در بهترین هتل های لیسبون اقامتی راحت داشته باشید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/6/25
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در لیسبون می‌توانید در انواع هتل‌های لوکس یا ارزان، از قلعه‌ها و عمارت‌های باشکوه و قدیمی گرفته تا آپارتمان‌های شیک و مدرن اقامتی فراموش‌نشدنی داشته باشید.

تور اروپا

قلعه‌ها و عمارت‌های قدیمی لیسبون که امروزه هتل‌های ۵ ستاره با چشم‌اندازهای پانورامایی از رودخانه‌ی تاگوس (Tagus)، مسافرخانه‌های ارزان و مناسب بودجه‌ی شما و پوساداها (Pusada) و اقامتگاه‌های تاریخی هستند، همگی باعث شده‌اند در پایتخت پرتغال با کمبودِ اقامتگاه مواجه نشوید. این هتل‌های لیسبون تنها مکان‌هایی برای استراحت بین زمانِ رزرو رستوران و بازدید از قلعه‌ها نیستند؛ آن‌ها بخشی جدانشدنی از جاذبه‌های لیسبون به‌شمار می‌روند و هرکدام متمایز از دیگری هستند. برخی از این هتل‌ها توسط صاحبان‌شان که در همان هتل‌ها زندگی می‌کنند اداره می‌شوند. خیلی زود پس از اقامت در این مکان‌ها، آن‌ها را خانه‌ی دوم خود خواهید خواند. اگر قصد دارید به لیسبون سفر کنید و به‌دنبال یافتن اقامتگاه هستید، حتما به لیستی که از بهترین هتل‌های شهر لیسبون برای‌تان گردآوری کرده‌ایم، نگاهی بیاندازید.

هتل و اسپای آلتیس بلم

آلتیس بِلم (Altis Belem) یک هتل ۵ ستاره در کنار رودخانه است. اسپای شیک، سقف عرشه و معماری باشکوهِ این هتل توجه گردشگران زیادی را به‌خود جلب می‌کند. استخر روف‌تاپِ این هتل با طراحیِ شیک و منظره‌ی رودخانه‌ی تاگوس کاملا بی‌نظیر است. تنها نکته‌ی منفیِ این هتل این است که پس از دیدن جذابیت‌هایش، ترک کردنِ آن بسیار سخت خواهد بود. اتاق‌های این هتل دارای منظره‌ی روی به باغ یا رودخانه هستند. هرکدام از اتاق‌ها یکی از مناطقی که توسط پرتغالی‌ها مورد کاوش قرار گرفته بود را به نمایش می‌گذارند؛ مانند برزیل و غرب آفریقا. دلیل اصلیِ اقامت در این هتل، بی‌ اِسپا (Bspa) است. این بی‌ اسپا توسط کارین هِرزوگ (Karin Herzog) ساخته شده است. در این اسپا می‌توانید از خدماتی مانند اکسیژن تراپی و ماساژ بهره ببرید. سعی کنید حتما به این هتل سر بزنید، مخصوصا اگر موقعیتی خاص در پیش دارید.

هتل های لیسبون

می کاسا ان لیسبوا

می کاسا ان لیسبوا (Mi Casa en Lisboa)  هتلی به‌یادماندنی است که طراحیِ صنعتی آن (دیوارهای بتونی و پنجره‌های بزرگ) با دکوراسیونی آرامش‌بخش ترکیب شده است. همانطور که از نام این هتل پیدا است، فضایی مهمان‌نوازانه دارد. مبلمان و لوازم وینتِیج و قدیمیِ پرتغالی از طراحان معروف کشور پرتغال مانند خوزه اِسپینهو (Jose Espinho) و لامپ‌های زیبایی که با هنر شیشه‌گری ساخته شده‌اند به همراه دیگر لوازم زیبا، اتاق‌های این هتل را به خانه‌ای مجهز تبدیل کرده‌اند. هر ۹ اتاق این هتل دارای اندازه، شکل و سبک متفاوتی هستند؛ اتاق زیر شیروانیِ طبقه‌ی سوم که دارای یک تراس اختصاصی است، یکی از اتاق‌های خاص و زیبای این مجموعه به‌شمار می‌رود. صاحب هتل می‌ کاسا ان لیسبوا در همین هتل زندگی می‌کند و مهمان‌نوازیِ او زبانزد است. به‌علاوه، راهنمای خوبی برای سفر به لیسبون محسوب می‌‌شود؛ به‌خصوص اگر به‌دنبال مکان‌های دیدنی و هنری هستید.

هتل های لیسبون

کازا سی آلما

کازا سی آلما (Casa C’Alma) یک مهمانخانه در پراسا داس فلوریس (Praça das Flores) است. این مهمانخانه تنها ۵ اتاق دارد و مناسب گردشگرانی است که به‌دنبال اقامتگاهی ساکت و آرام هستند. طراحی نوردیک (Nordic) این هتل شما را از  روزمرگی‌ها دور می‌کند. قیمت مناسب کاسا سی آلما از امتیازهای این هتل محسوب می‌شود. خط‌های سفید و منظم و عناصر طراحیِ اسکاندیناوی، بالش‌های رنگی و پتوها را تکمیل می‌کنند. سوئیت‌های این هتل دارای تخت‌های کینگ‌سایز، فضای اضافی و یک حمام بزرگ هستند. رستوران و بار در این مهمانخانه وجود ندارد اما آشپزخانه‌ی مشترکِ آن به شما امکان پختن غذا را می‌دهد. اگر از غذاخوردن در رستوران‌های لیسبون خسته شدید می‌توانید خودتان آشپزی کنید. در این مهمانخانه صبحانه‌ی سبک و سنتیِ پرتغالی سرو می‌شود.

هتل های لیسبون

لیسبون استوری گست هاوس

لیسبون استوری گست هاوس (Lisbon Story Guesthouse)  در نزدیکیِ میدان روسیو (Rossio)، دارای ۳ نوع اتاق مختلف و ۲ آپارتمان با آشپزخانه و اتاق نشیمن است. این هتل یک خانه‌ی ایده‌آل برای زمانی‌ که از خانه‌ی خود دور هستید محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل با نام‌هایی مانند مار (Mar) تصاویری از اقیانوس اطلس را تداعی می‌کنند. به‌نظر می‌رسد اتاق‌های هتل توسط یک دوست طراحی و چیده شده‌اند؛ گلدان‌ها و مبلمان سفید حال‌وهوایی با دکورهای چوبی حال‌وهوای خوبی به اتاق‌ها بخشیده‌اند. می‌توانید با پذیرش هتل برای دریافت بسته‌های محبوبِ سِرف اند یوگا (Surf and Yoga) تماس بگیرید. سعی کنید حتما نشستن در بالکن‌های زیبا و کوچک اتاق‌تان را تجربه کنید. اگر دوست دارید زندگیِ یک فرد اهلِ لیسبون را تجربه کنید حتما اتاق خود را از قبل رزرو کنید.

هتل های لیسبون

پالاسیو بلمونت

پالاسیو بلمونت (Palacio Belmonte) پیش از این یک کاخ در آلفاما (Alfama) بود. اقامت در این هتل به لطف آثار هنری باارزشی که در آن دیده می‌شود، مانند خوابیدن و اقامت در یک موزه است. حتی ساختمان این هتل هم یک اثر هنری محسوب می‌شود. قدمت این ساختمان به قرن پانزدهم میلادی، زمانی‌که یک خانواده‌ی اشرافی در آن اقامت داشتند باز می‌گردد. صاحبان کنونی این ساختمان سال‌های زیادی را صرف بازسازی‌ِ آن به روش‌های سنتی کردند. در ساخت این هتل ۳۸۰۰ کاشیِ آزولیجو (Azulejo) از دهه‌ی ۱۷۰۰ میلادی به‌کار رفته است. این کاشی‌ها هتل پالاسیو بلامونته را به یکی از جامع‌ترین سازه‌های آزولیجو در لیسبون تبدیل ساخته است. ۱۰ سوئیت منحصربه‌فرد این هتل دارای طراحی‌های مختلفی هستند که با تاریخ و هنر تلفیق شده‌اند. وان‌های عمیق، حوله‌ها و لباس‌ خواب‌های مخمل و یک مینی‌بار مجهز از امکاناتی هستند تجربه‌ی اقامتی فراموش‌نشدنی را در این هتل برای‌تان رقم خواهند زد. صبحانه‌ی عالی از دیگر امکانات اتاق شما است. شما می‌توانید از یک شب قبل صبحانه‌ی دلخواه خود را سفارش دهید؛ از پنیرهای محلی گرفته تا مرباهای تازه و ژامبون‌های ایبِری (Iberian). صبحانه‌ی شما به هر نقطه‌ای که بخواهید تحویل داده می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم تراس مشرف به آلفاما و رودخانه‌ی تاگوس (Tagus) را انتخاب کنید.

هتل های لیسبون

هتل آونیدا پالاس

هتل آوِنیدا پالاس (Avenida Palace) یک هتل جذاب از هتل‌های چیادو (Chiado) است که قدمت آن به سال ۱۸۹۲ باز می‌گردد. رنگ‌ها و بافت‌های غنی  از لحظه‌ای که مهمانان به لابی وارد می‌شوند به آن‌ها خوش‌آمد می‌گویند. در لابی کاشی‌های سیاه و سفید با مبل‌های مخملی و قرمز انتظار مهمانان را می‌کشند. هرچه بیشتر به هتل وارد می‌شوید احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. اتاق‌های هتل مانند دیگر بخش‌های آن مطابق با معماری نئوکلاسیک و دکوراسیونی سطح بالا طراحی شده است. این هتل دارای ۲۷۰ سوئیت است که منظره‌ای رو به پراسا دوس رستورادورِس (Praca dos Restauradores) و آوِنیدا دا لیبرداد (Avenida da Liberdade) دارند. سوئیت سلطنتی این هتل دارای یک تخت کینگ‌سایز و تعدادی اتاق است. ۸۲ اتاق و سوئیت این هتل پر از امکانات رفاهی است که تعادل خوبی را بین یک خانه و یک اقامتگاه تفریحی ایجاد می‌کنند. تخت‌خواب‌های مخمل، دستگاه اسپرسو، وان حمام و مینی‌بار ازجمله این امکانات هستند. مهمانان هتل می‌توانند درخواست موسیقی زنده داشته باشند؛ این موسیقی در سالن هتل برگزار می‌شوند و بهترین راه برای شروع یک شب عالی به‌شمار می‌رود.

هتل های لیسبون

لیسبوانز آپارتمان

همانطور که می‌توان از نام لیسبوانز آپارتمان (Lisboans Apartments) فهمید، این هتل درواقع ۱۵ واحد آپارتمانی است. بالکن‌های جولیت که از روی آن‌ها می‌توانید ترامواها و مردم را تماشا کنید، آشپزخانه‌ها و اتاق‌هایی که به زیبایی طراحی شده‌اند، حس دلنشین خانه را برای مهمانان تداعی می‌کنند. این آپارتمان‌ها در یک منطقه‌ی مسکونیِ آرام بین آلفاما و چیادو واقع شده‌اند. تنها با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به محله‌ی شلوغِ پراسا دو کامرسیو (Praca do Camercio) برسید. واحدهای یک‌خوابه و دوخوابه‌ی شیک با پارچه‌ها، مبلمان و آثار هنری که از سراسر کشور جمع‌آوری شده‌اند، حال‌وهوای فرهنگ پرتغال را به‌خوبی به شما منتقل می‌کنند. صاحبان این آپارتمان‌ها بسیار دوست‌داشتنی هستند و اطلاعات خوبی از خرید و غذا خوردن در لیسبون در اختیارتان قرار می‌دهند.

هتل های لیسبون

سولار دو کاستلو

سولار دو کاستِلو (Solar do Castelo) با رنگِ زردِ لیمویی و شیک دارای چند امتیاز بزرگ است: این هتل در داخل دیوارهای کاستِلو دو سنت جورج (Castelo do St. Jorge) بر فراز آلفاما ساخته شده است. این هتل در عمارتی که قدمت آن به قرن هجدهم باز می‌گردد قرار گرفته است و فاصله‌ی کمی با جاذبه‌های برتر لیسبون دارد. سولار دو کاستلو دارای ۲۰ اتاق است و کمتر از ۵۰ نفر را در خود جای می‌دهد؛ به همین دلیل برای جلب توجه کارکنان هتل باید انرژی بیشتری صرف کنید. طراحی اتاق‌های هتل تلفیق زیبایی از طراحی قرون وسطی و طراحی مدرن است؛ آهن فرفورژه و روتختی‌های بسیار بزرگ ازجمله عناصر به‌کاربرده شده در این طراحی هستند. برخی از اتاق‌های این هتل مشرف به حیاطی با طراحی موریش (Moorish) هستند. سعی کنید حتما یکی از این اتاق‌ها را رزرو کنید. اتاق‌های بروزشده‌ی ای هتل دارای بالکن هستند و مکان ایده‌الی برای شروع و پایانِ روز محسوب می‌شوند.

هتل های لیسبون

فور سیزنز هتل ریتز لیسبون

افرادی که به‌دنبال سپری کردن یک تعطیلات شاد در لیسبون هستند، حتما باید سری به فور سیزنز هتل ریتز (Four Seasons Hotel Ritz) در لیسبون بزنند. این هتل در مقابل پارک ادواردو هفتم (Eduardo VII) قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای فضای داخلیِ شیک و خدماتی بدون نقص است که باعث می‌شوند مهمانان احساس کنند در دوران طلاییِ پرتغال به‌سر می‌برند. اتاق‌های هتل با تَپستری‌های دست‌بافت که توسط هنرمند پرتغالی، خوزه سوبرال د آلمادا نگرِیروس (Jose Sobral de Almada Negreiros) بافته شده‌اند، ظاهری سلطنتی پیدا کرده‌اند. قدمت مبلمان و لوازم اتاق به قرن هجدهم میلادی باز می‌گردد و با ملحفه‌های سفید و مدرن تلفیق زیبایی به‌وجود آورده‌اند. در این هتل به‌راحتی می‌توان اوقاتی خوش داشت اما فراموش نکنید از امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و مسیر پیاده‌رویِ روف‌تاپ استفاده کنید.

هتل های لیسبون

اولیسیپو لاپا پالاس هتل

اولیسپیو لاپا پالاس هتل (Olissippo Lapa Palace Hotel) در یک عمارت قدیمی واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل در حومه‌ی شهر لیسبون ممکن است برای افرادی که به‌دنبال اقامتگاهی در مرکز شهر هستند، کمی مشکل ایجاد کند. با این حال اگر به‌دنبال اقامت در یک عمارت زیبا در آخر هفته هستید، این هتل گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. ۱۰۹ اتاق این هتل به سه بال تقسیم می‌شوند: بالِ باغ، بالِ کاخ و ویلا لاپا (Villa Lapa) که بخشی مستقل است. هرکدام از اتاق‌ها دارای طراحیِ مستقل هستند و در طراحیِ آن‌ها از لوازمِ قدیمی و امکانات مدرن استفاده شده است. این امکانات شامل تلویزیون، وای‌فای رایگان، دستگاه پخش دی‌وی‌دی، حمام‌های ساخته‌شده با سنگ مرمر و دارای محصولات لوکسیتان (L'Occitane) هستند. در سوئیت‌های هتل جایگاه آی‌پاد، اتاق نشیمن و جکهوزی به‌چشم می‌خورد. حیاط و باغ با فواره، برکه‌های پر از ماهی و استخر از دیگر امکانات این هتل هستند. این هتل با داشتن امکاناتی چون پرستار کودک و استخر کودکان جزو هتل‌های مناسب خانواده‌ها است.

هتل های لیسبون

والورد

والوِرد (Valverde) هتلی پیشرفته در مرکز آوِنیدا دا لیبِرداد (Avenida da Liberdade) و مدعیِ یکی از برترین املاک در این منطقه است. آنچه این هتل را متمایز می‌سازد، فضای گرم و صمیمیِ آن است که با هنر معاصر و لوازم مدرن طراحی و ساخته شده است. اتاق‌های این هتل با رنگ‌های گرم و عمیق و پارچه‌هایی با طرح‌های زیبا و مبل‌های راحتی حس دلنشین خانه را برای مهمانان تداعی می‌کنند. افرادی که می‌خواهند اقامتی آرام و سرشار از مهمان‌نوازی را تجربه کنند می‌توانند سری به این هتل بزنند.

هتل های لیسبون

سانتا کلارا ۱۷۲۸

آن‌چه در گذشته یک کاخِ متعلق به قرن هجدهم میلادی بود، اکنون اقامتگاهی شیک و مینیمال است که توسط هتلداری به نام خوا رودریگِز (Joao Rodriguez) ساخته شد. پالت رنگیِ سفید در کنار دکورهای چوبی فضای آرامش‌بخشی را ایجاد کرده است که می‌توانید پس از یک روز گشت‌وگذار در آن استراحت کنید. ۶ سوئیت بزرگ این هتل مکانی امن و آرام برای فرار از شلوغی لیسبون هستند. تخت‌‌خواب‌های راحت با ملحفه‌های تمیز و گران‌قیمت یکی از محورهای اصلیِ دکوراسیون هتل سانتا کلارا ۱۷۲۸ (Santa Clara 1728) به‌شمار می‌روند. یک دستگاه اسپرسو و یک یخچال کوچک که با انواع نوشیدنی پر شده است در لحظه‌ی ورود تاثیر خوبی روی شما خواهند گذاشت. کفِ گرمِ اتاق‌ها و منظره‌ی رودخانه‌ی تاگوس ازجمله ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند به این زودی‌ها قصد ترک‌کردنِ این هتل را نداشته باشید.

هتل های لیسبون

پوسادا د لیسبوا

هتل پوسادا د لیسبوا (Pousada de Lisboa) تنها چند قدم از رودخانه‌ی تاگوس در میدان معروف لیسبون یعنی پراسا دو کامِریکو (Praca do Camerico) قرار گرفته است. این هتل یک ساختمان بازسازی شده و نمادی از میراث کشور پرتغال است. می‌توانید زمان خود را در لابی و سالن هتل که به‌شکل یک موزه با آثار هنری و تاریخی تزئین شده‌ است سپری کنید. ما پس از ورود به یکی از اتاق‌های زیبای این هتل ممکن است نظرتان را تغییر دهید و تصمیم بگیرید تمام طول سفر در همان اتاق بمانید. استخر سرپوشیده و حمام آفتاب را فراموش نکنید.

هتل های لیسبون

آلمالوسا بایشا/چیادو

هتل آلمالوسا بایشا/چیادو (AlmaLusa Baixa/Chiado) در یک ساختمان قدیمی که قدمت آن به قرن هجدهم میلادی بازمی‌گردد قرار گرفته است. این هتل در یکی از جذاب‌ترین میدان‌های لیسبون یعنی پراسا دِ مونیسیپیو (Praca de Municipio) قرار گرفته است. این هتل که توسط هتلداری به نام میگِل سیموئس دالمِیدا (Miguel Simões de Almeida) اداره می‌شود، جذابیت‌های پرتغال را در محیطی آرام به‌نمایش می‌گذارد. ۲۸ اتاقِ این هتل توسط جیانو گونسالوِس (Giano Goncalves)  طراحی شده‌اند و دارای پالت رنگی خنثی و لطیف هستند که در وسایل اتاق و کاشی‌های سیاه و سفید حمام به‌چشم می‌خورد. برخی از اتاق‌های هتل مانند دِلوکس (Deluxe) دارای بالکن جولیت هستند و منظره‌ای رو به میدان دارند. پارچه‌های پرتغالی، صابون‌های محلی، تخت‌خواب‌ها و تشک‌های راحتِ کولمول (Colmol)، کاغذ رِنووا (Renova)، وای‌فای رایگان و قرض دادن تلفن همراه هوشمند از دیگر امکانات این هتل هستند. سوئیت‌ها دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه هستند. امکانات دیگری ازجمله ماساژِ داخل اتاقِ منوی بالش و پرستار کودک هم با درخواست شما فراهم می‌شوند.

هتل های لیسبون

تیوولی آونیدا لیبرداد لیسبوا

هتل ۵ ستاره‌ی تیوولی آونیدا لیبرداد لیسبوا (Tivoli Avenida Liberdade Lisboa) عنوان یکی از شیک‌ترین هتل‌های لیسبون را به‌خود اختصاص داده است. قدمت این هتل به سال ۱۹۳۳ باز می گردد. لابیِ طلایی-فیروزه‌ایِ این هتل در وهله‌ی اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. دیگر بخش‌های این بنای باشکوه هم بسیار زیبا هستند. اتاق‌های این هتل بسیارشیک و دارای پالتِ رنگیِ آبی، سفید، قهوه‌ای و نور ملایم هستند. ملحفه‌های سفارشی، حمام‌های وسیع با وان‌های بزرگ و روشویی‌ از دیگر امکانات اتاق‌ها هستند. کارکنان این هتل جزو مهمان‌نوازترین کارکنان در پرتغال هستند.

هتل های لیسبون

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}