بهترین رستوران های آنژه کدامند؟

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/5/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

آنژه شهری تاریخی و کوچک در فرانسه است. در رستوران‌های آنژه می‌توانید انواع غذاهای محلی فرانسه را میل کنید، اما لازم است ابتدا بهترین‌هایشان را بشناسید.

تور اروپا

آنژه، شهری در شمال غربی فرانسه است. این شهراز دودمان پلانتاژنه (Plantagenêts) گرفته تا به امروز، همپنان قطب فرهنگی فرانسه محسوب می‌شود.

رستوران های آنژه - فرانسه

غذاها و رستوران‌های هر شهر جزو فرهنگ آن شهر به‌شمار می‌روند. آنژه هم از این قاعده مستثنی نیست. این شهر دارای رستوران‌های متنوع و با کیفیتی است که می‌توانید در آن‌ها غذاهای فرانسوی و بین‌المللی را میل کنید.

در این مقاله فهرستی از بهترین رستوران‌های آنژه را برایتان تهیه کرده‌ایم:

  • او گو دو ژور
  • آروما سوشی
  • بیسترو ماتچو
  • کاسا کورنیل
  • لو سانتیه دو داکار
  • بله ریوه
  • لاتنتیک
  • لتال گورماند
  • لو دیس ستیم
  • اون برین فولک

بهترین رستوران های آنژه

او گو دو ژور

اگر می‌خواهید یک غذای خوشمزه‌ی فرانسوی میل کنید، یک میز در رستوران او گو دو ژور (Au Goût du Jour) رزرو کنید و به این رستوران سری بزنید. اوت گو دو ژور در میان مردم محلی و گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است و کارکنان آن بسیار خونگرم و مهربان هستند.

در این رستوران می‌توانید غذاهای کلاسیک فرانسوی که با محصولات محلی تهیه شده‌اند را میل کنید. البته دسرهای خوشمزه‌ی رستوران را فراموش نکنید؛ تارت زردآلو با خامه و نعنا را هرگز نباید از دست داد.

آروما سوشی

آروما سوشی (Aroma Sushi) چیزی بیشتر از یک رستوران سوشی است. نور کم، چراغ‌های بامزه‌ای که از سقف آویزان شده‌اند و بار چوبی این رستوران فضای جالبی به آن بخشیده‌اند. ماکی (Maki)، ساشیمی (Sashimi) و نیگیری (Nigiri) به زیبایی در بشقاب‌های شما چیده می‌شوند.

پیش از آن‌که این غذاها به میز شما برسند، به شکلی هنرمندانه گارنیش می‌شوند تا ظاهرشان هم به خوبی طعم‌شان شود. جالب است بدانید که در بدو ورود یک منوی سوشی به شما داده می‌شود که توضیحات لازم درباره‌ی سوشی‌ها در آن نوشته شده است. بنابراین سفارش غذا در این رستوران کار سختی نخواهد بود.

رستوران سوشی آنژه

بیسترو ماتچو

از غذاهای سنگین و ناسالم خسته شده‌اید؟ بیسترو ماتچو (Bistrot Matchou) همان جایی است که باید بروید. در این رستوران می‌توانید غذاهای طبیعی که به سبک روستایی تهیه‌ می‌شوند را میل کنید. غذاهای این رستوران دنج با قیمت بسیار مناسبی سرو می‌شوند.

اگر به این بیسترو سر می‌زنید، حتما از پاستاهای تازه و معروف آن امتحان کنید. گوشت‌ها و سبزیجات این رستوران مستقیما از مزرعه می‌آیند. اگر هوا خوب باشد می‌توانید روی تراس زیبای رستوران بنشینید و از غذای خود لذت ببرید.

کاسا کورنیل

رستوران کاسا کورنیل (Casa Corneille) در یکی از کوچه‌های مرکز شهر (Centre Ville) در نزدیکی کلیسای جامع سنت موریسِ آنژه (Cathédrale Saint-Maurice d’Angers) قرار گرفته است. این رستوران کوچک و شیک ارزش کمی جست‌وجو در خیابان‌های آنژه را دارد.

غذای خود را با تِرینِ مرغ و موسِ پیازِ کاراملایز شده‌ و یک نوشیدنی خوشمزه آغاز کنید. مرغ و ماهی این رستوران بسیار محبوب هستند. اما اگر گیاه‌خوار هستید اصلا نگران نباشید؛ ریزوتوی سبزیجات رستوران کاسا کورنیل را حتما دوست خواهید داشت.

رستوران کاسا کورنیل - آنژه

سانتیه دو داکار

زمانی‌که به رستوران له سانتیه دو داکار (Les Sentiers du Dakar) سر می‌زنید، متوجه می‌شوید که چرا این رستوران تا این حد محبوب است. در این رستوران می‌توانید غذاهای فرانسوی و سنگالی را میل کنید.

یکی از غذاهای ملی سنگال به نام تیِپ بو دیِن (tiep bou dién) ازجمله غذاهای محبوب این رستوران است. این غذا با ماهی، برنج جولوف (Jollof Rice) و سبزیجات تهیه می‌شود. اگر فضای داخل رستوران را برای نشستن انتخاب کنید، می‌توانید شاهد آثار هنری سنگالی باشید که جلوه‌های زیبایی به دیوارها داده‌اند.

اگر یکی از میزهای محوطه‌ی بیرون را انتخاب می‌کنید، رو به منظره‌ای از پلَس دو لا رپوبلیک (Place de la Republique) یا میدان جمهوری خواهید بود.

رستوران سانتیه دو داکار - آنژه

بله ریوه

غذا خوردن در رستوران بِله ریوه (Belle Rive) یکی از بهترین خاطراتی است که می‌توانید در آنژه برای خود رقم بزنید. این رستوران درست در مقابل رودخانه قرار گرفته است. می‌توانید در حالی‌که غذاهای خوشمزه‌ی فرانسوی را به همراه نوشیدنی‌های با کیفیت میل می‌کنید، از منظره‌ی رودخانه هم لذت ببرید.

فضای داخلی این رستوران بسیار شیک و مینیمال طراحی شده است. کارکنان رستوران به زبان انگلیسی مسلط هستند و به‌راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

اگر به این رستوران سر می‌زنید، می‌توانید از منوی استاندارد با قیمت ثابت سفارش دهید یا منوی لوکس این رستوران را انتخاب کنید. منوی لوکس رستوران شامل یک چیزبورد (Cheeseboard) یا تخته‌ی پنیر در انتهای غذا است. همچنین می‌توانید از خوردن امیوزبوش (amuse-bouches) یا پیش‌غذا هم لذت ببرید.

رستوران بله ریوه - آنژه

آتنتیک

رستوران آتنتیک (L'Authentic) یکی از رستوران‌های محبوب مردم محلی است. غذاهای این رستوران با قیمت بسیار مناسبی سرو می‌شوند. رستوران آتنتیک را می‌توانید در نزدیکی قلعه‌ آنژه و ایستگاه راه‌آهن پیدا کنید.

 یکی از غذاهای معروف این رستوران فویی (fouée)، غذایی مشابه نان فوکاچیا (Focaccia) است که غذایی محبوب در دره‌ی لوآر (Loire Valley) به‌شمار می‌رود. صاحب این رستوران در کمال خوشحالی تاریخچه‌ی این غذا را برای شما تعریف می‌کند.

غذای خود را با فویی آغاز کنید و از اسپرِدهای خوشمزه‌ی این رستوران روی آن بمالید. کره‌ی نمکی و پنیر بز از جمله اسپرِدهایی هستند که می‌توانید امتحان کنید. پس از خوردن غذا، یکی از دسرهای خوش‌طعم رستوران مانند نان با اسپرِدهای شیرین مثل مربا و کارامل نمکی را برای خود سفارش دهید.

رستوران آتنتیک - آنژه

ایتال گورماند

لیتال گورماند (L’Étal Gourmand) یک رستوران ساده و تمیزِ فرانسوی است. پیش از آن‌که غذای اصلی را سفارش دهید، آپرتیف‌ها و نان‌های خوشمزه به‌همراه دیپ‌های متنوع را امتحان کنید.

غذاهای گوشتی و نوشیدنی‌های این رستوران بسیار لذیذ هستند. البته ساید دیش‌های متنوع رستوران را هم فراموش نکنید. سرویس سریع و طعم بسیار خوب غذاها اجازه نمی‌دهند هیچ‌کدام از مشتری‌ها ناراضی از رستوران بیرون بروند.

دیز ستیم

رستوران لو دیز سِتیِم (Le Dix Septième) یا هفده در قلب محله‌ی قدیم آنژه قرار دارد. این ساختمان که پیش از این یک هتل بود، اکنون به یک رستوران شیک تبدیل شده است.

این رستوران ۳ طبقه دارد اما همیشه مملو از مشتریان گوناگون است. غذاهای خوشمزه‌ی ریچارد سِلینی (Richard Celini)، سرآشپز لو دیز سِتیِم، مشتریان را چندباره برای خوردن غذا به این رستوران باز گردند. از جمله غذاهای معروف این سرآشپز می‌توان به فیله‌ی مرغ با کنگر فرنگی و پولِنتا (polenta) اشاره کرد.

رستوران دیز سِتیِم - آنژه

اون برین فولک

رستوران اون برین فولک (Restaurant Un Brin Folk) مکانی ایده‌ال برای افرادی است که می‌خواهند درحالی‌که غذایی خوشمزه میل می‌کنند، با دوستان‌شان هم به گفت‌وگو بنشینند. در این رستوران می‌توانید همزمان صرف غذا، از شنیدن موسیقی محلی هم لذت ببرید.

تمام مواد اولیه‌ی سوپ، ساندویچ، کیش، تارت و چیزکیک‌های خانگی از مزارع دره‌ی لوآر (Loire Valley) تامین می‌شوند. بنابراین می‌توانید از تازگی مواد غذایی اطمینان داشته باشید. اگر به این رستوران سر می‌زنید، حتما چیزکیک‌های خانگی آن را امتحان کنید.

رستوران  اون برین فولک - آنژه

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}