شکم گردی در رستوران های ارزان مادرید

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1398/12/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به مادرید سفر می‌کنید،‌ می‌توانید با کاهش هزینه‌های خود، ارزان‌ترین رستوران‌های مادرید و درعین‌حال باکیفیت را انتخاب کنید.

تور اروپا

مادرید، درمجموع مکان باصرفه‌ای برای خوردن غذاهای محلی در رستوران به شمار می‌رود؛ بااین‌حال، رستوران‌های اندکی در این شهر مشهور وجود دارند که غذاهای خوشمزه‌ا‌ی را با قیمت پایین سرو کنند.

اگر قصد دارید غذای محلی و باکیفیت در یک رستوران مناسب در شهر مادرید اسپانیا نوش جان کنید، با ما همراه باشید تا در ادامه، فهرستی از رستوران‌های ارزان این شهر دوست‌داشتنی را به شما معرفی کنیم.

رستوران های ارزان مادرید

انتره کاسرس ای باداخوس

هیچ رستوران محلی در مادرید، به‌پای رستوران شلوغ انتره کاسرس ای باداخوس (Entre Caceres y Badajoz) نمی‌رسد. ضمناً، از این رستوران، ارزان‌تر هم پیدا نخواهید کرد.

در انتره کاسرس، هر بار که نوشیدنی سفارش بدهید، تاپاس رایگان و مقدار قابل‌توجهی غذا مثل یک ظرف سیب‌زمینی با سوسیس چوریزو یا خوراک دریایی پائیا (paella) دریافت می‌کنید.

بنابراین، درحالی‌که دوشادوش دیگران در اطراف بشکه‌های بزرگی ایستاده‌اید که حکم میز را دارند، با خوردن چند نوشیدنی و بعد پرداخت چند یورو، خواهید دید، یک وعده‌ی کامل غذایی هم میل کرده‌اید.

این رستوران تا به حدی، ارزان و فوق‌العاده است که تقریباً هر روز هفته شلوغ است؛ بنابراین اگر می‌خواهید اینجا غذا بخورید، آماده باشید تا از میان جمعیت برای خودتان راه باز کنید.

رستوران های ارزان مادرید

لا ماندوکا

لا ماندوکا (La Manduca) جواهر محلی دیگری است که بهترین پاتاتاس براواس (patatas bravas) در سرتاسر مادرید را عرضه می‌کند. در اینجا می‌توانید راسیونه‌ (raciones) را با قیمت ارزان سفارش دهید.

راسیونه، دیس‌های بزرگی است که برای سهیم شدن و لذت بردن از غذا به‌اتفاق دوستان تهیه می‌شود. از میان غذاهای اینجا می‌توانید سوسیس یا نان تازه‌ی باگت را امتحان کنید که روی آن با ماهی سالمون، پنیر بِری و پیاز پوشیده شده است.

تراس ساده‌ی فضای باز رستوران که خدمات ارزانی ارائه می‌دهد، برای گذراندن ماه‌های گرم سال مکانی ایده‌آل است. کیفیت ماندوکا نسبت به قیمت آن با هیچ رستورانی در مادرید قابل قیاس نیست.

رستوران های ارزان مادرید

لاترال

لاتِرال (Lateral) چندین شعبه در مادرید دارد. نان تست و تاپاس‌های شگفت‌آور و متنوع این رستوران ارزان و خوشمزه هستند و فضای آن جذاب و تاریک است.

باوجوداینکه، این رستوران رزرواسیون ندارد، اما خدماتی سریع و عالی ارائه می‌دهد؛ بنابراین وارد رستوران شوید و درحالی‌که انتظار میز خالی را می‌کشید، در کنار بارِ رستوران یک نوشیدنی میل کنید.

پنیر بز به همراه فلفل دلمه‌ای قرمز و گوشت قرمز با پیاز سرخ‌شده‌ی کاراملی رنگ (هر دو بر روی قطعه‌هایی از نان باگت تست‌شده) واقعاً ارزش انتظار کشیدن را دارند.

رستوران های ارزان مادرید

درای مارتینا

 برای صرف شام در یک رستوران شیک و باصرفه می‌توانید به درای مارتینا (Dray Martina) سری بزنید. این رستوران غذاهای خوشمزه‌ی اسپانیایی را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد.

یک بطری نوشیدنی و یک وعده‌ی غذایی شامل پیش‌غذا، وعده‌ی اصلی و دسر برای هر نفر زیر ۲۵ یورو تمام خواهد شد. طراحی شیک رستوران با میزهای چوبی قدیمی و دکوراسیون به‌روز آن برای اولین قرار ملاقات یا سپری کردن شبی با دوستان، بسیار عالی است.

فراموش نکنید که حتماً بادمجان با عسل و سس هوموس یا خوراک کسادیا به سبک مخصوص جزایر قناری با پنیر ماخورِرو (Majorero) و سس مخصوص سبز یا موخو ورده (mojo verde) را امتحان کنید.

رستوران های ارزان مادرید

تاک تاک

بااینکه مادرید درصحنه‌ی غذاهای بین‌المللی، شهر معروفی به شمار نمی‌رود، اما چنانچه به دنبال تنوعی در غذاهای اسپانیایی معمول می‌گردید، می‌توانید به رستوران تاک تاک (Tuk Tuk) مراجعه کنید که غذاهای آسیایی ارزان‌قیمتی را عرضه می‌کند.

با در نظر گرفتن اینکه، کاسه‌های خوشمزه‌ی برنج تایلندی با محتویات آن و همچنین بشقاب رشته، زیر ۱۰ یورو قیمت دارند، این رستوران، می‌تواند تجربه‌‌ای جالب و ارزان از غذاهای بین‌المللی را پیشکش شما کند.

هرچند تاک تاک شباهتی به سه‌چرخه‌های غذا ندارد اما تمام رستوران یادآور حال و هوای عجیب غذاهای خیابانی آسیایی است.

رستوران های ارزان مادرید

لاموسا لاتینا

رستوران لا موسا لاتینا (La Musa Latina) بعد از تعطیلی اجباری، به لطف صدور مجوز از طرف شورای شهر دوباره بازگشایی شد. هرچند منوی رستوران از غذاهای محبوبی چون مجموعه‌ی پاتاتاس‌ها برخوردار نیست اما هنوز گزینه‌های غذایی فراوانی برای لذت بردن در آن پیدا خواهید کرد.

در میان غذاهای این رستوران مخلوطی از سبزیجات سرخ‌شده و کبابی، ترکیبی عالی را به وجود می‌آورند؛ به‌علاوه، لاموسا لاتینا دسرهای وسوسه‌انگیزی را عرضه می‌کند و حتماً باید برونی شکلات آن‌ را امتحان کنید.

اگرچه، گارسون‌ها کاملاً خونسرد هستند اما با صمیمیت برخورد می‌کنند و مهمانان ترکیبی از افراد ثروتمند و معاشرتی را تشکیل می‌دهند.

اگر قرار به انتخاب بین این رستوران و شعبه‌ی دیگر آن در منطقه‌ی مالاسانا (Malasaña) باشد، پیشنهاد می‌کنیم این‌یکی را انتخاب کنید زیرا فضای دلبازتری دارد.

رستوران های ارزان مادرید

نایف

رستوران نایف (Naif) در گوشه‌ای از میدان پرهیاهوی سان ایلدفونسو (San Ildefonso) قرار گرفته است و ساندویچ و همبرگر سرو می‌کند. افراد مدرن و امروزیِ این محله، نایف را مکان دیدوبازدید خود قرار داده‌اند.

دکوراسیون شیک قدیمی و حال و هوای دلنشین آن، جایی است که می‌توانید غذای لذیذ مکزیکی یا فقط یک نوشیدنی ساده میل کنید.

رستوران های ارزان مادرید

سوبیندو آل سور

سوبیِندو آل سور (Subiendo al Sur) جواهری بی‌بدیل است که به‌سادگی می‌تواند از چشمان شما پنهان بماند. این رستوران و فروشگاه تعاونی، زیر نظر قوانین انجمن تجارت منصفانه (fair-trade) فعالیت می‌کند.

تمامی سود این مجموعه صرف کارهای خیریه می‌شود و محصولات مشهوری را مثل مکا کولا یا نوشابه‌ی مکه (۲۰ درصد از فروش این محصول به کودکان فلسطینی تعلق می‌گیرد) ارائه می‌دهد.

مالکان مشترک رستوران به‌نوبت در آشپزخانه کار می‌کنند و هر یک با الهام از سرزمین مادری خود، ایده‌های جالبی را در منوی متغیر روزانه به وجود می‌آورند؛ بنابراین جوجه‌ در سس بادام‌زمینی از گینه‌ی استوایی در کنار بوبوتی سنگالی و جوجه‌ی موله‌ی مکزیکی قرار می‌گیرد که خوردن آن را حتماً به شما توصیه می‌کنیم.

 بیچوبولا

این رستوران دنج و راحت متاثر از رستوران‌های فرانسوی، مکانی ایده آل است که می‌توانید غذایی عالی را بدون پرداخت مبلغی زیاد صرف کنید. تعهد، سادگی و اشتیاق به راضی نگه‌داشتن مهمانان در غذاهای بیچوبولا (Bichobola) به‌وضوح دیده می‌شود.

منوی ناهار نقطه‌ی قوت رستوران به شمار می‌رود و به شما اجازه می‌دهد تا با منوی لاکارته (la carte) و سبک آشپزی بیچوبولا بیشتر آشنا شوید.

رستوران های ارزان مادرید

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}