در رستوران های رنگارنگ کازان طعم های تازه را کشف کنید

    مریم رضایی
    • مریم رضایی
    • 1399/2/22
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    رستوران‌های کازان آمیزه‌ای متنوع از غذاهای سرزمین‌های مختلف را در برمی‌گیرند و مسافران را در برابر دنیایی تازه از طعم‌های متفاوت قرار می‌دهند.

    تور اروپا

    یکی از بهترین ویژگی‌های هر شهری، فرهنگ غنی غذاهایی است که در آن سرو می‌شوند. غذاهای کازان بازتاب‌دهنده‌ی تمامی فرهنگ‌ها از تاتاری و اروپایی گرفته تا روسی و شرقی است.

    در کازان می‌توانید انواع رستوران‌ها با دکوراسیون‌های پرزرق‌وبرق، غذاهای سنتی یا غذاهایی با چاشنی‌های اصیل را بنا بر سلیقه‌ی خود پیدا کنید.

    در این مقاله بهترین رستوران‌های شهر کازان روسیه را به شما معرفی خواهیم کرد.

    رستوران های کازان

    رستوران مالابار

    رستوران مالابار (Malabar) محبوب همه است و کارکنان دوست‌داشتنی و محیط دلنشینی دارد. این مکانِ سرزنده و پرشور غذاهای هندی طبخ می‌کند.

    مالابار مثل بیشتر رستوران‌های روسی که سبک خاصی از غذا را سرو می‌کنند، به زیبایی با چراغ‌ها و تزیینات پرزرق‌وبرق تزیین شده است. سبک شرقی رستوران که مملو از تزیینات رنگارنگ، مجسمه‌ها و نمادهای هندی است، مثل غذاهایش شما را مجذوب خود می‌کند.

    همچنین در منوی مالابار انواع غذاهای گیاهی به همراه ماهی شکم پر، سبزیجات تازه، حبوبات و سس پیدا خواهید کرد. منو به زبان انگلیسی و به زبان روسی نوشته شده است.

    رستوران مالابار

    رستوران پرایوت خولوست یاکا

    پریوت خولوست‌یاکا (Priyut Kholostyaka) شاید ارزان‌ترین گزینه نباشد اما خدمات بی‌عیب و نقص و حجم زیاد غذا، آن را به انتخابی دوست‌داشتنی بدل می‌کند.

    این رستوران در زیباترین خیابان‌های شهر و عمارتی قدیمی واقع شده است که به دهه‌ی ۱۸۰۰ باز می‌گردد.

    رستوران پریوت خولوست‌یاکا به همراه یک بار قلیان در سرداب این عمارت قرار گرفته‌اند؛ سرداب قدیمی و جذابی که با تاق قوسی‌اش حس دنج بودن و راحتی لذت‌بخشی را به این مکان می‌دهد. در اینجا می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای مدرن اروپایی را میل کنید.

    رستوران های کازان

    رستوران پاشمیر

    برای تجربه‌ی رستورانی با فضای مدرن سری به پاشمیر (Pashmir) بزنید، جایی که می‌توانید انواع غذاها و طعم‌های اصیل شرقی را در محیطی فوق‌العاده شیک امتحان کنید.

    این رستوران گران‌قیمت دارای یک تراس تابستانی است که می‌توانید حین تماشای دریاچه‌ی قابان یا کابان (Kaban) در آنجا استراحت کنید، قلیان بکشید و از خوردن غذا لذت ببرید.

    پاشمیر گلچینی از بهترین سرآشپزهای شهر تاشکند را گرد هم آورده است تا خوشمزه‌ترین غذاهای ازبکی و تاتاری را تهیه و به سبک شیک اروپایی سرو کنند.

    رستوران های کازان

    رستوران خلب ای وینو

    خلب ای وینو (Khleb i Vino) رستورانی شیک شبیه به بار تاپاس است. این رستوران یکی از شعبه‌های زنجیره‌ای معتبر است که پیش‌غذاها و نوشیدنی‌های فراوانی دارد.

    نان در همین رستوران طبخ می‌شود و آن را مثل بروسکتای ایتالیایی از ترکیب نان برشته با سبزیجات یا به همراه پنیر سرو می‌کنند.

    منوی صبحانه‌ی این رستوران عالی است و شامل انواع صبحانه‌ ازجمله طبخ تخم‌مرغ به سبک اروپایی می‌شود. خلب ای وینو همچنین یک فروشگاه است و شما می‌توانید هر نوشیدنی‌ای که می‌خواهید را با خود بیرون ببرید.

    رستوران های کازان

    رستوران روبای

    روبای (Rubai) هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد؛ چه قرار کاری یا عاشقانه داشته باشید، چه تصمیم گرفته باشید شبی را در کنار دوستان یا خانواده سپری کنید، روبای بهترین گزینه است.

    این رستوران سه شعبه دارد که به مشتریان متفاوتی خدمات ارائه می‌دهد؛ بنابراین بهتر است به شعبه‌ای مراجعه کنید که با برنامه شما همخوانی دارد.

    دکوراسیون هر سه رستوران به سبک ازبکی تزیین شده‌اند و کارکنان رستوران هم به همین سبک لباس پوشیده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم، ششلیک یا خورشت روبای را میل کنید و اگر بخت با شما یار باشد، می‌توانید از دیدن رقص شرقی در حین صرف غذا هم لذت ببرید.

    پیشنهاد می‌کنیم برای دورهمی‌های دوستانه که تا اواخر شب طول می‌کشد، به شعبه‌ی واقع در خیابان اولیتسا پروفسویوزنایای شانزدهم (Ulitsa Profsoyuznaya) مراجعه کنید.

    اگر می‌خواهید قرار عاشقانه بگذارید، همین خیابان را ادامه دهید تا در انتهای آن به پلاک ۲۳/۱۲ برسید. برای جشن‌ها یا مناسبت‌های خانوادگی هم به شعبه روبای در خیابان اولیتسا امیرخان ۸۳ (Ulitsa Amirkhan) سری بزنید.

    رستوران های کازان

    رستوران سرنووار

    سرنووار (Cernovar) با موسیقی زنده و نوشیدنی‌های متنوع از رستوران‌های چک الهام گرفته است و بیشتر به یک بار شبیه است تا رستوران. با همه‌ی این اوصاف، این رستوران انواع غذاهای دریایی، کبابی و همچنین غذاهای جمهوری چک مثل گولاش را سرو می‌کند.

    هرچند منوی این رستوران گسترده است اما انتخاب‌های اندکی برای گیاهخواران دارد. با همه‌ی این‌ها، سرنووار مکان خوبی برای خلق یک‌شب رویایی از یک شام ساده است.

    رستوران های کازان

    رستوران تاتارسکایا اوسادبا

    تاتارسکایا اوسادبار (Tatarskaya Usadba) یا تاتار مانُر (Tatar Manor) یا خانه‌ی تاتار بخشی از یک هتل رستوران زیبا است. تراس تابستانی تاتارسکایا با لامپ‌های رشته‌ای، صندلی‌های راحت و چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریاچه‌ی کابان بهترین مکان برای صرف غذا است.

    در آشپزخانه‌ی این رستوران غذاهای متنوع تاتاری و اروپایی تهیه می‌شود؛ بنابراین در اینجا انتخاب‌های‌ زیادی برای صرف غذا خواهید داشت.

    رستوران های کازان

    رستوران دوم تاتارسکوی کولیناری

    دوم تاتارسکوی کولیناری (Dom Tatarskoi Kulinarii) یک رستوران بسیار قدیمی در کازان است و دکوراسیون آن با رنگ و بوی قدیمی، بخشی از جذابیت این رستوران را تشکیل می‌دهد.

    نام این رستوران «خانه‌ی آشپزی تاتار» ترجمه می‌شود و پیشخدمت‌های آن با دستکش‌های سفید غذاهای کلاسیک را سرو می‌کنند. اینجا جایی است که می‌توانید در فضای شیکش نهایت لذت را ببرید و انواع غذاهایی که تابه‌حال درباره‌‌شان کنجکاو بوده‌اید را میل کنید.

    البته اگر این غذاها باب طبع شما نیستند، بازهم شیرینی‌ها و غذاهای خوشمزه‌ای برای خوردن خواهید یافت.

    رستوران های کازان

    مریم رضایی مریم رضایی
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}