در هتل های هالشتات اقامتی بیادماندنی داشته باشید

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1399/2/10
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

خدمات عالی هتل‌های هالشتات با سرزندگی طبیعت بکر اطراف پیوند خورد‌ه‌اند و مکانی ایده‌آل را برای زدودن خستگی از روح و جسم مسافران به وجود آورده‌اند.

تور اروپا

هالشتات در منطقه‌ی کوهستانی سالزکامرگوت (Salzkammergut) قرار دارد و یکی از بهترین مکان‌های دیدنی اتریش به شمار می‌رود. این دهکده‌ که با کلبه‌های آلپی و مناظر زیبا آراسته شده، به خاطر دریاچه‌ نمک و غارهای یخی خود در جهان شهره است.

چناچه قصد سفر به این دهکده را دارید، بازدید از پل هوایی هالشتات را از یاد نبرید؛ بر فراز این سکو می‌توانید به تماشای چشم‌انداز خیره‌کننده‌ی مناطق اطراف بنشینید.

اگر به یک اقامت خاطره‌انگیز می‌اندیشید و در این فکر هستید که کدام‌یک از هتل‌های هالشتات برای اقامت مناسب خواهند بود یا چه هتل‌هایی در هالشتات بهترین صبحانه‌ی مخصوص را سرو می‌کنند و کدام‌یک از هتل‌ها در نزدیکی پل هوایی هالشتات قرار گرفته‌اند، باید بگوییم هتل‌های زیادی در این دهکده وجود دارند و در این مقاله بهترین هتل‌های باب طبع شما را معرفی خواهیم کرد.

هتل های هالشتات

سی هتل گرونر باوم

سی هتل گرونر باوم (Seehotel Grüner Baum) به خاطر خوشامدگویی گرم خود به مسافران در هالشتات شهره است. این هتل ۴ ستاره در منطقه‌ی آرامش‌بخش سالزکامرگوت قرار دارد و اتاق‌های آن چشم‌اندازی باورنکردنی از دریاچه‌ی هالشتات را در پیش چشمان شما نمایان می‌کنند.

گرونر باوم به‌عنوان صحنه‌ی فیلم‌برداری چندین فیلم مورداستفاده قرار گرفته و میزبان چهره‌های سرشناسی همچون آگاتا کریستی و بسیاری از افراد مشهور بوده است. فراموش نکنید که حتماً ماهی تازه‌‌‌ی زوم سالزبارون، رستوران هتل، را امتحان کنید.

سی هتل گرونر باوم - هالشتات

سی‌ هتل ام هالشتاترسی

سی‌هتل ام هالشتاترسی (Seehotel am Hallstattersee) در کنار دریاچه‌ی هالشتات قرار دارد و یکی از مشهور‌ترین هتل‌های این دهکده است. این هتل در سال ۲۰۱۵ تحت بازسازی قرار گرفت و امروزه با داشتن چشم‌اندازی با طراوت از دریاچه‌، جانی تازه به مسافران می‌بخشد.

سی‌هتل دارای استخر و دیگر امکانات مدرن همچون حمام، تلویزیون، وایفای رایگان و غیره است. اگر بخت با شما یار باشد و اتاقی تراس‌دار در اینجا کرایه کنید، می‌توانید از منظره‌ی زیبای حیاط هتل هم لذت ببرید.

اتاق‌های روستیک اینجا، حس بودن در خانه را القا می‌کنند. پیست اسکی داخشتاین وست (Dachstein west) و همچنین کریپنشتاین (Krippenstein) در فاصله‌ی کمی از هتل قرار دارند. این هتل سه ستاره یکی از بهترین‌ هتل‌های این نواحی است.

سی‌ هتل ام هالشتاترسی - هالشتات

وولفول هتل گویزرر موله

هتل وولفول گویزرِر موله (Wohlfühlhotel Goiserer Mühle) در منطقه‌ی سالزکامرگوت واقع در ایالت آپر آستریا (Upper Austria) قرار دارد و باوجود حمام‌ مستر، بار، استخر، وایفای و پارکینگ رایگان، یکی از هتل‌های پنج ستاره‌ی هالشتات به شمار می‌رود.

اتاق‌ها دارای دکوراسیونی زیبا و امکانات مدرن هستند تا نهایت راحتی را برای شما فراهم آورند. به‌علاوه، هر اتاق با آثار هنری زیبایی زینت یافته‌ است.

رستوران هتل برای کسانی که دوست دارند ذائقه‌ی خودشان را با غذاهای محلی آشنا کنند، ایده آل خواهد بود؛ غذاهای رستوران از مواد اولیه‌ی تازه‌ی کشاورزی تهیه می‌شوند. پیست اسکی داخشتاین غرب نزدیک‌ترین مکان دیدنی به هتل محسوب می‌شود.

وولفول هتل گویزرر موله

ماندی هتل ام گروندلسی

ماندی هتل ام گروندلسی (MONDI Hotel am Grundlsee) یکی از هتل‌های درجه‌ی یک هالشتات است که در ساحل دریاچه‌ی گروندل قرار دارد و در فاصله‌ی ۵ کیلومتری شهر بد اوسی (Bad Aussee) واقع شده است.

این هتل با دورنمای پانورامیکی که از دریاچه به نمایش می‌گذارد، روح و جسم شما را نوازش می‌کند. ماندی هتل دارای آپارتمان و اتاق‌های مبله و از امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، وایفای رایگان، رستوران، بار، صبحانه‌ی بوفه و نمایی از کوهستان‌های اطراف برخوردار است.

چنانچه به دنبال یک هتل ۴ ستاره‌ی عالی می‌گردید، بهتر است این هتل را در صدر فهرست انتخابی خود قرار دهید. اسپای اینجا مجهز به حمام بخار، سونای مادون‌قرمز، سونای بخار و غیره است.

ماندی هتل ام گروندلسی - هالشتات

هتل لیندوورم

هتل لیندوورم (Lindwurm)‌ در بد گویزرن (Bad Goisern)، منطقه‌ای در سالزکامرگوت، قرار دارد و یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین هتل‌های هالشتات است.

این هتل تجهیزات مدرنی دارد و اتاق‌های آن با مبلمان چوبی زینت یافته است. برخی از دیگر امکانات هتل شامل تلویزیون، حمام، تراس آفتابی، باغ و غیره می‌شود.

لیندوورم فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا صبح‌ها با دیدن چشم‌انداز نفس‌گیر کوهستان از خواب بیدار شوید. همچنین می‌توانید در اسپای هتل که از حمام بخار و سونا برخوردار است، احساس طراوت و سرزندگی را تجربه کنید.

برخی از جاذبه‌های دیدنی که در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند شامل اسکی صحرانوردی و پیست اسکی داخشتاین گالسیر (Dachstein Glacier) می‌شود. فراموش نکنید لیندووم را در فهرست هتل‌های ارزان‌قیمت خود قرار دهید.

هتل لیندوورم - هالشتات

دورمیو ریزورت

دورمیو ریزورت (Dormio Resort) یکی از هتل‌های پنج ستاره‌ی هالشتات است که در نزدیکی دهکده‌ی اوبرترون قرار دارد. این هتل باوجود یک اسپا و مرکز سلامت، رستوران، اتاق‌های زیبا و چشم‌اندازی جذاب از محیط اطراف لحظاتی ناب را به شما هدیه می‌دهد تا از تعطیلات خود در هالشتات و صرف غذا در رستوران شیک آن لذت ببرید.

مرکز سلامت هتل شامل استخر سرپوشیده، وان آب گرم و سونا می‌شود. اتاق‌های دورمیو ریزورت دارای مبلمان‌های چوبی، تلویزیون، سونای خصوصی هستند.

همچنین در هتل یک محوطه‌ی بازی کودکان وجود دارد. هالشتات به‌عنوان میراث جهانی یونسکو در ۵ کیلومتری این هتل مشهور واقع شده است.

دورمیو ریزورت - هالشتات

لندهاوس کولر

هتل سه ستاره‌ی لندهاوس کولر (Landhaus Koller) در حقیقت یک ویلا است که به قرن ۱۸۵۰ بازمی‌گردد. این هتل زیبا، شما را به سرزمینی جادویی می‌برد، جایی که از تماشای کوهستان‌های بی‌همتای سالزکامرگوت و دره‌ی گوسائو (Gosau) شگفت‌زده شوید.

معماری این ویلای به سبک آرت نوو است و به خاطر داشتن باغ، استخر فضای باز و همچنین سونا شهرت فراوانی دارد. اتاق‌های آراسته‌ی هتل به سبک روستیک طراحی شده‌اند و در کنار آن از امکانات مدرنی مثل تلویزیون، حمام و مینی بار برخوردار است.

پیست اسکی داخشتاین غرب تنها ۱/۵ کیلومتر از هتل لندهاوس کولر فاصله دارد. این هتل با امکانات فراوان خود یکی از هتل‌های موردعلاقه‌ی مسافران هالشتات به شمار می‌رود.

هتل لندهاوس کولر - هالشتات

هریتیج هتل هالشتات

هریتیج هتل هالشتات (Heritage Hotel Hallstatt) در مرکز آرامش‌بخش هالشتات قرار دارد. این هتل شامل سه ساختمان بازسازی‌ شده‌ی تاریخی می‌شود و اتاق‌های آن به زیبایی تمام تزیین شده‌اند.

در مجاورت کافه‌ی هتل باغی زمستانی وجود دارد که بهترین مکان برای یافتن آرامش از طبیعت است. اتاق‌های اینجا مجهز به امکاناتی مثل تلویزیون کابلی، قهوه‌ساز و غیره می‌شوند.

سه ساختمان هتل با اسامی همچون هاوس کاینز (Haus Kainz)، هاوشتوکر (Haus Stocker)، هاوس سیتهالر (Haus Seethaler) نامگذاری شده‌اند.

هریتیج هتل هالشتات

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}