اقامتی مجلل در بهترین بوتیک هتل‌ های براتیسلاوا

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1399/2/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

براتیسلاوا، پایتخت اسلواکی، جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد. ازاین‌رو، هتل‌های لوکسی در این شهر ساخته شده‌اند. بوتیک هتل‌های براتیسلاوا در دسته‌ی هتل‌های کوچک اما لوکس قرار دارند.

تور اروپا

فرقی نمی‌کند که برای کار یا تفریح سفر می‌کنید، بهترین بوتیک هتل‌های براتیسلاوا مجهز به امکاناتی هستند که اقامت دل‌چسب شما را تضمین می‌کنند.

مهم نیست که در هتل خود به دنبال یک لپ‌تاپ برای کار، یک دوچرخه برای اجاره، یک اسپای لوکس، یک رستوران به‌روز، یک مکان شگفت‌انگیز، یک مرکز خرید مجلل، یک صبحانه‌ی سلف‌سرویس تمام‌عیار یا یک تشک نرم با فناوری هوشمند می‌گردید، شما در براتیسلاوا بوتیک هتلی را پیدا خواهید کرد که تمامی نیازهایتان را برآورده می‌کنند.

خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا گزینه‌های ایده‌آل برای انتخاب یک اقامتگاه مناسب در براتیسلاوا را بهتر بشناسید.

بوتیک هتل های براتیسلاوا

بوتیک هتل بوتل دونایسکی پیوو-وار

همان‌طور که از نام این هتل پیداست، اینجا یک هتل معمولی مدنظر شما نیست، بلکه یک «بوتل» است؛ یک بوتیک هتل بر روی قایق. این قایق در اسکله‌ای در رود دانوب پهلو گرفته و منظره‌ای شگفت‌انگیز رو به شهر قدیمی و قلعه براتیسلاوا بر فراز شهر دارد.

شما با چشمک زدن ستاره‌ها در آسمان شهر به خواب می‌روید و با صدای جریان رودخانه، درست در بیرون از پنجره‌ی اتاقتان، از خواب بیدار خواهید شد.

این قایق همچنین دارای یک رستوران است که غذاهای محلی اسلواکی را سرو می‌کند. به‌علاوه، کافه‌ی پشت‌بامی بوتل دونایسکی پیوو-وار (Botel Dunajsky Pivovar) باعث می‌شود که برای صرف یک نوشیدنی نیازی به ترک آن نداشته باشید.

بوتیک هتل های براتیسلاوا

بوتیک هتل مارول

بوتیک هتل مارول (Marrol) همواره از سوی وب‌سایت تریپ‌ادوایزر در صدر فهرست بهترین هتل‌های براتیسلاوا قرار داشته و شهرت خود را از طریق خوشامدگویی به میهمانان و دعوت آن‌ها به یک نوشیدنی و یک صبحانه‌ی سلف‌سرویس لذیذ رایگان به دست آورده است.

میهمانان می‌توانند اتاق‌های ساده‌ی هتل را انتخاب کنند یا اینکه به سراغ سوئیت‌های مجلل با یک اتاق پذیرایی بروند. صرف زمان در اسپای زیبای این هتل یکی از کارهایی است که باید در حین اقامت در مارول انجام داد.

این اسپا شامل یک سونا، جکوزی گردابی، سالن سولاریوم و یک محوطه‌ی مخصوص استراحت است. حداکثر ۶ نفر می‌توانند در آنِ واحد وارد این اسپای کوچک شوند، بنابراین باید از قبل جا رزرو کنید.

بوتیک هتل مارول - براتیسلاوا

بوتیک هتل ماما

دیزاین و بوتیک هتل ماما (Mama's Design & Boutique Hotel) مجهز به تشک‌های هوشمند و مرکز اجاره‌ی رایگان دوچرخه است و از میهمانان خود در محیطی آرام برای رفع خستگی ناشی از یک روز کامل گشت‌وگذار در شهر پذیرایی می‌کند.

این هتل چهار ستاره تنها ۱۵ اتاق مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان و یک لپ‌تاپ در دوران اقامت شما در هر اتاق دارد. برای ریلکس کردن، راهی مرکز سلامتی هتل شوید و از امکانات رفاهی آن نظیر استخر، سونا و سالن بدن‌سازی استفاده کنید.

این هتل در محله‌ی مسکونی آرامی واقع شده و درست در خارج از منطقه‌ی قدیمی شهر قرار دارد. به همین خاطر محیطی آرام اما با دسترسی خوب به نقاط مختلف براتیسلاوا را برای شما فراهم می‌کند.

بوتیک هتل ماما - براتیسلاوا

بوتیک هتل روزت

بوتیک هتل روزِت (Roset) در سال ۱۹۰۳ و به سبک آرت نوو ساخته شده است و اتاق‌های آن همگی بزرگ، مجلل و پر از امکانات متعدد برای اقامت کوتاه و بلندمدت شما هستند. این هتل پنج ستاره دارای یکی از بهترین دسترسی‌های ممکن به مرکز شهر است و همین امر رفتن به اکثر جاذبه‌های گردشگری با پای پیاده را آسان می‌کند.

هتل روزت دارای یک سالن بدن‌سازی، یک اسپا، یک مرکز تجاری، اتاق‌های کنفرانس، یک رستوران و یک ایوان تابستانی است. تمامی اتاق‌ها از نوع آپارتمان بوده و مجهز به یک اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق‌های خواب هستند. پنت‌هاوس‌های بزرگ هتل، دو طبقه را به اشغال خود درآورده‌اند و نمایی بی‌نظیر از منظره‌ی شهر قدیمی دارند.

بوتیک هتل روزت - براتیسلاوا

لافت هتل

هتل چهار ستاره‌ی لافت هتل (Loft Hotel) بین ایستگاه اصلی قطار براتیسلاوا و شهر قدیمی واقع شده و دسترسی خوبی به جاذبه‌های دیدنی شهر دارد.

در طبقه‌ی اول هتل می‌توان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر، فابریکا (Fabrika) را پیدا کرد. فابریکا برخی از بهترین برگرهای براتیسلاوا را سرو می‌کند. اتاق‌های این هتل مجهز به یک تلویزیون LCD، اینترنت بی‌سیم رایگان و لوازم آرایشی فرانسوی هستند. مسافران می‌توانند در اتاق‌های لوکس‌تر با فضای بزرگ‌تر هتل اقامت کنند. این اتاق‌ها به‌تازگی مورد مرمت قرار گرفته‌اند و استانداردهای به‌روزی دارند.

لافت هتل براتیسلاوا

هتل و  رزیدنس مامیزون

هتل چهار ستاره‌ی مامِیزون رزیدنس (Mamaison Residence) دارای ۴۳ آپارتمان کاملاً مجهز و همچنین یک سالن بدن‌سازی، سونا و پارکینگ داخلی است.

صبحانه‌ی سلف‌سرویس هر روز صبح برای شارژ کردن شما به‌منظور رفتن به قلعه‌ی براتیسلاوا و کاخ ریاست جمهوری سرو می‌شود. این دو جاذبه تنها ۱۰ دقیقه با پای پیاده تا هتل فاصله دارند.

اگر خواهان استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای گشت‌وگذار بیشتر در شهر هستید، ایستگاه اتوبوس تنها ۲۰ متر تا درب هتل فاصله دارد. میهمانان عاشق دکوراسیون مدرن و رنگارنگ اتاق‌های این هتل می‌شوند.

بوتیک هتل مامیزون رزیدنس - براتیسلاوا

هتل گالریا اسپیریت

احتمالاً عجیب‌ترین هتل در پایتخت اسلواکی، هتل گالریا اسپیریت باشد. این هتل در میان هنرمندان محبوبیت فراوانی دارد. جاذبه‌ی اصلی این هتل امکانات لوکس و در حد جهانی آن نیست، بلکه شانس اقامت در یک گالری هنری و تازه کرده روح و روان خود با شرکت در یک جلسه‌ی مشاوره‌ی سلامتی در داخل هتل است.

این هتل تمرکز خود را بر روی سلامتی و زیبایی قرار داده و حالا حوزه‌ی فعالیت خود را با اضافه کردن یک آرایشگر، یک ناخن‌کار و جلسات هیپنوتیزم درمانی گسترش داده است. هنر مدرن آبستره که فضای داخلی هتل را زینت بخشیده، به‌طور اختصاصی به‌منظور آرامش میهمانان و انتقال اثر مثبت بر ناخودآگاه شما انتخاب شده است.

بوتیک هتل گالریا اسپیریت - براتیسلاوا

هتل اسکاریتز

هتل اسکاریتز (Skaritz) دارای ۲۰ اتاق مجلل در خیابان میخالسکا (Michalska)، در نزدیکی دروازه‌ی سنت میخاییل، در شهر قدیمی است. می‌توان از بین اتاق‌های قدیمی و دل‌انگیز هتل در دو طبقه‌ی اول و اتاق‌های مدرن و لوکس و مجهز در طبقات بالاتر، یک گزینه را انتخاب کرد.

اسکاریتز همچنین ۶ آپارتمان با آشپزخانه‌ی کامل و امکانات رفاهی مخصوص غذاخوری دارد. مسافران می‌توانند برای آرامش و استراحت، لحظاتی از زمان خود را در سونای هتل بگذرانند یا اینکه از خدمات ماساژ سوئدی و پدیکور بهره‌مند شوند.

هتل اسکاریتز - براتیسلاوا

بوتیک هتل آرکادیا

ساختمانی که هتل آرکادیا (Arcadia) را در خود جای داده، به قرن سیزدهم میلادی تعلق دارد، هرچند هرگز نمی‌توان از ظاهر اتاق‌های مدرن و راحت آن چنین حدسی زد. آرکادیا اولین هتل پنج ستاره در عرصه‌ی هتل‌داری براتیسلاوا محسوب می‌شود و همچنان به ارائه‌ی خدمات فراموش‌نشدنی به مسافران و خلق تجربیات شگفت‌انگیز برای آن‌ها ادامه می‌دهد.

لابی چشم‌نواز هتل با ستون‌ها و سقفی از جنس شیشه‌های مات، از میهمانان برای اقامتی لذت‌بخش در اتاق‌هایی لوکس یا صرف زمان در کتابخانه‌ی آن با یک شومینه‌ی روباز استقبال می‌کند. هیچ‌کدام از ۳۴ اتاق هتل آرکادیا شبیه به یکدیگر نیستند و هر اتاق دکوراسیون خاص و لوکس خود را دارد.

بوتیک هتل آرکادیا - براتیسلاوا

آرت هتل ویلیام

در آرت هتل ویلیام (Art Hotel William) در مرکز شهر براتیسلاوا، از نوشیدن قهوه‌های عالی در هر ساعتی از روز لذت ببرید. می‌توان زمان خود را در باشگاه بدن‌سازی سپری کرد و سفارش یک ماساژ در اتاق را داد. اتاق‌های هتل ساده هستند، اما دکوراسیونی جذاب دارند.

خانواده‌هایی که به دنبال فضایی بزرگ‌تر هستند، می‌توانند در یکی از ۴ سوئیت بزرگ هتل اقامت کنند. هتل در میان مسافران تجاری بسیار محبوب است و به میهمانان خود اتاق‌های مجهز کاری ارائه می‌دهد.

آرت هتل ویلیام - براتیسلاوا

هتل آلبرشت

وقتی‌که از بیرون به هتل آلبرشت (Albrecht) نگاه می‌کنید، احتمالاً آن را با یک عمارت مجلل اشتباه می‌گیرید، اما خوشبختانه اینجا یک هتل دنج برای شماست.

ساختمان هتل در فهرست آثار فرهنگیِ ملی اسلواکی ثبت‌شده و در محله‌ای ساکت و مسکونی در نزدیکی قلعه‌ی براتیسلاوا قرار دارد. اتاق‌های بزرگ هتل مجهز به سقف‌های قوسی شکل چوبی، نمای عالی به شهر و دسترسی راحت به یک سالن بدن‌سازی در خود هتل هستند.

رستوران هتل نیز منوی لذیذی دارد که نباید از تجربه‌ی آن صرف‌نظر کرد. یکی از وعده‌های غذایی مجلل این رستوران شامل ماهی قزل‌آلای رنگین‌کمانی، خوراک جگر غاز، سیب‌زمینی شیرین، گوشت گوزن و کیک بلوبری و بادام می‌شود. احتمالاً شما پس از امتحان کردن هر یک از این گزینه‌های دل‌چسب، برای مدتی کاملاً سیر خواهید شد.

هتل آلبرشت - براتیسلاوا

هتل دانوبیا گیت

هتل دانوبیا گِیت (Danubia Gate) در جایی قرار دارد که روزی دیوارهای شهر در دوران قرون وسطی بنا شده بودند. این دیوارها در قرن نوزدهم تخریب شدند. هتل دارای منوی انتخاب بالشت است، بنابراین هر مسافر می‌تواند سر خود را بر روی بالشت موردعلاقه‌ی خود بگذارد.

صبحانه‌ی عالی و سلف‌سرویس هتل به‌طور روزانه و با مواد تازه توسط سرآشپز آماده می‌شود. او همچنین وعده‌های غذای دل‌چسب نهار را نیز آماده می‌کند. برای بهره بردن از مزیت‌های یک جکوزی گردابی اختصاصی، به سراغ رزرو یک اتاق بزرگ و لوکس در هتل دانوبیا گیت بروید.

هتل دانوبیا گیت - براتیسلاوا

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}