غذای ارزان در بهترین رستوران های اقتصادی بوینس آیرس

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/6/6
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر در سفر به بوینس آیرس (بوئنوس آیرس) به دنبال این هستید که هزینه سفرتان کمتر شود و پول زیادی بابت غذا خوردن در این شهر صرف نکنید، بهتر است با غذاهای ارزان رستوران‌های اقتصادی بوینس آیرس آشنا شوید.

تور اروپا

هر کسی که تا کنون به آرژانتین سفر کرده احتمالاً با دیدن قیمت‌ها و به ویژه قیمت غذا غافلگیر شده است. تورم رو به رشد این کشور آمریکای لاتین به شما این هشدار را می‌دهد که قیمت‌ها مانند قبل نخواهد بود و این احتمالاً کمی گردشگران اقتصادی که انتظار ذخیره کردن پول در تعطیلات را دارند، ناراحت می‌کند. در این راهنما برخی از بهترین رستوران‌های اقتصادی بوئنوس آیرس به شما معرفی می‌شود تا بتوانید با خرج کردن کمترین میزان پول، غذایی خوشمزه نوش جان کنید.

سفر به آرژانتین با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

باگل های شیکوب

این رستوران اعتقاد دارد که کسی نمی‌تواند در برابر یک باگل خوشمزه مقاومت کند و در واقع عین حقیقت را می‌گوید. رستوران باگل‌های شیکوب (Shekiob’s Bagels) کار خود را از فروختن باگل پشت دوچرخه شروع کرد و چند سالی را به همین منوال ادامه داد و نهایتاً شعبه ثابت خود را افتتاح کرد که هنوز هم تنها فروشگاه باگل بوئنوس آیرس به شمار می‌رود. با توجه به اینکه هدف اصلی رستوران خدمات رسانی به عموم مردم است، قیمت‌ها تا جای ممکن پایین نگه داشته شده‌اند. البته این تنها یکی از دلایل محبوبیت سریع اینجا در عرض پنج ماه اول فعالیتش محسوب می‌شود. توصیه می‌کنیم حتماً زود برسید چون معمولاً باگل‌ها خیلی زود تمام می‌شوند.

باگل های شیکوب - غذای ارزان بوینس آیرس

تیتوز سیکرت پاریا

غذاهای گوشتی خوشمزه تیتوز سیکرت پاریا (Tito’s Secret Parrilla) دیگر یک راز محلی نیستند. اینجا منویی گسترده دارد که شامل برخی غذاهای جانبی غیرمعمول مانند اسفناج خامه‌ای می‌شود. این گزینه‌ها را در بسیاری از پاریاهای گران‌تر پیدا نخواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً از قبل در این خانه استیک محبوب میز رزرو کنید. این رستوران مبنای مشتری محوری دارد و از خیلی قبل‌تر به خوبی فهمیده که چطور غذاهای خوشمزه‌اش را با کمترین قیمت ارائه کند. با ورودی معمولی و دکور رستوران گول نخورید و به استیک‌هایش اعتماد کنید. همین چیزها هستند که از آن یک گوهر ارزشمند پنهان می‌سازند.

غذای ارزان رستوران های بوینس آیرس

برگر جوینت

اعتبار برگر جوینت (Burger Joint) کماکان در حال رشد است زیرا هنوز هم قیمت‌هایش را پایین نگه داشته است. یک برگر، به همراه سیب زمینی و نوشیدنی برای شما تنها ۱۱ دلار تمام می‌شود. برگر خالی حدود ۹۰ دلار آرژانتینی قیمت دارد. وقتی به موقعیت این رستوران که درست در وسط محله پالرمو سوهو (Palermo Soho) واقع شده فکر کنید، دیگر قدیمی بودن فضای آن چندان هم به چشم نمی‌آید. پیشنهاد می‌کنیم برای پرهیز از صف‌های طولانی پیشخوان جلویی، به اتاق پشتی بروید.

غذای ارزان در رستوران های بوینس آیرس

کومیدا پور پزو

برای کسانی که واقعاً به قیمت‌ها اهمیت می‌دهند، یا کسانی که دوست دارند در میان مسیر غذایی فوری بخرند، بهترین گزینه رستوران‌های کومیدا پور پزو (comida por peso) هستند که به راحتی می‌توانید یکی از شعبه‌هایشان را در پایتخت پیدا کنید. این بوفه‌ها ترکیبی از غذاهای سنتی مانند میلانساس (milanesas) و تارت کدو تنبل، غذای چینی و حتی سالادهای ترکیبی را به مشتریان عرضه می‌کنند. با توجه به اینکه قیمت‌ها بر اساس وزن غذا تعیین می‌شوند، تقریباً پایین‌ترین قیمتی را که در شهر وجود دارد، می‌توانید در اینجا پیدا کنید. بیشتر بوفه‌های کومیدا پور پزو گیاهی هستند اما برخی گزینه‌های گوشتی هم ارائه می‌کنند که قیمت پایینی دارند.

غذای ارزان در رستوران های بوینس آیرس

پکین

پکین (Pekin) برخی از بهترین امپاناداهای بوینس آیرس را به شما پیشنهاد می‌کند. این رستوران در جایی که بقیه شما را ناامید می‌کنند به خوبی می‌درخشد. امپاناداهای اینجا شاید ارزان‌ترین‌های شهر نباشند اما هر تکه کوچک از آن‌ها با بهترین مواد اولیه تهیه شده و بسیار خوشمزه است. مطمئن باشید که این غذا ارزش کمی هزینه بیشتر را دارد. البته هر چیزی که گران باشد الزاماً کیفیت بهتری ندارد اما درباره پکین قضیه فرق می‌کند.

امپادانا - بوینس آیرس

چوری

یک چوری پان (choripán) شما را ورشکست نمی‌کند و می‌توانید با هزینه‌ای بسیار اندک از آن‌ها لذت ببرید. باید از چوری متشکر بود زیرا با بالاترین سرعت و کمترین قیمت به شما چوری پان‌های لذیذ ارائه کرده و قیمت نوشیدنی‌هایش نیز پایین است. این رول‌های سوسیسی بسیار هیجان انگیز هستند اما بهتر است عاقلانه عمل کنید، زیرا احتمال دارد نتوانید بیشتر از یک عدد از آن‌ها را در یک وعده بخورید.

چوری - غذای ارزان در بوینس آیرس

اوگیز

اوگیز (Ugi’s) سلطان ارائه پیتزاهای ارزان است. قیمت پیتزاهای بزرگ اینجا به خوبی تصوری از وضعیت تورم به مشتریان می‌دهد ولی یک پای بزرگ آن تنها ۹۰ دلار آرژانتینی قیمت دارد. اوگیز تا زمانی که دنبال یک پیتزای ارزان باشید پایین‌ترین قیمت‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند اما بسیاری از مشتریان اعتقاد دارند که پای ساده بسیار خوشمزه‌تر است. خمیر ترد و نازک آن در تنور ذغالی برشته شده و اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی متحمل شوید، پیشنهاد می‌کنیم یک چهارم یا نصف یک پیتزا را سفارش دهید.

غذای ارزان در رستوران های بوینس آیرس

ال رفوئرزو

اگر دنبال ارزش قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران ال رفوئرزو (El Refuerzo) در سان تلمو (San Telmo) بروید زیرا نسبت بین چیزی که دریافت می‌کنید و هزینه‌ای که می‌پردازید بسیار قابل قبول است. این رستوران کوچک ترکیبی غنی از آشپزی آرژانتینی و فرانسوی را به مهمانان پیشنهاد کرده و مقدار غذاهایش بسیار سخاوتمندانه است. مزه بی‌نظیر آن‌ها نیز شما را کاملاً راضی خواهد کرد. این رستوران محیطی آرام و دلپذیر دارد.

غذای ارزان در رستوران های بوینس آیرس

کنتاکی

پیتزا، اِمپانادا و نوشیدنی ارزان چیزهایی هستند که هر مسافر اقتصادی دوست دارد با قیمتی ارزان سفارش دهد. «کنتاکی» یک رستوران پیتزا فروشی زنجیره‌ای است که امپاناداهای بزرگ و خوشمزه‌ای به مهمانانش عرضه می‌کند. می‌توانید شعبه‌های مختلف این برند معروف را در گوشه و کنار پایتخت پیدا کنید و برای غذا هزینه کمتری متحمل شوید. اگر واقعاً گرسنه هستید، پیشنهاد می‌کنیم یک برش از فاینای نخود را هم علاوه بر پیتزایتان سفارش دهید و آن را با چاقو و چنگال، پشت پیشخوان میل کنید. این تجربه به شما حس یک بومی آرژانتینی را خواهد داد.

غذای ارزان رستوران های بوینس آیرس

نولا

نولا (Nola) شاه مرغ سوخاری بوینس آیرس است. این رستوران به خاطر کیفیت غذا و پایین بودن قیمت‌هایش به یکی از نقاط محبوب مردم برای صرف یک وعده غذای معمولی تبدیل شده است. اینجا برای معاشرت با دوستان و آشنایان ایده آل بوده و برخی از غذاهای خوشمزه‌اش به اندازه یک بلیط سینما قیمت دارند. اگر بخواهید خوراکی‌های ارزان بخرید باید آخر شب به اینجا سر بزنید یا منوی غذای کومبو را سفارش دهید.

رستوران نولا - غذای ارزان در بوینس آیرس

نودل بار فوکورو

نودل بار فوکورو (Fukuro Noodle Bar) برای علاقه‌مندان رامِن یک جشن واقعی برپا می‌کند. این رستوران آمده تا شما را از نودل‌های بی‌کیفیت نجات دهد! یک نوشیدنی و یک کاسه بزرگ رامن داغ بهترین درمان برای شب‌های گرفته زمستانی بوئنوس آیرس است. بعد از آن می‌توانید با خوشحالی و رضایت کامل به خانه برگردید و از بابت هزینه هم غصه چیزی را نخورید.

نودل بار فوکورو - بوینس آیرس

اچه آلماسن

اگر در ساعات آخر شب در پالرمو دنبال جایی بودید که بتوانید یک نوشیدنی و غذای ارزان سفارش دهید، یکی از بهترین قیمت‌هایی که پیدا می‌کنید، اچه آلماسن (Hache Almacén) خواهد بود. اینجا در بین مردم محلی محبوبیت زیادی داشته و پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه پشت یکی از میزهای محدودش که در پیاده رو چیده شده صندلی خالی پیدا کنید، زود برسید. یکی از پیکاداهای معروف اینجا را سفارش دهید و آن را با دوستانتان شریک شوید زیرا مقدار آن‌ها بسیار زیاد است. با این کار در هزینه‌ها هم صرفه جویی می‌کنید.

رستوران اچه آلماسن - غذای ارزان در بوینس آیرس

وینو تینتو

این کافه کوچک و دنج در «پالرمو» واقع شده و در میان مردم محلی و گردشگران خارجی که می‌دانند برای ناهاری خوشمزه و ارزان به کجا سر بزنند به یک اندازه محبوبیت دارد. وقتی ببینید این کافه بسیار کوچک چقدر در ارائه غذاهای خوشمزه‌ای مانند ماهی و چیپس یا کوفته گوشت مهارت دارد و آن‌ها را تنها با قیمتی معادل ۶ دلار عرضه می‌کند حتماً شگفت زده می‌شوید. وینو تینتو (Vino Tinto) می‌تواند خدماتی را که رستوران‌های دیگر با قیمت دو برابر به مشتریان ارائه می‌کنند با هزینه‌ای بسیار کمتر انجام دهد. برای اینکه گرفتار شلوغی نشوید و صندلی خالی پیدا کنید، باید زودتر اقدام کنید زیرا ناهارهای خوشمزه و ویژه برای کسی صبر نمی‌کنند.

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}