بهترین هتل‌ های کوردوبا برای اقامتی راحت و آسوده

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1399/3/17
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هتل‌های کوردوبا نه‌تنها مهمان‌نوازی گرم اسپانیایی را چاشنی ارائه‌ی خدمات و امکانات عالی خود می‌کنند، بلکه معماری و طراحی آن‌ها بازتاب‌دهنده‌ی غنای فرهنگی و تاریخی این شهر زیبا است.

تور اروپا

شهر کوردوبا از تاریخ شگفت‌انگیزی برخوردار است. این شهر در قرن دهم میلادی در اوج شکوه خود قرار داشت. کوردوبا در آن زمان با جمعیت نیم میلیونی خود بزرگ‌ترین شهر اروپا محسوب می‌شد.

امروزه کوردوبا علاوه بر مادرید و بارسلون، یکی از اولین انتخاب‌های گردشگران برای کاوش در اسپانیا به شمار می‌رود. این شهر زیبا طیفی وسیع از هتل‌های لوکس را در خود جای داده است و در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌ها برای اقامت در کوردوبا می‌پردازیم.

بهترین هتل های کوردوبا

بالکن د کوردوبا

بالکن د کوردوبا (Balcon de Córdoba) به‌عنوان بهترین بوتیک هتل اسپانیا لقب گرفته است. این هتل سه حیاط‌خلوت زیبا، یک رستوران با غذاهای درجه‌یک و سرویس‌دهی عالی دارد.

هتل از اتاق‌های متنوعی برخوردار است و از اتاق‌های دونفره گرفته تا سوییت‌های سلطنتی را در برمی‌گیرد. هر اتاق دارای بالکن و امکانات باکیفیت است و دکوراسیون بی‌نقص آن‌ها به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند.

هتل بالکن د کوردوبا در خیابان اینکارناسیون (Encarnación) قرار گرفته است که تنها یک خیابان با رستوران‌ها و بارهای مشهور تاپاس فاصله دارد.

هتل بالکن د کوردوبا

پالاسیو دل بایلیو

هتل پنچ‌ ستاره‌ی پالاسیو دل بایلیو (Palacio del Bailío) در قلب شهر تاریخی کوردوبا قرار دارد.

این هتل بهترین گزینه برای مسافرانی است که به دنبال هتلی با ترکیبی از خصوصیات ایده آل مثل موقعیت مرکزی، اهمیت تاریخی و اصالت فرهنگی می‌گردند.

این اقامتگاه در یک کاخ قرن هفدهمی جای گرفته و دارای یک حیاط‌خلوت زیبا است. فضای داخلی آن از سنگ‌آهک ساخته شده و هر گوشه‌ی آن را با گیاهان سرسبز و گل‌های خوش رایحه تزیین کرده‌اند.

این کاخ به لطف تلاش‌های فراوان مرمتگران، ویژگی‌های اصیل خود را نظیر نقاشی‌های دیواری حفظ کرده است.

از مهمانان برای استراحت در رستوران ال آربکینا (El Arbequina) و بار تاپاس هتل استقبال می‌شود. همچنین مهمانان می‌توانند برای کسب آرامش به سالن اسپای هتل سر بزنند.

هتل پالاسیو دل بایلیو - کوردوبا

وینتو دیس

هرچند هتل ویِنتو دیِس (Viento 10) در منطقه‌ای دنج و نسبتاً دور از مرکز شهر قرار دارد اما مکان‌های مهم دیدنی کوردوبا در نزدیکی آن واقع شده‌اند.

این هتل زیبا در گرمای تابستان کوردوبا مانند یک بهشت آرامش‌بخش برای شما خواهد بود. فضای داخلی هتل از سنگ‌های باکیفیتی ساخته شده است. این هتل به خاطر کوچکی تنها ۷ اتاق دارد که همگی دلباز و تمیز هستند.

هتل وینتو دارای تراسی روی پشت‌بام است که ازآنجا می‌توانید از چشم‌انداز خیره‌کننده‌ی مسجد-کلیسای کوردوبا و دورنمای نفس‌گیر شهر لذت ببرید.

صبحانه‌ی کافه‌ی هتل شامل نان کروسان کره‌ای برشته و داغ، مربای بلوبری، روغن‌زیتون اندلسی و سس سالسای گوجه‌فرنگی می‌شود.

وینتو دیس - کوردوبا

کونکیستادور

هتل چهار ستاره‌ی کونکیستادور (Conquistador) در مرکز کوردوبا قرار دارد. فضای داخلی این هتل با استانداردهای بالای طراحی و به سبک رومی موزارابیک (Mozarabic) تزیین شده است.

کونکیسادور یک حیاط زیبا به سبک اندلسی دارد که موزاییک‌های باستانی و همچنین سیستم‌های حمام آن در طبقه‌ی اول به‌خوبی حفظ شده‌اند.

هتل کونکیستادور - کوردوبا

ان اچ کالکشن آمیستاد کوردوبا

هتل ان اچ کالکشن آمیستاد کوردوبا (NH Collection Amistad Córdoba) با حیاط‌خلوت جذاب خود شما را مبهوت خواهد کرد. ساختمان ان اچ کالکشن در واقع یک کاخ بازسازی‌شده است که در حال حاضر جای خود را به هتلی مدرن با دکوراسیون شیک کلاسیک داده است.

امکانات اتاق‌های هتل شامل تختخواب‌های راحتی بزرگ، گاوصندوق برای نگهداری اشیا گران‌بها، قهوه ساز و وسایل کوچک دیگری می‌شود که اقامت شما را در اینجا راحت‌تر می‌کنند.

این هتل از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است و در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی کوردوبا مثل مسجد بزرگ شهر، قلعه‌ی پادشاهان مسیحی و میدان کنستیتوسیون (Plaza Constitución) قرار دارد.

هتل ان اچ کالکشن آمیستاد کوردوبا

اوسپدریا دل چوراسکو

هتل اوسپدریا دل چوراسکو (Hospederia de El Churrasco) به سبک اندلسی بنا شده و برای علاقه‌مندان به تاریخ که دوست دارند فضایی خلوت و آرام را در طول اقامتشان تجربه کنند، بی‌نظیر است.

این هتل کوچک ۹ اتاق دارد که هر یک از آن‌ها تمامی امکانات ضروری را در خود جای‌ داده‌اند. اسم رستوران مشهور بین‌المللی هتل نیز ال چوراسکو است.

تراس فضای باز اینجا در طول روز، بهترین مکان برای صرف نوشیدنی‌های انرژی‌بخش محسوب می‌شود. مهمانان می‌توانند این نوشیدنی‌ها را از بار واقع در لانژ هتل سفارش دهند و شب‌ها برای لذت بردن از یک وعده‌ غذای خوشمزه، لحظات خوشی را در رستوران ال چوراسکو سپری کنند.

هتل اوسپدریا دل چوراسکو - کوردوبا

اوستریا لینروس ترنتا یوتو

هتل مشهور و دو ستاره‌ی اوستریا لینِروس ترِنتا یوتو (Hosteria Lineros 38) به خاطر طراحی و موقعیت مکانی بی‌نظیر خود در میان هتل‌های کوردوبا متمایز است.

اتاق‌ها به سبک موزارابیک تزیین شده و در طراحیِ بسیاری از جزییات و دیوارهای رنگارنگ آن از سبک مراکشی الهام گرفته‌اند.

این هتل در موقعیت خوبی برای گردشگران قرار دارد و امکانات رفاهی مناسبی را مثل خدمات ۲۴ ساعته کرایه‌ی دوچرخه‌ و پارکینگ مخصوص در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

کارکنان پذیرش هتل صمیمی و دوستانه برخورد می‌کنند و از اینکه برای شما سفرهای یک‌روزه یا سیاحتی ترتیب دهند، خوشحال خواهند شد.

هتل اوستریا لینروس - کوردوبا

آسیندا پوسادا د والینا

هتل آسیِندا پوسادا د والینا (Hacienda Posada de Vallina) اقامتگاه سه ستاره‌ به گردشگران ارائه می‌دهد.

این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و با پای پیاده می‌توان از جاذبه‌هایی مثل کلیسای جامع، پل رومی و قلعه‌ی آلکازار دیدن کرد. اتاق‌های جادار و بزرگ هتل دارای همه نوع امکانات ضروری هستند.

آسیندا پوسادا یک حیات بزرگ سنتی به سبک اندلسی در مرکز هتل دارد که هر گوشه‌ی آن را با گل‌های زیبا آراسته‌اند. در این حیاط می‌توانید از چشیدن گلچینی از غذاهای خوشمزه‌ی بوفه برای صبحانه لذت ببرید.

اگر طیف غذاهای هتل باب طبع شما نبود، می‌توانید از کافه‌های شلوغ محلی در یکی از خیابان‌های باریک و قدیمی شهر بازدید کنید.

هتل پوسادا د والینا - کوردوبا

ائوروستارس پاتیوس د کوردوبا

هتل ائوروستارس پاتیوس د کوردوبا (Eurostars Patios De Córdoba) دارای موقعیتی ایده آل در قلب شهرک جدید کوردوبا و در فاصله‌ی اندکی از بخش قدیمی شهر واقع شده است.

 بازارهای فراوانی در نزدیکی هتل پیدا می‌شوند؛ با این وجود ائوروستارس در مکانی شیک و دور از هیاهوی خیابان‌های شلوغ شهر قرار دارد. فضای داخلی لوکس این هتل کوچک با رنگ آرامش‌بخش قهوه‌ای شکلاتی تزیین شده است.

اتاق‌های هتل جادار هستند و به‌خوبی با امکانات استانداردی نظیر تختخواب‌های عالی، حمام و کمدهای تروتمیز مجهز شده‌اند.

با رزرو اتاق‌های ائوروستارس می‌توانید از یک لیوان نوشیدنی رایگان نیز لذت ببرید که آغازگر اقامت دل‌نشین شما در هتل خواهد بود.

هتل ائوروستارس پاتیوس - کوردوبا

هتل دلوس فارولس

هتل دلوس فارولس (Hotel de los Faroles) چند خیابان دورتر از ناحیه‌ی اصلی خرید کوردوبا و ساختمان‌های برجای‌مانده‌ی قدیمی رومی قرار گرفته است.

در سفر به کوردوبا چه تعطیلات پرشور را ترجیح ‌دهید، چه به دنبال آرامش باشید، هتل دلوس فارولس فضایی دل‌نشین و به‌یادماندنی به شما هدیه خواهد کرد.

این هتل به سبک سنتی اندلسی ساخته شده است. حیاط آفتابی و سرپوشیده‌ی آن، دکوراسیونی شیک اما ساده دارد و جاذبه‌ی اصلی این هتل به شمار می‌رود.

صبحانه‌ی خوشمزه‌ی هتل در این حیاط سرو می‌شود، جایی که مهمانان می‌توانند از لحظاتی ساکت و آرامش‌بخش لذت ببرند.

موقعیت مکانی هتل مهمانان را به پیاده‌روی بیشتر ترغیب می‌کند تا به کشف جاذبه‌های پنهان شهر باستانی کوردوبا بپردازند.

هتل دلوس فارولس - کوردوبا

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}