در هتل های مونیخ اقامتی لوکس را تجربه کنید

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1398/11/20
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هتل‌های مونیخ با امکانات فوق‌العاده‌ای که به مسافران ارائه می‌دهد، این شهر زیبای آلمانی را به مقصدی ایده‌ آل برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است.

تور اروپا

شهر زیبای مونیخ با موزه‌های چشمگیر هنری و معماری خیره‌کننده‌ی کلیساها و کاخ‌های خود تاریخ و فرهنگی غنی را به نمایش می‌گذارد. سیستم حمل‌ونقل پیشرفته‌ی مونیخ و هتل‌هایی با امکانات فوق‌العاده در نزدیکی نقاط دیدنی شهر، این امکان را به گردشگران می‌دهد تا تعطیلاتی خاطره‌انگیز را سپری کنند.

در این مقاله، نگاهی به هتل‌های معروف مونیخ، سومین شهر بزرگ آلمان، خواهیم انداخت.

هتل های مونیخ

هتل ماندارین اورینتال

هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental) در گوشه‌ی دنج یک خیابان فرعی قرار دارد و آمیزه‌ای فریبنده از راحتی، تجملات لوکس و شیک بودن را به مهمانان عرضه می‌کند.

ماندارین اورینتال در میان جاذبه‌های دیدنی مونیخ احاطه شده است و با دکوراسیون شیک، استخر زیبای روی پشت‌بام، رستوران‌های عالی و خدمات بی‌نقص خود، حسی از راحتی و اقامتی لاکچری را بازتاب می‌دهد.

اتاق‌های لوکس و رستوران ماتسوهیسا، مونیخ (Matsuhisa, Munich)، از دیگر ویژگی‌های این هتل پنج ستاره در دل شهر قدیم مونیخ هستند. رستوران ماتسوهیسا، مونیخ، دارای غذاهای مشهور ژاپنی و پرویی است که توسط سرآشپز مطرح، نوبا ماتسوهیسا، خلق شده‌اند.

لانژ یا لمکده‌ی رستوران، مهمانان را دعوت به استراحت و صرف انواع میان وعده در روز می‌کند. اتاق‌ها و سوییت‌های شیک هتل سبک شرقی را با جذابیت‌های آلمانی تلفیق می‌کنند.

اتاق‌ها جادار و مجهز به انواع سرگرمی و مینی‌بار هستند. از مهمانان برای استفاده از تراس هتل با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای از شهر و صرف میان وعده و نوشیدنی استقبال می‌شود.

مهمانان هتل همچنین می‌توانند در حمام بخار ترکی یا سونای فنلاندی استراحت کنند و در مرکز مجهز ورزشی آن به فعالیت بپردازند. علاوه بر این، ماندارین اورینتال دارای یک اتاق ورزشی کوچک با تجهیزات بسیار مدرن است.

این هتل در نزدیکی خیابان خرید ماکسیمیلیان قرار دارد و فقط با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توان به میدان مارین پلاتز و همچنین به ایستگاه‌های مشهور مترو مثل هوفبرهاوس بروئری (Hofbrauhaus Brewery)، اس-بان (S-Bahn) و مارین پلاتز رسید.

هتل ماندارین - مونیخ

بیاند بای گایزل

هتل بیاند بای گایزل (BEYOND by Geisel) در مقابل ساختمان شهرداری مونیخ قرار دارد. مهمانان می‌توانند از بار بی‌نظیر هتل لذت ببرند.

بیاند بای گایزل دارای اتاق‌خواب‌های مبله‌ی لوکس و سوییت‌هایی با دورنمایی وسیع از ساختمان شهرداری و میدان ریندر مارکت (Rindermarkt) است.

امکانات فوق العاده‌‌ی سوییت‌ها شامل سیستم قابل تنظیم تهویه‌ی هوا، تلویزیون صفحه تخت ۵۵ اینچی، وای‌فای، بلندگوهای بلوتوثی و سردوش‌های بارانی می‌شود.

مهمانان از یک اتاق نشیمن دوطبقه و یک آشپزخانه‌ی معمولی به همراه فضای غذاخوری لذت خواهند برد. صبحانه و وعده‌های غذایی می‌تواند توسط خود مهمانان هتل آماده شود یا آن‌ها را سفارش دهند.

بهای اتاق، نوشیدنی و صبحانه‌ را در بر می‌گیرد. بیاند بای گایزل از یک موقعیت جغرافیایی خوب برخوردار است و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد.

مترو دارای مسیرهای مستقیم به فرودگاه مونیخ است که در ۳۶ دقیقه شما را به مقصد می‌رسانند. همچنین با استفاده از مترو می‌توانید در ۲۴ دقیقه به نمایشگاه اینترنشنال کانگرس سنتر برسید.

هتل بیاند بای گایزل - مونیخ

چارلز هتل

چارلز هتل (The Charles Hotel) در اکتبر ۲۰۰۷ بازگشایی شد و شعبه‌ای از هتل‌های روکو فورت (Rocco Forte) به‌حساب می‌آید. هتل در نزدیکی باغ گیاه‌شناسی قدیمی و مراکز ویژه‌ی خرید مثل خیابان تیِتینر و خیابان ماکسیمیلیان قرار دارد.

با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ایستگاه عمومی قطار و در ۴۰ دقیقه به فرودگاه مونیخ رسید. این هتل پنج ستاره‌ با طراحی شیک خود چشم‌اندازی رو به باغ گیاه‌شناسی قدیم مونیخ دارد.

امکانات هتل شامل سالن اسپای آرامش‌بخش دارای استخر فضای بسته، اتاق‌های عایق صدا به همراه وای‌فای و رستوران شیک مدرن با تراس و بار می‌شود.

اتاق‌ها و سوییت‌ها دارای تهویه‌ی هوا، تلویزیون صفحه تخت و همچنین حمام سنگ‌آهک به همراه وان و کابین دوش مجزا است. سالن اسپای دلباز هتل شامل یک استخر، سونا، اتاق بخار و باشگاهی مدرن می‌شود و طیفی از درمان‌های زیبایی را می‌توان در اینجا رزرو کرد.

در رستوران هتل می‌توانید از غذاهای ایتالیایی و تراس آفتاب‌گیر آن و در بار لابی از انواع قهوه‌ی مطبوع لذت ببرید. به‌علاوه،‌ غذاهای مخصوص با ترکیبات فصلی و محلی در رستوران و بار سوفیا سرو می‌شود.

مهمانان می‌توانند در بار شیک سوفیا نوشیدنی میل کنند یا در لمکده‌ی لابی از چای عصرانه لذت ببرند. این هتل دارای یک پارکینگ اختصاصی است و تا ایستگاه مترو ۵۰۰ متر فاصله دارد.

روکو فورت چارلز هتل - مونیخ

بایریشر هوف

هتل تاریخی و ۵ ستاره‌ی بایریشِر هوف (Bayerischer Hof) درست در شیک‌ترین ناحیه‌ی خرید مونیخ قرار دارد و ۵ رستوران، ۶ بار و یک اسپای دلنشین به همراه یک استخر روی پشت‌بام را در خود جای داده است.

اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس هتل، هرکدام دارای طراحی بدیع هستند که از سبک کازماپولیتن گرفته تا سبک استعماری را در برمی‌گیرند. تمامی اتاق‌ها شامل امکاناتی نظیر وای‌فای سریع، سیستم تهویه‌ی هوا و همچنین یک سبد میوه‌ و بطری آب‌معدنی می‌شوند.

سالن اسپا دارای یک محوطه‌ی سونای جادار، یک ورزشگاه با چشم‌انداز دلپذیری از شهر و یک سالن زیبایی است. لمکده‌ی بی‌همتای سینما (Cinema) برای همایش شرکت‌ها یا جشن‌های خصوصی مناسب است.

امکانات غذایی شامل رستوران پلینزیایی تریدر ویکس (Trader Vic’) و رستوران سه ستاره‌ی میشلن به نام آتلیِر (Atelier) می‌شود. نوشیدنی‌های عالی در فالکس بار (falk’s Bar) و بلو اسپا بار اند لانژ (Blue Spa Bar & Lounge) موجود است.

همچنین با چند دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان از دیدنی‌هایی مثل اپرای ایالتی باواریا دیدن کرد. این هتل دارای پارکینگ خصوصی هم است.

هتل بایریشرهوف - مونیخ

هتل چهار فصل کامپینسکی مونیخ

هتل پنج ستاره‌ی چهار فصل کامپینسکی مونیخ (Vier Jahreszeiten Kempinski München) اتاق‌های شیک با دکوراسیون مدرن در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هر اتاق مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، مینی‌بار و حمام‌های روشن به همراه حوله‌ی تن‌پوش و همچنین لوازم‌آرایش رایگان است. مهمانان هر روز یک بطری آب رایگان دریافت می‌کنند. در صورت درخواست میهمانان یک کتری برقی هم برای آن‌ها فراهم می‌شود.

هر روز، یک بوفه‌ی کامل صبحانه موجود است. مهمانان می‌توانند در بار هتل به نام شوارتزرایتر تاگِزبار (Schwarzreiter Tagesbar) نوشیدنی سفارش دهند و استراحت کنند.

سالن اسپای این هتل در طبقه‌ی ششم قرار دارد و شامل یک محوطه‌ی استخر بزرگ، سالن ورزشی مجهز و سونا می‌شود. مهمانان می‌توانند از ماساژ و درمان‌های زیبایی استفاده کنند.

در نزدیکی هتل تعداد زیادی فروشگاه، موزه و گالری وجود دارد و با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توان به پارک خوش‌منظره‌ی هوفگارتن (Hofgarten) رسید. به‌علاوه، مهمانان می‌توانند در میدان مارین پلاتز به قطار اس-بان و مترو دسترسی داشته باشند.

هتل کمپینسکی مونشن - مونیخ

لوئیس هتل

لوئیس هتل (Louis Hotel) در مرکز مونیخ دارای اتاق‌های شیک مجهز به سیستم تهویه‌ی هوا، تلویزیون صفحه ‌تخت، آی‌پاد، دی‌وی‌دی پلیر است.

این هتل یک رستوران ژاپنی دارد و در نزدیکی بازار فیکتوالیِن مارکت (Viktualienmarkt) قرار گرفته است. به‌علاوه، مهمانان با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به میدان مارین پلاتز برسند.

تمامی اتاق‌های هتل بالکن فرانسوی دارند و با سنگ‌های طبیعی، چوب و پارچه‌های ایتالیایی تزیین شده‌اند. حمام‌های مدرن آن پنجره‌ای رو به اتاق‌خواب یا اتاق نشیمن دارند.

رستوران امیکو (EMIKO) غذاهای مخصوص ژاپنی سرو می‌کند و در بار هتل انواع نوشیدنی‌ها موجود است. جاذبه‌های دیدنی‌ محله قدیمی مونیخ درست بیرون از هتل قرار گرفته‌اند.

قطار اس- بان و مترو از میدان مارین پلاتز می‌گذرند و همچنین سرویس‌های مستقیم به ایستگاه اصلی قطار وجود دارد.

هتل لوئیس - مونیخ

هتل کاخ مونیخ

هتل پنج ستاره‌ی مونشن پالاس (München Palace) یا کاخ مونیخ در کرانه‌ی خلوت بالای رودخانه‌ی ایسار در مرکز مونیخ و نزدیک به باغ انگلیسی قرار گرفته است.

اتاق‌های شیک هتل دارای کف‌پوش پارکت، مینی‌بار رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام‌‌های مرمرین هستند. استفاده از وای‌فای در سرتاسر هتل رایگان است و دو کانال اسکای اسپورت در اتاق‌ها و همچنین بار هتل در دسترس مهمانان قرار دارند.

رستوران این هتل صبحانه‌ی کامل بوفه، صبحانه‌ی سبک و همچنین مجموعه‌ای از غذاهای جهانی را تهیه می‌کند. مهمانان می‌توانند در سونا یا اتاق بخار به استراحت بپردازند یا در باشگاه مدرن هتل ورزش کنند.

با پنج دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به ایستگاه متروی میدان ماکس وبر پلاتز رسید. این ایستگاه مسیرهای راحتی را به میدان مارین پلاتز و ایستگاه مرکزی مونیخ فراهم ‌می‌کند.

همچنین مهمانان با پرداخت مبلغی نه چندان زیاد، می‌توانند از خدمات اختصاصی جابه‌جایی با پورشه‌ی هتل از فرودگاه برخوردار شوند.

هتل مونشن پالاس - مونیخ

کورتینا هتل

کورتینا هتل (CORTIINA Hotel) در مرکز مونیخ قرار دارد و اتاق‌هایی با مبلمان‌های برند، تلویزیون‌ صفحه تخت و یک بار شیک نوشیدنی ارائه می‌دهد.

به‌علاوه، میدان مشهور مارین پلاتز به فاصله‌ی پنج دقیقه پیاده‌روی از این هتل قرار گرفته است. اتاق‌ها و سوییت‌های هتل دارای کانال‌های رایگان اسکای، دی‌وی‌دی پلیر، دو خط تلفن و وای‌فای رایگان هستند.

مهمانان می‌توانند صبحانه‌ی سبک و همچنین صبحانه‌ی کامل بوفه را در کورتینا هتل رزرو کنند. در بار گریپس واین (Grapes wine) انواع نوشیدنی و میان وعده سرو می‌شود.

جاذبه‌های نزدیک هتل شامل بازار فیکتوالین مارکت می‌شود که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن رسید. قطارهای زیرزمینی و ریلی شهری در حدود ۴۰ دقیقه شما را از اطراف میدان مارین پلاتز به فرودگاه مونیخ می‌رسانند.

کورتینا هتل - مونیخ

آنداز مونیخ شوابینگر تور

هتل لوکس انداز مونیخ شوابینگر تور (Andaz Munich Schwabinger Tor) در منطقه‌ی شوابینگر تور، بین استادیوم المپیک و باغ انگلیسی قرار دارد.

امکانات این هتل شامل سالن اسپا، مرکز ورزشی، استخر با یک تراس آفتاب‌گیر و بار روی پشت‌بام با داشتن چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از شهر و کوه‌های آلپ می‌شود.

این هتل، از اتاق‌هایی با دکوراسیون داخلی به‌روز و سبکی متفاوت برخوردار است. هر اتاق از وای‌فای رایگان و تلویزیون صفحه تخت برخوردار است.

مهمانان می‌توانند از بوفه‌ی صبحانه در هتل لذت ببرند. رستوران لونلی بروکلی (The Lonely Broccoli) غذاهای سنتی باواریایی و انواع مخصوص گوشت کبابی زغالی و سرخ‌شده را سرو می‌کند. تمامی ترکیبات مورداستفاده ارگانیک و محلی هستند.

مهمانان می‌توانند در کافی بار شیک بیسیکلِتا (Bicicletta) استراحت کنند که اسموتی، آبمیوه‌های تازه، ساندویچ، میان وعده و شیرینی‌های خوشمزه سرو می‌کند. همچنین دوچرخه‌ی کرایه‌ای در بخش پذیرش ۲۴ ساعته‌ی هتل، موجود است.

هتل های مونیخ

ماکسیمیلیان مونیخ

هتل مخصوص غیر سیگاری‌های ماکسیمیلیان مونیخ (Maximilian Munich) فقط ۵۰۰ متر از اپرای ایالتی باوارریان فاصله دارد. این هتل دارای آپارتمان‌های لوکس، یک حیاط زیبا با باغچه‌های گل رز، وای‌فای رایگان در سرتاسر هتل و امکانات مدرن اسپا است.

ماکسیمیلیان در یک خیابان فرعی قرار دارد و اتاق‌ها و سوییت‌های دلباز آن مجهز به سیستم تهویه‌ی هوا، تلویزیون و دی‌وی‌دی پلیر است. همه‌ی اتاق‌ها و سوییت‌ها از امکاناتی نظیر یک آشپزخانه‌ی کوچک کاملاً مجهز و تلویزیون اچ‌دی با کانال‌های ورزشی و فیلم برخوردار هستند.

سالن اسپا شامل سونای فنلاندی، اتاق بخار و وان درمانیِ کنیپ (Kneipp) را در بر می‌گیرد. همچنین مهمانان می‌توانند از یک اتاق استراحت شیک و در صورت درخواست، ماساژ استفاده کنند.

بوفه‌ی کامل صبحانه در ماکسیمیلیان موجود است. شب‌ها مهمانان می‌توانند در رستوران گلخانه‌ای کلاینز ماکس (Kleines Max) انواع غذاهای مخصوص مدیترانه‌ای را سفارش دهند.

هتل دارای پارکینگ خصوصی است. ایستگاه قطار ایسارتور اس-بان (Isartor S-Bahn) با ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل در دسترس خواهد بود و قطارهای مستقیم می‌توانند مهمانان را در ۳۵ دقیقه به فرودگاه مونیخ برسانند.

هتل ماکسیمیلیان - مونیخ

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}