در بهترین بوتیک هتل های هلسینکی اقامتی بیادماندنی داشته باشید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/4/2
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر قصد دارید به شهر تاریخی هلسینکی سفر کنید و نمی‌خواهید همه‌ی پول خود را برای اقامت در هتل‌های گران‌قیمت خرج کنید، با این بوتیک هتل‌ها آشنا شوید.

تور اروپا

پس از گشت‌وگذار در جاذبه‌های دیدنی پایتخت فنلاند، اقیانوس آرامِ اطراف، مغازه‌ها و بوتیک‌های جذاب می‌توانید در یکی از بوتیک هتل‌های هلسینکی اقامت کنید. این بوتیک هتل‌ها در مرکز هلسینکی و حومه‌ی شهر واقع شده‌اند و شما می‌توانید با اقامت در آن‌ها خستگی یک روز پرمشغله را از تن خود خارج کنید.

بوتیک هتل های هلسینکی

هتل هلکا، هلسینکی

هتل هِلکا (Helka) توسط سازمان YWCA به‌عنوان پناهگاهی برای زنان ساخته شد. امروزه تمام سود این هتل صرف منافع همین سازمان می‌شود تا زنان آسیب‌پذیر را مورد حمایت قرار دهند.

هتل هِلکا از نظر داشتن امکاناتی چون اینترنت رایگان، رتبه‌ی اول را در هلسینکی دارد. عناصر طراحی اسکاندیناوی، سونای خصوصی و فضای گرم و دوستانه‌ی هتل هِلکا آن را به هتلی ایده‌آل برای اقامتی راحت در فصل زمستان تبدیل کرده‌اند.

هتل هلکا، هلسینکی

هتل فین، هلسینکی

نام این هتل با سبک جالب و مدرنش همخوانی خوبی دارد. هتل فین (Finn) در یک ساختمان قدیمیِ فنلاندی قرار گرفته و در طراحی این هتل به جزئیات توجه زیادی شده است. خدمات هتل فین بسیار عالی هستند. به‌علاوه، این هتل فضایی بسیار آرامش‌بخش دارد. اگر می‌خواهید در مرکز شهر اقامتی آرام و بدون دغدغه داشته باشید، هتل فین گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

هتل فین، هلسینکی

هتل لیلا رابرتز، هلسینکی

اولین چیزی که در بدو ورود به هتل لیلا رابرتز (Lilla Roberts) توجه شما را جلب می‌کند، صمیمیت و راحتیِ این هتل است. در این هتل می‌توانید با مفهوم نوردیکِ هوگه (hygee) به‌خوبی آشنا شوید.

شومینه‌ای که در لابی به‌چشم می‌خورد، چیدمان اتاق‌ها و کیفیت غذاها و نوشیدنی‌های رستوران کروگ روبا (Krog Roba) همگی در کنار هم مفهوم هوگه را به شما یادآور می‌شوند. اگر در تعطیلات کریسمس به پایتخت فنلاند سفر می‌کنید، حتما این بوتیک هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل لیلا رابرتز، هلسینکی

هتل رانتاپوییستو، هلسینکی

اگر به دنبال اقامتگاهی در نزدیکی اقیانوس هستید، هتل رانتاپوییستو (Rantapuisto) گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این بوتیک هتل درست در خارج از بخش مرکزی شهر قرار دارد.

این هتل از چوب ساخته شده است و با محیط محلیِ اطراف همخوانی خوبی دارد. فضای آرام، باغ شخصی و منظر‌ه‌ی اقیانوس، این هتل را به اقامتگاهی ایده‌آل برای یک تعطیلات آرامش‌بخش تبدیل کرده‌اند.

هتل رانتاپوییستو در نزدیکی ساحل قرار دارد؛ بنابراین می‌توانید انواع ورزش‌های آبی و ماهیگیری را تجربه کنید. البته دسترسی این هتل به مرکز شهر و فرودگاه هلسینکی هم بسیار خوب است. یکی از امکانات جالب این هتل، سونایی رو به اقیانوس است. پس از استفاده از سونا می‌توانید برای خنک شدن به داخل آب اقیانوس شیرجه بزنید.

هتل رانتاپوییستو، هلسینکی

هتل آنا، هلسینکی

هتل آنا (Anna) در یکی از بخش‌های بسیار شیک هلسینکی قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ هستند. این اتاق‌ها به هدف راحتی و آسایش مهمانان و به شکل زیبایی طراحی شده‌اند.

این هتل در یک ساختمان باشکوه قرار دارد که قدمت آن به سال ۱۹۲۳ باز می‌گردد. در زمان‌های گذشته این ساختمان محل اقامت مسافران کلیسای انجیلی آزاد (Evangelical Free Church) بود. این هتل نه‌تنها یک بنای با ارزش تاریخی است بلکه اقامتگاهی ایده‌آل برای استراحت پس از یک روز پرمشغله و خرید به‌شمار می‌رود.

هتل آنا، هلسینکی

هتل کامپ، هلسینکی

زمانی‌که به این هتل قدم می‌گذارید، انگار در تاریخ سفر می‌کنید یا در سکانسی از یک فیلم تاریخی حضور دارید. هتل کامپ (Kämp) یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های پنج ستاره در شهر هلسینکی است.

این هتل پس از گذشت سال‌ها، هنوز هم وجه‌ی تاریخی و کیفیت خدمات خود را حفظ کرده است. اتاق‌های این هتل بسیار مجلل هستند. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران بسیار شیک هتل بروید. اگر هم می‌خواهید اوقات فراغت خود را سپری کنید سری به اسپا و سونای هتل بزنید.

خدمات هتل و پذیرش بسیار عالی هستند و دربان‌های هتل در بدو ورود به مهمانان خوش‌آمد می‌گویند. اگر به‌دنبال خدمات ویژه و لوکس در هلسینکی هستید، این بوتیک هتل بهترین گزینه برای شما است.

هتل کامپ، هلسینکی

جی ال او هتل آرت، هلسینکی

همان‌طور که از نام این هتل پیدا است، جی ال او هتل آرت (GLO Hotel Art) یکی از بهترین هتل‌ها برای افرادی است که به طراحی، مُد و هنر علاقه‌مند هستند. این هتل که به شکل یک قصر از دوران آرت نوو است، با سنگ‌های گرانیت خاکستری کلاسیک طراحی شده است. این ساختمان نه‌تنها یک جواهر با ارزش در دنیای معماری به‌شمار می‌رود، بلکه دارای اتاق‌های راحت، غذای خوب، اسپا و سونای لوکس با خدمات ویژه است.

جی ال او هتل آرت، هلسینکی

تل ایندیگو، هلسینکی

هتل ایندیگو (Indigo) در نزدیکی تئاتر الکساندر (Alexander Theatre)، کشتی‌سازی، موزه‌ی هنر سینِبرایچوف (Sinebrychoff Art Museum)، بازار سرپوشیده‌ی هیِتالاهتی (Hietalahti) و فلی مارکت قرار گرفته است.

هتل ایندیگو یک ساختمان تاریخی و شیک است. رستوران این هتل به نام برود (Bröd) انواع غذاهای خوشمزه‌ی اسکاندیناویایی را سرو می‌کند. به‌علاوه، در استودیوی بادی، مایند، سول (Body, Mind, and Soul studio) می‌توانید ورزش کنید یا به تمرین یوگا بپردازید. همچنین می‌توانید از امکاناتی چون سونا استفاده کنید.

تل ایندیگو، هلسینکی

هتل فابیان، فابیانینکاتو

هتل فابیان (Fabian) یکی از بوتیک هتل‌‌های معروف هلسینکی است که به شما حس اقامت در یک خانه را القا می‌کند. این هتل یکی از چند هتل زنجیره‌ای است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل‌ها همگی دارای خدمات مشابه هستند و اتاق‌هایی مدرن، راحت و شیک دارند.

هتل فابیان در نزدیکی میدان بازار (Market Square) و باغ‌های اسپالاندی (Espalandie) قرار دارند. این هتل دارای محوطه‌ی داخلی بسیار زیبایی است. با اقامت در این بوتیک هتل می‌توانید آرامش و سکوت را در مرکز شهر تجربه کنید.

بوتیک هتل فابیان دارای اتاق‌های و سوئیت‌های مجلل و بسیار شیکی است. برخی از اتاق‌های این هتل دارای آشپزخانه هستند. بنابراین اگر مدت طولانی در هلسینکی اقامت دارید، می‌توانید خودتان آشپزی کنید.

هتل فابیان، فابیانینکاتو

هتل هیون، اونیون اسگاتان

هتل هِیوِن (Hotel Haven) یکی از بهترین هتل‌های هلسینکی به‌شمار می‌رود. علت این محبوبیت، خدمات لوکس و قیمت مناسب اقامت در این هتل است. وای‌فای رایگان، وِلکام درینک (Welcome Drink) و رستوران از جمله امکانات این هتل هستند.

هتل هیوِن در یک ساختمان سنگی قدیمی در هلسینکی واقع شده است. این هتل دومین ساختمان قدیمی شهر به شمار می‌رود. اتاق‌های بزرگ و راحت، منظره‌ی فوق‌العاده‌ی بندر جنوبی اقامتی خوش را برای شما فراهم می‌کنند. به‌علاوه، فاصله‌ی این هتل از جاذبه‌ها و تفریحات شهر بسیار کم است.

هتل هیون، اونیون اسگاتان

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}