بهترین رستوران های کلن برای صرف غذایی لذیذ

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1399/4/5
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

کلن شهری مدرن با جاذبه‌های تاریخی فراوان است که در عرصه‌ی آشپزی هم از طبخ غذاهای خوشمزه و ارائه‌ی بهترین رستوران‌های آلمانی و بین‌المللی غافل نمانده است.

تور اروپا

رستوران‌های کلن از تنوع زیادی برخوردار هستند که سلیقه‌های متفاوت را راضی نگه می‌دارند. این شهر از اغذیه‌فروشی‌های ساده تا رستوران‌های شیک و ممتاز با شمه‌ای از آشپزی فرانسوی را در برمی‌گیرند.

در این مقاله می‌توانید نگاهی به فهرست بهترین رستوران‌های کلن در آلمان بیندازید.

پیترز براهاوس

پیترز براهاوس (Petere’s Brauhaus) پادشاه رستوران‌های کلن است؛ جایی که می‌توانید یک نوشیدنی خوشمزه را در کنار غذای فوق‌العاده عالی نوش جان کنید.

این رستوران طراحی خیره‌کننده‌ای دارد و دکوراسیون آن دارای سقف شیشه‌ای رنگی و میز و صندلی‌هایی ماهاگونی است.

از میان غذای این رستوران می‌توانید دامپلینگ گوشت یا ساورکرات (کلم ترش) با سوسیس آلمانی را به همراه یک نوشیدنی خنک انتخاب کنید.

پیترز براهاوس - ‌کلن

دی فته کو

دی فته کو (Die Fette Kuh) مملو از انواع برگر، هات‌داگ و بازهم برگر است. فته کو یعنی «گاو چاق» و به‌عنوان پادشاه گوشت کبابی در کلن شناخته می‌شود.

در این رستوران ۲۰۰ گرم گوشت آبدار به شیوه‌ای کلاسیک کباب می‌شود تا به رنگ قرمز ایده‌آل برسد. از طرفی، سرو غذاهای طبیعی گیاهخواری، این رستوران را به مکانی فوق‌العاده‌ تبدیل کرده است.

استیک برگر فیلی یا فیلادلفیایی (Philly steak burger) یکی از غذاهای خوشمزه‌ی فته کو است که ارزش امتحان کردن را دارد.

این غذا درواقع یک نوع استیک بزرگ لذیذ است که روی آن با پیاز و قارچ سرخ‌شده و پنیر چدار پوشیده می‌شود.

دی فته کو - کلن

لو ماسونیر

لو ماسونیر (Le Moissonnier) چون یک معبد واقعی فرانسوی است که فلسفه‌ی شادکامی و لذت بردن از زندگی را دنبال می‌کند. هر غذایی که در میان دیوارهای این رستوران خلق می‌شود، حقیقتاً دوست‌داشتنی است.

غذاهای بدیع و درجه‌یک این رستوران توسط سرآشپز سرشناس فرانسوی اریک ماشون (Eric Menchon) طبخ می‌شود. غذاهای خوشمزه‌ی لو ماسونیر با تزیینات بی‌نقصی سرو می‌شوند که‌ طعم‌ ناب خلاقانه‌ی‌ آن‌ها را کامل می‌کند.

در اینجا می‌توانید ‌آیتم‌هایی مثل سینه‌ی ‌اردک و اشترودل ادویه‌دار را با یک نوشیدنی خوب میل کنید.

لو ماسونیر

دا دامیانو

دامیانو پیتزیکیتی (Damiano Pizzichetti) مدیر این رستوران فوق‌العاده است. منوی اینجا شامل انواع دستور پخت‌ کلاسیک و غذاهای سنتی مدیترانه‌ای می‌شود.

فضای مدرن رستوران بدون شک بی‌عیب و نقص است. تمام غذاهای منو اشتها برانگیزند اما محبوب‌ترین آن‌ها شامل نودل کاراملی با کره و مریم‌گلی و همچنین سرو کارپاچیو بر روی انجیر به همراه نوشیدنی می‌شود.

دا دامیانو - کلن

با اوما کلایمن

با اوما کلایمن (Bei Oma Kleinmann) یک رستوران واقعاً باشکوه با حال و هوایی شورانگیز است و تجربه‌ای طولانی در زمینه‌ی برگزاری رویدادهای مهم از کارناوال گرفته تا جلسات دبیرستان دارد.

اما بهترین ویژگی این رستوران منوی آن است که حس دیدار از خانه‌ی مادربزرگ را در خاطر شما تداعی خواهد کرد. در اینجا می‌توانید از خوردن شنیتسل وینی و دیگر غذاهای کلاسیک لذت ببرید که سرشار از مواد تازه و اشتها برانگیز هستند.

با اوما کلایمن - کلن

کنراد

رستوران لوکس و مدرن کنراد (Konrad) در طبخ غذاهای درجه‌یک چند فرهنگی تبحر دارد.

طراحی رستوران با استفاده از چوب ماهاگونی جذابیت دوچندانی به فضای کاملاً شیک آن بخشیده است و میز و صندلی‌های مدرن فلزی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با حال و هوای مدرن و امروزی رستوران تناسب داشته باشند.

بهترین غذاهای رستوران شامل بوفه‌ی صبحانه، کارپاچیوی گوساله و بوفه‌ی ‌ماهی تازه و خوشمزه‌ی بوستون می‌شود.

کنراد - کلن

آکس و کلی

رستوران مدرن آکس و کلی (Ox und Klee) یا گاو و شبدر با مفاهیم آشپزی درجه‌یک سروکار دارد و به بازآفرینی هنر در سطح غذاهای باکیفیت می‌پردازد.

در منوی رستوران غذاهای رنگارنگی وجود دارد که آمیزه‌ای از طعم‌های گوناگون با دقت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

برای نمونه این رستوران ماهی ماکرل هلندی را درون سس مخصوصی سرو می‌کند و در کنار آن مارچوبه‌ی سفید به همراه تکه‌های آواکادو و کمی گریپ‌فروت قرار می‌دهد.

همچنین گوشت را به همراه بادمجان و نمک لیمو بر سر میز می‌آورد و شما را با طعم دلنشین آن غافلگیر می‌کند.

آکس و کلی - کلن

آلفردو

در آلفردو از رستوران‌های معمول ایتالیایی و غذاهایی مثل پیتزای مارگاریتا و پاستا بلونز خبری نیست. این رستوران را می‌توان موسسه‌ی واقعی طبخ غذاهای خوشمزه دانست.

آلفردو سبک آشپزی روستایی و سنتی آلفردو کارتوران (پدر سرآشپز رستوران) و همچنین علاقه‌ی او به آشپزی و شیوه‌ی او در استفاده از ترکیبات ساده و طبیعی را ترویج می‌دهد.

در اینجا می‌توانید غذاهایی نظیر ماهی حلوای ونیزی، ماهی سی باس نرم، شمشیرماهی با کلم و زیتون و سپرماهی خوشمزه به همراه قارچ را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که پنیرهای خوشمزه‌ی این رستوران مثل پنیر آلتو آدیجه (Alto Adige) را حتماً امتحان کنید.

آلفردو - کلن

اسکامپینو واین

اسکامپینو واین (Scampino Wein) غذاهای دریایی مدیترانه‌ای سرو می‌کند. این رستوران در کنار رود راین قرار دارد و چاشنی‌های خوش‌طعم‌ اقیانوس را با نوشیدنی‌های متنوع در هم می‌‌آمیزد.

اسکامپینو واین لذت‌بردن از طعم ماهی‌های تازه‌‌ای را به شما وعده می‌دهد که مستقیماً از قایق‌های ماهیگیری تهیه شده‌اند.

این مکان ایده آل به غذاهای خوشمزه‌ی خود نظیر ماهی حلوای سرخ‌شده با کره و فیله‌ی ماهی سی باس (sea bass) در کنار گیاهان معطر و سبزیجات فصلی می‌بالد.

اسکامپینو واین - کلن

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}