سفر به کپنهاگ به شیوه ای متفاوت و جذاب

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1399/1/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگرچه کپنهاگ شهر نسبتاً کوچکی است، اما محبوبیت زیادی در میان گردشگرانی دارد که به دنبال غرق شدن در برترین جاذبه‌های گردشگری دانمارک، گشت زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش کنار کانال‌ها و چشیدن طعم غذاهای اصیل دانمارکی هستند.

تور اروپا

بازدید از کپنهاگ

کپنهاگ که در آغوش جزایر ساحلی زیلند (Zealand) و آماگر (Amager) جای گرفته، به خاطر غذاهای نوظهور منطقه‌ی شمال اروپا، محوطه‌های فرهنگی شگفت‌انگیز و تاریخ غنی قرون وسطایی خود، شهرت جهانی دارد.

بیایید این بار به‌جای بازدید از جاذبه‌های اصلی کپنهاگ، به زیر پوست شهر رفته و در قالب تورهای گردشگری منحصربه‌فرد، خوراکی‌های اصیل دانمارکی نظیر ساندویچ اسموربورد (smørrebrød) با نان گندم کره‌ای را امتحان کنید. یا اینکه به سراغ کشف کلیسای جامع و ثبت جهانیِ روسکیلد (Roskilde) بروید و بیشتر در مورد تاریخ وایکینگی این کشور اطلاعات به دست آورید.

این تورها، کپنهاگ را از زاویه‌ای جدید به شما نشان خواهند داد. مطالعه‌ی این تورهای گلچین شده و تجربیات آن در این مقاله، شما را از جمعیت گردشگران فراوان جدا خواهد کرد و به شما نمایی کاملاً جدید از پایتخت دانمارک خواهد بخشید.

بازدید از کپنهاگ

قدم در جای پای وایکینگ ها – تور یک روزه از کپنهاگ به روسکیلد

تاریخ دانمارک را با دیدار از موزه‌ی کشتی وایکینگ‌ها، کلیسای روسکیلد و موزه‌ی لایره (Lejre) کشف کنید. شما در موزه‌ی کشتی وایکینگ‌ها، کشتی‌های واقعی متعلق به وایکینگ‌ها را مشاهده خواهید کرد. کشتی‌هایی که از آن‌ها برای سفرهای دورودراز برای جنگ و تجارت استفاده می‌شد.

در کلیسای ثبت جهانی روسکیلد، داستان‌هایی در مورد شاهان وایکینگی، هارالد بلوتوث (Harald Bluetooth) و ساین فورکبیرد (Sweyn Forkbeard) خواهید شنید.

شما در این تور از موزه‌ی لایره نیز بازدید خواهید کرد. این تور همچنین شما را به دیدار یکی از مقبره‌های متعلق به حدود ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح نیز خواهد بود.

قدم در جای پای وایکینگ ها - کپنهاگ

تور کانال های کپنهاگ – کشف جواهرات پنهان

شرکت هِی کاپیتان (Hey Captain) توسط چند دوست بر روی یک قایق تأسیس شد. آن‌ها معتقدند که این همان حال و هوایی است که خواهان انتقال آن به مسافران خود هستند.

پس کافی است تا در قایق‌های راحت خود بنشینید و در حین صرف یک نوشیدنی، از مناظر دل‌انگیز کانال‌ها لذت ببرید. ناخدای قایق در تمام طول این تور، جاذبه‌های محبوب در اطراف بندر را به شما نشان خواهد داد.

زمان فراوانی برای پرسش سؤالات از ناخدا وجود دارد و گردانندگان تور از مشارکت شما در بحث‌ها درباره‌ی زندگی در کپنهاگ خوشحال می‌شوند. هدف آن‌ها انتقال حسی از شهر، ورای واقعیات تاریخی فراوان، است. مجریان این تور به دنبال ارائه‌ی دیدی خوب از جاذبه‌های اصلی مرکز شهر، به شیوه‌ای کاملاً آرامش‌بخش به شما هستند.

تور دوساعته‌ی «جواهرات پنهان» شما را به مسیری ناشناخته و به دور از کانال استاندارد مخصوص تورهای گردشگران در داخل شهر می‌برد و مناطق مسکونی نوظهور در شمال و جنوب بندر را به شما معرفی می‌کند.

بازدید از کپنهاگ

تور پیاده روی تاریخی و فرهنگی هیگه در کپنهاگ

مفهوم هیگه (hygge)، به معنای آرامش و شادی در فرهنگ لغت دانمارکی، را در قالب یک تور پیاده‌روی سه‌ساعته در کپنهاگ تجربه کنید. شما در این تور پیاده‌روی با تمامی جنبه‌های سبک زندگی ساده و راحت دانمارکی، موسوم به هیگه، آشنا خواهید شد و از بخشی از شهر دیدن خواهید کرد که بسیاری از گردشگران فرصت دیدار از آن را از دست می‌دهند.

جاذبه‌هایی چون پروژه‌ی خانه‌های ارزان‌قیمت (مخصوص قشر کم‌درآمد) متعلق به قرن هفدهم موسوم به نیبودر (Nyboder)، محوطه‌ی تاریخی باغ پادشاه و خیابان خرید استروگت (Strøget) در مسیر تور پیاده‌روی شما قرار دارند. در این تور به شما قهوه و شیرینی هم داده می‌شود.

تورهای فرهنگی هیگه - کپنهاگ

تور دوچرخه سواری گروهی کپنهاگ

با جاذبه‌های شگفت‌انگیز شهر کپنهاگ در قالب یک تور دوچرخه‌سواری جذاب و فرح‌بخش به مدت ۳ ساعت آشنا شوید. شما در کنار راهنمای بادانش خود، در شهر محبوب دوچرخه‌سواران گشت خواهید زد و از جاذبه‌های مهمی چون کاخ آمالینبورگ (Amalienborg) و قلعه روزنبورگ دیدن خواهید کرد.

اطلاعات خود از میراث تاریخی دانمارک را با صحبت‌های آگاهی‌بخش راهنمای خود افزایش دهید. شما در این تور گردشگری با محدودیت تنها ۱۰ نفر، توجه ویژه‌ای از سوی راهنمای خود دریافت خواهید کرد.

تورهای دوچرخه سواری کپنهاگ

تور کانال کپنهاگ

جاذبه‌های اصلی کپنهاگ را از درون آب و در قالب یک گشت آبی یک‌ساعته تجربه کنید. راحت و آرام در قایق خود بنشینید و به تحسین جاذبه‌های شهر در کنار آب نظیر مجسمه پری دریایی کوچک، قلعه‌ی آمالینبورگ، خانه‌ی اپرای کپنهاگ و ساختمان قدیمی بورس شهر بپردازید.

از راهنمای داخل قایق در مورد تاریخ این شهر و جاذبه‌های آن بشنوید و محله‌های شگفت‌انگیز آن نظیر کریستینس‌هاون (Christianshavn) را کشف کنید.

تور کانال کپنهاگ

تور غذای وست اند در کپنهاگ

همراه با یک تور سه‌ساعته، از جدیدترین منطقه‌ی غذایی در کپنهاگ دیدن کنید. شما از طریق امتحان غذاهای لذیذ و خانگی، با مسیرهای پیچیده‌ی محله‌های وستربرو (Vesterbro) و میتپکینگ (Meatpacking) آشنا خواهید شد.

این تور شما را به محله‌های مدرن و صنعتی می‌برد که حالا محلی برای وقت‌گذرانی مردمان پایتخت دانمارک شده‌اند. تور غذای وست اِند (West End) به شما شانس تماشای زندگی واقعی و بدون زرق‌وبرق کپنهاگ را می‌دهد.

تور غذا در کپنهاگ

تور پیاده روی غذا در کپنهاگ همراه با دیدار از بازار و صرف شام

برای امتحان برخی از غذاهای محلی کپنهاگ، با این تور پیاده‌روی نیم روزه همراه شوید. وقتی‌که در بازار شهر در حال قدم زدن هستید، به حرف‌های راهنمای خود گوش دهید که داستانی از پیشرفت‌های اخیر در صنعت غذایی دانمارک برایتان تعریف می‌کند. به‌علاوه، از امتحان کردن بخشی خوراکی‌ها هم لذت ببرید.

برای صرف غذای اصلی در یک رستوران دریایی توقف کنید. پس از صرف شام، راهی یک کافه‌ی کوچک برای امتحان دسری عالی شوید. این تور تنها ظرفیت پذیرش ۱۲ نفر را دارد و برای افراد حاضر کاملاً شخصی‌سازی‌شده است.

تورهای کپنهاگ

تور تجربه غذا و آشپزی کپنهاگ

کپنهاگ را در قالب یک تور غذایی کشف کنید و بیشتر در مورد عرصه‌ی نوظهور خوراکی و رستوران‌داری این شهر بیاموزید. به سراغ مواد اولیه‌ی تازه، همچون هوای تازه‌ی منطقه‌ی اسکاندیناوی، بروید و از اغذیه‌فروشی‌های محبوب محلی و بازارهای سرپوشیده همراه با یک راهنمای خبره در کنار خود دیدن کنید.

ترکیب غذاها در هر فصل تغییر می‌کند، اما این تور یک وعده غذایی کامل، شامل خوراکی‌های لذیذی چون پنیر سنتی، بستنی ارگانیک و ساندویچ‌هایی با نان کره‌ای را در برمی‌گیرد.

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}