تجربه شکم گردی در رستوران های ارزان اسلو

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1399/5/23
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اسلو در زمینه‌ی غذا و رستوران‌ انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی فراوانی در اختیار شما قرار خواهد داد که از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.

تور اروپا

شهر اسلو شاید به‌عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا شناخته شده است؛ بااین‌حال اگر شما قصد دارید مقرون‌به‌صرفه سفر ‌کنید، به شما اطمینان خواهیم داد که پایتخت زیبای نروژ، ارزان‌ترین رستوران‌‌ها را هم دارد که می‌توانید در آن‌ها غذای ارزان ولی باکیفیت بخورید.

غذای ارزان در اسلو

در ادامه ارزان‌ترین رستوران‌های اسلو را به شما معرفی خواهیم کرد اما قبل از توضیحات بیشتر، بهتر است با نام آن‌ها آشنا شوید:

  • اسلو استریت فود
  • شرودر
  •  دن گوده
  • استانبول
  • نام فاه
  • فلای چیکن
  • ال کامینو
  •  ویپا اسلو
  • گریل مدیترانه‌‌ای
  • مونشیِز گرینرلوکا

ارزان ترین رستوران های اسلو

اسلو استریت فود

اسلو استریت فود (Oslo Street Food) یا غذای خیابانی اسلو یک سالن بزرگ غذا در مرکز شهر است و به شما این امکان را می‌دهد تا از بین ۱۶ غرفه‌، غذای خود را انتخاب کنید.

این غرفه‌ها غذای اصیل و چاشنی‌های خوشمزه‌ای را از سرتاسر جهان ارائه می‌دهند. اسلو استریت فود همچنین یک مرکز فرهنگی است که برنامه‌های هیجان‌انگیز متنوعی را در محیطی خلاق برگزار می‌کند.

غرفه‌های اینجا غذاهای باکیفیت خیابانی ازجمله غذاهای یونانی، هندی، فیلیپینی و پرویی را عرضه می‌کنند. در منوی بیشتر این غرفه‌ها غذاهای بدون گلوتن، آیتم‌های مخصوص گیاهخواران نیز وجود دارد.

اسلو استریت فود مکانی پرشور و هیاهو است و می‌توانید در آنجا دوستان، همکاران یا افراد جدیدی را ملاقات کنید. در اینجا حتی ۴ بار وجود دارد که نوشیدنی‌های تازه‌ای ارائه می‌دهند. اگر هوای تازه را ترجیح می‌دهید، همیشه  در فضای باز، میز و صندلی برای نشستن پیدا خواهید کرد.

آخر هفته‌ها این سالن به کلاب تورگاتا (Klubb Torggata)‌، یکی از بهترین کلوپ‌های رقص تبدیل می‌شود؛ و دی‌جی‌ها در شب‌های جمعه و شنبه‌، بعد از ساعت ۱۱ شب، سالن را با ریتم‌ شاد به لرزه در می‌آورند. اگر بعد از رقص، احساس گرسنگی کردید، برخی از غرفه‌های غذا تا دیروقت باز هستند.

اسلو استریت فود

شرودر

رستوران کلاسیک شرودر (Schrøder) در شهرک سنت هانسوگن (St. Hanshaugen) قرار دارد و منوی آن شامل غذاهای سنتی نروژی می‌شود.

فضای آرامش‌بخش این رستوران محلی‌ها و بازدیدکنندگان را به یک اندازه مجذوب خود می‌کند. قدمت شرودر در اسلو به سال ۱۹۲۵ باز می‌گردد اما فعالیت خود را در سنت هانسوگن، از سال ۱۹۵۶ آغاز کرد.

این رستوران همچنین به خاطر اینکه پاتوق موردعلاقه‌ی کارآگاه هری هول است، شهرت دارد. هری هول شخصیتی در رمان‌های پرطرفدار جنایی اثر یو نِسبو (Jo Nesbø) است. شرودر ناهار را هرروز بین ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ بعدازظهر سرو می‌کند و در ساعت ۱۰ شب بسته می‌شود.

رستوران شرودر - اسلو

دن گوده

دن گوده (Den Gode) در محله‌ی فردنسبورگ (Fredensborg) قرار دارد. این رستوران پیتزای ایتالیایی را با الهام از هنر آشپزی سوئدی می‌پزد و با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

در رستوران دن گوده شما می‌توانید پیتزای ایتالیایی کلاسیک یا دیگر آیتم‌های اشتها برانگیز منو مثل فلایینگ یاکوب (Flying Jacob) به همراه جوجه، گوشت، موز، بادام‌زمینی و کاری را انتخاب کنید.

دن گوده هر روز بین ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۳ بعدازظهر منوی ناهار را سرو می‌کند. برای خوردن پیتزا از ساعت ۳ بعدازظهر و در روزهای تعطیل از ساعت ۱ بعدازظهر می‌توانید به رستوران مراجعه کنید.

دکوراسیون این رستوران با الهام از کلبه‌های سوئدی طراحی شده است که حس راحتی را القا می کند. در زیرزمین رستوران یک بار، میز بازی شافل‌بورد و یک استیج کوچک وجود دارد و تمامی رقابت‌های مهم فوتبال از سه تلویزیون بزرگ پخش می‌شوند.

این مکان برای انواع رویدادها و مهمانی‌ها مناسب است و ظرفیت پذیرش ۶۰ مهمان را در هر طبقه دارد. دن گوده می‌تواند رویدادهای مختلفی به همراه دی‌جی، غذا و نوشیدنی و اجرای برنامه برای شما فراهم کند.

غذای ارزان در رستوران دن گوده - اسلو

استانبول

رستوران استانبول غذاهای ترکی را در محیطی آرامش‌بخش و خانواده‌دوست ارائه می‌دهد. غذا با ترکیبات اصیل و تازه و به دست سرآشپزان چیره‌دست ترکی تهیه می‌شود.

در اینجا می‌توانید بدون صرف هزینه‌ی زیادی کلی غذاهای رنگارنگ میل کنید. اولین شعبه‌ی استانبول در سال ۲۰۰۴ بازگشایی شد و در حال حاضر دارای دو شعبه‌ی دیگر در مناطق مختلف اسلو است.

دو شعبه از این رستوران در خیابان تروندهایمس‌واین (Trondheimsveien) در منطقه‌ی گرینرلوکا (Grünerløkka) و یک رستوران بزرگ در منطقه‌ی گرونلند (Grønland)  واقع شده‌اند که دومی درست نزدیک ایستگاه مترو در میدان اصلی گرونلند تورگ (Grønland torg) قرار دارد.

رستوران استانبول در اسلو

نام فاه

رستوران نام فاه (Nam Fah)‌ غذاهای اصیل تایلندی سرو می‌کند که با ترکیبات تازه و توسط سرآشپزان باتجربه تهیه می‌شوند. در منوی این رستوران غذاهای خوشمزه‌ای نظیر انواع کاری، غذای مشهور پدتای، پیش‌غذا، سوپ و انواع غذاهای تهیه‌شده به سبک ووک (wok) وجود دارد.

تقریباً تمامی این غذاها را می‌توانید به همراه جوجه، گوشت گوساله یا میگو سفارش دهید و اگر گیاهخوار هستید می‌توانید از غذای مخصوص گیاهخواری به همراه پنیر توفو لذت ببرید.

رستوران تایلندی اسلو

فلای چیکن

رستوران فلای چیکن (Fly Chicken) در طبخ جوجه‌ی سرخ‌شده تبحر دارد. این رستوران بال، پا و سینه‌ی برشته‌ی جوجه به همراه سیب‌زمینی، سس‌های متنوع یا نان بریوش سرو می‌کند.

شما می‌توانید فلای چیکن را در فود کورت (سرای غذا) پاساژ استین و استروم (Steen & Strøm) پیدا کنید، همچنین شعبه‌ی دیگر آن در مرکز خرید کنار ایستگاه مرکزی اسلو قرار دارد.

فلای چیکن - رستوران ارزان اسلو

ال کامینو

ال کامینو (El Camino) یک رستوران مکزیکی با انواع غذاهایی مثل بریتو و تاکو است. ترکیبات تازه‌ی این غذاها را می‌توانید خودتان انتخاب کنید و درنتیجه غذا دقیقاً مطابق میل شما خواهد بود.

ال کامینو نان تورتیلا را هم در همین مکان می‌پزد. همچنین گوشت، توفو و سبزیجات در گریل‌های زغالی مخصوصی کباب می‌شوند.

ال کامینو - رستوران اسلو

ویپا اسلو

ویپا اسلو یک مرکز آموزشی فرهنگی و غذایی است که در خیابان ویپه‌تانگن (Vippetangen) و در کنار آبدره‌ی اسلو (Oslo Fjord) قرار دارد. ویپا غذا و نوشیدنی ارزان‌قیمت را در فضای دل‌نشین ارائه می‌دهد. علاوه بر این کنسرت‌ها و رویدادهای مهیجی را هم برگزار می‌کند.

ویپا اسلو - ارزان ترین رستوران ها

مونشیز گرینرلوکا

مونشیِز گرینرلوکا (Munchies Grünerløkka) رستورانی محبوب با منویی ساده است که در خیابان توروالد مایش گاته (Thorvald Meyers Gate) قرار دارد.

در این رستوران می‌توانید برگرهای خوشمزه‌ی محلی را به همراه مخلفات گوناگون و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه میل کنید. همچنین منوی رستوران شامل غذای گیاهخواری و بدون گلوتن هم می‌شود.

این رستوران دارای شعبه‌‌های دیگری است که یکی در میدان یونگ استورگت (Youngstorget) و دیگری در منطقه‌ی فروگنر (Frogner) قرار دارند.

مونشیز گرینرلوکا - اسلو

گریل مدیترانه ‌ای

رستوران غذای خیابانی گریل مدیترانه‌ای یا مدیترانیِن گریل (Mediterranean Grill) در خیابان تورگاتا (Torggata) قرار دارد؛ ناحیه‌ای که به خاطر تفریحات شبانه‌اش مشهور است.

چنانچه می‌خواهید یک شام مقرون‌به‌صرفه میل کنید یا در در اواخر شب احساس گرسنگی کردید، در این رستوران می‌توانید شیش کباب، شاورما و فلافل سفارش دهید.

گریل مدیترانه‌ای همچنین پیتزا و غذاهای متنوع دیگری طبخ می‌کند که از بلغور تهیه شده یا در کنار سیب‌زمینی برشته سرو می‌شوند.

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}