تجربه اقامتی متفاوت در بهترین هتل‌ های فرهنگی تولدو در اسپانیا

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1399/3/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هتل‌های فرهنگی تولدو سعی دارند با معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و معماری این شهر زیبا در اسپانیا، اقامتی متفاوت را برای میهمانان خود رقم بزنند. این هتل‌ها غنای فرهنگی شهر تولدو را از زاویه‌ای متفاوت به نمایش می‌گذارند.

تور اروپا

تولدو شهری فوق‌العاده شگفت‌انگیز با تاریخی از چند قرن است و فرهنگ‌های مختلفی چون یهودی، عرب و مسیحی را در برمی‌گیرد. میراث فرهنگی تولدو در جاذبه‌های گردشگری و دیدنی مهم شهر به‌خوبی نمایان است، اما راهی متفاوت و خاص برای آشنایی عمیق‌تر با این شهر، صرف یک شب در یکی از بهترین هتل‌های فرهنگی آن است.

این مقاله به سراغ برترین هتل‌های فرهنگی شهر تولدو در اسپانیا رفته است.

هتل های فرهنگی تولدو

هتل پاردور

در اسپانیا، اقامت در یکی از شعبه‌های هتل پاردور (Parador) راهی منحصربه‌فرد برای آشنایی بهتر با فرهنگ بخش‌های مختلف کشور است. هتل پاردور در تولدو نیز با تیرهای چوبی، کاشی‌های سبک مودخار و وسایل لوکس، فضای زیبایی دارد و آن را به یک گزینه‌ی فرهنگی عالی تبدیل می‌کند. پشت‌بام هتل فرصت خوبی برای تماشای مناظر زیبای شهر از داخل بالکن و استخر آن است.

هتل پاردور - تولدو

هتل آباد

هتل آباد (Abad) که در گذشته یک ریخته‌گری برای ساخت شمشیرهای فولادینِ شجاع‌ترین شوالیه‌های تولدو بود، تاریخی غنی دارد. قدمت ساختمان هتل به قرن نوزدهم میلادی بازمی‌گردد، اما ازآنجایی‌که ساختمان قدیمی در حال تخریب بود، چند سال قبل مورد مرمت قرار گرفت تا مسافران در طول اقامت خود در این هتل در آسایش تمام اوقات خود را سپری کنند. هتل در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مهم تولدو واقع شده، اما صرف زمان در داخل آن و جست‌وجوی پرده‌های منقوش، تیرهای چوبی، آثار چوبی ظریف و دیدنی‌های دیگر، در نوع خود تجربه‌ای فوق‌العاده است.

هتل آباد - تولدو

ال رفوخیو د کریستال

این خانه‌ی روستایی در نزدیکی یک اندوختگاه طبیعی شگفت‌انگیز، هدف تبدیل شدن به مکانی را در سر دارد که گردشگران در آن احساس آرامش کرده و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرند. هتل ال رفوخیو د کریستال (El Refugio de Cristal) یا پناهگاه بلورین در مکانی دورافتاده واقع شده و به شما امکان اقامت در محیطی پیشرفته با اتاق‌های آوانگارد، تراس‌های اختصاصی، دیوارهای شیشه‌ای و غذاهای عالی را می‌دهد. فلسفه‌ی هتل از ترکیب سبک زندگی معاصر با طبیعت، روشی کاملاً منحصربه‌فرد برای آشنایی با ییلاقات اسپانیا است. به‌علاوه، نزدیکی این هتل به شهر زیبای تولدو نیز خود یک مزیت محسوب می‌شود.

ال رفوخیو د کریستال - تولدو

هتل سن خوان دلو ریس

هتل سن خوان دِلو رِیِس (Hotel San Juan de los Reyes) یکی از بهترین رستوران‌های تولدو را دارد که به میهمانان اجازه می‌دهد طعم خاص‌ترین غذاهای شهر را در آن امتحان کنند. ساختمان هتل در گذشته یک کارخانه‌ی آرد بود و بخشی از این میراث همچنان مشهود است. درنتیجه گشت زدن در اطراف هتل می‌تواند کاملاً جذاب باشد. هتل در بخش قدیمی شهر واقع شده، بنابراین اکثر جاذبه‌های گردشگری تولدو به‌خوبی در دسترس شما قرار دارند.

هتل سن خوان دلو ریس - تولدو

هتل آسیندا دل کاردنال

استراحت در کاخی قرن هجدهمی در تولدو، تجربه‌ای جذاب خواهد بود و میهمانان هتل آسیِندا دل کاردِنال (Hacienda del Cardenal) از چنین موهبتی برخوردار هستند. این هتل ۲۷ اتاق، یک باغ زیبا، راه‌پله‌هایی شگفت‌انگیز پر از آثار هنری و سقف‌هایی نفس‌گیر دارد. رستوران عالی هتل یکی از گزینه‌هایی است که باید در هنگام اقامت در تولدو به آن سر زد. معماری، غذا و دکوراسیون هتل همگی به‌منظور خلق یک تجربه‌ی فرهنگی منحصربه‌فرد باهم ترکیب شده‌اند.

هتل آسیندا دل کاردنال - تولدو

هتل کارلوس پنجم

هتل کارلوس پنجم یکی از بهترین هتل‌هایی است که در طول حیات خود از چهره‌های مشهوری چون جان وِین، ریتا هِیورث و کلودیا کاردیناله میزبانی کرده است. این هتل یکی از ساختمان‌های نمادین شهر را دارد و مکانی است که در آن گذشته و حال برای خلق تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای مسافران باهم ادغام شده‌اند. از ساختمان هتل تاریخ تراوش می‌کند و بسیاری از رویدادهای خارق‌العاده در اینجا برگزار شده‌اند؛ بنابراین درک گذشته‌ی این هتل در حین اقامت در یکی از اتاق‌های آن، راهی عالی برای آشنایی با تاریخ غنی تولدو است.

هتل کارلوس پنجم

هتل ال سیگارال دلاس مرسدس

هتل اِل سیگارال دلاس مرسدس (El Cigarral de las Mercedes) در حومه‌ی تولدو و در منطقه‌ی سیگارال واقع شده است. این منطقه برای گردش و کاوش جاذبه‌های طبیعی تولدو عالی است. این بوتیک هتل معماری سبک مدیترانه‌ای همراه با رگه‌هایی از معماری آوانگارد را در ۱۷ اتاق خاص و ۴ ویلای لوکس با باغ‌ها و جکوزی‌هایی اختصاصی به نمایش می‌گذارد. رستوران هتل یکی از مشهورترین رستوران‌های منطقه‌ی تولدو است و بسیاری از مردم محلی برای برگزاری مراسم ازدواج و دیگر مراسم خاص خود، اینجا را انتخاب می‌کنند.

هتل های تولدو

پوسادا د زوکودوور

پوسادا دِ زوکودُووِر (Posada de Zocodover) یک هاستل است، بنابراین اتاق‌هایی ارزان‌تر اما با استانداردهای مشابه هتل‌های لوکس در این فهرست به میهمانان ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی عالی هاستل در مرکز تاریخی شهر به این معنی است که اینجا نقطه‌ی شروع ایده‌آلی برای بازدید از جاذبه‌های تولدو و اطراف آن است. قرارگیری هاستل در یک خانه‌ی قدیمی در شهر تولدو، تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای میهمانان خواهد بود.

هتل های تولدو

هتل آنتیدوتو

این هتل که در نزدیکی یک میدان قدیمی به سبک عربی قرار دارد، در یکی از مرتفع‌ترین نقاط تولدو واقع شده و تماشای مناظری خاص و نفس‌گیر را به میهمانان تضمین می‌دهد. هتل آنتیدوتو (Antídoto) تنها ۱۰ اتاق دارد که هرکدام از آن‌ها به شیوه‌ای متفاوت و با ترکیبی از وسایل قدیمی و جدید تزئین شده‌اند.

تمامی اتاق‌ها در دور یک حیاط قرار دارند، بنابراین میهمانان قادر به تحسین چیدمان خانه‌های قدیمی در تولدو خواهند بود؛ به‌علاوه این ساختمان تمامی ویژگی‌های معماری سنتی رایج در این منطقه را نیز دارد. هتل آنتیدوتو در دوران مرمت دیوارهای رومی متعلق به قرن اول میلادی و همچنین ساختمان‌های عربی قرن ششم کشف شد؛ بنابراین آنتیدوتو سرشار از تاریخ است.

هتل آنتیدوتو - تولدو

هتل فونتکروز

آخرین هتل در فهرست هتل‌های فرهنگی تولدو، در گذشته کاخ اختصاصی شهبانو اوژنی دِ مونتیخو (Eugene de Montijo) بوده است و حالا به نام هتل فونتِکروز (Fontecruz) شهرت دارد. این اقامتگاه لوکس پنج ستاره نمادی از معماری تولدو است و درست در وسط شهر قدیمی قرار دارد. کاشی‌های آنتیک، دیوارها و کف و اسپای هتل را پوشانده‌اند و نمایی زیبا خلق کرده‌اند. به‌علاوه، صفحات چوبی نصب‌شده در سقف‌های هتل به قرن‌های چهاردهم تا شانزدهم میلادی تعلق دارند. اسپای هتل یکی از بهترین بخش‌های فونتکروز است و مسافران می‌توانند در فضایی احاطه‌شده با خرابه‌هایی از دوران روم باستان ریلکس کنند.

هتل فونتکروز - تولدو

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}