد. در اینجا بهترین رستوران‌ها باتومی را به شما معرفی خواهیم کرد.

    لاگونا

    در منطقه‌ی آجارستان می‌توانید انواع غذاهای گرجی مانند خاچاپوری (Khachapuri)، نوعی پای پنیری به‌شکل پیتزا، را میل کنید. خاچاپوری‌های آجاریا در شکل و نحوه‌ی سرو با پیتزاهای معمولی تفاوت دارند. خاچاپوری‌های آجاریا را می‌توانید در گوشه‌وکنار باتومی پیدا کنید اما این غذا در رستوران لاگونا (Laguna) به بهترین روش طبخ می‌شود و دارای دستور‌العملِ مخصوص به‌ خود است. در رستوران لاگونا، خاچاپوری با پنیر بیشتر و خمیر کمتر طبخ و سرو می‌شود. همچنین در اینجا می‌توانید غذای خود را در سه‌ اندازه‌ی کوچک، متوسط و بزرگ سفارش دهید.

    خاچاپوری

    رترو

    رِترو (Retro) یکی دیگر از رستوران‌های معروف باتومی است که در آن می‌توانید یکی از خوشمزه‌ترین خاچاپوری‌های آجارستان را میل کنید. این رستوران مانند دیگر رستوران‌های آجارستان خاچاپوری را در اندازه‌های مختلف سرو می‌کند. البته توجه داشته باشید که اگر به خوردن غذاهای سنگین عادت ندارید، اندازه‌ی کوچک این غذا ممکن است برای دو نفر کافی باشد.

    سفر به باتومی

    گریل تاون

    همان‌طور که از نام این رستوران مشخص است، در گریل تاون (Grill Town) غذاهای گریل و کبابی سرو می‌شود. منوی این رستوران بسیار متنوع است و در آن انواع غذاها مانند پاستا، پیتزا و غذاهای گرجی به‌چشم می‌خورد. اگر دوست دارید در یک محیط شیک، یک شام خوشمزه میل کنید، گریل تاون همان جایی است که باید بروید.

    گریل تاون - باتومی

    هارت آو باتومی

    در رستوران هارت آو باتومی (Heart of Batumi) به معنای «قلبِ باتومی» می‌توانید خاص‌ترین غذاهای باتومی را امتحان کنید. حال‌وهوای این رستوران با سرو غذاهای سنتیِ گرجی، انعکاس‌دهنده‌ی فرهنگ مردم گرجستان است. زمانی‌که میهمانِ رستوران هارت آو باتومی می‌شوید، احساس می‌کنید عضوی از یک خانواده‌ی بزرگ هستید. در این رستوران یک ماجراجوییِ خوشمزه را تجربه کنید و هرچه دوست دارید از منوی متنوع رستورانِ هارت آو باتومی انتخاب کنید.

    رستوران هارت آو باتومی

    اوکراینوچکا

    یکی دیگر از رستوران‌های شیک و محبوب در میان مردم محلیِ باتومی اوکراینوچکا (Ukrainochka) نام دارد. در این رستوران غذاهای اوکراینی، اسلواکیایی و گرجی سرو می‌شود. در منوی غذایی رستوران غذاهای بین‌المللیِ دیگری هم به‌چشم می‌خورد و غذاهای خوشمزه‌ای همراه با ماهی و گوشت را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید. سوپ معروفِ اوکراینی به نام سوپ بورشت (Borscht) یا دامپلینگ‌های خوشمزه از جمله غذاهایی هستند که می‌توانید در این رستوران امتحان کنید.

    اوکراینوچکا - باتومی

    رستوران و بار کلاودز

    اگر دوست دارید در محیطی شیک و آرام غذای خود را میل کنید، رستوران و بارِ کلاودز (Clouds) در هتلِ رادیسون بلو باتومی (Radisson Blue Batumi) بهترین گزینه برای شما خواهد بود. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و تمرکز ویژه‌ای بر روی سرو غذاهای اروپایی دارد. نوشیدنی‌های گرجی و غذاهای خوشمزه، درحالی‌که از منظره‌ی شگفت‌انگیز باتومی لذت می‌برید باعث می‌شود خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به باتومی را برای خود رقم بزنید.

    رستوران رادیسون بلو باتومی

    رستوران روف تاپ اسپکتروم

    اکنون که صحبت از رستوران‌های شیک و خاص است، به یکی دیگر از رستوران‌های باتومی با منظره‌ای فوق‌العاده رو به شهر سر می‌زنیم. در فضای زیبای رستورانِ روف‌تاپِ اسپکتروم (Spectrum Rooftop Restaurant)، هم می‌توانید از غذاهای اروپایی لذت ببرید هم نوشیدنی‌های متنوع بنوشید. این رستوران برای قرارهای دوستانه یا عاشقانه بسیار مناسب است.

    رستوران روف تاپ اسپکتروم - باتومی

    طناز قربانی طناز قربانی
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}